Goddamit, je maakt het niet makkelijker om voor callcenter te werken die voor "goeden doelen"belt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hmmm, meer tv dan:
Also:
NASA kondigt persconferentie aan over bevindingen buitenaards leven
Yup, who needs ullumunutie if we got you?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:27 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
Goddamit, je maakt het niet makkelijker om voor callcenter te werken die voor "goeden doelen"belt.
denk je een keer leuken baan te hebben , steun je focking cluster bommen.
weetje toevalig ook iets over proefdier vrij ? ik welke fondsen hun beleggingen zijn?quote:Op donderdag 2 december 2010 01:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Yup, who needs ullumunutie if we got you?
Nee, geen idee.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:24 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
weetje toevalig ook iets over proefdier vrij ? ik welke fondsen hun beleggingen zijn?
Meer meer meer!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze zijn weer flink in de weer met HAARP. Ze sneeuwen ons in!
Schei toch uit man! Wat heb je aan die troep? Alleen op de pistes is het nuttig.quote:
Is mooi!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Schei toch uit man! Wat heb je aan die troep? Alleen op de pistes is het nuttig.
Ja tuurlijk is het mooi, maar ik had vanmiddag ff naar Rotterdam gemoeten. Afspraak maar afgezegd omdat ik geen zin had om in een file te belanden... of erger... een aanrijding.quote:
dit is ingewikkelde materie ,quote:Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, geen idee.
Maar wel dat het nu al lang bezig is zonder dat er blijkbaar veel aan gedaan wordt.
http://zembla.vara.nl/Afl(...)557&cHash=f2b4e36a70
Ja, hoewel het mij simpel lijkt. Banken zouden zich gewoon niet met zulke dingen bezig moeten houden. En een meer volledige openheid moeten geven aan hun klanten. En het zelfde voor die goede doelen. Een kankerfonds belegt in tabak, I mean WTF?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:35 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
dit is ingewikkelde materie ,
vaag,dubieus laag spel word er gespeeld.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, hoewel het mij simpel lijkt. Banken zouden zich gewoon niet met zulke dingen bezig moeten houden. En een meer volledige openheid moeten geven aan hun klanten. En het zelfde voor die goede doelen. Een kankerfonds belegt in tabak, I mean WTF?
Nope!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis ook fake.
Hoest met de verbouwing, zo onderhand al eens klaar daar?
Pijnlijk onderwerp zekerquote:
We rossen elkaar met tijd en wijlen de tent uit ja...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pijnlijk onderwerp zeker
Ja goed voor je huwelijk dat soort dingen doen.
Prachtig huisje al hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
We rossen elkaar met tijd en wijlen de tent uit ja...![]()
Jammer voor hem dat je heel sterk wordt van verbouwen...
Dank je wel!quote:
zOMGWTFBBQSAUCE!!!!!1!!1!!!!EINZ!!!1!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wij zitten op zich goed.. en gezien de markt durf ik ook even niet te gaan wijzigen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je wel!
Nu nog even snel de eetkamer aan kant maken en dan genieten van de winter.
In het voorjaar maar weer verder.![]()
Jij zit nog lekker in je huisje?
Nog te klein voor een cocktail.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat goed met de jonge garnaaltjes
Wat een droomhuis heb jij!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je wel!
Nu nog even snel de eetkamer aan kant maken en dan genieten van de winter.
In het voorjaar maar weer verder.![]()
Jij zit nog lekker in je huisje?
Cute!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat goed met de jonge garnaaltjes
Heb ik weinig meer voor gedaan dan ze in leven houdenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Cute!
Heb je die zelf ..uhm, hoe noem je dat...gekweekt?
Erg leuk!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, die rode is een volwassen vrouw. Groter dan dat worden ze niet.
Nee zoetquote:Op donderdag 9 december 2010 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg leuk!
En slakjes heb je ook zie ik.
Dit is toch een zoutwateraquarium he?
Ik wist niet dat garnalen konden leven in zoet water.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee zoetDie slakken zijn een soort van plaag. Ze zijn een keer meegekomen met een paar plantjes, en dan gaan ze ook niet meer weg ook. Vind die grotere nog wel mooi, dus die gooi ik weer terug als ik er weer eens een zooi uitgevangen heb.
http://www.planetinverts.com/ check de lijst garnalenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wist niet dat garnalen konden leven in zoet water.
En ja, die slakjes zijn best mooi van vorm he?
Ze moeten idd niet de overhand krijgen, teveel is ook niet leuk.
Zéker een leuke voor BNW .quote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://www.planetinverts.com/ check de lijst garnalenDit is maar een kleine steekproef.
<-- misschien een leuke voor BNW trouwens?Over diverse illusies.
Hey! Welkom!quote:Op zondag 12 december 2010 18:18 schreef Err0r het volgende:
Hoi iedereen in BNW!
Ik lees al een tijdje mee met verschillende topics en heb me nu ook eens aangemeld, om mee te kunnen discussiëren.
In het kort: Ik ben Err0r, voor intimi beter bekent als Cliff. Ik hoop hier leuke gesprekken te kunnen voeren en dingen bij te leren!
Hoi Err0r, of Cliffquote:Op zondag 12 december 2010 18:18 schreef Err0r het volgende:
Hoi iedereen in BNW!
Ik lees al een tijdje mee met verschillende topics en heb me nu ook eens aangemeld, om mee te kunnen discussiëren.
In het kort: Ik ben Err0r, voor intimi beter bekent als Cliff. Ik hoop hier leuke gesprekken te kunnen voeren en dingen bij te leren!
Hoi deed me denken aan dit bericht:quote:Op zondag 12 december 2010 18:18 schreef Err0r het volgende:
Hoi iedereen in BNW!
quote:Jonathan Zittrain reprises his popular "Minds for Sale" talk at the Harvard Law School Alumni Reunion Luncheon on October 30, 2010.
Shorter and with new and updated examples, Zittrain presents the potential dark side of cloud labor, discusses how cloud computing is not just for computing anymore, and takes questions from the Harvard Law School Alumni Community.
Dank je!quote:
Dank je! Mijn interesse gaat uit naar de NWO en buitenaards leven.quote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Err0r, of Cliff
welkom op BNW![]()
Leren kun je hier zeker, er lopen hier een aantal mensen rond met kennis van zaken over de oudheid, Reptillians , NWO en noem maar op.
Maar dat weet je inmiddels aangezien je al een poosje meeleest.
Waar gaat je belangstelling naar uit? Welk onderwerp spreekt je het meeste aan?
Wens je veel lees-en discussieerplezier toe
quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoi deed me denken aan dit bericht:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ebat_aan_banden.html
Haha, geintje. Hoi.
[..]
Dank je!quote:Op maandag 13 december 2010 12:32 schreef ToT het volgende:
Welkom Err0r!
Woon je toevallig in Meppel?
Err0r gebruikte ik voor multiplayer spellenquote:Op maandag 13 december 2010 23:11 schreef ToT het volgende:
Ow aangezien je Error (maar dan iets anders gespeld) heet hier, en je Cliff genoemd wordt.
Op Fok zit al een Cerror, en die komt uit Meppel!
quote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef Err0r het volgende:
[..]
Err0r gebruikte ik voor multiplayer spellenen Cliff is m'n voornaam
Edit: zo lijk ik alweer een infiltrant die het forum af scant whaha
Maakt allemaal niks uit, je bent welkomquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef Err0r het volgende:
[..]
Err0r gebruikte ik voor multiplayer spellenen Cliff is m'n voornaam
Edit: zo lijk ik alweer een infiltrant die het forum af scant whaha
Ik jouquote:
Neger, wat?quote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef Err0r het volgende:
[..]
Ik jou
Odysseuzzz plaatste dit berichtje: http://www.spitsnieuws.nl(...)ebat_aan_banden.html
Kijk eens naar de tijd van mijn post, 1min14 na die van jou.
Err0r "dé snel ingrijpende digitale voelspriet"
Dank je voor al deze info Lavenderr! Ik ga de Ticker topics zo opzoeken en daar aan beginnen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt allemaal niks uit, je bent welkom![]()
NWO en buitenaards leven kom je hier in een heleboel topics tegen, dus je zult je bes vermaken hier.
Heb je weleens een Ticker-topic gelezen?
Dat zou ik je aanraden, dat is een van de grootste kenners hier op BNW die prachtige topics op zijn naam heeft staan.
Ook over vrijmetselarij staat er veel, DeMolay weet daar veel van en Enneacanthus_Obesus zelfs uit eigen ervaring.
Kortom genoeg te lezen en te ontdekken voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |