Bijna twee uur later?quote:
Ja, dat was een uitgestelde schrikquote:Op donderdag 4 november 2010 22:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bijna twee uur later?![]()
Das knap!
Yeah rightquote:Op donderdag 4 november 2010 23:12 schreef ToT het volgende:
Dat we in tegenstelling tot de gemiddelde Fokker WEL een leven hebben?
Het was gewoon een grapje van ToTquote:Op donderdag 4 november 2010 23:34 schreef Oblivion het volgende:
Mjha, ik verbouw ook een huis irl..
En kan nog steeds hier komen...so?
Niet echt verbouwen, gewoon behangen, schilderen etc.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef Oblivion het volgende:
Ben al meer dan anderhalf jaar bezig, begin nu wel een beetje zat te worden...![]()
Jullie ook aan het verbouwen?
Alsjeblieft, daar heb je hemquote:Op vrijdag 5 november 2010 06:16 schreef Bastard het volgende:
Mogge ..
Ik mis mn smilies onderin.. insert koffiesmiley
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 06:16 schreef Bastard het volgende:
Mogge ..
Ik mis mn smilies onderin.. insert koffiesmiley
motherfokkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Walke layout gebruik je? Als het goed is zie je 1 eenzame smiley onderin staan. Klik daar eens op!
(Ja, duidelijk is het inderdaad echt niet.)
Zie je dat nu pas?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
motherfokker!!! Dat werkt ook gewoon inderdaad!!
Nee lekker duidelijk weer
Aaaahquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:12 schreef Bastard het volgende:
![]()
![]()
Moet altijd aan Senesta denken als ik die smilie zie
Ja.. maar tis niet een hobby van me om op iedere smile te klikken als ik er 1 tegenkom hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas?OMG maar jij hebt de nieuwe layout al een poos toch?
Oh en goedemorgen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. maar tis niet een hobby van me om op iedere smile te klikken als ik er 1 tegenkom hoor
Nu ga ik natuurlijk als een pavlov debiel overal meteen op klikken, kijken wat er nog meer verborgen is
Ja.. en de eerste edit ipv quote is me al gebeurd hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Had je je mod knopjes al wel gevonden?
Echt wel!quote:
Ja.. mooi, ik had echt geen idee.. baalde er al van inderdaad. Nooit meer de koffie smiley.. geen senesta smileyquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:25 schreef ToT het volgende:
Zou handig zijn als er een Fok!-handleiding kwam!
Duurde bij mij trouwens ook ff voor ik dat met die smiley doorhad hoor!
Nou, gelukkig dan maar dat je ze weer hebtquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. mooi, ik had echt geen idee.. baalde er al van inderdaad. Nooit meer de koffie smiley.. geen senesta smiley
Ja, wat zou de functie zijn?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:52 schreef Bastard het volgende:
Zien jullie trouwens ook dat Like icoontje staan onderin bij de titelnaam? Dat facebook icoon zal ik maar zeggen
Wat schuift dat?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:08 schreef Bastard het volgende:
Net getest, en inderdaad, dat komt dan op mn facebook te staan... ruk, dat wil ik helemaal niet.
Patser!quote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb het al druk zat met andere knopjes.
Veel reacties ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:26 schreef Ticker het volgende:
http://www.telegraaf.nl/o(...)belastingvrij__.html
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:26 schreef Ticker het volgende:
http://www.telegraaf.nl/o(...)belastingvrij__.html
Hoi!quote:
Dan ben je toch niet lekker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |