Geweldig idee!quote:Op zondag 19 september 2010 15:26 schreef Snaavel het volgende:
Wat nou als we een gele rand maken rond heel de drawball
Ik heb heulmaal niks kapot gemaakt, in tegendeel zelfs!quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 15:33 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Ik heb heulmaal niks kapot gemaakt, in tegendeel zelfs!
rand van de drawball geel maken is het doel..quote:Op zondag 19 september 2010 15:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er is niet echt een duidelijk doel nu toch, ik zie 2-smilies waarvan een verneukt
Doe jij dat evenquote:Op zondag 19 september 2010 15:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dan heb je een scriptje nodig dat zelf puntjes zet met een bep. afstand, anders is het niet te doen.
[nerd]
Of iemand moet de .swf hacken en zelf een alternatieve teken-client maken met dezelfde API
[/nerd]
Wanneer beginnen wequote:Op zondag 19 september 2010 15:37 schreef Snaavel het volgende:
[..]
rand van de drawball geel maken is het doel..
en dan gaan we uiteindelijk naar het midden toewerken..
je username en reactiequote:Op zondag 19 september 2010 15:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dan heb je een scriptje nodig dat zelf puntjes zet met een bep. afstand, anders is het niet te doen.
[nerd]
Of iemand moet de .swf hacken en zelf een alternatieve teken-client maken met dezelfde API
[/nerd]
Ik zeg doen !quote:Op zondag 19 september 2010 15:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
[nerd]
[/nerd]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |