Geweldig idee!quote:Op zondag 19 september 2010 15:26 schreef Snaavel het volgende:
Wat nou als we een gele rand maken rond heel de drawball
Ik heb heulmaal niks kapot gemaakt, in tegendeel zelfs!quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 15:33 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Ik heb heulmaal niks kapot gemaakt, in tegendeel zelfs!
rand van de drawball geel maken is het doel..quote:Op zondag 19 september 2010 15:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er is niet echt een duidelijk doel nu toch, ik zie 2-smilies waarvan een verneukt
Doe jij dat evenquote:Op zondag 19 september 2010 15:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dan heb je een scriptje nodig dat zelf puntjes zet met een bep. afstand, anders is het niet te doen.
[nerd]
Of iemand moet de .swf hacken en zelf een alternatieve teken-client maken met dezelfde API
[/nerd]
Wanneer beginnen wequote:Op zondag 19 september 2010 15:37 schreef Snaavel het volgende:
[..]
rand van de drawball geel maken is het doel..
en dan gaan we uiteindelijk naar het midden toewerken..
je username en reactiequote:Op zondag 19 september 2010 15:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dan heb je een scriptje nodig dat zelf puntjes zet met een bep. afstand, anders is het niet te doen.
[nerd]
Of iemand moet de .swf hacken en zelf een alternatieve teken-client maken met dezelfde API
[/nerd]
Ik zeg doen !quote:Op zondag 19 september 2010 15:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
[nerd]
[/nerd]
quote:Op zondag 19 september 2010 15:49 schreef Swomp het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Drawball
honkeytonky kan deze in de OP ?
4chan en tof gaat niet samen.quote:Op zondag 19 september 2010 16:01 schreef Swomp het volgende:
Lijkt me wel tof als 4chan nu weer met zo'n mega actie komt![]()
Wie zit er hier op die site en kan ff wat regelen
quote:Op zondag 19 september 2010 16:01 schreef Swomp het volgende:
Lijkt me wel tof als 4chan nu weer met zo'n mega actie komt![]()
Wie zit er hier op die site en kan ff wat regelen
quote:Op zondag 19 september 2010 16:03 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
4chan en tof gaat niet samen.
Ik weet niks van Flash en ik heb al genoeg RSI door het wegwerken van hakenkruizen enzo.quote:
Het zijn en blijven fokkersquote:Op zondag 19 september 2010 16:17 schreef stroopdoosch het volgende:
Waarom werkt gewoon niet iedereen samen, inplaats van elkaars werk door te krassen en tegen te werken.
quote:Op zondag 19 september 2010 16:17 schreef stroopdoosch het volgende:
Waarom werkt gewoon niet iedereen samen, inplaats van elkaars werk door te krassen en tegen te werken.
BAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!..quote:Op zondag 19 september 2010 16:22 schreef Dhaha het volgende:
Zoek op google afbeeldingen naar drawball
ga naar pagina 3
daar staat een kankervies plaatje
Spinnewebje :quote:Op zondag 19 september 2010 16:06 schreef bijderechter het volgende:
Wie weet waar je werkende scripts kan krijgen? Is wel handig voor reparatie, heb er nog maar 2 gevonden die werken, maar die kunnen alleen een vierkantje maken en een raar soort spinneweb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, lekker heurquote:Op zondag 19 september 2010 16:22 schreef Dhaha het volgende:
Zoek op google afbeeldingen naar drawball
ga naar pagina 3
daar staat een kankervies plaatje
quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 16:23 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Kijk bij 'blueball' en 'rageball'
http://encyclopediadramatica.com/Drawball
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |