abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86604488
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:04 schreef oompaloompa het volgende:
vriendjeesschema:
[ afbeelding ]
Toch? :D
pi_86604616
quote:
Ha! Ik was eerder!

Maar waar komt dit schema vandaan?
pi_86604735
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:41 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Ha! Ik was eerder!

Maar waar komt dit schema vandaan?
Klopt ^^

Dat komt van oompaloompa :D
pi_86604991
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:44 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Klopt ^^

Tijd over ofzo? :')
pi_86606214
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:44 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Klopt ^^

mijn vriendjesschema :D

Ben overigens die docu aan het kijken die in de vorige thread aan werd geraden, best tergend...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86606236
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:51 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Tijd over ofzo? :')
als je zo doet mag je niet meer op mijn vriendjesfeestje komen :(
E krijg je ook geen snoepzak mee naar huis!
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86606275
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

als je zo doet mag je niet meer op mijn vriendjesfeestje komen :(
E krijg je ook geen snoepzak mee naar huis!
Sorry :@
pi_86606317
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:29 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Sorry :@
Het is al goed, even handjes schudden en elkaar beloven het nooit meer te doen!

Hier: Vriendjesgraaf van augustus 2010, kun je er ook een opvragen
  zondag 19 september 2010 @ 17:36:36 #10
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_86606517
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

mijn vriendjesschema :D

Ben overigens die docu aan het kijken die in de vorige thread aan werd geraden, best tergend...
Het begin is wel wat onwennig. Maar ze zijn echt voor lange tijd gefilmd. Het kijkt bijna als een ontroerende speelfilm oid. Die ene man lijkt uiterlijk trouwens veel op Slavoj Zizek, hehe. :D
pi_86606788

:D
pi_86606913
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:45 schreef Orchestra. het volgende:
[ afbeelding ]

:D
tijd over ofzo? ;)

welke onderwerpen is die linker bovenhoek?
Geen enkele naam komt me daar bekend van voor, zal wel voetbal of iets culinairs zijn :D
pi_86606964
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

tijd over ofzo? ;)

welke onderwerpen is die linker bovenhoek?
Geen enkele naam komt me daar bekend van voor, zal wel voetbal of iets culinairs zijn :D
GAM waarschijnlijk, van het Starcraft 2 topic.
pi_86607035
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:52 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

GAM waarschijnlijk, van het Starcraft 2 topic.
ahah :P
die mensen zijn allemaal veel te pro voor mij. Heb sowieso nog niet gemultiplayert, ben bang extreem ingemaakt te worden ^^
pi_86607395
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:36 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Het begin is wel wat onwennig. Maar ze zijn echt voor lange tijd gefilmd. Het kijkt bijna als een ontroerende speelfilm oid. Die ene man lijkt uiterlijk trouwens veel op Slavoj Zizek, hehe. :D
Heb jij iets van Zizek gelezen? Ben het nog steeds van plan maar weet niet zo goed waar te beginnen, tips?
(boeken!)
pi_86608759
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:55 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ahah :P
die mensen zijn allemaal veel te pro voor mij. Heb sowieso nog niet gemultiplayert, ben bang extreem ingemaakt te worden ^^
Dat dacht ik eerst ook, maar op een gegeven moment kom je gewoon bij mensen van je eigen niveau. :P
  zondag 19 september 2010 @ 20:46:29 #17
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_86612765
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:08 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Heb jij iets van Zizek gelezen? Ben het nog steeds van plan maar weet niet zo goed waar te beginnen, tips?
(boeken!)
Ben vrij snel afgehaakt met het lezen van boeken door filosofen. Misschien is Zizek beter leesbaar, hedendaags enzo.
Ik ken hem voornamelijk van zijn lezingen, en die zijn vaak vermakelijk. Veel te vinden online.
Hij is een clown en komt dan ook steeds vaker in mainstream media. :P

Ben ergens ook wel benieuwd naar zijn boeken maar dat zal er voorlopig wel niet van komen. :)
pi_86623336
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:00 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, maar op een gegeven moment kom je gewoon bij mensen van je eigen niveau. :P
het is die tocht waar ik tegenop zie :P
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:46 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Ben vrij snel afgehaakt met het lezen van boeken door filosofen. Misschien is Zizek beter leesbaar, hedendaags enzo.
Ik ken hem voornamelijk van zijn lezingen, en die zijn vaak vermakelijk. Veel te vinden online.
Hij is een clown en komt dan ook steeds vaker in mainstream media. :P

Ben ergens ook wel benieuwd naar zijn boeken maar dat zal er voorlopig wel niet van komen. :)
dan begin ik misschien ook maar met een lezingkje :)

Ik vond overigens justice van Michael Sandel erg goed, alhoewel het wel echt lectures zijn dus je moet er goed voor gaan zitten i.m.o. Toch redelijk vlot en gemakkelijk geschreven.

kort filmpje van hem:
pi_86623780
quote:
Op maandag 20 september 2010 00:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

het is die tocht waar ik tegenop zie :P
[..]

dan begin ik misschien ook maar met een lezingkje :)

Ik vond overigens justice van Michael Sandel erg goed, alhoewel het wel echt lectures zijn dus je moet er goed voor gaan zitten i.m.o. Toch redelijk vlot en gemakkelijk geschreven.

kort filmpje van hem:
HAha, nee die meneer spreekt mij niet aan. Ook een clown maar een slechte clown.
Als ik deze Sandel aanhoor zou die zelfs nog een positief verhaaltje rond carbon credits kunnen houden. :D
Zizek praat ook wel eens onzin maar dat doet hij teminste nog met een "origineel" idee.

Hier is hij bij google uitgenodigd om over 1 van zijn boeken te praten. Maar gaat een heel ander verhaal ophangen.
  maandag 20 september 2010 @ 14:52:40 #20
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86636865
Dit zijn mijn vriendjes en vriendinnetjes O+:

Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86662183
quote:
Op maandag 20 september 2010 00:39 schreef oompaloompa het volgende:

Michael Sandel
Dat fora tv clipje had alleen het eerste fragment. Later zou hij de aangedragen oplossing zelf gaan ontkrachten. Dus "slechte" clown was een wat snel oordeel. :o

De totale Justice lectures nu ook gezien. Wel vermakelijk, niet grensverleggend.
Het geheel is selectief. Door er slechts een handvol denkers/stromingen in te betrekken krijg je niet alleen een schijn van bias. Maar lijkt in dit geval wel of alles "gestopt" is begin vorige eeuw.
Het lijkt soms ook alsof filosofie en politiek voor hem een bijkomstigheid zijn. En het eigenlijk een liefde voor retorica is die hij aan het overbrengen is.

Bedankt nog, ik ga zijn boek niet lezen maar heb een goed aantal uren gehad met de lectures op de "achtergrond". :s)
pi_86664283
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 01:23 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Dat fora tv clipje had alleen het eerste fragment. Later zou hij de aangedragen oplossing zelf gaan ontkrachten. Dus "slechte" clown was een wat snel oordeel. :o

De totale Justice lectures nu ook gezien. Wel vermakelijk, niet grensverleggend.
Het geheel is selectief. Door er slechts een handvol denkers/stromingen in te betrekken krijg je niet alleen een schijn van bias. Maar lijkt in dit geval wel of alles "gestopt" is begin vorige eeuw.
Het lijkt soms ook alsof filosofie en politiek voor hem een bijkomstigheid zijn. En het eigenlijk een liefde voor retorica is die hij aan het overbrengen is.

Bedankt nog, ik ga zijn boek niet lezen maar heb een goed aantal uren gehad met de lectures op de "achtergrond". :s)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een kort filmpje gepakt he zonder het voor meer dan 20 seconden te bekijken :P
Wads al verbaasd dat je het zo slecht vond, ben blij dat het toch iets beter was dan je verwachtte.

Justice is zeker niet grensverleggend, maar voor mij, als niet filosoof, een mooi werk om inzicht te krijgen in "het veld". Alhoewel je wel zegt dat het vorige eeuw lijkt te stoppen, missen er belangrijke theorien in?

Je hebt gelijk que retorica, maar dat vind ik ook wel charmant :P

Ik ga binnenkort Zizek "doen"(gisteren en vandaag zal ik het heel druk hebben en dus geen tijd hebben), maar je lijkt me nogal verstand te hebben van filosofie? Heb je nog andere aanraders?
pi_86670955
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:52 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een kort filmpje gepakt he zonder het voor meer dan 20 seconden te bekijken :P
Wads al verbaasd dat je het zo slecht vond, ben blij dat het toch iets beter was dan je verwachtte.

Justice is zeker niet grensverleggend, maar voor mij, als niet filosoof, een mooi werk om inzicht te krijgen in "het veld". Alhoewel je wel zegt dat het vorige eeuw lijkt te stoppen, missen er belangrijke theorien in?

Je hebt gelijk que retorica, maar dat vind ik ook wel charmant :P

Ik ga binnenkort Zizek "doen"(gisteren en vandaag zal ik het heel druk hebben en dus geen tijd hebben), maar je lijkt me nogal verstand te hebben van filosofie? Heb je nog andere aanraders?
Het is makkelijk op te merken dat hij de laatste eeuw en het heden overslaat. En ook dat hij niet overkomt als een filosoof maar een redenaar. Dus dat ik er nogal verstand van zou hebben denk ik niet. Ik doe aan selectief winkelen vooral voor vermaak.

Zizek is vermakelijk en grijpt ook veel terug naar voor de 20e eeuw. Maar komt meer uit bij Hegel en Marx. Hij behandeld wel dingen als existentialisme, structuralisme, post-structuralisme, transhumanisme, enz. Maar de helft daarvan verafschuwd hij. Ow, en houdt wel in gedachten dat hij een clown is die veel onzin praat. ;)

Als je wat andere materie zoekt. Dit boek schijnt ook wel vermakelijk en inzichtvol te zijn:
http://www.richmondreview.co.uk/books/kantplatypus.html
Heb het zelf nog niet gelezen.

In de tijd dat ik nog deelnam aan hoogdravende discussies ( :P ) Zei ik altijd dat Maurice Ponty mijn favoriete filosoof was. Dat stond dan wel interessant, maar dat kwam dan voornamelijk door hem. :o Dus ook zeker wel de moeite om eens wat van/over te lezen.
  donderdag 23 september 2010 @ 18:31:15 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_86758340
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_86758794
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:31 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)adeur-indonesie.html

Mijn held van vandaag *O*
Idd. Habibie zegt wat minimaal 80% van Nederland denkt, haha. En dan nog op reageren ook. Wat een flapdrol is die Gretje toch ook. Echt zielig voor hem dat ie steeds weer stemmen krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Odysseuzzz op 23-09-2010 18:58:53 ]
pi_86762433
ik zit vast op de uni omdat het veel te hard regent :(
pi_86771331
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef oompaloompa het volgende:
ik zit vast op de uni omdat het veel te hard regent :(
_O-

Welke uni?
pi_86773130
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

_O-

Welke uni?
tilburg, maar ben nu eindelijk thuis sinds 5 minuten :/
pi_86775946
@a-tuin:
http://www.cbsnews.com/st(...)ss/main5978152.shtml

quote:
Confidential contracts detailing Monsanto Co.'s business practices reveal how the world's biggest seed developer is squeezing competitors, controlling smaller seed companies and protecting its dominance over the multibillion-dollar market for genetically altered crops, an Associated Press investigation has found.
quote:
For example, one contract provision bans independent companies from breeding plants that contain both Monsanto's genes and the genes of any of its competitors, unless Monsanto gives prior written permission - giving Monsanto the ability to effectively lock out competitors from inserting their patented traits into the vast share of U.S. crops that already contain Monsanto's genes.
  vrijdag 24 september 2010 @ 17:42:46 #31
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86797097
Heb ik wat gemist, of heeft ook maar iemand hier opgemerkt dat Ahmedinejad gister weer geweldig heeft uitgehaald naar de VS, waarna de gehele Nederlandse deligatie weer afdroop omdat we het schoothondje zijn van het toonbeeld van liegen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_86800015
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:42 schreef Ticker het volgende:
Heb ik wat gemist, of heeft ook maar iemand hier opgemerkt dat Ahmedinejad gister weer geweldig heeft uitgehaald naar de VS, waarna de gehele Nederlandse deligatie weer afdroop omdat we het schoothondje zijn van het toonbeeld van liegen.
9/11 # 28 Flight Control
  maandag 27 september 2010 @ 23:26:42 #33
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86925885
'Coalitieonderhandelingen worden nachtwerk'

Geweldig.. die stilte voor de storm.. hoe dan ook, t'zijn politiek maar vreemde tijden.
Hoe vaak is zoiets voorgekomen.. zo lang, die onderhandelingen?
Dan nog die spanningen door de wereld, en een nationaal politiek belang wat schijnbaar steeds belangrijker schijnt te worden in de komende jaren. Ook economisch gezien.. wat misschien wel de grote drijfveer achter het grote plaatje is. Wat doet Nederland.. wat is Wilders van plan.. gaat het met dit kabinet of komt hij toch in het volgende?
Wat doet Amerika na de 'naar hun mening' provocerende uitspraak van Iran..? En zal Israel woord bij daad zetten en Iran ervan langs geven om dat ze het 'grote gevaar' uit de weg moeten ruimen?

We zullen in het snel zien... in het vervolg van 'nieuws in de molen'
w/

:|W
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_86925986
wordt spannend, ik durf er eigenlijk niets meer over te "voorspellen"...
pi_86931748
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:26 schreef Ticker het volgende:
'Coalitieonderhandelingen worden nachtwerk'

Geweldig.. die stilte voor de storm.. hoe dan ook, t'zijn politiek maar vreemde tijden.
Hoe vaak is zoiets voorgekomen.. zo lang, die onderhandelingen?
Dan nog die spanningen door de wereld, en een nationaal politiek belang wat schijnbaar steeds belangrijker schijnt te worden in de komende jaren. Ook economisch gezien.. wat misschien wel de grote drijfveer achter het grote plaatje is. Wat doet Nederland.. wat is Wilders van plan.. gaat het met dit kabinet of komt hij toch in het volgende?
Wat doet Amerika na de 'naar hun mening' provocerende uitspraak van Iran..? En zal Israel woord bij daad zetten en Iran ervan langs geven om dat ze het 'grote gevaar' uit de weg moeten ruimen?

We zullen in het snel zien... in het vervolg van 'nieuws in de molen'
w/

:|W
De kabinetsformatie van 1956 was tot dan toe de langdurigste uit de parlementaire geschiedenis. Na de verkiezingen van 13 juni lukte het Drees pas op 13 oktober om een kabinet te formeren; het vierde kabinet onder zijn leiding. De verkiezingsstrijd was ongemeen fel geweest, met name tussen KVP en PvdA. Vooral een heikel punt was de excommunicatie van rooms-katholieken die zich openlijk uitspraken als voorstander van een van de seculiere politieke partijen. Rooms-katholieke bisschoppen wilden dankzij deze excommunicatie de trend tegengaan dat mensen uit het zuiden des lands de KVP de rug toekeerden, een regio waar ongeveer 95% van de stemmen naar de KVP gingen. De PVDA vond de excommunicatie schandalig. De protestants-christelijke partijen steunden de rooms-katholieken in deze kwestie. Er hadden zich zelfs enkele incidenten voorgedaan bij verkiezingsbijeenkomsten. De PvdA was dankzij de populariteit van Drees de KVP net voorbij gestreefd.

Eén van de moeilijke punten tijdens de formatie was de wens van de KVP om burgers meer ruimte te geven voor bezitsvorming. Daarnaast kostte de zetelverdeling veel tijd. Pas toen de VVD afviel, kon dat worden opgelost
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:00:09 #36
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_86932661
* ATuin-hek Is werknemer bij Stichting Katholieke Universiteit Nijmegen :D
Onikaan ni ov dovah
pi_86933859
dat heet toch al jaren radbout?

Gefeliciteerd!!!!!!!!
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:54:09 #38
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_86934170
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef oompaloompa het volgende:
dat heet toch al jaren radbout?

Gefeliciteerd!!!!!!!!
Thx :D
Ja dat dacht ik dus ook :P Maar dit staat toch echt bovenaan m'n contract.
Onikaan ni ov dovah
pi_86942208
:( Wat tabbladen, beetje f5-en, krijg ik dit:

quote:
Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.

Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
Blij dat het snel weer opgeheven werd. :o

Mooi trouwens werken voor de uni, geniet er van. ^O^
pi_86943488
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:00 schreef ATuin-hek het volgende:
* ATuin-hek Is werknemer bij Stichting Katholieke Universiteit Nijmegen :D
Gefeliciteerd! *O*
pi_86946107
Hoe is het verder met iedereen?
pi_86950274
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:39 schreef Wijze_appel het volgende:
Hoe is het verder met iedereen?
Met mij goed, druk.
Hoe het met iedereen gaat weet ik niet.
Met jou alles goed ? :)
pi_86950674
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Met mij goed, druk.
Hoe het met iedereen gaat weet ik niet.
Met jou alles goed ? :)
Hij ziet een beetje bleekjes :')
pi_86951139
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hij ziet een beetje bleekjes :')
Ietwat wit om de neus :{
pi_86963144
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ietwat wit om de neus :{
Lijkt zo. Is lichtinval.
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:11:09 #46
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87162411
18 jaar geleden Bijlmerramp!

Is daar ook een no-plane-theorie van?

:o En kijk mij eens precies om 11.11 uur posten!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_87162430
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
18 jaar geleden Bijlmerramp!

Is daar ook een no-plane-theorie van?
daar valt vrij weinig over te copy pasten :D
pi_87190552
baaaaaaaaaaaah het gaat een lange nacht worden :(
Al 3 blikjes red bull weggetikt, maar lijkt niet veel te helpen :/
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:09:23 #50
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_87256691
Hehe, we made it.
http://xkcd.com/802/
En, wtf bokt.nl? :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:23:21 #51
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87257222
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef oompaloompa het volgende:
baaaaaaaaaaaah het gaat een lange nacht worden :(
Al 3 blikjes red bull weggetikt, maar lijkt niet veel te helpen :/
tentamenstress?
Onikaan ni ov dovah
pi_87257463
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

tentamenstress?
nee onderzoeksvoorstel af schrijf stress :/

nu weer tikkie bijgekomen :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:11:21 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87259149
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

nee onderzoeksvoorstel af schrijf stress :/

nu weer tikkie bijgekomen :P
Aaah :)
Onikaan ni ov dovah
pi_87260154
hoe is het bij jou, al helemaal into promotie-modus?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:04:59 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87261881
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef oompaloompa het volgende:
hoe is het bij jou, al helemaal into promotie-modus?
Nog niet :) Maar over over een paar maanden wel. Ben nu al wel helemaal in researcher modus. Weer aan het scannen, toffe analyses aan het doen, hypotheses aan het bedenken om de resultaten te verklaren. Good times :)
Onikaan ni ov dovah
pi_87262271
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dit zijn mijn vriendjes en vriendinnetjes O+:

[ afbeelding ]
Dit is de mijne:

woensdag 6 oktober 2010 @ 21:34:35 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87263334
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Dit is de mijne:

[ afbeelding ]
"It may have been one small step for Neill, but its a heck of a big leap for me..."
Onikaan ni ov dovah
pi_87264154
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nog niet :) Maar over over een paar maanden wel. Ben nu al wel helemaal in researcher modus. Weer aan het scannen, toffe analyses aan het doen, hypotheses aan het bedenken om de resultaten te verklaren. Good times :)
Doe je weer dezelfde scans als de laatste keer? Of nu een ander gebied?
pi_87265071
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

hypotheses bedenken om de resultaten te verklaren? Is dat niet een beetje verkeerd om? :D
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:15:25 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87265483
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:07 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

hypotheses bedenken om de resultaten te verklaren? Is dat niet een beetje verkeerd om? :D
Misschien O-)
Het was meer iets wat me vanmiddag tebinnen schoot. Gaat over een splitsing van een netwerk in twee delen, die al bekend is. Had vanmiddag een ingeving door m'n data hoe dat mogelijk zou kunnen werken.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')