Ik ga nu eentje maken met een zinnebrilquote:Op maandag 20 september 2010 00:35 schreef Neroje het volgende:
[..]
Die drie daaromheen zijn mijn werk
4chan? zat er weer op te stippelen blijkbaar, we waren het met tweeen aan het herstellen maar ze begonnen weer opnieuw. Nu wilde ik ergens anders een nieuwe maken maar mn inkt is op.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 12:55 schreef Falco het volgende:
Wanneer komt er een scriptje van Kees Kankerkachel
Ben bezigquote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Tism het volgende:
Ff een oproepje voor de mensen die linksboven (@de grote gele bal zeg maar) bezig zijn, als je iets wat een ander net gemaakt heeft, en het leuk vindt om dat te verpest, doe dat dan met de kleur geel aub, het doel is namelijk om alles geel te kleuren, er zijn 3 mensen serieus mee bezig, wil je iets bereiken doe dan lekker mee, hoe onzinig het ook is, BVD!..
HAHAHAHA IK GA ALLES BLAUW VERVEN KLEUREN OORLOG!!!!!quote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Tism het volgende:
Ff een oproepje voor de mensen die linksboven (@de grote gele bal zeg maar) bezig zijn, als je iets wat een ander net gemaakt heeft, en het leuk vindt om dat te verpest, doe dat dan met de kleur geel aub, het doel is namelijk om alles geel te kleuren, er zijn 3 mensen serieus mee bezig, wil je iets bereiken doe dan lekker mee, hoe onzinig het ook is, BVD!..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |