Ik heb heulmaal niks kapot gemaakt, in tegendeel zelfs!quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 15:33 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Ik heb heulmaal niks kapot gemaakt, in tegendeel zelfs!
rand van de drawball geel maken is het doel..quote:Op zondag 19 september 2010 15:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er is niet echt een duidelijk doel nu toch, ik zie 2-smilies waarvan een verneukt
Doe jij dat evenquote:Op zondag 19 september 2010 15:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dan heb je een scriptje nodig dat zelf puntjes zet met een bep. afstand, anders is het niet te doen.
[nerd]
Of iemand moet de .swf hacken en zelf een alternatieve teken-client maken met dezelfde API
[/nerd]
Wanneer beginnen wequote:Op zondag 19 september 2010 15:37 schreef Snaavel het volgende:
[..]
rand van de drawball geel maken is het doel..
en dan gaan we uiteindelijk naar het midden toewerken..
je username en reactiequote:Op zondag 19 september 2010 15:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dan heb je een scriptje nodig dat zelf puntjes zet met een bep. afstand, anders is het niet te doen.
[nerd]
Of iemand moet de .swf hacken en zelf een alternatieve teken-client maken met dezelfde API
[/nerd]
Ik zeg doen !quote:Op zondag 19 september 2010 15:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
[nerd]
[/nerd]
quote:Op zondag 19 september 2010 15:49 schreef Swomp het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Drawball
honkeytonky kan deze in de OP ?
4chan en tof gaat niet samen.quote:Op zondag 19 september 2010 16:01 schreef Swomp het volgende:
Lijkt me wel tof als 4chan nu weer met zo'n mega actie komt![]()
Wie zit er hier op die site en kan ff wat regelen
quote:Op zondag 19 september 2010 16:01 schreef Swomp het volgende:
Lijkt me wel tof als 4chan nu weer met zo'n mega actie komt![]()
Wie zit er hier op die site en kan ff wat regelen
quote:Op zondag 19 september 2010 16:03 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
4chan en tof gaat niet samen.
Ik weet niks van Flash en ik heb al genoeg RSI door het wegwerken van hakenkruizen enzo.quote:
Het zijn en blijven fokkersquote:Op zondag 19 september 2010 16:17 schreef stroopdoosch het volgende:
Waarom werkt gewoon niet iedereen samen, inplaats van elkaars werk door te krassen en tegen te werken.
quote:Op zondag 19 september 2010 16:17 schreef stroopdoosch het volgende:
Waarom werkt gewoon niet iedereen samen, inplaats van elkaars werk door te krassen en tegen te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |