quote:Op zondag 19 september 2010 14:43 schreef Poemgirl het volgende:
http://two.drawball.com/pq4fiy
Zanger Pedro?
doodsverwensing BANN!!!quote:Op zondag 19 september 2010 14:49 schreef Poemgirl het volgende:
Ik wens de persoon die hele tijd HOER schrijft, een pijnlijke dood toe
Woepsie.. Ik lette niet op toen ik de titel maakte...quote:Op zondag 19 september 2010 14:54 schreef Swomp het volgende:
De titel van dit topic mag wel eens veranderd worden, we zijn allang niet meer met die missie bezig
quote:Op zondag 19 september 2010 14:54 schreef Swomp het volgende:
De titel van dit topic mag wel eens veranderd worden, we zijn allang niet meer met die missie bezig
Ik moet nog oefenen.. Ik zit pas een paar weken op FOK!quote:Op zondag 19 september 2010 14:55 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is ie blij dat ie een topic in een reeks maakt, doet ie het fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb hem wel weer blauw gemaaktquote:Op zondag 19 september 2010 14:56 schreef Chau het volgende:
Ohja als je woorden weg wil hebben, ga dan aub niet over trekkenje leest het gewoon nog steeds..
Het zou handig zijn als de link nog te vinden was..quote:Op zondag 19 september 2010 14:42 schreef honkeytonk het volgende:
We hebben verschillende doelen... Verkanker nou niet alles... help gewoon mee!
quote:Op zondag 19 september 2010 15:01 schreef Swomp het volgende:
http://two.drawball.com/6b8ziiz
Tadam![]()
Niet echt netjes maar ok![]()
Btw, dat swomp heeft iemand anders erin gezet, maar wie ?
C'est moiquote:Op zondag 19 september 2010 15:01 schreef Swomp het volgende:
http://two.drawball.com/6b8ziiz
Tadam![]()
Niet echt netjes maar ok![]()
Btw, dat swomp heeft iemand anders erin gezet, maar wie ?
Hey, ik wist niet dat jij hoer bent.quote:Op zondag 19 september 2010 14:49 schreef Poemgirl het volgende:
Ik wens de persoon die hele tijd HOER schrijft, een pijnlijke dood toe
Kun je ook nog wat anders dan de lol van anderen verzieken?quote:Op zondag 19 september 2010 15:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hey, ik wist niet dat jij hoer bent.
Hoeveel kost je?
Doe je het ook gratis?
ik verveel mequote:
Teringkleuter.quote:Op zondag 19 september 2010 15:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hey, ik wist niet dat jij hoer bent.
Hoeveel kost je?
Doe je het ook gratis?
Geweldig idee!quote:Op zondag 19 september 2010 15:26 schreef Snaavel het volgende:
Wat nou als we een gele rand maken rond heel de drawball
Ik heb heulmaal niks kapot gemaakt, in tegendeel zelfs!quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 15:33 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Ik heb heulmaal niks kapot gemaakt, in tegendeel zelfs!
rand van de drawball geel maken is het doel..quote:Op zondag 19 september 2010 15:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er is niet echt een duidelijk doel nu toch, ik zie 2-smilies waarvan een verneukt
Doe jij dat evenquote:Op zondag 19 september 2010 15:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dan heb je een scriptje nodig dat zelf puntjes zet met een bep. afstand, anders is het niet te doen.
[nerd]
Of iemand moet de .swf hacken en zelf een alternatieve teken-client maken met dezelfde API
[/nerd]
Wanneer beginnen wequote:Op zondag 19 september 2010 15:37 schreef Snaavel het volgende:
[..]
rand van de drawball geel maken is het doel..
en dan gaan we uiteindelijk naar het midden toewerken..
je username en reactiequote:Op zondag 19 september 2010 15:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dan heb je een scriptje nodig dat zelf puntjes zet met een bep. afstand, anders is het niet te doen.
[nerd]
Of iemand moet de .swf hacken en zelf een alternatieve teken-client maken met dezelfde API
[/nerd]
Ik zeg doen !quote:Op zondag 19 september 2010 15:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
[nerd]
[/nerd]
quote:Op zondag 19 september 2010 15:49 schreef Swomp het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Drawball
honkeytonky kan deze in de OP ?
4chan en tof gaat niet samen.quote:Op zondag 19 september 2010 16:01 schreef Swomp het volgende:
Lijkt me wel tof als 4chan nu weer met zo'n mega actie komt![]()
Wie zit er hier op die site en kan ff wat regelen
quote:Op zondag 19 september 2010 16:01 schreef Swomp het volgende:
Lijkt me wel tof als 4chan nu weer met zo'n mega actie komt![]()
Wie zit er hier op die site en kan ff wat regelen
quote:Op zondag 19 september 2010 16:03 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
4chan en tof gaat niet samen.
Ik weet niks van Flash en ik heb al genoeg RSI door het wegwerken van hakenkruizen enzo.quote:
Het zijn en blijven fokkersquote:Op zondag 19 september 2010 16:17 schreef stroopdoosch het volgende:
Waarom werkt gewoon niet iedereen samen, inplaats van elkaars werk door te krassen en tegen te werken.
quote:Op zondag 19 september 2010 16:17 schreef stroopdoosch het volgende:
Waarom werkt gewoon niet iedereen samen, inplaats van elkaars werk door te krassen en tegen te werken.
BAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!..quote:Op zondag 19 september 2010 16:22 schreef Dhaha het volgende:
Zoek op google afbeeldingen naar drawball
ga naar pagina 3
daar staat een kankervies plaatje
Spinnewebje :quote:Op zondag 19 september 2010 16:06 schreef bijderechter het volgende:
Wie weet waar je werkende scripts kan krijgen? Is wel handig voor reparatie, heb er nog maar 2 gevonden die werken, maar die kunnen alleen een vierkantje maken en een raar soort spinneweb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, lekker heurquote:Op zondag 19 september 2010 16:22 schreef Dhaha het volgende:
Zoek op google afbeeldingen naar drawball
ga naar pagina 3
daar staat een kankervies plaatje
quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 16:23 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Kijk bij 'blueball' en 'rageball'
http://encyclopediadramatica.com/Drawball
Ja, kleur ik het hartje in beginnen dr weer anderen het wit te makenquote:Op zondag 19 september 2010 16:37 schreef rickyszz het volgende:
Fok! krijgt een ''Hartje''![]()
[ afbeelding ]
Lekker, wordt steeds gekicktquote:
Neee, écht? Dat wisten we nog niet! Dat is pas 3 keer gedaan ofzo...quote:Op zondag 19 september 2010 17:03 schreef Orangeee het volgende:
Van die Finse vlag kunnen we de Nederlandse maken, we hoeven alleen er boven rood te doen en daaronder zitten wit en blauw al!
Gast echt, juist omdat er mensen zoals jij de moeite nemen om dit op een forum te posten gaan ze door met die onzin.. Dus negeer het lekker..quote:Op zondag 19 september 2010 17:03 schreef zyx1981 het volgende:
Walgelijk om te zien dat er mensen bestaan die het humor vinden om middels scriptjes heel snel heel drawball vol te zetten met hakenkruizen![]()
Dat soort mensen hebben wat mij betreft hun bestaansrecht verloren![]()
![]()
ja dat zijn ook allemaal echte nazi'squote:Op zondag 19 september 2010 17:03 schreef zyx1981 het volgende:
Walgelijk om te zien dat er mensen bestaan die het humor vinden om middels scriptjes heel snel heel drawball vol te zetten met hakenkruizen![]()
Dat soort mensen hebben wat mij betreft hun bestaansrecht verloren![]()
![]()
kankuuurquote:Op zondag 19 september 2010 16:59 schreef LeaderRoel het volgende:
Check deze lyrics van gore Kankersteen
http://two.drawball.com/6anjwfL
onderin..quote:Op zondag 19 september 2010 17:38 schreef rickyszz het volgende:
We moeten een andere plek zien te vinden
ikquote:Op zondag 19 september 2010 18:10 schreef Frannhere het volgende:
http://two.drawball.com/66rayky
ik ga hier FOK schrijven, iemand die helpt?
wow die is hugequote:Op zondag 19 september 2010 18:10 schreef Frannhere het volgende:
Moet veel groter!!quote:Op zondag 19 september 2010 18:10 schreef Frannhere het volgende:
Ja die van mij ook!quote:Op zondag 19 september 2010 18:13 schreef Frannhere het volgende:
Ennn m'n inkt is op.
Help, iemand?
http://two.drawball.com/6856dwv
help dan ff bij die rode FOKquote:Op zondag 19 september 2010 18:17 schreef Swomp het volgende:
serieus laten jullie hem tot 0% komen ?![]()
Ik laat m niet onder de 1000%
momentquote:Op zondag 19 september 2010 18:20 schreef Frannhere het volgende:
[..]
help dan ff bij die rode FOK
Fags gaan er met roze overheen
lol ik heb op verschillende plaatsen kanker en aids en Fok is voor Nazi's enzovoort gevonden.quote:Op zondag 19 september 2010 18:20 schreef Frannhere het volgende:
[..]
help dan ff bij die rode FOK
Fags gaan er met roze overheen
Ligt aan je computer denk ik, bij mij gaat dat best snel.quote:Op zondag 19 september 2010 18:23 schreef xboxdrinkx het volgende:
even serieus man... -.-
het duurt een jaar om 2 centimeter naar rechts te schuiven..
wieso?quote:Op zondag 19 september 2010 18:17 schreef Swomp het volgende:
serieus laten jullie hem tot 0% komen ?![]()
Ik laat m niet onder de 1000%
moet je iets speciaals drukken ofzo?quote:Op zondag 19 september 2010 18:24 schreef Frannhere het volgende:
[..]
Ligt aan je computer denk ik, bij mij gaat dat best snel.
Dan vult hij iets sneller als je hem boven de 100% laat ofzo, ofja dat schrijven zequote:
Ja, daar kan je ook niet zomaar opquote:Op zondag 19 september 2010 18:52 schreef Frannhere het volgende:
Omg, drawball 1 is echt heel anders! Daar staan echte kunstwerken. Helmaal die tekening van Angelina Jolie in het VIP gedeelte.. echt net echt!
..quote:Op zondag 19 september 2010 19:47 schreef rickyszz het volgende:
Die Finnen nemen onze vlag weer over!
3 rondjes rond de kerk van Finland lopen, geld lenen bij spoedgeld en onderzoek doen naar de cholesterolverhoging bij sportende mieren... Dan krijg je 9000% procent.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef honkeytonk het volgende:
http://two.drawball.com/5t2bibw
Je klomp is er weer.
quote:Nazi's declare Drawball war on Finland
The flag of Finland had dominated Drawball for long enough and The Third Reich could not take it any longer. On the evening of Monday, Feb 1st they mounted a attack on the Finnish stronghold of Drawball and after many hours colouring away they managed to defeat the Fins with their giant Swastika. The fact that it was not technically the Nazi swastika did not deter them from reveling in their victory, because after all as one SS recruit pointed out "Everyone knows what it stands for and we're only doin it for the lulz".
When the Fin's awoke the next morning they were pissed off at what the Nazi's had been upto throughout the night, they mounted a counter attack which is seen in the picture below. However as night fell on Finland their efforts dwindled. TBC....
Kees Kachelquote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef Falco het volgende:
http://two.drawball.com/5okzz6k
Die Polen hebben tenminste wel een strakke vlag.
Niet meerquote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef Falco het volgende:
http://two.drawball.com/5okzz6k
Die Polen hebben tenminste wel een strakke vlag.
Dat je je tijd daaraan verspilt..quote:Op zondag 19 september 2010 21:09 schreef Zetfil het volgende:
Ik heb weer over 9000%, tijd om te painten! Eerst maar eens al die hakenkruizen weghalen
Jij bent nep, jij bent van GeenStijl, jij verneukt alles..quote:Op zondag 19 september 2010 21:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb net ergens onderaan HOLLAND geschreven
quote:Op zondag 19 september 2010 22:07 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Jij bent nep, jij bent van GeenStijl, jij verneukt alles..
Weet je wat leuk is, rechtsonderin gewoon steeds nieuwe dingen maken.. Zodat het later een grote creatie wordt...quote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef Poemgirl het volgende:
Goed kijken naar een creatie rechtsonderin mensen
quote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef Poemgirl het volgende:
Goed kijken naar een creatie rechtsonderin mensen
Verander je IP...quote:Op zondag 19 september 2010 22:20 schreef Poemgirl het volgende:
Ik heb heel veel shit weggehaald Ferb, nu ben ik inktloos en beginnen ze weer
Ik wel.quote:Op zondag 19 september 2010 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verander je IP...
Ik weet zelf nie hoe
jij hier?quote:Op zondag 19 september 2010 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Wat moet ik doen? ietsje minder dan 9000%
AAAN DEEEE EMOO..GIFFFF RECHTSS ONDER JWZZ..!!!quote:Op zondag 19 september 2010 22:35 schreef Frannhere het volgende:
Nogmaals de vraag, waar kan ik meehelpen
welke kleur en waar preciesquote:Op zondag 19 september 2010 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
AAAN DEEEE EMOO..GIFFFF RECHTSS ONDER JWZZ..!!!
maar daar kun je niet zomaar paintenquote:Op zondag 19 september 2010 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Check deze dan![]()
http://one.drawball.com/
Why Not?quote:Op zondag 19 september 2010 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar daar kun je niet zomaar painten
Ik ga nu eentje maken met een zinnebrilquote:Op maandag 20 september 2010 00:35 schreef Neroje het volgende:
[..]
Die drie daaromheen zijn mijn werk
4chan? zat er weer op te stippelen blijkbaar, we waren het met tweeen aan het herstellen maar ze begonnen weer opnieuw. Nu wilde ik ergens anders een nieuwe maken maar mn inkt is op.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 12:55 schreef Falco het volgende:
Wanneer komt er een scriptje van Kees Kankerkachel
Ben bezigquote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Tism het volgende:
Ff een oproepje voor de mensen die linksboven (@de grote gele bal zeg maar) bezig zijn, als je iets wat een ander net gemaakt heeft, en het leuk vindt om dat te verpest, doe dat dan met de kleur geel aub, het doel is namelijk om alles geel te kleuren, er zijn 3 mensen serieus mee bezig, wil je iets bereiken doe dan lekker mee, hoe onzinig het ook is, BVD!..
HAHAHAHA IK GA ALLES BLAUW VERVEN KLEUREN OORLOG!!!!!quote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Tism het volgende:
Ff een oproepje voor de mensen die linksboven (@de grote gele bal zeg maar) bezig zijn, als je iets wat een ander net gemaakt heeft, en het leuk vindt om dat te verpest, doe dat dan met de kleur geel aub, het doel is namelijk om alles geel te kleuren, er zijn 3 mensen serieus mee bezig, wil je iets bereiken doe dan lekker mee, hoe onzinig het ook is, BVD!..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |