quote:Nazi's declare Drawball war on Finland
The flag of Finland had dominated Drawball for long enough and The Third Reich could not take it any longer. On the evening of Monday, Feb 1st they mounted a attack on the Finnish stronghold of Drawball and after many hours colouring away they managed to defeat the Fins with their giant Swastika. The fact that it was not technically the Nazi swastika did not deter them from reveling in their victory, because after all as one SS recruit pointed out "Everyone knows what it stands for and we're only doin it for the lulz".
When the Fin's awoke the next morning they were pissed off at what the Nazi's had been upto throughout the night, they mounted a counter attack which is seen in the picture below. However as night fell on Finland their efforts dwindled. TBC....
Kees Kachelquote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef Falco het volgende:
http://two.drawball.com/5okzz6k
Die Polen hebben tenminste wel een strakke vlag.
Niet meerquote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef Falco het volgende:
http://two.drawball.com/5okzz6k
Die Polen hebben tenminste wel een strakke vlag.
Dat je je tijd daaraan verspilt..quote:Op zondag 19 september 2010 21:09 schreef Zetfil het volgende:
Ik heb weer over 9000%, tijd om te painten! Eerst maar eens al die hakenkruizen weghalen
Jij bent nep, jij bent van GeenStijl, jij verneukt alles..quote:Op zondag 19 september 2010 21:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb net ergens onderaan HOLLAND geschreven
quote:Op zondag 19 september 2010 22:07 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Jij bent nep, jij bent van GeenStijl, jij verneukt alles..
Weet je wat leuk is, rechtsonderin gewoon steeds nieuwe dingen maken.. Zodat het later een grote creatie wordt...quote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef Poemgirl het volgende:
Goed kijken naar een creatie rechtsonderin mensen
quote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef Poemgirl het volgende:
Goed kijken naar een creatie rechtsonderin mensen
Verander je IP...quote:Op zondag 19 september 2010 22:20 schreef Poemgirl het volgende:
Ik heb heel veel shit weggehaald Ferb, nu ben ik inktloos en beginnen ze weer
Ik wel.quote:Op zondag 19 september 2010 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verander je IP...
Ik weet zelf nie hoe
jij hier?quote:Op zondag 19 september 2010 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Wat moet ik doen? ietsje minder dan 9000%
AAAN DEEEE EMOO..GIFFFF RECHTSS ONDER JWZZ..!!!quote:Op zondag 19 september 2010 22:35 schreef Frannhere het volgende:
Nogmaals de vraag, waar kan ik meehelpen
welke kleur en waar preciesquote:Op zondag 19 september 2010 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
AAAN DEEEE EMOO..GIFFFF RECHTSS ONDER JWZZ..!!!
maar daar kun je niet zomaar paintenquote:Op zondag 19 september 2010 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Check deze dan![]()
http://one.drawball.com/
Why Not?quote:Op zondag 19 september 2010 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar daar kun je niet zomaar painten
Ik ga nu eentje maken met een zinnebrilquote:Op maandag 20 september 2010 00:35 schreef Neroje het volgende:
[..]
Die drie daaromheen zijn mijn werk
4chan? zat er weer op te stippelen blijkbaar, we waren het met tweeen aan het herstellen maar ze begonnen weer opnieuw. Nu wilde ik ergens anders een nieuwe maken maar mn inkt is op.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 12:55 schreef Falco het volgende:
Wanneer komt er een scriptje van Kees Kankerkachel
Ben bezigquote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Tism het volgende:
Ff een oproepje voor de mensen die linksboven (@de grote gele bal zeg maar) bezig zijn, als je iets wat een ander net gemaakt heeft, en het leuk vindt om dat te verpest, doe dat dan met de kleur geel aub, het doel is namelijk om alles geel te kleuren, er zijn 3 mensen serieus mee bezig, wil je iets bereiken doe dan lekker mee, hoe onzinig het ook is, BVD!..
HAHAHAHA IK GA ALLES BLAUW VERVEN KLEUREN OORLOG!!!!!quote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Tism het volgende:
Ff een oproepje voor de mensen die linksboven (@de grote gele bal zeg maar) bezig zijn, als je iets wat een ander net gemaakt heeft, en het leuk vindt om dat te verpest, doe dat dan met de kleur geel aub, het doel is namelijk om alles geel te kleuren, er zijn 3 mensen serieus mee bezig, wil je iets bereiken doe dan lekker mee, hoe onzinig het ook is, BVD!..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |