Yep swingt.quote:
Bijna de chocolademelk over het toetsenbordquote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Yep swingt.![]()
Zou mooi zijn als hij daar dood zou neervallen aan het einde. Als verhaal bedoel ik, hehe, ik wens hem dat natuurlijk niet toe.
Schreeuwen ?quote:Op maandag 20 december 2010 15:06 schreef PersonalAssistant het volgende:
Zijn hier eigenlijk veel Schreeuwerde PopiJopie Alex Jones liefhebbers?
Ik vind hem toch een beetje een soort Glenn Beck van de internetz. Misschien voor een globaal genomen ietwat minder dom publiek maar nog steeds schreeuwen en vooral weinig oplossingen geven. Onderbuik en meewaaien met allerhande theorieen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef Resonancer het volgende:
Schreeuwen ?
![]()
Qua inhoud ben ik het i.h.a. wel met hem eens.En hij heeft interessante gasten.
Je moet sowieso niet met je muil op die sites gaan staan. Het is zinloos, het is nep, want iedereen doet zich mooier en interessanter voor dan dat ie is en bovendien, wat is er nou eigenlijk leuk aan? Achteraf gaan janken dat je gegevens op straat liggen is ook een beetje naïef.quote:
Kweenie, misschien zijn we reeds ingehaald door het nieuws. :pquote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het is de laatste tijd weer aardig stil in BNW. Waar is iedereen?
Ja, dat weten wij wel maar toch zijn er tonnen kinderen en randdebielen die zonodig toch alles op het internet willen ofzo, heh. Het grappige is dat bijvoorbeeld google ook vraagt naar gegevens van je contacten. En dan heb je er vast wel zo'n idioot tussen zitten die dat braaf gaat zitten invullen.quote:[..]
Je moet sowieso niet met je muil op die sites gaan staan. Het is zinloos, het is nep, want iedereen doet zich mooier en interessanter voor dan dat ie is en bovendien, wat is er nou eigenlijk leuk aan? Achteraf gaan janken dat je gegevens op straat liggen is ook een beetje naïef.
Ja, de winkel is 1 dag dicht en plots moet je het hebben over dingen in huis hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Maarruh, even wat anders, hebben jullie alles voor de Kerst al in huis?
Ik nog niet, en moet morgen nog de hele dag werken ook, dus dat wordt rennen en vliegen, want morgenavond ook nog een feest.
Nou ja, op de 1 of andere manier komt zoiets toch altijd wel voor elkaar, en ik hoef maar voor 1 dag eten in huis te halen, want 1ste Kerstdag eet ik elders.
Ik heb aan het begin van de avond ff wat ingeslagen. Moet morgen ook gewoon werken. Met kerst zal ik weinig thuis zijn, dus had niet veel nodig. Morgenavond naar de kroeg en kruipend naar huis waarschijnlijk. Eerste kerstdag uitslapen en verder weinig verplichtingen. Zie wel wat de dag brengt. 2de kerstdag met een groep vrienden bij een vriend thuis eten (en drinken), dus ook geen zooi en stank in huis.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Maarruh, even wat anders, hebben jullie alles voor de Kerst al in huis?
Ik nog niet, en moet morgen nog de hele dag werken ook, dus dat wordt rennen en vliegen, want morgenavond ook nog een feest.
Nou ja, op de 1 of andere manier komt zoiets toch altijd wel voor elkaar, en ik hoef maar voor 1 dag eten in huis te halen, want 1ste Kerstdag eet ik elders.
Kijk, that's the Christmas-spiritquote:Op donderdag 23 december 2010 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb aan het begin van de avond ff wat ingeslagen. Moet morgen ook gewoon werken. Met kerst zal ik weinig thuis zijn, dus had niet veel nodig. Morgenavond naar de kroeg en kruipend naar huis waarschijnlijk. Eerste kerstdag uitslapen en verder weinig verplichtingen. Zie wel wat de dag brengt. 2de kerstdag met een groep vrienden bij een vriend thuis eten (en drinken), dus ook geen zooi en stank in huis.
Volgende week lekker vrij.... hoewel ik vermoed dat ik nog wel gebeld kan worden door mijn collega's aangezien het nogal hectisch is de laatste tijd. Maar goed.. dat vind ik niet zo erg. Verdien je weer extra credits die je later weer lekker uit kunt buiten![]()
Nou nee hoor, dat komt vaker voor op vrijdagquote:Op donderdag 23 december 2010 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk, that's the Christmas-spirit
Denk dat ik morgen hetzelfde hebquote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dat komt vaker voor op vrijdag
Proost alvast dan maar he! En natuurlijk sterkte tijdens je werkdag!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen hetzelfde heb
Jij ookquote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Proost alvast dan maar he! En natuurlijk sterkte tijdens je werkdag!
Van hetzelfde!!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ooken alvast veel plezier
![]()
Ik duik mijn bed in, beetje vooruit slapenTruste
Alexje is volgens mij een shill die zoveel mogelijk desinfo de wereld in moet helpenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:19 schreef PersonalAssistant het volgende:
Ow, Alexje kan zeker goed als wegwijzer fungeren.
De dingen die hij aanstipt zijn dan ook regelmatig interessant.
De manier waarop alleen...ik moet er vaak om lachen en soms gaan mijn haren ervan overeind staan.
Maar als ik eerlijk ben... zijn oorspronkelijke doel is waarschijnlijk informeren, en informeren doe je enkel als je publiek hebt... en het is nou eenmaal zo dat het grote gedeelte van publiek getrokken wordt door dat jolige, PopiJopie geschreeuw. Dus sja.. misschien is het ook wel de juiste toon, gewoon omdat de mens nou eenmaal op die manier bereikt wordt.
Je moet je boodschap toch verkopen.
Maar goed... das niet zo aan mij besteed
Waarom vestigt hij dan de aandacht op de NWO, Bilderberg, Skull And Bones, CFR?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alexje is volgens mij een shill die zoveel mogelijk desinfo de wereld in moet helpen
de hoeveelheid desinfo is net zo groot als echte info op het web, probeer daar maar eens de waarheid uit te filteren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Waarom vestigt hij dan de aandacht op de NWO, Bilderberg, Skull And Bones, CFR?
In het 9-11 topic poste jij volgens mij over Northwoods:
http://www.infowars.com/c(...)mmunization-program/
http://www.infowars.com/category/september-11
Hele klus om het kaf van het koren te scheiden, of kan ik alles als desinfo afdoen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |