abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86592763
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 72

De dreumessen:

21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 24-09-2010 16:16:51 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86592785
:W
Tyler is sinds 6.00 erg huilerig. Niet zo lekker denk ik.
Hij heeft voor het eerst hallo en doei gezegd. Klinkt wel heel schetig. O+
  zondag 19 september 2010 @ 09:30:04 #3
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86592952
Veel plezier Roy in de Efteling :)

Vervelend dat Tyler niet zo lekker is...

Wij hebben uitgeslapen en Maarten zit nu nog aan een plakje ontbijtkoek, hij heeft al een boterham op en is nu meer met zijn ontbijtkoek aan het spelen... Hij zegt zelf "koek"!
En vanmorgen in bed moest ik zingen O+
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_86593159
Hopelijk knapt Tyler snel op!

Veel plezier in de Efteling Roy! Ik ben benieuwd, wij willen ook graag gaan binnenkort.

Bal is ook een goed woord, he Elin? O+

Jullie ook veel plezier in de Efteling, Miss!

Wat lief, Marie! Klinkt als een gezellige ochtend. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 10:04:59 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86593358
vraagje aan de pokken-experts :@

duidelijker krijg ik het niet op de foto ... maar zijn dit, of kunnen dit de waterpokken zijn? :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 19 september 2010 @ 11:18:15 #6
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86594557
Zijn dat de enige drie DJMO? Dan denk ik dat het gewoon muggenbulten zijn. Waterpokken beginnen over het algemeen op de buik namelijk uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 11:19:47 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86594586
muggenbeten zijn uitgesloten Books, daar reageert hij veel heftiger dan dit op, en er zitten er ook twee onder zijn luierrand, op z'n schouderblad nog eentje, op t midden van z'n rug ontdekte ik er ook eentje, en op de voorkant van zijn schouder ook..

edit: wikipdeia zegt juist dat het vaak in de nek begint?
quote:
Na een prodromale fase van wat koorts en op verkoudheid gelijkende verschijnselen die een paar dagen duurt, verschijnen eerst kleine rode plekjes, die na ca. een dag overgaan in de kleine met vocht gevulde blaasjes op een rode ondergrond, overal op het lichaam, vaak het eerst in de nek
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86594642
Ik zet in op waterpokken idd, DJMO. ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 11:24:26 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86594696
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:22 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zet in op waterpokken idd, DJMO. ;(
dat word dus geen psz morgen ? of kan dat gewoon doorgaan (de besmettelijke fase is immers al voorbij, als t echt waterpokken zijn)

pi_86594764
Hier mogen gewoon naar het kdv. Mits ze zich niet erg beroerd voelen natuurlijk. De besmettelijke fase begint al voor de blaasjes uitbreken. Hoewel het vocht uit de blaasjes ook heel besmettelijk is. Je kunt het vergelijken met de blaasjes van een koortslip.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 11:28:08 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86594799
dan bel ik morgenochtend wel eerst even voor ik ga. thnx voor je hulp ssserpente :*

pi_86596801
Ik denk ook waterpokken. Ik zou de psz ook ff bellen. Kim is er wel echt ziek van geweest trouwens. En de jeuk natuurlijk.
pi_86596949
Oh, balen DJMO. -O-
Is Jan net aan het wennen op de psz.
Beterschap voor je jochie! :*
pi_86600647
Nou, na Ko zijn middagdutje zouden we naar de tuin. Maar meneer heeft er zin in. Wat slaapt hij lang vandaag! :D
En ik ben zo ongeduldig. Ik wil gewoon heel graag weten of mijn gras goed gegroeid is de afgelopen week. :P
pi_86600943
Ko praat in zijn slaap: Bal bal bal! O+

En nu wordt hij wakker! O+
pi_86604578
Wat schattig Oeke.

Tyler ligt weer op me. Had 3 uur geslapen en kwam nog moe en suffig over.
Kermend huilen en hij trlit erbij. Linkerarm mag je amper aanraken. Hij is algeheel stijfjes.
Gelukkig wel een fles op en hij eet nu in slow motion een cracker. Hij wil absoluut niet spelen. Zo kennen we hem niet.
We hebben gebeld en kunnen 17.50 bij de hap terecht. Misschien heeft hij wel een zondagsarmpje van het spelen gisteren. (verjaardag gehad en veel buiten gespeeld met kim en andere kindjes)
pi_86609420
Haha, Ko, wat schattig, Oek! O+

Zondagsarmpje? Nooit van gehoord. Hoe was het bij de HAP, Ingrid?

Drinken jullie kindjes al uit een beker. Lente kan het wel, maar ze keert 'm vaak zonder waarschuwing ineens om of flikkert 'm op de grond. Dus geef ik 'r altijd te drinken uit een rietjesbeker. Ik lees wel her en der dat ze van af een jaar echt wel uit een gewone beker moeten drinken, maar dat is nauwelijks te doen. En als ik 'm voor 'r vasthoud, wil je het zelf doen...

[ Bericht 6% gewijzigd door Ssserpente op 19-09-2010 19:55:58 ]
  zondag 19 september 2010 @ 19:49:45 #18
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_86610330
DJMO, beterschap voor Jan. Wat vervelend zeg, was ie net een beetje opgeknapt... nu dit weer er achteaan.

Marie, wat een gezellige zondagochtend!

Ingrid, ik heb ook geen idee wat een zondagsarmpje is....

Kobus :P lekker gedroomd over een bal?

Serpente, hier geef ik heel soms een beetje drinken uit een gewone beker, maar over het algemeen gebruik ik de rietjesbeker. Ik wacht nog even een maandje of 2 misschien 3 om met een echte beker te beginnen. Hier wordt de beker nl ook omgekieperd, gegooid, over jezelf gegoten, in de wasmand gegooid. En dat is niet erg... maar niet 10 keer op een dag :')

Joep heeft vannacht bij oma geslapen. Wij waren op stap. Hij is zoo lief geweest *O* Tot 08.00 geslapen en goed gegeten en gezellig met oma gespeeld. We kwamen hem halen en hij zag mij door het raampje in de hal en toen hoorde ik hem wel piepen O+ de deur ging niet snel genoeg open. Flink geknuffeld en toen nam papa hem over om even te knuffelen, maar hij was nog niet klaar met mij. Hij stak zijn armpjes echt naar mij uit hihi, zo van: nee, eerst nog even met mama O+
Niet mieten! Door gieten!
pi_86612405
Zondagsarmpje...check... we hebben het een paar weken terug gehad met Meike.
Dat betekent dat het kopje van de elleboog uit de kom is.

Ze noemen het zondagsarmpje omdat men vaak op zondag met kind naar het bos gaat, lekker zwieren tussen beide ouders in aan de armpjes.... en dan wil het nog wel eens mis gaan.

Bij Meike kwam het doordat ze bij papa op de nek zat, en achterover ging hangen, toen D haar overeind trok schoot de elleboog uit de kom. Draaaaaaaaaaaaaama!
Maar goed, het is een kwestie van recht zetten en de pijn is weg.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 19 september 2010 @ 20:43:44 #20
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86612619
Wat heerlijk dat Joep zo goed heeft gelogeerd. En wat fijn dat hij je dan zo gemist hebt hè? O+

Ssserpente, die vraag had ik ook juist gesteld in (ik meen) het vorige topic. Maarten drinkt ook nog niet echt zelfstandig uit een gewone beker, hij gaat er teveel mee gooien als ik hem zijn gang laat gaan. Hij drinkt nu wat slokjes met hulp uit mijn glas, of na het tandenpoetsen en we hebben het er vanavond over gehad om Maarten een tijdje na het eten zijn toetje uit een beker te gaan geven. Dan kan hij oefenen met drinken.

Hoe was het bij de HAP Ingrid?

Ik denk ook wel aan waterpokken DJMO! Sterkte voor Jan iig...
pi_86612782
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:23 schreef Ssserpente het volgende:

Drinken jullie kindjes al uit een beker. Lente kan het wel, maar ze keert 'm vaak zonder waarschuwing ineens om of flikkert 'm op de grond. Dus geef ik 'r altijd te drinken uit een rietjesbeker. Ik lees wel her en der dat ze van af een jaar echt wel uit een gewone beker moeten drinken, maar dat is nauwelijks te doen. En als ik 'm voor 'r vasthoud, wil je het zelf doen...
Lieuwe kán uit een beker drinken en doet het ook steeds vaker, maar ik vind het dusdanig veel werk dat ik hem niet de hele dag alleen maar uit een open beker laat drinken. Hij gaat er met z'n vingertjes in, hij gooit er iets in als hij de kans krijgt (hagelslag van mij, een legopoppetje, een propje), hij knoeit ermee zodat hij dat weer op kan ruimen met een doekje, etcetera. Hij drinkt dus afwisselend uit de rietjesbeker, soms een tuitbeker (dat vindt 'ie helemaal het einde, waarschijnlijk omdat hij er nooit één gehad heeft ofzo) en uit een open beker.
pi_86613239
Tess kan ook uit een beker drinken, behoorlijk goed zelfs maar soms is ze gewoon wat te snel met beker kantelen en dan valt alles uit d'r beker.

Vanmiddag zijn we naar de kinderboerderij geweest zie fototopic. Tess was eerst helemaal onder de indruk van een pauw en wilde later op de rug van een schaap kruipen _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86613554
O dus Lars is niet de enige die bovenop de beesten wil gaan zitten....pffff!
Knap zeg, al die kindjes die al uit een beker drinken.
Lars drinkt meest nog uit een flesje.
Bij oma drinkt hij ook wel uit een avent tuitbeker.
Maar het liefste gaat hij met bekers schudden ;)

Was je nog naar de tuin geweest Oeke?

Ah Seilram, wat heerlijk is dat he, je kind weer terugzien als die heeft gelogeerd....die reactie...echt fijn!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 21:15:13 #24
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86614427
ik zal morgenochtend wel zien of het idd pokjes zijn, ik heb Jan na die foto's van vanmorgen niet meer gezien, hij is naar bed gegaan (met nog drie vlekjes in zijn zij erbij) en toen ben ik naar zoetermeer vertrokken om op R. van Maffemuts te passen zodat zij nog even naar Diego kon. Ik had medelijden met R :{ zo sneutjes en stilletjes had ik 'r nog nooit meegemaakt ;( (maar goed, dat hoort niet in dit topic thuis :@) Morgen sowieso langs de HA voor m'n eigen uitslagen, en denk dat ik Jan maar gewoon meeneem, kunnen ze gelijk even kijken :+

pi_86615102
Misschien moet je daar dan eerst over bellen DJMO, ik weet niet of ze die besmettelijkheden in de praktijk willen hebben....
als het pokjes zijn dan zijn er morgen in ieder geval meer bij gekomen.
pi_86615263
Dag allemaal, sorry dat ik even kom binnenvallen, normaal lees ik hier wel mee.

Ik maak me een beetje zorgen om Julian. Hij is nu een jaar en vijf maanden, zelfs al bijna anderhalf, en praat en loopt dus nog niet.
Hij brabbelt een hoop onverstaanbaars, maar geen duidelijke woorden. Geen papa of mama of auto, alleen vaker 'dada' tegen mij en mijn vriend en dus zo zijn eigen woordjes.
Hij is verder wel een heel vrolijk en lief mannetje. Een echte onderzoeker die de hele dag in de weer is dingen te slopen en uit elkaar te halen. Hij weet zelfs hoe hij de wasmachine aan moet zetten en heeft al uitgevogeld hoe hij het kinderslot van de keukenkastjes moet krijgen.
En hij loopt dus nog niet.
Hij kruipt wel heel goed en snel en is een paar keer uit zichzelf opgestaan en een paar stappen alleen gedaan maar daarna op z'n kin gevallen en nu durft hij eigenlijk al weken niet meer. Hij loopt wel langs de tafel en de meubels. Maar los durft ie niet.

Ik moet wachten op het consultatiebureau tot ik een oproep krijg er weer naartoe te gaan, of is het raadzaam toch al eerder een afspraak te gaan maken? :)

DJMO: zouden best de waterpokken kunnen zijn, Julian had er ook maar een paar. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 21:31:51 #27
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86615473
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dag allemaal, sorry dat ik even kom binnenvallen, normaal lees ik hier wel mee.

Ik maak me een beetje zorgen om Julian. Hij is nu een jaar en vijf maanden, zelfs al bijna anderhalf, en praat en loopt dus nog niet.
Hij brabbelt een hoop onverstaanbaars, maar geen duidelijke woorden. Geen papa of mama of auto, alleen vaker 'dada' tegen mij en mijn vriend en dus zo zijn eigen woordjes.
Hij is verder wel een heel vrolijk en lief mannetje. Een echte onderzoeker die de hele dag in de weer is dingen te slopen en uit elkaar te halen. Hij weet zelfs hoe hij de wasmachine aan moet zetten en heeft al uitgevogeld hoe hij het kinderslot van de keukenkastjes moet krijgen.
En hij loopt dus nog niet.
Hij kruipt wel heel goed en snel en is een paar keer uit zichzelf opgestaan en een paar stappen alleen gedaan maar daarna op z'n kin gevallen en nu durft hij eigenlijk al weken niet meer. Hij loopt wel langs de tafel en de meubels. Maar los durft ie niet.

Ik moet wachten op het consultatiebureau tot ik een oproep krijg er weer naartoe te gaan, of is het raadzaam toch al eerder een afspraak te gaan maken? :)

DJMO: zouden best de waterpokken kunnen zijn, Julian had er ook maar een paar. :)
Jan is ruim 21 maanden nu, liep met plusminus 17 maanden, en praat ook nog amper. M'n psz zegt over die taalontwikkeling dat het nog "veel te vroeg" is om me daar echt zorgen over te maken. Aangezien zij dagelijks kinderen zien etc .. leg ik me daar maar bij neer en berust erin dat ik met aanwijzen van Jan ook een eind kom in wat zijn behoeften zijn ;)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 21:33:52 #28
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86615633
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Misschien moet je daar dan eerst over bellen DJMO, ik weet niet of ze die besmettelijkheden in de praktijk willen hebben....
als het pokjes zijn dan zijn er morgen in ieder geval meer bij gekomen.
als het waterpokken zijn, is die besmettelijke fase toch al voorbij ?

pi_86616266
Nee, pas als ze zijn ingedroogd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86616516
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:31 schreef DJMO het volgende:

[..]

Jan is ruim 21 maanden nu, liep met plusminus 17 maanden, en praat ook nog amper. M'n psz zegt over die taalontwikkeling dat het nog "veel te vroeg" is om me daar echt zorgen over te maken. Aangezien zij dagelijks kinderen zien etc .. leg ik me daar maar bij neer en berust erin dat ik met aanwijzen van Jan ook een eind kom in wat zijn behoeften zijn ;)
Ok, dank je wel.

Dan wacht ik in ieder geval tot die oproep en bespreek ik het dan wel. Hij wijst wel veel om zich heen naar alles wat ie ziet met een hoop gebrabbel. :)
pi_86616698
Niet om DJMO's post te bagatalliseren, hoor, Nummer Zoveel, maar als jij je zorgen maakt, zou ik me niet door één post gerust laten stellen.

Als je er niet gerust op bent, gewoon ff het cb bellen!
pi_86616911
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef Ssserpente het volgende:
Niet om DJMO's post te bagatalliseren, hoor, Nummer Zoveel, maar als jij je zorgen maakt, zou ik me niet door één post gerust laten stellen.

Als je er niet gerust op bent, gewoon ff het cb bellen!
Da's ook wel weer waar ja.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 21:54:44 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86616967
ik bedoelde met mijn post ook totaal niet dat ze zich geen zorgen hoeft te maken Ssserpente, ik probeerde alleen aan te geven dat Jan ook laat was / is met lopen / praten .. ik ben alleen dan zo'n drommel die er vergeet bij te zetten dat als zij zich zorgen maakt ze idd gewoon t cb moet bellen :@

Wat betreft die vlekjes van Jan, ik bel morgen het psz wel, en aansluitend de HA om te vragen of ik langs mag komen en wat de uitslagen zijn ^^

pi_86617253
Stiemie gefeliciteerd met de verjaardag van Esmee en Welkom hier jullie allebei. Hoe gaat het met je werkplannen(sorry for offtopic)?

Beterschap voor Jan.

Wat een leuke vakantiefotos Miss.

Huup wat goed van de aanbieding voor vlesvoeding voor Amélie.

Marie, wat een leuke zondagochtend!

Kobus :P bij Jair heeft de bal ook geen l aan het einde?

Basboussa fijn dat Beisan weer prikjes heeft gehad en het redelijk ging. Grote meid heb je idd.

Serpente, ons zoontje drinkt weleens van ons uit een gewone beker en af en toe mag hij ook zelf uit een eigen beker drinken. Het liefst met name in zijn stoel en met slabbetje met opvangbak aan. 1 jaar lijkt me echt nog vroeg om uit een open beker te drinken.

Wat lief van jou Joep lekker uitgebreid met mama knuffelen.

Nummer zoveel wat zegt je gevoel je? Dat zou ik volgen.

Hoop dat ik niet teveel mensen ben vergeten. Wij zijn weer terug van het familibezoek. Het was erg leuk dat ons zoontje zijn andere oma en opa kon zien. Alleen was het ook erg druk met alle familie en vrienden. Dus we hebben het maar een beetje ingekort ook door plaatsgebrek bij mijn moeder thuis.Vanavond was de kleine heel erg overstuur. Naar mijn idee had hij misschien wat krampjes omdat hij nog niet heeft gepoept.

Verder alles goed hier. De taal hier gaat razendsnel. Hij babbelt alles na. Wij moeten nu al uitkijken voor de vloeken. Dat is mij al een of twee keer gebeurt en je kan er donderop tegen zeggen dat dat nagepapegaait wordt. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_86617467
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:54 schreef DJMO het volgende:
ik bedoelde met mijn post ook totaal niet dat ze zich geen zorgen hoeft te maken Ssserpente, ik probeerde alleen aan te geven dat Jan ook laat was / is met lopen / praten .. ik ben alleen dan zo'n drommel die er vergeet bij te zetten dat als zij zich zorgen maakt ze idd gewoon t cb moet bellen :@

Wat betreft die vlekjes van Jan, ik bel morgen het psz wel, en aansluitend de HA om te vragen of ik langs mag komen en wat de uitslagen zijn ^^
Dat snap ik, hoor! Was ook niet vervelend naar jou toe bedoeld. :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 22:06:23 #36
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86617752
Wat ik van mijn fysio (die van Jan that is) begreep is de boven grens voor het los lopen ca. 18 maanden. Jan zat er echt maar een paar weken vanaf. Hij kon staan voor hij kon kruipen, maar goed, dat kind van mij spoort sowieso niet :P

pi_86617988
Is er een inloopspreekuur? Daar zou je anders eens heen kunnen gaan, lekker laagdrempelig.
Sommige kinderen zijn gewoon later met de ontwikkeling, maar vallen dan nog wel binnen de norm.
Gaat hij ook naar een kdv, psz oid? En hoe kijken die er tegenaan?
pi_86621099
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:23 schreef Ssserpente het volgende:

Zwaar klote!
Hij heeft zijn bovenarm gebroken, is nu nog in het ziekenhuis. En morgen hebben we een gesprek met maatschappelijk werk daar. Omdat we echt niet weten hoe het is gebeurd.
We waren gisteren op verjaardagsfeestje met zo'n 30 volwassenen en een aantal kinderen.
Veel spelen buiten lekker lol maken. En om de beurt werd er op de (en dus ook andermans) kinderen gepast.
Niks aan de hand, geen enkele keer huilen. Of verdrietig naar ons toekomen.
Naar huis gewoon normaal in de auto en vrolijk kletsen en naar buiten kijken.
Thuis moe, fles erin en naar bed, met slaapzak geen problemen,niet huilen ofzo.
6.00 wakker, fles gehad. Wat onrustig,, leek op tandjespijn. zetpil erin en weer slapen. Even later wakker door olifant Kim op de trap. Bij ons in bed nog ff slapen en toen naar beneden. Slaapzak uit en tshirt over lange mouw romper heen. Geen tekenen van pijn gezien. Beneden alleen op schoot willen hangen. Lijkt ziek te worden, grieperig. Dus lekker op schoot en dan gebruik je je arm al amper.
Kim wordt opgehaald en Djeez komt beneden. Kim uitzwaaien, dus Tyler optillen. Armpje doet niet echt mee valt hem op. Even in de gaten houden. Tyler naar bed, slaapt 3 uur. Wij denken knapt hij van op, is niet zo. Begint een beetje te jammeren. Arm lijkt helemaal niet mee te gaan. Hapost gebeld en 2 uur later konden we komen.
Blijkt na onderzoek en foto's zijn bovenarm gebroken te zijn.
Heel erg vreemd. En dus echt geen idee hoe het gebeurd is.
Het moet wel op het feestje zijn gebeurd. Maar wat en hoe geen idee.
Wellicht door Kim, enige wat we kunnen bedenken is hand in hand rondjes lopen en dan Kim die te hard gaat waardoor ze aan zijn arm trekt. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
Want volgens de arts moet het met kracht zijn gebeurd. Het is een groot mystery. Wat k*lote is.
Het enige wat we met zekerheid kunnen zeggen is dat wij het niet hebben gedaan en hopelijk geloven ze ons.
Het was wel uberzielig hoor met foto's maken en later 3 lagig(?) verband erom. :'(
Ik ben doodop en ga nu pitten.

[ Bericht 29% gewijzigd door _Ingrid_ op 19-09-2010 23:43:57 ]
pi_86621187
jeumig, gebroken joh! Sjee....en zo raar idd dat je geen idee hebt hoe.....
Arm ventje, heeft hij nog veel pijn?
En was het gipsen en klaar? Of moet het geopereerd?
Nou sterkte met Tyler.....
pi_86621314
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef Tinuviel het volgende:
Stiemie gefeliciteerd met de verjaardag van Esmee en Welkom hier jullie allebei. Hoe gaat het met je werkplannen(sorry for offtopic)?
Ik heb een nieuwe baan *O* Ga per 11 oktober beginnen *O*
pi_86621377
quote:
Op zondag 19 september 2010 23:28 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Zwaar klote!
Hij heeft zijn bovenarm gebroken, is nu nog in het ziekenhuis. En morgen hebben we een gesprek met maatschappelijk werk daar. Omdat we echt niet weten hoe het is gebeurd.
Arme Tyler :* Heeft ie er veel last van? Of heeft ie nu iets van pijnstilling gekregen?
pi_86621609
quote:
Op zondag 19 september 2010 23:36 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Arme Tyler :* Heeft ie er veel last van? Of heeft ie nu iets van pijnstilling gekregen?
Hij had een zetpil gekregen en die werkte wel goed gelukkig.
  maandag 20 september 2010 @ 07:42:35 #43
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86625922
Jee Tyler (en Ingid/Djeez) wat verschrikkelijk naar zo zeg! Hopelijk is hij de nacht goed doorgekomen en gaat jullie gesprek goed vandaag. :*
pi_86625968
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Is er een inloopspreekuur? Daar zou je anders eens heen kunnen gaan, lekker laagdrempelig.
Sommige kinderen zijn gewoon later met de ontwikkeling, maar vallen dan nog wel binnen de norm.
Gaat hij ook naar een kdv, psz oid? En hoe kijken die er tegenaan?
Julian gaat naar kdv, heb daar wel eens een opmerking gemaakt dat hij wat laat lijkt te zijn, maar daar lachten ze wat bij met 'het ene kindje is vroeg en het andere laat' .
Ik ga straks wel bellen, een inloopspreekuur is er geloof ik alleen voor de pasgeboren baby's eenmaal in de week.
Moet zeggen dat ik zelf een extreem late loper ben geweest, zelf pas met 20 maanden. Ben van sept 82 en liep pas in mei 84. Maar ik praatte dus wel eerder en het lijkt wel bij wat ik om me heen zie dat de kindjes die laat lopen wel al eerder praten of andersom. :)

Sterkte met Tyler Ingrid, wat zielig zo'n ukkie met een gebroken arm.
pi_86627455
Beterschap voor Tyler met zijn gebroken arm :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 september 2010 @ 09:35:23 #46
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86627505
vlekjes van Jan waren niet erger geworden, hij is gewoon naar de psz, mochten het wel waterokken zijn dan was de incubatietijd volgens hen toch al vertreken dus maakt het niet uit. Als hij hangerig werd zouden ze bellen :)

pi_86627704
Tyler :* Wat sneu joh, zo'n kleintje nog met een gebroken arm ;( En wat raar en naar dat dat zomaar gebeurd is zonder heel duidelijk au-moment ofzo. :o
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86628191
Nou, net gebeld en de jeugdverpleegkundige zei dat het nog niet iets is om me zorgen om te maken, en op 9 okt heb ik een afspraak. Dan kan ik het verder bespreken (mocht ie dan nog niet lopen en praten). :)
  maandag 20 september 2010 @ 10:12:47 #49
108648 cattie
lieve moeder
pi_86628319
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:35 schreef DJMO het volgende:
vlekjes van Jan waren niet erger geworden, hij is gewoon naar de psz, mochten het wel waterokken zijn dan was de incubatietijd volgens hen toch al vertreken dus maakt het niet uit. Als hij hangerig werd zouden ze bellen :)
Lekkere psz, waterpokken zijn besmettelijk totdat alle blaadjes zijn ingedroogd. Als het waterpokken zijn, zijn andere kindjes wel de klos.
  maandag 20 september 2010 @ 10:13:23 #50
108648 cattie
lieve moeder
pi_86628336
Beterschap voor Tyler. Wat sneu en raar.
pi_86629228
Beterschap voor Tyler, wat zielig. En raar dat het niet gemerkt is, je zou toch idd een echt pijnmoment verwachten.

Senna is weer goedgekeurd op het cb. 73 cm (iets te ruim, want ze lag met haar hoofd niet goed tegen de plank en ze hield haar voetjes niet goed recht :') ) en 9626 gram. De arts noteerde "loopt parmantig" haha. Tevens 'geslaagd' voor de geven, nemen, erin en eruit test (wist niet eens dat die er was en dat dat vandaag was). En twee prikjes, zo sneu. Even afwachten of ze reageert, hoop dat het meevalt.

Pas terug met 24 maanden. Voor 18 maanden is alleen voor risicogroepen, en het enige waarin ze een risico zou kunnen zijn is haar lengte, maar met onze lengtes in het achterhoofd, vond de arts dat ook niet echt. Dus we hoeven even niet, mogen wel natuurlijk als er vragen zijn.

Ow ja, ze reageerde positief op de bv 's ochtends en 's avonds. Zolang het voor ons beide fijn was, moesten we dat vooral blijven doen, zei ze.
pi_86629372
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:12 schreef cattie het volgende:

[..]

Lekkere psz, waterpokken zijn besmettelijk totdat alle blaadjes zijn ingedroogd. Als het waterpokken zijn, zijn andere kindjes wel de klos.
Ja, dat dacht ik dus ook.
pi_86629455
Cattie en Raissa, het zijn richtlijnen van de GGD, kinderen mogen gewoon komen omdat het al besmettelijk is voordat het utbreekt.
Ws zijn er al andere kinderen besmet, die nu ook weer andere kinderen besmetten, en zo heeft het geen zin om kinderen met waterpokken te weren.
  maandag 20 september 2010 @ 11:05:28 #54
108648 cattie
lieve moeder
pi_86629501
Is dat nieuw? Ive mocht niet komen 2,5 jaar geleden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 september 2010 @ 11:07:53 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86629553
ze zeiden er ook bij dat het vroeger absoluut niet mocht, maar dat dat dus was bijgesteld omdat het idd al besmettelijk is vóór er iets te zien is, en je dus al te laat bent als de pokjes zichtbaar zijn. Ze raden alleen aan om ze thuis te houden als ze zich niet lekker voelen /koorts hebben.

pi_86629641
Op ons KDV zijn kindjes met waterpokken pas welkom als de blaasjes zijn ingedroogd. Maar oké, ieder z'n eigen regeltjes.
pi_86629768
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Cattie en Raissa, het zijn richtlijnen van de GGD, kinderen mogen gewoon komen omdat het al besmettelijk is voordat het utbreekt.
Ws zijn er al andere kinderen besmet, die nu ook weer andere kinderen besmetten, en zo heeft het geen zin om kinderen met waterpokken te weren.
Precies, weren van kinderen met blaasjes zal een uitbraak niet voorkomen.

Daarnaast zal ieder kind ze toch een keer moeten krijgen. Ik ben blij dat Lente ze nu al heeft gehad ipv pas op d'r 15e of zo...

Jeumig Tyler, wat een verhaal, zeg. :o Wat sneu! Veel sterkte en beterschap!

Senna weer goedgekeurd, whoei! Lente moet vanmiddag, ook de prikjes. ;( Fijn dat ze positief reageerde op de bv 's ochtends en 's avonds. Ben benieuwd wat ze daar hier over zeggen.

Hoe laat krijgt Senna 's ochtends bv en hoe laat ontbijt ze dan, Miss? Lente drinkt rond 7:30 uur en hoeft dan geen ontbijtje. Ik bied het wel altijd aan om de ontbijtstructuur erin te brengen, maar tnt heeft het weing zin. Dan gaat ze rond 11:00 uur naar bed en pas rond 12:30 uur eet ze max. een boterham.

Oooh zo lief, ze kwam net uit zichzelf naar me toe gerend om me een kus te geven. O+
  maandag 20 september 2010 @ 11:25:19 #58
108648 cattie
lieve moeder
pi_86630075
Ssserpente, ik ben ook blij dat Ive ze heeft gehad, maar soms kun je het beter even niet hebben. Kindjes van onder de 1 kunnen het later weer krijgen bijvoorbeeld.
  maandag 20 september 2010 @ 11:26:28 #59
108648 cattie
lieve moeder
pi_86630109
Fee drinkt 's ochtends vaak nog even bij me, maar eet altijd wel ontbijt.
pi_86630194
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef cattie het volgende:
Ssserpente, ik ben ook blij dat Ive ze heeft gehad, maar soms kun je het beter even niet hebben. Kindjes van onder de 1 kunnen het later weer krijgen bijvoorbeeld.
Wat wil je dan? Een datum plannen? ;)

Sommige baby'tjes krijgen maar een paar pokjes op hun lichaam (die zijn dan ook niet echt ziek geweest). Alleen dan kunnen ze het nog een keer krijgen op latere leeftijd. Lente was ook nog geen één, maar zat er zo onder dat ze nu voldoende antistoffen heeft. :)
  maandag 20 september 2010 @ 11:41:38 #61
108648 cattie
lieve moeder
pi_86630591
Ja, hallo, ik zeg toch niet dat je een datum moet plannen? Het komt als het komt, maar soms wil je het misschien even ontwijken.
  maandag 20 september 2010 @ 11:42:06 #62
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86630610
Ingrid, dat zal even schrikken zijn geweest zeg. En wat raar he, dat je niet gemerkt hebt dat er iets met Tyler gebeurd is.
Laat je niet onder de tafel lullen in het ziekenhuis he, het is hun werk om zeker te weten dat er niks is gebeurd qua mishandeling etc. Alhoewel het moeilijk is om te bedenken dat het niet persoonlijk is bedoeld als ze je dat soort dingen vragen. Bij Thomas ten tijde van zijn knieen ook: en hij is ECHT niet gevallen? Dat weet u heel zeker? GRRRR JA dat weet ik zeker!

We gaan straks met Thomas even terug naar de kliniek, er blijft maar pus komen uit zijn linker oor en hij krijgt nu ook wat koorts. Hopelijk is het niks, maar ik ga liever een keer te veel voor de zekerheid.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86630745
Sserpente, Senna ontijt gewoon mee na de voeding. Soms als we tijd genoeg hebben, is dat iets later, maar meestal is het na de voeding opstaan en de tafel dekken. Vaak eet ze dan een boterhammetje, soms een halve, soms twee. We gaan iig aan tafel zitten en ontbijten zelf en geven haar een boterham en dan moet ze maar kijken hoeveel ze er van eet.

Welke prikjes krijgt Lente vandaag? Senna kreeg de Men C en de BMR. Ze moest wel even heel hard huilen, maar was al snel weer afgeleid. Nu slaapt ze.

De arts vroeg trouwens niets over drinken uit een gewone beker. Ze vroeg alleen hoe het met eten en drinken ging, en toen ik zei dat dat goed ging, was dat klaar. Zew vroeg of ik overgetapt was op halfvolle melk, en toen ik zei dat ze twee bv-voedingen kreeg en een bakje yoghurt na het eten, was dat ook in orde.

De lengte vond ze ook geen probleem. Ze zag een blije jongedame die zich prima ontwikkelde, en dat was belangrijker dan de lengte :)
pi_86631122
Geen idee welke prikjes Lente krijgt. :@ Zal zo ff kijken. Heb je Senna vastgehouden tijdens de prikken?

Senna eet best flink dan, 's ochtends. Tenminste, in vergelijking met Lente. Maar die houdt sowieso niet zo van brood. 's Avonds eet ze wel flink.

Ga hier vanmiddag ook nog eens vragen over drinken uit een gewone beker.

quote:
Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef cattie het volgende:
Ja, hallo, ik zeg toch niet dat je een datum moet plannen? Het komt als het komt, maar soms wil je het misschien even ontwijken.
't Was maar een grapje, hoor. Ikzelf zou het niet uitstellen als ik wist dat de waterpokken zouden heersen. Sterker nog, ik denk dat ik Lente er bewust mee in aanraking zou brengen. Ik kan namelijk geen reden benenken waarom het 'even niet uit zo komen' waarmee ik vervolgens het risico zou lopen dat ze het in d'r jeugd helemaal niet krijgt, maar pas op latere leeftijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 20-09-2010 12:10:35 ]
pi_86631596
Senna eet sowieso wel aardig, over het algemeen. Nooit echt heel veel, maar wel voldoende. 1-2 boterhammen ontbijt en lunch, fruit, avondeten en eventueel andere tussendoortjes als dat uitkomt met slapen en eten gedurende de dag :)
pi_86631620
Ik heb momenteel een notiore broodweigeraar. Mevrouw eet het beleg van de boterham af en de rest laat ze liggen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86631700
Ik ken er nog één...
pi_86631744
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:13 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ken er nog één...
ik ga me er niet druk over maken :D Wil ze niet, jammer dan :D

Zo drinkt Tess trouwens uit de beker:

[ Bericht 22% gewijzigd door Vicky op 20-09-2010 12:20:35 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86632307
haha, ja, hier ook hoor. Dan blijft er wat brood liggen dat vakkundig schoongesabbeld/gelikt is :D

Wij maken er nooit een punt van. We bieden altijd aan, ze mag altijd meer, maar ze hoeft niet. Werkt prima. Nu ben ik haar alleen aan het leren dat als ze iets niet hoeft, dat ze dat dan naast haar bordje legt, ipv hapje voor hapje aan ons te geven: "daaank" met uitgestoken handje met afgekeurd (en soms al voorgekauwd :') ) eten.
pi_86632451
Ff snel nu de pc in het ziekenhuis vrij is. De nacht is goed gegaan.
Hij heeft nu onderhoudsdosis zetpil.
Hij wilde alleen bij mij zn flesje drinken. Straalde toen hij mij zag O+
Was druk bezig met tv kijken, nederland 3. :)
De arts nog niet gesproken. Maatschappelijk werk wel.
Het is dus wel protocol, omdat we niet weten wat er gebeurd is en omdat we een dg later zijn gekomen ipv dezelfde avond. Maar goed, toen wisten we het niet, hadden we niks gemerkt.
We zullen er nooit achter komen wat er is gebeurd. Het kan zijn dat Kim het heeft gedaan, of een ander kindje. Volgens de artsen moet het zijn gebeurd door hard trekken aan de arm met een draaiende beweging. Een spilbreuk (?) heet het geloof ik.
Iig wordt er nu wel nog meer spoed op gezet voor hulp bij en voor Kim.
Absoluut niet gezegd dat ze dit heeft gedaan! Maar gezien ze hem wel 1x van de trap heeft geduwd en 1x tegen de tafel aan,waardoor hij een diepe snee kreeg die gelijmd moest worden, is de kans er wel.
Vanmiddag komt de ipg -er samen met gezinshulp van Accare. Dan kaarten we dit nog aan. De ipg-er gaat her overnemen en we horen dan hoe en wat. En vanavond hebben we oudergesprek op school. En maatschappelijk werk neemt iig voor de zekerheid contact met de orthopedagoog op om ht verhaal uit te leggen.

Sorry dat ik verder niet op iedereen reageer.
pi_86632534
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:35 schreef miss_sly het volgende:
haha, ja, hier ook hoor. Dan blijft er wat brood liggen dat vakkundig schoongesabbeld/gelikt is :D

Wij maken er nooit een punt van. We bieden altijd aan, ze mag altijd meer, maar ze hoeft niet. Werkt prima. Nu ben ik haar alleen aan het leren dat als ze iets niet hoeft, dat ze dat dan naast haar bordje legt, ipv hapje voor hapje aan ons te geven: "daaank" met uitgestoken handje met afgekeurd (en soms al voorgekauwd :') ) eten.
hier verdwijnt het gewoon naar de grond :X

Nog een filmpje van Tess:
De viespeuk :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86632815
Wat grappig, Lente maakt hetzelfde gebaar voor 'op'. En dat heb ik 'r niet geleerd. Ze eet trouwens verder precies hetzelfde. Ook met d'r vork meppen en dingen op tafel leggen. Kleine viespeuk. :Y)

Wat een situatie, Ingrid. Goed dat je hulp accepteert! ^O^
pi_86632870
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:52 schreef Ssserpente het volgende:
Wat grappig, Lente maakt hetzelfde gebaar voor 'op'. En dat heb ik 'r niet geleerd. Ze eet trouwens verder precies hetzelfde. Ook met d'r vork meppen en dingen op tafel leggen. Kleine viespeuk. :Y)

Wat een situatie, Ingrid. Goed dat je hulp accepteert! ^O^
wij hebben het Tess wel geleerd :D
Lekker he dat viespeuken _O- Amber was ook zo :D

Oh en Tess is geobsedeerd door ballen! Ze ziet ze dusook echt OVERAL! Dan wijst ze en roept ze bal bal. Vanmorgen had ze er eent je op tafel zien liggen, ik had m zelf nog niet eens gezien :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86634894
Cattie, ik snap wel dat je soms gewoon niet wil dat je kind de waterpokken krijgt.
ik ben het met Lars ook wel echt uit de weg gegaan omdat hij het al zo moeilijk had destijds.
Heb toen nog een fotoshoot met de kids afgeblazen omdat het kindje van de fotograaf waterpokken had (en het was bij hun thuis)

Ingrid, fijn dat het naar omstandigheden goed met Tyler gaat, maar wat een verhaal joh.
Sterkte ermee.....

Lente mag weer voor de prikken.... }:| succes!
Lief dat kusje!

Senna goed gekeurd! *O* Het klinkt als een fijn CB bij jullie Miss :Y

Poeh het is hier snot snot snot en kwijl en af en toe tranen.
Klein vriendje voelt zich niet zo lekker....
pi_86638567
Och Lars ook niet lekker :{ arm mannetje.

Senna goedgekeurd *O* fijn! en hier staat de 18 maanden afspraak gewoon al voorgedrukt in het cb-boekje :o mijn cb draait volgens mij gewoon alle afspraken standaard af. Ik ga me haast een risicogroep voelen :P

Tyler :{ beterschap, sterkte ermee.

Ik heb toch maar even de HA gebeld voor advies. Hij wil haar morgen even zien. Ze is zo hangerig en niet zichzelf vandaag. Ze zal ook wel moe zijn, vannacht weer een paar keer wakker, maar toch, ik weet het niet. Ze heeft vandaag een paar witte vlekjes aan de binnenkant van haar lippen zitten. De rest van haar mond mag ik niet bekijken maar voor zover ik zo snel kan zien is haar tong wel gewoon schoon. In t 'beste' geval is het spruw (waar ik ook niet bepaald blij mee zou zijn :X) maar in t andere geval misschien wel een keelontsteking ofzo, ik heb zelf ook altijd van die vlekken bij een keelontsteking -O-
het zou wel verklaren waarom ze niets wil eten enzo. Ze klinkt ook schor en sneu nu.

Misschien is er ook wel niets aan de hand en is ze gewoon verkouden, kan natuurlijk ook, maar het voelt anders nu.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 20 september 2010 @ 17:06:35 #76
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_86642175
Arme Tyler, en vervelend dat je er niet achter kan komen wat er gebeurd is.

Hier worden de CB afspraken ook standaard afgedraaid. Wat ik wel jammer vind, want je hoort inderdaad wel vaker dat er afspraken overgeslagen worden. Mijn man gaat altijd mee, dus voor hem zou dat wel fijn zijn, ivm zijn werk...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_86646443
Huup, wel fijn dat je morgen even kan komen. Geeft hopelijk wat meer duidelijkheid.

Ingrid, :o wat schrikken zeg!

Jair, lekker op familiebezoek geweest vent!

Tess O+ wat doe je dat knap!!

Senna, wat ben je al groot! Je weegt net zoveel als Joep :)

Ow en nummer_zoveel, ik heb er absoluut geen verstand van... maar ken wel meer kindjes die laat zijn/waren en dat blijkt allemaal normaal.
  maandag 20 september 2010 @ 19:02:25 #78
12913 GreatWhiteSilence
pi_86646486
Okay, Annicka heeft laten zien dat kindjes een heel goed geheugen hebben. We waren net haar schoentjes kwijt, en zij wist dat die boven waren. Maar die dingen zijn afgelopen zaterdag dus naar boven verplaatst. Ik moet haar niet meer onderschatten wat betreft haar geheugen dus... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_86647633
Ingrid wat schrikken zeg! Zoals jij het beschrijft, kan het dus ook in een spel gebeurt zijn. Maar het blijft heel erg vervelend voor jullie en Tyler natuurlijk.

Succes morgen huup met je meiske bij de huisarts!

Kinderen hebben zeker een goed geheugen. Ik ging gisteren met Linde naar Sesamstraat in het theater en ze had het maar steeds over treintjes :? Begreep er niks van. Tot ze ook begon over kleine huisjes. Toen bedacht ik me dat we langer dan een jaar geleden naar Sesamstraat in Madurodam waren geweest en dat ze dacht dat we daar dus weer heen gingen :D
pi_86654035
Ingrid, wat rot zeg, voor Tyler maar ook voor jullie!

Het kan 'zomaar' gebeuren, en het komt ook vaak voor dat je er niet veel van merkt. Bij een oppaskindje heb ik ontdekt dat ze haar (onder)arm gebroken had, een week nadat ze gevallen was. En ze stond gewoon met 2 handjes aan de reling van de galerij te trekken, dus het is niet zo gek dat het niet opgevallen is.

Maar goed, dit maakt voor jullie niet veel uit, het is en blijft gewoon rot, en hopelijk geneest het goed en is hij snel weer thuis!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86656584
Linda en Lotte gefeliciteerd *O* Komen jullie hier snel ook meepraten?
pi_86656997
Ik was het topic weer eens kwijt :@.

Ingrid, beterschap met Tyler! Vervelend zeg als je gewoon geen idee hebt hoe en wanneer het gebeurd is.

Stiemie, ik zag dat je een baan hebt?! Van harte!!!

Iris is van het weekend met kinderstoel en al omgevallen. Ze ging aan de zijkant hangen staand, aan de stoel van zuslief. En viel dus met stoel boven op zich. Blauwe wang nu...
Zaterdag op zondag, heel onrustig nachtje en heeft ze een keer gespuugd. Maar waar dat nou door kwam... geen idee. Daarna was het weer ok, ze was zondag wel wat gelatener dan anders, maar vandaag was ze weer haar ondernemende zelf :).
Fake it till you make it...
  maandag 20 september 2010 @ 23:13:45 #83
12913 GreatWhiteSilence
pi_86658895
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:39 schreef McLaura het volgende:
Ingrid, wat rot zeg, voor Tyler maar ook voor jullie!

Het kan 'zomaar' gebeuren, en het komt ook vaak voor dat je er niet veel van merkt. Bij een oppaskindje heb ik ontdekt dat ze haar (onder)arm gebroken had, een week nadat ze gevallen was. En ze stond gewoon met 2 handjes aan de reling van de galerij te trekken, dus het is niet zo gek dat het niet opgevallen is.

Maar goed, dit maakt voor jullie niet veel uit, het is en blijft gewoon rot, en hopelijk geneest het goed en is hij snel weer thuis!
Iemand kan ook gerust met een gebroken been rondlopen, als het maar het kuitbeen is dat gebroken is (het scheenbeen draagt de boel). En sommige mensen lopen rustig door met een gebroken sleutelbeen. Het is dan wel pijnlijk, maar niet dusdanig pijnlijk dat je er niets meer mee kan, al geldt dit natuurlijk vooral voor mensen met een hoge pijngrens. En kinderen hebben een heel sterk botvlies, dat alles nog eens bij elkaar houdt ook. Als je niets hebt zien gebeuren, denk je er natuurlijk niet aan, al helemaal niet als je er niet dagelijks mee te maken hebt. Jullie hoeven jezelf dus niets kwalijk te nemen, vind ik persoonlijk.
pi_86663515
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Iemand kan ook gerust met een gebroken been rondlopen, als het maar het kuitbeen is dat gebroken is (het scheenbeen draagt de boel). En sommige mensen lopen rustig door met een gebroken sleutelbeen. Het is dan wel pijnlijk, maar niet dusdanig pijnlijk dat je er niets meer mee kan, al geldt dit natuurlijk vooral voor mensen met een hoge pijngrens. En kinderen hebben een heel sterk botvlies, dat alles nog eens bij elkaar houdt ook. Als je niets hebt zien gebeuren, denk je er natuurlijk niet aan, al helemaal niet als je er niet dagelijks mee te maken hebt. Jullie hoeven jezelf dus niets kwalijk te nemen, vind ik persoonlijk.
Tnx :*
Hopelijk vind de arts dat ook en gaan ze hem niet helemaal scannen. Dat doen ze sms met verdenking van kindermishandeling. Kijken of er oude botbreuken zijn geweest die raar zijn geheeld enzo. En blauwe plekken check ed. Wij weten wel dat dat niet is gebeurd natuurlijk!
Nou, Kim is tot 7.30 gaan slapen ipv 5.30 dus erg lekker die 2 extra uurtjes!
Ik ga de tassen klaarmaken, Kim naar school en dan door fietsen naar Tyler. Hopelijk krijg ik de arts te spreken straks!
pi_86663659
Hoezo schrijf je dat je hoopt dat ze niet gaan scannen? Als je niets te verbergen hebt maakt dat toch niet uit?
pi_86663717
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:02 schreef Ticootje het volgende:
Hoezo schrijf je dat je hoopt dat ze niet gaan scannen? Als je niets te verbergen hebt maakt dat toch niet uit?
Dat dus.
En waarom moet er bij elk stukje tekst bij dat jullie het niet gedaan hebben??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86663762
Nou ja, leuk is anders als ze je kind nog helemaal gaan nakijken. Kan me voorstellen dat je het gevoel hebt voor lul te staan. Ik zou er ook zenuwachtig van worden. :)
pi_86663790
Jemig, ga d'r anders even aanvallen. Ik zou persoonlijk ook naar worden als de dokters mij zouden verdenken van mishandeling van mijn eigen kind. Dan zou ik ook hopen op wat Ingrid hoopt: dat de dokters inzien dat het kind echt niet mishandeld wordt en dat hij (en de ouders!) dus niet door die hele mallemolen heenmoeten, wat ook weer voor extra stress zou zorgen.
Ik zou zelf denk ik ook nogal wanhopig worden en continu roepen: we hebben echt niks gedaan!

Dus ik snap Ingrid wel.
Valt me nogal tegen van Tico & Vicky eigenlijk. Alsof je zelf niet een beetje in paniek zou raken in zo'n situatie.
pi_86664144
Prima hoor, maar iedereen zou hard roepen dat er niets gebeurt is, ik vind het alleen maar een goede zaak dat verdachte gevallen nog eens extra bekeken worden. En nogmaals, als er inderdaad sprake is van vals alarm heb je toch niets te vrezen.
pi_86664169
En bovendien kan ik me voorstellen dat ze tyler het hele gedoe van scannen liever willen besparen. Is niet niets voor zo'n klein ventje.
pi_86664478
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:12 schreef cattie het volgende:

[..]

Spuit elf reactie, Op het kdv bij ons mogen ze ook gewoon komen met waterpokken. Het is de 14 dagen voordat de blaasjes zichtbaar worden al besmettelijk toch? Bij ons hangen ze een briefje op dat er waterpokken heerst, dan kan je zelf besluiten om je kind thuis te houden of niet.

Wat naar Van Tyler zijn arm zeg ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door Estrys op 21-09-2010 09:45:06 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86664616
och, tis net als met alcoholcontrole denk ik. je hebt niks gedronken, ze komen met dat ding aan en je schiet in de stress.

denken jullie er ook aan dat het weliswaar voor tyler dan niet zoveel gevolgen heeft, maar voor kim wel!

ik wilde me er eigenlijk buiten houden, maar post lekker toch :*

naar ik begrepen heb kan het best dat een kind iets breekt en er weinig tot niets van laat merken. ik heb nog wat nagevraagd, niemand heeft iets echt heel ruws gezien. mensen hebben oprecht een oogje op dingen gehouden en hij heeft de hele middag tot aan het einde toe zijn armen allebei gebruikt en was vrolijk. geen grote huilmomenten en/of ongelukken (dit itt seleentje :') ). zo tegen het einde werden de kindjes wilder en ondeugender. maar ook niet dat je er echt van schrikt hoor.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86664922
Goeiemorgen. We zijn weer terug van de HA. Oorspronkelijk een flinke verkoudheid en die zou sinds een paar dagen over zijn gegaan in een pseudo-kroep aldus deze meneer. De uitslag in haar mond is geirriteerdheid van het vele spugen, de heesheid en schorheid hoort bij de kroep. We hebben zetpillen gekregen voor 's avonds zodat daardoor de hoestprikkel onderdrukt wordt en ze daardoor (hopelijk) niet meer spuugt. De hoop is dat ze dan wat meer slaapt en daardoor wat sneller opknapt.

Verder was t advies om lekker rustig aan te doen en uit te zieken.
We houden weer een pyjamadag dus :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86664958
Beterschap voor je meisje Huup!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86664970
Ach, arm meiske. Toch maar goed dat je je gevoel gevolgd hebt en toch even naar de ha bent gegaan. Beterschap voor je meisje :*
pi_86665070
Thnx :)
Eigk is het vooral pech volgens de HA, gewoon een paar virusjes achter elkaar opgepikt en nu dus ontstoken luchtwegen. Ze klinkt momenteel als Katja Schuurman in t kwadraat :') maar daar zijn dus prima zetpillen tegen :7

Als t goed is zou ze er nu met een paar dagen tot een week bovenop moeten zijn maar het kan wel weer terugkomen. We wachten af, ik hoop op een eenmalig aanbod, de wasmachine heeft wel even genoeg gedraaid voor nu.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86665484
risicogroep huup? wij moesten ook met 18 mnd..wist niet dat je dan onder een risicogroep valt :+

maar wat wil je dan :+

DORKSIDED!!!!!!!!!1111
pi_86665776
Dus Katja kan ook genezen? :P

Volgens de arts van het cb was (iig bij hun) het nieuwe beleid om met 18 maanden niet meer standaard te doen, maar alleen risicogroepen. En risicogroepen is dan heel breed; ze zei bijvoorbeeld dat Senna ook een risicogroep zou kunnen zijn vanwege haar lengte, maar aangezien schaap en ik ook allebei klein zijn en ze zich goed ontwikkelt, vond ze het niet nodig om dat als zodanig aan te merken.

Ach, ik vind het allang best. Wegen en meten vind ik neit meer echt nodig. Ze is niet groot en niet te dik, ze doet het verder goed, dus hoef ik emt 18 maanden niet zo nodig :) Then again: je krijgt kennelijk automatisch een brief voor de volgende afsrpaak, dus ik ben benieuwd hoe goed hun systeem is ingericht en of we dan toch automatisch een oproep krijgen voor 18 maanden :')
pi_86665798
seilram, je postte dat Senna en Joep evenveel wegen; hoe groot is Joep?
Ik heb niet het idee dat Senna zo'n dikkerdje is, maar mager is ze ook niet. Toch zie ik wel veel kindjes die lichter zijn en groter.
pi_86665908
Grappig die 18 maanden check. Bij ons kan je bij 18 mnd kiezen voor een afspraak op het cb of een afspraak thuis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86665970
Wij moesten ook nog met 18 maanden naar het CB. Maar het zijn van die lullige bezoekjes. Het aan en uitkleden ben je langer mee bezig dan dat je bij de arts bent }:| en Seb aan- en uitkleden is topsport kan ik je vertellen.

Seb heeft een tijdje onder het lijntje gezeten met zijn gewicht. Nu is dat weer bij getrokken. Maar de broeken zakken nog steeds van zijn kont, terwijll hij van lengte zeker 86 heeft en in de taille kan hij 74 nog makkelijk aan. Want een drama is broeken kopen (net als bij zijn moeder :{ ) , alleen broeken van Name It zitten mooi.
pi_86666032
Miss gewicht is heel erg relatief heb ik het idee op deze leeftijd. Ik zag de stats van Senna, ze is ongeveer hetzelfde als Amélie, hoewel Amélie 1 cm groter is en vooruit, ik weet niet of ze die 26 gram na 9600 ook weegt :P
Maar die zit voor haar leeftijd keurig op de gemiddelden lijn. Nou zal Senna gezien haar leeftijd onder de gem.lijn zitten maar dan is het gewicht en lengte nog wel in verhouding dus als je leeftijd buiten beschouwing laat, snappuwat k bedoel? ik volg mezelf niet meer :')

enniewees, ik krijg heel vaak te horen dat Amélie zo enorm erg 'hollands welvaren' is enzo, maar als mensen haar dan zien staan of bezig zien dan vinden ze haar weer fijntjes.
Gewoon zware botten :7

@KD :D
ja risicogroep ja! En dan zo met je ogen draaien op het cb en vragen of ze wel dorksided zijn >:) :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86666061
oh en dat meten vind ik juist wel hendig, want Amélie blijft niet stilliggen langs mn meetlint :+ :') hahaha
misschien moet ik mn opa vragen om ook zo'n bak te klussen voor thuis :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86666424
Ik moest net lachen.
Het was tijd voor Tess om naar bed te gaan. Ik ben haar aan het verschonen, ze kijkt naar de grond en roept BAL! Ik zet haar op de grond, ze pakt de bal, gooit m in bed en is al balknuffelend in slaap gevallen.

Vanmorgen liepen we van school naar huis richting de brug over de eendensloot. We waren nog niet bij de brug of ik had een klein eendje in de wagen O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86667303
Ik ben voor het laatst bij het cb geweest met 14 maanden, en nu moet ik volgende maand pas weer voor Jen.
pi_86667340
ik moest ook lachen :'(

Elin ga even aan de kant, mama moet de koelkast schoonmaken en dat is een kutklus :X

KUTNUS!!!
pi_86667363
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moest ook lachen :'(

Elin ga even aan de kant, mama moet de koelkast schoonmaken en dat is een kutklus :X

KUTNUS!!!
_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86667371
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben voor het laatst bij het cb geweest met 14 maanden, en nu moet ik volgende maand pas weer voor Jen.
maar jij gaat alleen voor de prikken toch?
of heb k dat verkeerd begrepen?

Elin :D :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86667436
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef huuphuup het volgende:

[..]

maar jij gaat alleen voor de prikken toch?
of heb k dat verkeerd begrepen?

Elin :D :')
Met Leyla zeker, maar ik heb gewoon geen oproep gekregen ofzo voor Jen.
pi_86667455
l
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

welk cb?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86667471
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

oh ok!
das ook raar dan eigk. Zijn ze je vergeten ofzo haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86667510
ze hebben hier een mega onderbezetting :')
ik kan met Tess pas op 5 oktober voor de 14 maanden check :')
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86667575
Laak... Ik denk dat we inderdaad vergeten zijn, de organisatie was failliet gegaan en is overgegaan naar jong florance.

Maar goed 14 okt gaan we voor de 2,5 afspraak van Jen en de eerste afspraak van Leyla. (Volgens mij kan ik dan over 2 weken weer aangezien dan de eerste prikken al zijn. Handig enzo)
pi_86667590
uhh nee niet echt handig....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:23:16 #115
12913 GreatWhiteSilence
pi_86667963
Ik kan Ingrid heel goed begrijpen, ik was zelf altijd bang dat ze zouden denken dat ik Annicka geen/te weinig te eten geef, omdat ze zo mager is. :@ Al helemaal omdat ze een bv-kindje is en dus een andere groeicurve heeft dan ze gewend zijn.

Madam is nu trouwens druk bezig haar broek uit en dan weer aan te trekken. :D Hopelijk doet ze dat verder niet in de supermarkt ofzo... :P
pi_86672131
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:02 schreef Ticootje het volgende:
Zonder verder gelezen te hebben reageer ik hier ff op.
Ik heb niks te verbergen idd.
Maar voor Tyler is het echt niet leuk nog meer onderzoeken. Met foto's maken moet hij in verschillende posities en dat doet of zeer of is ongemakkelijk.
Hij verveelt zich duidelijk, loopt de gang op een neer. (met mij) Mist Kim, want zegt vaak Jim of Kim en kijkt dan zoekend.
Gesprek met de (eigen kinder) arts was goed. Ze moeten nu eenmaal het protocol volgen.
Hij mag naar huis als maatschappelijk werk met verschillende instanties contact heeft gehad. (oa Accare over Kim) En hij moet goed eten en drinken, wat hij hier minder doet dan thuis.
pi_86672246
Huup beterschap voor je meisje. :*
pi_86673865
Hallu :W
We hebben ons nog niet eens officieel gemeld bij de dreumesjes, ik was jullie een beetje uit het oog verloren :@
Maar we zijn er weer hoor, mijn lieve snotaap en ik!

Jeetje Ingrid, wat een gedoe zeg... Hopelijk mag Tyler snel weer naar huis!

Elin, papegaai _O-

Ssserpente, ze komt naar je toe rennen voor een kusje? Aaaaaaahhh O+ En ze rent dus al, wat knap!

Parmantig dametje is die Senna :D

Beterschap voor Amélie en Jan!

Eendje Tess, wat schattig!

Annicka, kleine naaktloper :D

Update:
Toby is ook ziekjes. Gelukkig geen koorts meer en het spugen is ook weer over, maar hij hoest zichzelf een slag in de rondte en blaft vooral 's nachts het hele huis bij elkaar :O
Sinds vorige week is hij onder behandeling van een homeopathe. Hij en ik zijn vanwege zijn allergieën al ruim een maand op een koemelk-, ei-, en pindavrij dieet. Het gaat wel wat beter nu, minder jeuk, wat minder eczeem, maar ik heb het idee dat hem nog steeds het een of ander dwarszit. Iets wat de (op deze leeftijd niet altijd even betrouwbare) bloedtesten niet opgepikt hebben. Vandaar dat we homeopatie gaan proberen :)
Hij is nu ook aan het wennen op het kdv, is al 3x geweest. Morgen ook weer wennen van 9:00 tot 15:00. Ik hoop maar dat het beter zal gaan dan vorige keer, toen heeft hij de 1e 2 uur non-stop gehuild :'(
Verder is het een ondernemend mannetje dat constant overal op probeert te klimmen :D Hij speelt steeds leuker, loopt 6 pasjes achter elkaar los, heeft al behoorlijke driftaanvallen als hij zijn zin niet krijgt :o, is dol op zijn grote broer en zodra hij een hond/poes/geit/ander zacht wezen ziet wordt hij wildenthousiast en wil hij aaien O+
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:34:12 #119
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86674077
Ik lees het hele verhaal nu pas maar waarom nog zoveel extra overhoop halen voor Kim terwijl niet eens zeker is of ze hier wel een hand in gehad heeft.

Ook al zeg je dat het zeker niet duidelijk is een stukje terug dat Kim het gedaan heeft waarom dit dan allemaal? Ja dan maar een knuppel in het hoenderhok. Wat als het meiske er helemaal niets mee te maken heeft gehad en nu weet ik veel wat weer op haar bordje krijgt? Ik heb echt het idee dat jullie alles op Kim gooien als er iets niet goed gaat en ik vind het zielig.

Beterschap voor Tylers armpje nog want dat vergat ik nog.
pi_86674441
Egopost B-)

Mijn dochter trekt gekke bekken trekken op commando _O-

pi_86674578
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:45 schreef innepin het volgende:
Egopost B-)

Mijn dochter trekt gekke bekken trekken op commando _O-

Wat een verschil ook man..met dat kleine humpie dat ik toen vast had op die meet :D
pi_86675245
Hopelijk mag hij snel weer lekker mee naar huis Ingrid, naar zijn grote zus O+
Ik begrijp wel dat artsen een bepaald protocol hebben bij dit soort verwondingen bij kinderen. En op zich is het wel goed dat ze op dat soort dingen bedacht zijn toch? Hoe je het ook went of keert, het feit dat je niet kunt vertellen hoe hij zijn arm heeft gebroken helpt ook niet echt in je voordeel. Zo simpel is het dan ook wel weer. Maar ze snappen daar vast ook dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Wat oudere kindjes kunnen ook snel een beetje ruw doen met die kleintjes. Als ik soms zie hoe een ouder nichtje met Seb aan de sjouw gaat :X

Ow en heeft er iemand een pot geduld over? :{w

[ Bericht 12% gewijzigd door Estrys op 21-09-2010 15:18:16 ]
pi_86677860
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:34 schreef Books het volgende:
Ik lees het hele verhaal nu pas maar waarom nog zoveel extra overhoop halen voor Kim terwijl niet eens zeker is of ze hier wel een hand in gehad heeft.

Ook al zeg je dat het zeker niet duidelijk is een stukje terug dat Kim het gedaan heeft waarom dit dan allemaal? Ja dan maar een knuppel in het hoenderhok. Wat als het meiske er helemaal niets mee te maken heeft gehad en nu weet ik veel wat weer op haar bordje krijgt? Ik heb echt het idee dat jullie alles op Kim gooien als er iets niet goed gaat en ik vind het zielig.

Beterschap voor Tylers armpje nog want dat vergat ik nog.
Dat is niet zo! De arts(en) dachten er zelf al aan gezien wat ze wel 2x heeft gedaan. (van de trap duwen, gelukkig niks aan overgehouden en tegen de tafel duwen, waardoor diepe snee) Dus erg raar is het niet dat er dan weer aan Kim gedacht word. Ik roep dat juist ook dat het echt niet zeker is. Een ander kindje kan het gedaan hebben. Of misschien met spelen, je weet het gewoon niet.

Morgen weer gesprek met maatschappelijk werk, wel pas om 17.45. Hopelijk is er dan meer duidelijk.
Ze zijn iig erg lief voor ons en de meesten kennen we nog wel van Tylers eerste 3 maanden.
pi_86677922
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:09 schreef Estrys het volgende:
Hopelijk mag hij snel weer lekker mee naar huis Ingrid, naar zijn grote zus O+
Ik begrijp wel dat artsen een bepaald protocol hebben bij dit soort verwondingen bij kinderen. En op zich is het wel goed dat ze op dat soort dingen bedacht zijn toch? Hoe je het ook went of keert, het feit dat je niet kunt vertellen hoe hij zijn arm heeft gebroken helpt ook niet echt in je voordeel. Zo simpel is het dan ook wel weer. Maar ze snappen daar vast ook dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Wat oudere kindjes kunnen ook snel een beetje ruw doen met die kleintjes. Als ik soms zie hoe een ouder nichtje met Seb aan de sjouw gaat :X

Ow en heeft er iemand een pot geduld over? :{w
Dat is ook zo. Wel lastig voor ons nu, anders mocht hij vandaag naar huis.

* _Ingrid_ schuift een pot geduld naar Estrys.
pi_86678662
Maar kan kim zoveel kracht zetten om een dergelijke breuk te veroorzaken?
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:43:53 #126
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86678800
Dat wat TIco zegt bedoel ik eigenlijk? Is de kans niet groot dat een ouder kindje dit veroorzaakt heeft en hoe weten die artsen nu precies hoe KIm thuis is? Tyler is toch de enige die in het ziekenhuis loopt en Kim verder toch niet? Dus dan moet toch een van jullie Kim als idee hebben aangedragen of zegt Tyler het zelf nee want zo duideljk kletst hij nog niet.

Hier gleed K toen ze een jaar was ook uit zo vol met haar mond op de hoek van de tafel. Lip gescheurd en moest ook geplakt worden en ja ze geeft E ook soms een zet of het nu op de trap is of niet omdat ze er dan even langs moet en niet wil wachten tot zuslief aan de kant gaat. Dus wat er nu is gebeurd is relatief en hoeft niet perse op het bordje van Kim te komen.

Krijg er een beetje nare bijsmaak van alsof alles nu van Kim afkomt.

[ Bericht 29% gewijzigd door Books op 21-09-2010 18:17:34 ]
pi_86682772
haha Willow lekker geiten :D <3

Ik had vanmiddag de webcam aangezet terwijl ik een broodje smeerde, reuze leuk natuurlijk om naar jezelf te kijken, en ik wilde opnemen hoe hees ze nou helemaal was enzo. Blijkt bij het uploaden bij youtube dat de instellingen niet helemaal overeenkomen :') is het filmpje in dubbele snelheid geupload. Ik had hem al bijna verwijdert maar ik moest zo enorm lachen om hoe ze haar schaap "aait" in dit filmpje :P

t geluid loopt ook helemaal niet meer gelijk enzo maar och.

En net viel ze zo in slaap bij me, nog steeds zielig en eigenlijk werd ze gedurende de dag alleen maar zieliger :{

een foto maken met je ingebouwde webcam is verdraaid lastig als je dan met 1 hand je laptop op moet tillen én op dat stomme knopje moet drukken :')
Straks kijken of ze nog wat wil eten ofzo, ben benieuwd.

Ik werd trouwens gebeld door de HA, die zetpillen zijn uit de handel genomen dus jammer dan, dan maar geen zetpillen. Oh. Okay. hendig! :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:34:14 #128
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86682882
Huup wat is ze dan weer een klein meiske als ze zo ligt te slapen bij je...
pi_86682883
En dan die rotmoeder die gewoon het schaap bruut wegflikkert en een boterham neerlegt..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 18:39:40 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86683060
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Books het volgende:
Dat wat TIco zegt bedoel ik eigenlijk? Is de kans niet groot dat een ouder kindje dit veroorzaakt heeft en hoe weten die artsen nu precies hoe KIm thuis is? Tyler is toch de enige die in het ziekenhuis loopt en Kim verder toch niet? Dus dan moet toch een van jullie Kim als idee hebben aangedragen of zegt Tyler het zelf nee want zo duideljk kletst hij nog niet.

Hier gleed K toen ze een jaar was ook uit zo vol met haar mond op de hoek van de tafel. Lip gescheurd en moest ook geplakt worden en ja ze geeft E ook soms een zet of het nu op de trap is of niet omdat ze er dan even langs moet en niet wil wachten tot zuslief aan de kant gaat. Dus wat er nu is gebeurd is relatief en hoeft niet perse op het bordje van Kim te komen.

ik wilde eerst helemaal niet reageren op deze situatie, maar doe het nu toch. ik zeg ook absoluut niet dat Kim de (hoofd)schuldige in dit gebeuren is, maar wel dat er juist voor haarzelf met die mogelijkheid rekening gehouden moet worden. Zij kan moeilijk met haar gevoelens omgaan, en hoewel ze van haar broertje houd, kan ze hem ook pijn doen, puur uit jaloezie, omdat zij de aandacht niet krijgt. Het is denk ik niet zozeer om kim als schuldige aan te willen wijzen dat er (extra) hulp gezocht wordt voor kim, maar meer om haar beter met haar gevoelens en zichzelf om te leren gaan. Dus niet : "schuif maar op haar bordje, lekker makkelijk" maar "mocht het kim zijn geweest, en met die mogelijkheid moet door haar beperking rekening gehouden worden, hoe kunnen we haar dan het beste helpen om met zichzelf en haar gevoelens (tov tyler) om te gaan"

pi_86683547
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:34 schreef Ticootje het volgende:
En dan die rotmoeder die gewoon het schaap bruut wegflikkert en een boterham neerlegt..
hahaha :D

ja ik heb schaap iets te vaak ook een boterham zien krijgen }:|
viel me wel mee dat ze dat gewoon liet gebeuren en het verder niet zo boeiend vond :P

Ja ze is keiklein ineens als ze weer zo bij je hangt. Heel sneu.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86683641
Och Amelietje, zielig muppie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86684372
Och zielig meiske toch, Amélie! :*
Wel een grappig filmpje. Wat zit ze lief te knuffelen met het schaap O+ Knuffels worden hier een keer met een half oog aangekeken en daarna weggesmeten :')
pi_86685032
Dat filmpje :D en idd, weg schaap, boterham :D
wat een klein meiske zo, ineens weer bijna een baby, arm ding.
pi_86685554
ja hey }:| dat stukje is ook versneld he! :+ haha echt ik lig iedere keer krom om dat manische knuffelen van schaap hahaha

B. heeft net de HAP gebeld. Hij maakt zich zorgen en wil dat er nog iemand naar kijkt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel prettig vindt. Ze wordt met het uur zieliger en hangerig en die blaasjes in haar mond lijken erg zeer te doen. Ik heb geen idee of het echt spruw is of iets anders, maar enkel een beetje geirriteerdheid van het overgeven van gisteravond is het niet hoor, daar is het echt té heftig voor bezaaid met blaasjes en plekjes. -O-
we gaan over 3 kwartier dus even, dan weten we hopelijk ook voor vannacht hoe en wat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:51:17 #136
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86685720
Oh huup, wat vervelend! Maar fijn dat de ha even tijd voor je heeft, (ik denk meteen, 2 uur 's middags, dat moet geen probleem zijn, maar het is natuurlijk al avond bij jullie... duhhhh).

Beterschap!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86685814
Huup, dat filmpje is BRILJANT _O_ Ik moest echt zo lachen :D

Succes zo bij de HAP :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 19:57:07 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86685994
sterkte bij de hap huup :* voor jezelf ook wel zo prettig dat ze even extra gecontroleerd word :)

pi_86688124
Jeetje Ingrid, wat onfijn voor iedereen deze situatie. Ik wens jullie veel sterkte ermee, Tyler en Kim dat het snel over is en zij niet teveel over zich heen krijgen

Elin, Echo Echo Echo _O-

Kusjes geven is O+ En wat goed dat ze al kan rennen.

Beterschap voor Amélie en Jan!

Tess kleine eend!

Annicka loopt graag zonder kleding.

Beterschap voor Toby. Hopelijk helpt de afspraak bij de Homeopaat. Hopelijk gaat de volgende wenafspraak ook beter.

De filmpjes van Willow en Amélie wat lief.

Huup op die foto zo in je armen is ze idd weer een klein babytje. Hopelijk konden jullie al bij HAP terecht en hebben jullie al een diagnose gekregen en iets om Amélie beter te maken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_86689060
whop we zijn weer thuis :)

Deze arts keek wél serieus naar de plekjes in haar mond zonder gelijk te zeggen joah das geirriteerdheid van t vele spugen. (want zó veel spoog ze nou ook weer niet dat de vellen erbij zouden hangen ofzo op zich...). Volgens deze arts was een pseudo-kroep onzin, gewoon een vervelende verkoudheid gecombineerd met keelontsteking, en de plekjes, juist ja, die zijn dus wel van een dikke forse spruw.
We hebben gelijk nystatine meegekregen en gaan daar straks gelijk mee aan de slag. Ook een gedegen advies over schoonmaken van spullen enzo en gelijk ook vragen over of ik bv gaf want dan moest ik ook behandeld worden. Nou is dat verder niet van toepassing maar ik vond het toch erg netjes dat het gevraagd werd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86689197
Jeumig Huup, lekkere combi. Ze heeft wel alles tegelijk, zeg. -O- En wat lijkt ze weer klein idd op die foto.

Sterkte!

Echt rennen doet Lente niet, hoor, ze struikelt/stort zich vooral naar me toe. :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 21:14:56 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86689258
arme amelie ;( maar hoe kan ze dan aan spruw komen Huup? stomme vraag misschien, maar ik heb het dus nooit aan de hand gehad :@

pi_86689362
Fijn dat je bent geweest huup. Voelt vast een stuk fijner.
soms heb je het idee dat ze je niet echt serieus onderzoeken. ''het zal wel dat en dat zijn'
Weet dat nog wel vorig jaar met die longontsteking van seb. Eerst met oorontsteking weggestuurd worden en vervolgens
blijkt het een beginnende longontsteking te zijn. Lekker dan

Hoop dat ze snel weer beter is!
pi_86689398
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Books het volgende:

@Tico dat weet ik niet. Ze is wel behoorlijk sterk. Maar het kan ook zo zijn dat Kim of een ander kindje zijn hand vast had en Tyler liet zich vallen terwijl diegene door rende. Er zo een rare draai kwam.
We weten het niet.

Volgens de orthopeed kan het nog vrij makkelijk gebeuren bij zo'n jong kind, zei de verpleegster.

Books ik ga er nog 1 x op in en dan vind ik het wel klaar. Anders moet je maar pmmen.
De artsen kunnen zo in het dossier van Kim. En daar staat alles duidelijk in. Is heel normaal familiegeschiedenis te kijken.

Trouwens morgen worden er foto's gemaakt. En hebben we gesprek met maatschappelijk werk.
Vanmorgen had hij als ontbijt vla en een danoontje gehad. :9 Hij wil dus echt geen fles, brood, cracker oid van de verpleging. Toen ik er was zat hij wel vol. Later had hij bij mij een banaan gehad en uurtje later een groot fruitpotje. Hij moest voor het slapen gaan een fles melk. Maar ik vond dat geen goed idee.
Ik wilde na het slaapje en dat was ok. Toen hij wakker was meteen fles en in recordtijd op. *)
Vanavond at hij bij mij goed zijn avondeten en yoghurtje!

[ Bericht 14% gewijzigd door _Ingrid_ op 21-09-2010 21:23:24 ]
pi_86689502
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:14 schreef DJMO het volgende:
arme amelie ;( maar hoe kan ze dan aan spruw komen Huup? stomme vraag misschien, maar ik heb het dus nooit aan de hand gehad :@
weet ik het? op dezelfde manier als je aan een schimmeldoos komt waarschijnlijk? Verlaagde weerstand en stomme pech over het algemeen. Daarnaast is het flink besmettelijk maar goed, gezien de verkoudheden en dergelijke zet ik in op een verlaagde weerstand.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 21:22:40 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86689583
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

weet ik het? op dezelfde manier als je aan een schimmeldoos komt waarschijnlijk? Verlaagde weerstand en stomme pech over het algemeen. Daarnaast is het flink besmettelijk maar goed, gezien de verkoudheden en dergelijke zet ik in op een verlaagde weerstand.
sorry .. maar hier moest ik even om lachen :X heb je mijn twitter een paar dagen geleden toevallig gelezen?
evengoed is het vervelend voor jullie beiden :*

pi_86689633
ik vind het altijd zo vreemd dat de ene dokter dit zegt, en de volgende weer wat anders....
hopelijk heeft deze arts het bij het goede eind, en is Amelie door de medicijnen snel weer beter.
Wil ze het spul wel hebben? Meike vond het zo goor toen weet ik nog.

Ingrid, ik vind het echt naar voor jullie dat het allemaal zo gaat! Sterkte met de hele toestand!
pi_86689685
Huup wat sneu. Maar fijn dat ze nu serieus is bekeken. Hopelijk helpt het snel. :*
pi_86689725
Ik heb je twitter niet gelezen maar schimmeldoos is redelijk gangbaar woord leek me?
Anywees, spruw is een schimmel, van hetzelfde soort als de schimmel in je doos als je een schimmeldoos krijgt. Dus het kan zomaar dat de oorzaken grofweg hetzelfde zijn.

Wij gaan in elk geval flink aan de uitkook en dergelijk.
En voor het eerst ben ik erg blij dat ik geen bv meer geef :') het is heel stom om te zeggen maar goed, het scheelt weer een issue.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86690369
Wat fijn dat je toch gegaan bent, huup, maar wat heeft ze het te pakken dan zeg. Idd, verminderde weerstand, lijkt me niet eens vergezocht. En ja, dat je geen bv meer geeft, scheelt wel in dit geval.

Ik hoop dat ze gauw beter wordt :* en sterkte met de uitkook enzo, ook een heel karwei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:03:35 #151
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86691558
He Huup, jullie zijn ook flink bezig he. Maar goed dat het B toch niet helemaal lekker zat en dat jullie nog even langs de huisartsenpraktijk konden. Hopelijk gaat het snel goed met de nystatine.

Ik denk dat ik morgen ook maar een tubetje miconazol moet gaan halen, Thomas heeft de mannelijke tegenhanger van de schimmeldoos. Een schimmelpimmel :)
Hij zit inmiddels aan zijn vierde antibioticakuur sinds twee maanden, dat zal ook wel wat met zijn weerstand doen. Nouja, dit is als het goed is de laatste kuur, omdat zijn oor toch wel erg bleef lopen na de buisjes.

Vanavond was de oma van Thomas langs gekomen en hebben we samen chinees gegeten. Oma was alleen zo onverstandig om Thomas vrijwel meteen een kroepoekje in de handen te duwen. Toen was de rest van zijn bordje niet meer interessant en was het coninue miepen om kroepoek. Toen konden we kiezen: ofwel een eerst miepend, later brullend kind omdat hij geen kroepoek krijgt, ofwel vanwege de gezelligheid toch maar toegeven. Een beetje tegen mijn zin in hebben we hem dus maar de kroepoek gegeven. Dat vind ik toch wel lastig hoor, kiezen tussen gezelligheid of opvoedkundige verantwoordelijkheid.
Gelukkig weet schoonmoeder nu wel dat het niet zo verstandig was om Thomas eerst iets lekkers te geven en dan te verwachten dat hij nog braaf zijn groente gaat eten. Hopelijk onthoudt ze het ook voor de volgende keer :)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86691631
*binnenvalt

Ordinaire verjaardag-foto-spam ter kennismaking ;)

oooooh, ballonnen

Het cadeau

Op het KDV, ontbijten en trakteren

Aapjes kijken in de dierentuin

En nog een vergelijk-foto:
1 jaar geleden:

Nu:

Hallo allemaal! Vanaf hier lezen wij dus ook mee! :W
Lotte!
Noah!
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:06:32 #153
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_86691677
Voor de mama's die ab kuren moeten geven... ik wil me nergens mee bemoeien, maar bij de reformdrogist heb je probiotica in poedervorm die je door de melk kunt doen, zodat ook de goede bacterieen in de darmen toch in stand blijven en de weerstand dus wat in stand blijft. Ik zweer er werkelijk bij, heb zelf heel wat ab kuren gehad en als ik geen probiotica ernaast slik, dan heb ik een schimmeldoos, diarree, buikpijn. Maar goed, dat is vast ook bij iedereen anders.

Huup, wat naar voor je meisje :* Hoop dat die spruw snel weg is!

Ingrid, fijn dat Tyler bij jou wel goed gegeten heeft!

Ca.ra, dat is ook niet altijd makkelijk. Ik vind dat ook lastig. Maar goed, een keertje denk ik dan... als het dan ook maar bij een keertje blijft.

En ik had nog meer gelezen... owja Willow O+

En Linda en Lotte, welkom!! *O*
pi_86691760
Gefeliciteerd Lotte en mama! En welkom!

Heeft iemand hier ervaring met pavor nocturnus?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_86691915
Huup :* wat vervelend voor Amélie, maar wat goed dat jullie toch maar naar de HAP zijn gegaan. Wat een verschil kan een andere dokter dan maken hè... Fijn dat deze arts jullie serieus nam en dat jullie in elk geval iets voor de spruw hebben en dat jullie nu weten wat er aan de hand is. Ik hoop dat ze gauw opknapt :*
pi_86691940
Ooooh Linda O+ geweldige spam!
Welkom hier met je kleine mupke O+ *O* en gefeliciteerd nog :*

oh ca.ra das ook vervelend. AB-kuren staan erom bekend dat ze schimmels flink in de hand werken geloof ik ja. Vervelend zeg. -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86691945
Oh en hallo en welkom Linda en Lotte! *O*
ik kreeg vandaag de schilderijtjes binnen van Oeke, ze zijn tof, thx! O+
pi_86692082
En beterschap voor Amélie, en oeh, Willow wat kun jij gekke bekken trekken!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 22:15:23 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86692114
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:06 schreef seilram het volgende:
Voor de mama's die ab kuren moeten geven... ik wil me nergens mee bemoeien, maar bij de reformdrogist heb je probiotica in poedervorm die je door de melk kunt doen, zodat ook de goede bacterieen in de darmen toch in stand blijven en de weerstand dus wat in stand blijft. Ik zweer er werkelijk bij, heb zelf heel wat ab kuren gehad en als ik geen probiotica ernaast slik, dan heb ik een schimmeldoos, diarree, buikpijn. Maar goed, dat is vast ook bij iedereen anders.
bedankt voor de tip, al komt die persoonlijk voor mij wat te laat :X

Welkon linda!

pi_86692125
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef McLaura het volgende:
Gefeliciteerd Lotte en mama! En welkom!

Heeft iemand hier ervaring met pavor nocturnus?
Mijn zusje heeft last van een mildere vorm.

Of nja, eigk hebben vooral wij er last van }:| :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86692300
Volgens mij had Thijs het zonet namelijk....de symptomen kon ik zo afstrepen. Het belangrijkste was toch wel dat Thijs overstuur was en niet reageerde op ons. Hij ging alleen maar paniekeriger huilen en trillen/bibberen.

Toen ik las dat je een kind dat dat heeft er niet uit moet halen, heeft H hem teruggelegd en sindsdien is hij stil.
pi_86692333
Linda wat een leuke spam O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86692595
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef innepin het volgende:
Oh en hallo en welkom Linda en Lotte! *O*
ik kreeg vandaag de schilderijtjes binnen van Oeke, ze zijn tof, thx! O+
Fijn! Ze PMde meteen toen ze het las in het kinderkamertopic ;)

Dank voor het welkom allemaal!

McLaura, ik ken het niet, maar het klinkt niet leuk.. :*
Lotte!
Noah!
pi_86692670
Linda en Lotte, welkom!! *O*

Cara vervelend zeg alweer een schimmel.
pi_86693559
oh ja vervelend McLaura. Ik schrok me altijd het apenlazerus van mn zusje.
Maar is het met zoiets niet het idee dat het recidief is? Dat het vaker voorkomt zeg maar? Heeft Thijs daar vaker last van dan of is dit voor het eerst?

Bij mn zusje verergert het onder stress en dat soort dingen. Maar ze heeft ook last van slaapwandelen enzo, ze gaat rustig snachts in pyjama onder de douche staan :')
En dat met de ogen open slapen is freaky :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86693779
Ik ben m'n broer wel eens slaapwandelend tegengekomen. Die ging z'n fiets spuiten zei hij. Toen ik zei dat ie beter gewoon kon gaan slapen zei hij heel droog ok en ging weer naar z'n kamer. Z'n ogen waren heel vaag, hij keek dwars door me heen. Uiteraard heb ik hem er nog wel mee gepest.
pi_86694111
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben m'n broer wel eens slaapwandelend tegengekomen. Die ging z'n fiets spuiten zei hij. Toen ik zei dat ie beter gewoon kon gaan slapen zei hij heel droog ok en ging weer naar z'n kamer. Z'n ogen waren heel vaag, hij keek dwars door me heen. Uiteraard heb ik hem er nog wel mee gepest.
haha ja mijn zusje trok in een weekendje center parcs haar bed van de muur (stond in t midden tussen die van mij en mn broertje) en ging rondjes om haar bed lopen terwijl ze Delft! Delft!! riep. Echt :D wij kwamen niet meer bij _O-

maar ik ben me ook ettelijke malen helemaal lam geschrokken van haar :X
we sliepen altijd in 1 bed als ik thuis was, vond ze gezellig, of als ze bij mij was in Leiden. 9 van de 10 keer werd ze dan heel hard schreeuwend wakker, zat ze ineens rechtop in bed zeg maar, en maar schreeuwen :X pfff. Echt nekharen overeind.
Tien minuten later sliep zij weer maar ik niet :')

Overigens heeft mn vader er ook een handje van, die springt graag zn bed uit om heel hard BLIJF STAAN!! te roepen en daarmee mn moeder een hartaanval te bezorgen :')

Ik maak B. alleen wakker om te zeggen dat ik word aangevallen door bbq-spiesjes :Y)
om hem tien minuten later weer wakker te maken met een "en door sausjes!" :o :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:58:52 #168
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86694245
Heel veel beterschap voor arme Tyler! En Ingrid, wat er ook gebeurd is, het is natuurlijk gewoon naar! :*

Beterschap voor Amelie ook!

Welkom Linda en Lotte *O* Wat een leuke verjaardagsspam!

Ca.ra hopelijk is hij snel van het schimmeltje af! Merk je al of Thomas beter hoort nu?

McLaura, dat lijkt me best wel eng eigenlijk. Heeft hij het vaker gehad?
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:00:42 #169
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86694337
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Overigens heeft mn vader er ook een handje van, die springt graag zn bed uit om heel hard BLIJF STAAN!! te roepen en daarmee mn moeder een hartaanval te bezorgen :')

Ik maak B. alleen wakker om te zeggen dat ik word aangevallen door bbq-spiesjes :Y)
om hem tien minuten later weer wakker te maken met een "en door sausjes!" :o :')
:D :D LOL! Je moeder en B vinden het vast niet zo grappig :P
pi_86694513
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:00 schreef Grasjes het volgende:

[..]

:D :D LOL! Je moeder en B vinden het vast niet zo grappig :P
Nou...
B. mag het graag herhalen en inwrijven ;( maar het scheelt dat ik verder niet schreeuw ofzo.

Mn moeder vindt het inderdaad niet grappig :P
Ik persoonlijk heb ontzettende bewondering voor de vriend van mn zusje :o je zult er vast wel aan wennen na een tijdje maar ik schrok me toch altijd wel een hartverlamming van dr.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 23:08:27 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86694653
met open ogen slapen.. Jan sliep als baby wel met z'n ogen half open .. we moesten altijd drie keer kijken of hij nou wakker was of niet :') .

Huup dat lijkt me echt niks .. soms kan het grappig zijn (bv het voorval wat je hierboven beschreef) maar het lijkt me dat je vooral de eerste keren idd een hartverzakking krijgt en of op zijn minst 112 wil bellen omdat er moord en brand geschreeuwd word

pi_86694723
De man van innepin had toch ook zo'n actie? Iets met haar benen en dat het goede kwaliteit was?
pi_86694766
whieeeeh :D ik heb daar verder gelukkig geen ervaring mee..ik weet alleen dat mijn broer regelmatig weer eens in de linnenkast, onder de trap of onder zijn kussen pieste 's nachts..die wist altijd zeker dat ie in zijn slaap de plee had gevonden.
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:12:10 #174
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86694768
Ik kan het me voorstellen Huup. (moest wel lachen om je bbq spiesjes.... en sausjes)

Grasjes, de buisjes zitten erin sinds vrijdag en hij zat in ieder geval links nog behoorlijk dicht met pus (de KNO arts heeft hem gisteren schoongezogen (drama!) en er kwam behoorlijk wat uit) maar desondanks heb ik het idee dat hij wel beter hoort. Hij luistert in ieder geval steeds heel aandachtig. Nu nog afwachten of het wat uithaalt qua praten enzo...
pi_86694827
Tsja. Het schreeuwen is inderdaad eng, laten we zeggen dat je nog nooit zo snel je bed uit bent gesprongen en naast t bed van de ander staat :') Maar hoe cru het ook klinkt, je went eraan I guess.
Maar het is dus ook wel zo dat de schreeuwlelijk in kwestie tien minuten later weer rustig verder slaapt en 9 van de 10 keer niet meer wat dat ie heeft geschreeuwd de volgende dag :') }:| jijzelf daarentegen zit rustig nog tot 4 uur 's nachts met het angstzweet in je bilnaad dat het weer gebeurt.

Ikzelf heb er geen last van trouwens hoor, ik droom gewoon heel levendig maar ik schreeuw niet en ik blijf min of meer rustig op mn plek liggen. Mn zusje heeft slechts een milde versie die vooral opspeelt als ze stress heeft, als ze een borrel op heeft of als ze bijv. heel moe is en dan gelijk in zo'n hele diepe slaap kukelt. Verder valt het heus mee ;)

en dat met die ogen open slapen :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:26:56 #176
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86695325
hihihi ik zat half-en-half te hopen op een foto in je spoiler :P
pi_86695420
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:26 schreef Ca.ra het volgende:
hihihi ik zat half-en-half te hopen op een foto in je spoiler :P
oh hahahaha nee :D zo erg is het niet dat ik er foto's van maak :P

meestal gaf ik dr een duw zodat ze zich omdraaide :@
de duw in kwestie al dan niet uit schrikreflex :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:33:31 #178
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86695580
Ik ben als ik het zo lees toch wel blij dat het bij mij als kind slechts bij slaapwandelen is gebleven. Ik ben wel eens teruggevonden in bad, beneden in een zee van speelgoed, zelfs een keer bovenop een (hoge) kast, maar dat is dan ook wel het meest extreme.
Een gillende, slaande, ogen-weggedraaide zus klinkt toch net even een slagje heftiger....
pi_86700192
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef huuphuup het volgende:
oh ja vervelend McLaura. Ik schrok me altijd het apenlazerus van mn zusje.
Maar is het met zoiets niet het idee dat het recidief is? Dat het vaker voorkomt zeg maar? Heeft Thijs daar vaker last van dan of is dit voor het eerst?

Recidief moet natuurlijk ergens beginnen.... dit was de eerste keer en ik ben benieuwd of en wanneer het weer gebeurt.
pi_86700399
Ik lees alles mee, maar posten komt er vaak niet van. Zodra ik achter de computer ga zitten hangt Finn alweer aan mijn arm dat ik ergens mee naartoe moet.

Beterschap voor Tyler!

Linda & Lotte gefeliciteerd en welkom *O*

Huup hoe gaat het nu met je meisje?

McLaura ik wist helemaal niet wat pavor nocturnus was, maar toen ik even ging googlen lijkt het wel heel erg op wat Finn vaak heeft. Hij begint dat 's nachts keihard te huilen is heel druk en absoluut niet wakker te krijgen. Daarna gaat hij gewoon weer slapen alsof er niks gebeurd is. De laatste keer dat hij dit had was in het vliegtuig :@ en dan duren de minuten heel erg lang!
pi_86700523
Dat kan dan best, FTA! Lastig zeg, in het vliegtuig.... maarja, degene die denken er last van te moeten hebben zien ook wel dat hij niet te bereiken is.
pi_86700530
Huup hoe is jullie nacht gegaan? Beterschap voor je dametje hoor!

Linda en Lotte, welkom!!!
pi_86700643
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef Ticootje het volgende:
De man van innepin had toch ook zo'n actie? Iets met haar benen en dat het goede kwaliteit was?
Die dacht dat ie varkenshazen in z'n hand had ;( Het waren m'n kuiten ;(

Huup _O-
pi_86700755
Ahw Lente en ik zijn morgen jarig O+
pi_86701002
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:34 schreef Nijna het volgende:
Huup hoe is jullie nacht gegaan? Beterschap voor je dametje hoor!

Linda en Lotte, welkom!!!
Nacht ging okay. Ze heeft vrij vast geslapen en dat had ze wel nodig ook denk ik, sowieso heeft ze gister veel geslapen. Twee keer wakker geworden voor een fles maar goed, dat is vrij standaard :P

Ze zit nu voor de tv, af en toe een zielig huiltje, duidelijk nog niet zichzelf maar ze vermaakt zich wel nu dus ik laat het maar even zo.
Ze doet wel al drie kwartier over een stuk banaan :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 september 2010 @ 11:51:16 #186
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86705719
Thomas heeft vandaag zijn eeste temper tantrum gehad. Hij wou pertinent NIET lopen met de fysiotherapeute. BOOS! Naderhand heeft hij nog zeker tien minuten naast mijn man op de grond zitten kwaken. We hebben er maar geen aandacht aan besteed, maar boy oh boy ik hoop niet dat dit dagelijkse praktijk gaat worden zeg. Anders kan ik straks al vervroegd naar een peutercursus. Het frummel is verdorie net een jaar, ik dacht dat we nog een jaartje respijt hadden voordat het eigen willetje de kop op zou steken....
pi_86709817
Ca.ra, misschien (en hopelijk) is het dan zo dat ze het maar vast gehad hebben... maar ik durf er niet te hard op te hopen. Iris kan ook al echt als een dramaqueen op de grond gaat liggen krijsen alsof er weet ik wat gebeurd... ;).
pi_86709931
Fijn dat de nacht goed is gegaan en ze goed geslapen heeft, huup. Hoe is het verde met haar? nog steeds zielig of al iets aan het opknappen?

oei Ca.ra, rot is dat he? ik had vorige week ook een meisje dat zich boos op haar billen op de grond liet vallen en daar met haar voetjes ging liggen trappelen omdat ze niet een trap die richting de straat ging op mocht. Ik heb gezegd dat ze het toch niet mocht, maar best even mocht trappelen, en haar daarna weer op haar voetjes gezet en toen liep ze weer lief mee :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 14:09:25 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86710001
Succes Ca.ra :+

Hoe gaat het inmiddels met amelie?

Jan werd vanmorgen ook wakker met een enorme snotneus, hij had verder geen koorts, dus kon naar de burendag op de psz, alwaar ik hoorde dat er een kindje met roodvonk was gesignaleerd .. fijn, jan was al ziek, ik was al ziek, dus ik hoop maar dat het niet overslaat :') Jan zag wel hartstikke rood toen ik m ophaalde (blossen op z'n wangen) maar dat kan ook van de inspanning geweest zijn en vermoeidheid ...

Verder heb ik me een boel ellende op mijn hals gehaald ben ik bang, ik heb een zijkant uit z'n bedje gehaald, over de rand van het bed heenbuigen wordt steeds moeilijker :') Ik hoop maar dat hij zo moe is vanaaf dat hij zonder protest gaat slapen en er dan niet vervolgens uitvalt :X als dat gebeurt zet ik de zijkant maar weer gewoon terug denk ik :{
fotootje van hoe het nu is:

pi_86710714
Ik vind het er gevaarlijk uitzien. Hij kan er zo uitvallen.
pi_86710885
ik snap hem ook niet helemaal eigenlijk.
De reden bedoel ik.
Omdat je zwanger bent denk ik?
Dan laat je Jan toch eerst staan voor je hem eruit pakt?
pi_86710893
Ow ja, welkom Linda en Lotte *O* *O*
Wat een mooie fotoserie!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 14:35:24 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86710974
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik snap hem ook niet helemaal eigenlijk.
De reden bedoel ik.
Omdat je zwanger bent denk ik?
Dan laat je Jan toch eerst staan voor je hem eruit pakt?
ook, maar t bedje opmaken/verschonen ook, bovendien vertikt jan het om te gaan staan als ik dat wil :')

pi_86711148
Misschien kun je hem uitleggen dat het voor mama toch wel fijner is nu als hij gaat staan als je dat vraagt, zodat je hem uit zijn bedje kunt tillen.

Ik vind het er wat eng uitzien. kans op vallen lijkt me nogal groot en als hij valt, kan hij best ergens mee klem komen te zitten in al dat spijlenwerk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 14:43:11 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86711236
al geprobeerd miss_sly, maar dan lacht ie me hard uit :') t is gewoon dat ik niet meer over die rand heen kan bukken door ;n groeiende buik, en m'n rugklachten. ik doe al zo min mogelijk zware dingen, (zware boodschappen tillen etc, laat ik uit m'n hoofd) maar vooroverbukken is echt een ramp.

pi_86711267
beetje aparte dag vandaag, vandaag een jaar geleden was ik uitgeteld van Lars.....
Alleen was hij er toen al 11 dagen :P
En toch zijn dat van die dagen die een bijzonder tintje hebben O+
pi_86711708
DJMO, hij zal ook moeten leren dat je hem iets vraagt en dat hij dat dan ook doet. Blijven proberen, zou ik zeggen, laten uitlachen vind ik weer een ander uiterste.

Karin, aparte dagen he? O+
pi_86711719
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:43 schreef DJMO het volgende:
al geprobeerd miss_sly, maar dan lacht ie me hard uit :') t is gewoon dat ik niet meer over die rand heen kan bukken door ;n groeiende buik, en m'n rugklachten. ik doe al zo min mogelijk zware dingen, (zware boodschappen tillen etc, laat ik uit m'n hoofd) maar vooroverbukken is echt een ramp.
Dan blijft ie toch lekker in zijn bed zitten tot hij wel gaat staan en je 'm eruit kunt halen? Hebben ze dan heel snel door hoor :) Ik zou anders nog eerder zijn matrasje op de grond neerleggen.

Karin bijzondere dag dus O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 16:20:33 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86714934
ik probeer je tip wel stiemie, ik vond het zelf ook niet de meest ideale oplossing, dus ik heb het maar ongedaan gemaakt ;) met de kb eens kijken voor 'n peuterbedje (voor in t nieuwe huis gelijk :P )

woensdag 22 september 2010 @ 16:46:55 #200
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86716096
Wij hebben een (bijna 31 jaar oud... nog zelf in geslapen) bedje waarvan de zijkant naar beneden kan. Zeker toen ik met mijn gescheurde armspier zat was dat heel fijn, want ik kon hem toen niet met 2 handen uit bed tillen. (hij gaat gelukkig wel braaf staan)
Maar in jouw situatie is een peuterbedje denk ik sowiezo wel een goed idee, dan kan het ledikantje straks meteen doorschuiven naar de baby. En wat Stiemie zegt :Y

Ik had net een verdachte stilte in de keuken. We hadden de apothekerskast uitgemest nog wat meeneem-pakjes meergranen-koffieleutjes gevonden die we niet lekker vonden en die over datum waren. Manlief had nog een zakje open getrokken, en ze roken ook nog echt heel muf, dus hup de hele zooi in de vuilnisbak. Had die kleine dreutel gewoon in de (best wel hoge) vuilnisbak zitten graven en zat hij zo'n koekje te peuzelen. Je zou haast denken dat hij niet genoeg te eten kreeg hier....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 17:06:10 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86716970
lol ca.ra!

ik heb overigens al een tweede ledikantje staan hier ;) donker eiken kleurig, past wel bij de commode, dan kan Jan (voorlopig) in zijn eigen (witte) ledikantje blijven tot hij niet te pas en te onpas zijn bed meer uitkomt. Wit pas ook beter bij de rest van zijn kamer straks (limegroen met blauw)

pi_86726816
Oooh schimmels :o
Sterkte ermee Ca.ra en Huup.

Linda en Lotte, hoera *O* En welkom!

Die Thomas, kleine koekiemonster :D

DJMO, da's al een veeeeel betere oplossing.

Het wennen op het kdv ging vandaag super *O*
Van 9 tot 15. Met het afscheid even huilen, maar dat was al gauw over. Hij heeft er fruit gegeten, later nog brood. Lekker gespeeld, ook buiten alwaar hij oog in oog kwam te staan met grote broer die hem enthousiast kwam begroeten *;
En toen het spannende deel: het middagslaapje...
En wat denk je?
Binnen 5 minuten lag hij volledig k.o te snurken!! En heeft dat 1,5 uur gedaan!
Ik ben echt zooooo blij *O*
pi_86727130
Ik vind het er ook heel gevaarlijk uitzien hoor DJMO, ik zou de zeikant er weer heel snel inzetten..

Ik moest weer lachen om mijn dochter vandaag. Ze ging weer met haar bal naar bed O+
En vanmiddag was ik ff bezig, ik let even niet op en mevrouw heeft het keukenkastje vakkundig leeggehaald.. pannen maken zo'n leuk geluid als ze vallen..

*O* Kersjes, fijn!! *O*
Oei, schimmels zijn niet fijn! Beterschap!
Leuke foto's van Lotte! :Y O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86727172
Oh wat goed Kers!!
Poeh beter hee, man je kind in tranen achterlaten is ZOOOO rot!
En als je later hoort dat het anderhalf uur heeft geduurd dan breekt je hart wel he...
Maar, de aanhouder wint! En moet je zien hoe snel hij doorheeft dat het er leuk is!
Echt super!!!!
pi_86727444
Karin, ik moet werken en kon hem dus nooit brengen en halen, dat doet mijn moeder ;(
Das wel een flink nadeel van je kind zo laat pas naar een kdv brengen, ik heb natuurlijk geen verlof nu. En de eenkennigheid die ze op deze leeftijd vaak hebben, de angsten voor (het) onbekende(n)...brrr...
Een kleine baby is zich veel minder bewust van dat soort dingen, zodra er iemand lief tegen hem praat, hem vastheeft en op tijd de flesjes geeft vindt 'ie het doorgaans wel prima.

Tess, lekkere deugniet :D
pi_86727764
Hmm misschien is het juist wel makkelijker voor Toby dat je hem niet zelf brengt.
Ik merk hier dat Lars bijv meer moeite heeft als ik wegga als wanneer bijv mijn vriend weggaat.
Lars is ook veel bij oma, en die begint nu ook "o jee oma loopt weg :{ :'( acties te doen, maar wel veel minder heftig als bij mij, waar hij soms continu jammert omdat hij gewoon constant aan mijn rokken wil hangen...

Zowww vandaag was Lars weer eens in de weer met de dvd-speler. die slimmerd weet gewoon hoe dat ding open gaat :o en dan gaat hij met dat kleine vingertje in het gaatje van de dvd en komt vervolgens op mij af met de buit :P
Uiteraard mag dat niet, dus ik pakte de dvd af, en toen was het huis te klein.... })
Sjonge, hij werd pas weer rustig toen ik hem in de wagen parkeerde en ging wandelen....poeh driftkikker! Hij geeft niet snel op hoor, kan hem nog wel van pas komen later :P
  woensdag 22 september 2010 @ 21:41:00 #207
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86728877
Driftkikkertje Lars :D (heeft Maarten ook zo af en toe, hij werd flink driftig omdat ik een stukje banaan aanprikte, ipv dat hij hetzelf deed)

En Toby aan het wennen op het kdv, fijn dat het vandaag veel beter ging Kersjes!
  woensdag 22 september 2010 @ 21:56:25 #208
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86729676
Kersjes, fijn dat het goed gegaan is. Dan werk je toch weer met een iets geruster hart he.
pi_86742695
dan kom ik Lente welkom heten :+

en r moeder ook :P
pi_86744157
Haai!

Gefeliciteerd, KD! w/
pi_86744924
Jij ook met je dochter O+
pi_86745609
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:21 schreef Kleurdoos het volgende:
dan kom ik Lente welkom heten :+

en r moeder ook :P
Ah Lente is hier 8-) ;) Welkom en gefeliciteerd!
pi_86748129
Lente en Sserpente, welkom *O* en gefeliciteerd natuurlijk met de grote dame *O*

KD ook gefeliciteerd *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 september 2010 @ 15:02:40 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86750354
gefeliciteerd lente *O* (KD ook natuurlijk ;) )

heeft er iemand een flinke rol behang over? }:| het is al sinds vanmorgen zes uur dreinen, drammen, zin doordrijven, bleren als hij die niet krijgt, kortom hij is behangwaardig nu :') ;(

pi_86750460
Lente gefeliciteerd!!! *O* *O* *O* de kleinste van de groteren nu O+ :D
Jij en N. ook gefeli Ssserpente. Dat je maar volop mag herbeleven en "1 jaar geleden..." vandaag ;)

Wij zijn net even heel snel langs de kinderboerderij geweest, ze vond het leuk haha, eendjes en schaapjes gekeken. (veel meer is er ook niet op de kinderboerderij hier vlakbij, dat scheelt :') ) Maar het ging regenen en we waren lopend dus maar snel weer naar huis gegaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 september 2010 @ 15:07:38 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86750553
en nu is hij in tranen .. hij heeft een laatje van mijn bureau (onherstelbaar!) kapot gemaakt, alsof ik geld zat heb om nieuw te kopen :( en ik ben echt kwaad (zo niet woest) te noemen nu :X

pi_86750597
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:07 schreef DJMO het volgende:
en nu is hij in tranen .. hij heeft een laatje van mijn bureau (onherstelbaar!) kapot gemaakt, alsof ik geld zat heb om nieuw te kopen :( en ik ben echt kwaad (zo niet woest) te noemen nu :X
Ff tot 10 tellen..

En de kringloop afspeuren, of marktplaats.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 september 2010 @ 15:09:51 #218
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86750635
ik negeer hem even volkomen Tico .. hij hoeft ook niet sorry te komen zeggen met een kroel of kus, dat komt straks wel .. nu even niet :{

pi_86750866
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:09 schreef DJMO het volgende:
ik negeer hem even volkomen Tico .. hij hoeft ook niet sorry te komen zeggen met een kroel of kus, dat komt straks wel .. nu even niet :{
Verstandig.... Ik ken het. ;)
pi_86751727
Lente van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! *O* *O*

Timo leek vandaag zijn eerste echte driftbui te hebben :o want er zat stroop op zijn brood in plaats van kaas... Hij is het wel vaker ergens niet mee eens en dan laat hij dat ook wel blijken, maar jemig ik wist niet wat ik zag :o Ik heb hem maar even uit laten razen en toen hij klaar was at hij gewoon zn boterham alsof er niks aan de hand was :?
pi_86752386
KD en Lente gefeliciteerd! *O*

Tyler is ontslagen uit het ziekenhuis! Helaas mocht hij niet meteen naar huis. Maar is hij bij mijn ouders. Wat ook fijn en vertrouwd is. Woensdag komt er een groepsoverleg. Waarbij alle hulpverleners(oa accare) en mensen die dichtbij ons staan aanwezig zijn. Om de zorgvraag en hulp zo goed mogelijk te krijgen. Dan weten we meer.
Nu druk aan het zoeken om oppas te regelen voor Tyler voor woensdag.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ingrid_ op 23-09-2010 16:53:38 ]
pi_86752608
Hoezo hij mocht niet mee?
pi_86752674
Ze durven dat nog niet aan totdat het gesprek met iedereen is geweest.
Heel raar hoor, om hem niet thuis te hebben en niet in het ziekenhuis.
Hij is natuurlijk in goede handen bij mijn ouders en zusje. Morgen ga ik daarheen.
Kim snapt er helemaal niks van is in de war nu.
pi_86752953
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:37 schreef Chan het volgende:
Lente van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! *O* *O*

Timo leek vandaag zijn eerste echte driftbui te hebben :o want er zat stroop op zijn brood in plaats van kaas... Hij is het wel vaker ergens niet mee eens en dan laat hij dat ook wel blijken, maar jemig ik wist niet wat ik zag :o Ik heb hem maar even uit laten razen en toen hij klaar was at hij gewoon zn boterham alsof er niks aan de hand was :?
:D och Timo toch haha
was je het er niet mee eens jungske? Lijkt me heel gek Chan om je kleintje ineens zo uit zn slof te zien schieten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86753350
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ze durven dat nog niet aan totdat het gesprek met iedereen is geweest.
Heel raar hoor, om hem niet thuis te hebben en niet in het ziekenhuis.
Hij is natuurlijk in goede handen bij mijn ouders en zusje. Morgen ga ik daarheen.
Kim snapt er helemaal niks van is in de war nu.
Wat raar dat het dan toch zo lang duurt.. Voor hem is het toch ook fijner om gewoon naar huis te gaan ipv eerst nog naar opa en oma..
pi_86756059
Nou dat was het inderdaad :D ik wist ook echt niet wat ik er mee moest, heb me suf zitten twijfelen of ik m nou toch maar gewoon een boterham met kaas moest geven, of dat ik iemand zou bellen om te vragen wat te doen :D

Maar verder is ie reuze lief en gezellig de hele dag al O+ heeft vanmiddag heerlijk zitten spelen met een grote doos:
  donderdag 23 september 2010 @ 20:05:42 #227
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86762563
Wat fijn dat Tyler uit het ziekenhuis is, wel jammer dat hij nog niet naar huis mocht, wat vreemd dat het zo lang moet duren eer er een gesprek geplant kan worden.

Timo O+

Vandaag heerlijk lopen snuffelen in de Intertoys gids, er is toch nog wel een voordeeltje aan het feit dat hij zo dicht op Sinterklaas jarig is... *hebberig wordt van al dat speelgoed* Wij gaan denk ik voor de autobaan van Little People.
pi_86763884
De reden dat het lang duurt is omdat ze alle partijen moeten bereiken. En er een weekend tussen zit.
En dat ze mee te doen hebben. ;) Dus ook tijd moeten hebben.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:35:09 #229
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86764005
Effe Lente feliciteren hoor! Van harte gefeliciteerd!!! *O*

(beetje inlezen :P )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86764136
Oh, Lente is jarig! Gefeliciteerd meisje! *O*
pi_86764209
*O* welkom Lente en gefeliciteerd met je verjaardag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86764335
Gefeliciteerd lieve Lente en mama! *O* :*
Lotte!
Noah!
pi_86765769
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:42 schreef Linda2205 het volgende:
Gefeliciteerd lieve Lente en mama! *O* :*
Volgens mij moet ik jou ook nog feliciteren met Lotte, ook alweer 1 jaar tjee.. Wat gaat de tijd snel zeg..
  donderdag 23 september 2010 @ 21:26:04 #234
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86766642
Welkom Lente *O*
  donderdag 23 september 2010 @ 22:07:46 #235
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86769016
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
De reden dat het lang duurt is omdat ze alle partijen moeten bereiken. En er een weekend tussen zit.
En dat ze mee te doen hebben. ;) Dus ook tijd moeten hebben.
Ik vind het ook gek dat het zo gaat Ingrid, wat heeft hij bij je ouders wel wat hij thuis niet heeft? Het lijkt me in de meeste gevallen zo, dat een kind zich het prettigst voelt bij z'n papa en mama
  donderdag 23 september 2010 @ 22:08:32 #236
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86769052
Lente ! *O* Gefeliciteerd en welkom aan jou en je mama!
pi_86776918
Pfff ik zit even met mn handen in het haar.. Timo blijft maar gillen de hele tijd, ik heb volgens mij álles geprobeerd.. (wat eten, wat drinken, paracetamol, neusspray, gewoon veel knuffelen op bed, ...) Maar slapen, ho maar. Terwijl hij normaal echt super goed slaapt. Zolang M. met hem rondloopt door het huis is het allemaal prima, maar zodra hij vlak bij ons bed komt of bij zijn kamertje dan begint hij weer te gillen..
Afgelopen week slaapt hij alle nachten al heel slecht, elk uur wakker, maar daarna wel gewoon verder slapen.. Pfff...
:O
  vrijdag 24 september 2010 @ 07:58:00 #238
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86777777
Hoe is het verder gegaan Chan?
Is het soms oorontsteking? (wat je beschrijft dat als hij plat ligt, dat hij dan gaat gillen, maar overeind prima klinkt me wel bekend in de oren)
pi_86777940
Ah gos Chan wat sneu :{
Wat Marie zegt, hoe is het verder gegaan? Heeft hij nog een beetje geslapen? Zulke dingen zijn zo rot en lastig -O- misschien even langs de HA om idd de oortjes na te laten kijken?

Het klinkt wel herkenbaar hoor, dat huilen als je in de buurt van t eigen bedje komt. Amélie doet dat alleen 's avonds gelukkig dus meestal laten we haar dan nog wat spelen en na een tijd gaat ze dan wel gewoon mee, 'snachts is t andere koek zulke dingen :X bah.

Hier ook alweer een paar weken ieder uur wakker. Ze is ook ziekjes natuurlijk maar dit helpt niet. Het zou zoveel beter voor haar zijn als ze gewoon een nacht of twee doorslaapt, een goeie nacht slaap kan zo'n enorm verschil maken voor opknappen.
Het ging sinds we die nystatine hadden weer een stuk beter met haar maar nu was ze gisteravond toch weer heel zielig, veel huilen, weer heel veel spugen en ze werd weer steeds schorder. Dat huiltje ook zo ieder uur is echt té zielig ;( maar ze is wel doodop want ze valt vrij snel weer in slaap als je haar troost, minuut of twee ofzo. Wel 3 nachtvoedingen dr in weer maar goed, das niet zo gek als ze al haar eten en de avondfles er weer uitgespuugd heeft.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86778027
ik heb hem om iets over 3 gevoed en daarna is hij zonder problemen gaan slapen.. :?

Oorontsteking heeft hij nét gehad, dus ik hoop toch niet dat dat het alweer is.. Maar zo toch maar even de HA bellen of ze even kijken ja.. :o
Het was trouwens niet pas gillen als hij ligt, maar ook al als je hem gewoon rechtop houdt en gaat zitten met hem in je armen. En overdag is er elke keer geen enkel probleem, echt alleen 's nachts.. Ik dacht eerst kiesjespijn, maar dat zou toch weg moeten gaan met paracetamol?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 08:19:33 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86778036
misschien is het tegen je principe's in Huup, maar wat als je haar één of twee nachten naast jou / tussen jullie in laat slapen? Liefst met dr hoofd op een kussen zodat ademen makkelijker gaat, misschien dat ze dan de rust vind in jullie nabijheid om wel door te slapen?

Sterkte Chan, Jan heeft één keer zoiets gehad, en toen had hij naar gedroomd oid, koorts had hij niet, maar het was ook gillen. Ik hoefde hem ook niet bij me te houden, het was papa wat de klok sloeg op dat moment.

pi_86778091
Huup huilt Amélie dan ook in haar slaap? Timo doet dat dus telkens de afgelopen week en dan was hij makkelijk weer rustig te krijgen, maar vannacht was het dus even een tikkeltje erger..
Het is ook zo'n enorm contrast met hoe hij tot begin deze week sliep: neerleggen en hij gaf geen kik binnen een minuut sliep hij zonder problemen tot de volgende ochtend.. pff die goeie oude tijd :')
pi_86778092
hm ik weet niet Chan, t zou kunnen dat de pijn alleen iets minder wordt maar niet helemaal weggaat? Heb je die 240 of 120?

En DJMO ze wil niet tussen ons in slapen, that is, ze wordt er zelf wakker van na 2 minuten en dan begint het hele circus opnieuw, terwijl als ze gewoon in haar eigen bedje ligt ze gewoon slaapt. Ademen is niet het probleem, ze is niet benauwd verder, wel schor en hees.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86778105
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:22 schreef Chan het volgende:
Huup huilt Amélie dan ook in haar slaap? Timo doet dat dus telkens de afgelopen week en dan was hij makkelijk weer rustig te krijgen, maar vannacht was het dus even een tikkeltje erger..
Het is ook zo'n enorm contrast met hoe hij tot begin deze week sliep: neerleggen en hij gaf geen kik binnen een minuut sliep hij zonder problemen tot de volgende ochtend.. pff die goeie oude tijd :')
jup :Y

Heel soms laten we haar liggen als ze weer huilt, even 2 minuten afwachten of ze echt wakker is of alleen in haar slaap/droom huilt en dan valt ze vaak weer vanzelf in slaap. Niet dat ikzelf dan vervolgens niet alsnog klaarwakker ben :+ maar zij wordt er natuurlijk ook wakker-wakker van als ze steeds haar bedje uitgetild wordt.
Lastig is het -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 08:26:55 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86778136
als je denkt dat het kiezen / tandjes zijn, zou je een half uur voor het slapen gaan ook chamodenkt of dentinox kunnen geven Chan. Overigens kan kiezen krijgen doortrekken naar je oren! Dus als het lijkt dat hij last heeft van zijn oren, zou ik kiezen zeker niet uitsluiten. En idd wat huup zegt: of je 120 of 240 para hebt maakt vaak ook al veel verschil. Ik weet dat Maffemuts vloeibare sinaspril gebruikt, moet ik ook eens halen ipv die verrote zetpillen :X (Dan kan Johan het ook gewoon geven als ik er niet ben, hij haat zetpillen toedienen :') )

Huup als je denkt dat het weer erger wordt, zou ik gewoon even langs je huisarts gaan. sterkte ermee :*

pi_86778264
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef DJMO het volgende:
misschien is het tegen je principe's in Huup, maar wat als je haar één of twee nachten naast jou / tussen jullie in laat slapen? Liefst met dr hoofd op een kussen zodat ademen makkelijker gaat, misschien dat ze dan de rust vind in jullie nabijheid om wel door te slapen?

Sterkte Chan, Jan heeft één keer zoiets gehad, en toen had hij naar gedroomd oid, koorts had hij niet, maar het was ook gillen. Ik hoefde hem ook niet bij me te houden, het was papa wat de klok sloeg op dat moment.
Als een kindje dat niet gewent is slapen ze echt niet tussenin... 1 groot feest wordt het dan.
pi_86778269
Chan, ipv paracetamol kan je ook nurofen kids geven. Dit kan je kopen bij de apotheek.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86778321
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als een kindje dat niet gewent is slapen ze echt niet tussenin... 1 groot feest wordt het dan.
haha ja dat dus :P
het heeft voor mij niks met principes te maken, t lukt gewoon niet zo :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86778333
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef Vicky het volgende:
Chan, ipv paracetamol kan je ook nurofen kids geven. Dit kan je kopen bij de apotheek.
Bij hoge koorts geef ik ook liever ibuprofen in plaats van paracetamol. Werkt veel beter.
pi_86778514
Chan wat vervelend allemaal! Het is zo frustrerend om niet te weten wat er met je kleintje aan de hand is. Ik hoop voor jullie dat het vannacht gewoon weer beter gaat!

Finn heeft vanaf dat we terug zijn gekomen van vakantie, ongeveer een week lang echt heel veel gehuild en bijna niet gegeten en gedronken. Dat waren echt huilbuien die we van hem helemaal niet kende en hij was dan ook echt ontroostbaar.
Door de huisarts zijn we nog doorgestuurd naar de SEH om een echo van zijn buikje te laten maken, maar toen we daar na 2 uur nog niet geholpen waren zijn we weer weg gegaan.
De huisarts had toch niet het vermoeden dat dat het zou zijn, maar het was meer even om uit te sluiten. Ik vond ook echt niet dat ik van Finn kon vragen om nog langer daar te zitten.
De volgende dag kwam er een kiesje door! Dat was het dus, want daarna was onze eigen Finn weer terug!

Amélie arm meisje, snel weer beter worden hoor :*
pi_86780702
Nou we zijn weer terug van de huisarts en jawel, weer oorontsteking.. Weer antibiotica ook dus, pff.. En een afspraak maken bij de KNOarts, de huisarts begon al over buisjes en amandelen knippen ;(

Ik heb trouwens de 120 paracetamol, want Timo is nog steeds geen 10 kilo.. Maar ik heb nu ook maar de 240 meegenomen.
pi_86780806
a gos wat sneu voor Timo! Hopelijk knapt ie snel weer op!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86781038
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:29 schreef Chan het volgende:
Nou we zijn weer terug van de huisarts en jawel, weer oorontsteking.. Weer antibiotica ook dus, pff.. En een afspraak maken bij de KNOarts, de huisarts begon al over buisjes en amandelen knippen ;(

Ik heb trouwens de 120 paracetamol, want Timo is nog steeds geen 10 kilo.. Maar ik heb nu ook maar de 240 meegenomen.
Amélie is ook nog geen 10 kg hoor, maar ik merkte wel echt een wereld van verschil, die 120 mg deed gewoon niets meer voor haar tegen de pijn. Ik hoop dat het helpt voor hem.

En blegh arm jungske toch -O- wat een gedoe, en wat naar voor hem! (en voor jullie :X )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86781064
Chan wat vervelend zeg weer een oorontsteking!
Finn is inderdaad ook nog geen 10 kilo dus ik heb ook nog de 120, de huisarts zei tegen mij wel dat ik voor 's nachts best wel de 240 mocht geven, maar overdag dan wel gewoon de 120.
pi_86781598
Beterschap voor Timo! :*
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:18:06 #256
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86782202
Thomas kreeg laatst bij de KNO arts zelfs 360 mg, maar die is natuurlijk ook bovengemiddeld groot. Zelf geef ik altijd 240 en dat werkt tot nu toe nog prima.

Even over een andere boeg: weet je zeker dat er 'iets' is, niet het opkomende eigen willetje?

Slecht slapen is zo sneu he. Hopelijk gaat het bij jullie allebei snel weer wat beter.
pi_86783660
Huh? bedoel je Timo? Volgens mij heb je dan een pagina gemist :P
Ik heb dat trouwens wel zitten denken vannacht, of het misschien zoiets was, maar ik was er eigenlijk ook vrij snel uit dat dat het niet was, gezien zn manier van huilen..

Nou ja, de afspraak met de KNOarts is gemaakt, ik ben benieuwd wat die ervan zegt.
Cara, Thomas heeft nu toch ook buisjes? Heeft hij daar veel last van gehad? En zijn zn amandelen ook geknipt eigenlijk?
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:11:25 #258
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86784109
Eeeeh oeps :Z

De buisjes waren er zo in gezet, hij heeft naderhand wel gigantisch liggen brullen maar dat was duidelijk boosheid (en ik denk ook beetje bang/onduidelijk wat er verder ging gebeuren) en geen pijn. Zodra we zijn kleertjes aan gingen doen om naar huis te gaan was het dan ook voorbij. Hij heeft nog wel links een loopoor gehad, dat is maandag uitgezogen en we hebben nog een kuurtje meegekregen. Komende maandag terug voor controle en dan zijn we er hopelijk weer een jaartje vanaf :)
Het waren trouwens alleen buisjes, geen amandelen. De KNO arts heeft het nooit over amandelen gehad. Ik hoor wel dat het veel tegelijkertijd gedaan wordt, maar ik zou daar zelf ook niet zo voor zijn geweest. Maar wie weet, als hij het had voorgesteld en er goede argumenten voor had gehad...

We hebben wel het idee dat hij nu lekkerder in zijn velletje zit. En hij zit ook duidelijk meer op te letten en te luisteren als je dingen zegt. En de poes is ineens 'poe!', terwijl zijn taalontwikkeling zeker een maand en misschien al wel twee stil heeft gelegen. Dat is wel fijn om te zien :Y
pi_86801621
Tess die met dr bal naar bed gaat, wat schattig O+
En zo zien mijn kastjes er ook uit als ik even twee minuten niet oplet :X

Kersjes, hij went vast heel gauw aan het kdv! Willow huilt nog altijd bij het wegbrengen maar ze heeft het er altijd heel erg naar haar zin inmiddels (wij zijn ook pas begonnen met 11 maanden, dus hetzelfde 'probleem', ze moest echt even wennen...)

Lente en Ssserpente welkon *O*

Fijn dat Tyler uit het ziekenhuis is! Wel jammer dat zo'n onderzoek zo lang duurt dat ie niet meteen mee naar huis mag zeg -O-

Chan, wat vervelend -O- twee oorontstekingen achter elkaar, wat sneu! Beterschap!

Ik lees dat Amélie ook nog niet helemaal opgeknapt is? Ook beterschap :* (ze ziet er in het fototopic wel heeeeel vrolijk uit trouwens O+ )

Zoooo. Beetje bijgelezen :s) D en ik zijn even twee daagjes weggeweest met z'n tweetjes. Schoonouders hebben hier gelogeerd _O- en Willow heeft zich werkelijk voorbeeldig gedragen en heeft doorgeslapen - iets wat ze de laatste vier weken niet meer heeft gedaan en prompt vannacht ook niet meer deed :') Ik vind het best lastig, soms kan je haar wel troosten en weer in bed leggen, maar ze heeft vaak één keer per nacht dat ze echt ontroostbaar is tenzij je haar een flesje geeft. Maar ja, daar wil ik natuurlijk ook geen gewoonte van maken, dat ze het gewend is om een flesje te krijgen...

Tromgeroffel....! mijn grote dochter heeft vandaag een paar stapjes los gezet :o :o *O* :o Natúúrlijk op het kinderdagverblijf toen wij er niet bij waren, maar gelukkig deed ze het lekker nog een keer toen ik haar op kwam halen O+ *trots is* Daarna niet meer gedaan, maar wie weet heeft ze het nou een beetje door en gaat ze het vaker oefenen. O+ *O*

Ohja, in ander onzinnig nieuws, een kindje op het kdv is vandaag drie geworden en trakteerde... een envelop met daarin een puzzeltje (zo'n 3d beestje, veel te moeilijk voor het gros van de kindjes in een verticale groep natuurlijk) en op de envelop een parasolletje geplakt en.... een Snickers :{
Seriously :{
  vrijdag 24 september 2010 @ 19:38:12 #260
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86801799
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef Vicky het volgende:
Ik kreeg dit als tip bij het cb, en het werkt ook erg goed bij tandjes/kiezenpijn. In Amerika schijnt t als eerste pijnbestrijder voorgeschreven te worden bij kindjes, zoals het hier bij pcm is eigenlijk. Hoe gaat het nu Chan?
pi_86803275
Goedzo Willow! *O*

Hmmm, aparte traktatie is dat.
pi_86803557
Oooh, voordat ik Lentes verjaardagsfoto's ga spammen, even een jompel voor Willow, hoor! Wat goed! *O*

En voor Timo natuurlijk veel beterschap. Oorontsteking sucks. }:|

Word je wakker na je middagdut, zitten er ineens allemaal mensen in huis! Da's ook wat...

Ze heeft wel een kwartier zo staan kijken. :')

Maar ineens werd het toch wel leuk!

Want toen kwamen de cadeautjes! *O*

Oefenen met oma. O+

En toen was er taart. :Y) Door andere oma gemaakt!

Check dat beentje. :D

En dat laat je zomaar ineens je 'mijn kind krijgt geen snoep-principes' varen. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Ssserpente op 24-09-2010 20:38:29 ]
pi_86803772
O+ Lente O+
lekker grietje :Y
En die loopfiets is GAAF!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86804138
Lente O+ Wat een heerlijk meiske ben je O+
pi_86804212
Die eerste foto O+ O+ O+
Gefeliciteerd *O*
En die taart ziet er echt geweldig uit zeg!
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:38:11 #266
190853 RockabeIIa
pi_86804382
haha dat is wel zo herkenbaar dat grijpen in de taart en niemand die er iets van denkt :D
Proficiat! :*
pi_86804779
Wat een leuke foto's van Lente!
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:03:39 #268
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86805641
Ahwwwww Lente. Wat sta je lekker bedremmeld te kijken op die eerste foto's. Maar wat lijkt de taart je daarna lekker te smaken! Gefeliciteerd en welkom hier.

Thomas had gisteren een rood plekje op zijn voorhoofd. Vanochtend was het een klein bultje. En vanmiddag toen ik hem op ging halen op het kdv zat er ook een bultje bij zijn oor, en een bultje onder zijn kin. Bij nadere inspectie bij het naar bed brengen ook nog eentje op zijn rug, twee op zijn buik, eentje in zijn oksel.... ja hoor: ik mag op zoek naar het waterpokkentopic...

dat kan er ook nog wel bij
pi_86807018
Lente, volgens mij heb je na het kat uit de boom kijken wel een leuke verjaardag gehad! En wat een mooie taart had oma voor je gemaakt zeg!

Ach Thomas ook nog aan de waterpokken... nou sterkte daar Ca.ra :*
pi_86807516
Och, Thomas aan de waterpokken -O- pfffrrrttt. Beterschap voor Thomas en sterkte voor jullie, hoop dat het gauw beter wordt! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 21:49:56 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86807883
ca.ra ,, ik probeerde je antwoord te geven, maar je inbox is vol ;)

vrijdag 24 september 2010 @ 21:56:23 #272
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86808218
nu niet meer :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 22:05:47 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86808710
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Ca.ra het volgende:
nu niet meer :)
hij staat nog steeds vol hier? maar ik kon na zes vlekjes ofzo niets meer vinden, zo het zal wel niks geweest zijn denk ik. misschien wat irritatie ofzo

vrijdag 24 september 2010 @ 22:10:21 #274
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86808928
Thomas heeft al echt blaasjes, geen vlekjes. Dus ik vrees het ergste...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 22:14:46 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86809153
sterkte ermee :*

pi_86820680
Willow wat knap!! :D

Lente, heerlijk zo die foto's O+

Thomas met waterpokken.. Beterschap! :*

Hier lijkt het een heel stuk beter te gaan met Timo weer :) Hij heeft vannacht in elk geval gewoon weer geslapen zoals hij altijd doet :D
Die nurofen ga ik toch ook maar eens halen, dat is vloeibaar toch? Zetpillen wil hij écht niet dus dat is elke keer zo'n gevecht :{
pi_86820731
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:23 schreef Chan het volgende:
Willow wat knap!! :D

Lente, heerlijk zo die foto's O+

Thomas met waterpokken.. Beterschap! :*

Hier lijkt het een heel stuk beter te gaan met Timo weer :) Hij heeft vannacht in elk geval gewoon weer geslapen zoals hij altijd doet :D
Die nurofen ga ik toch ook maar eens halen, dat is vloeibaar toch? Zetpillen wil hij écht niet dus dat is elke keer zo'n gevecht :{
Nurofen is uidd vloeibaar. Ik doe 'm in de fles voor het slapengaan.

Vannacht was een dramanacht! Om 4.00 uur besloot mevrouw niet meer te gaan slapen :O
uiteindelijk is ze bij ons nog wel ff in slaap gevallen maar toen werd ze helemaal over de rooie wakker. Geen idee waarom. Ze heeft wel een rood oortje maar geen koorts.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86823096
Lotte en Lente, grote dames! Welkom! *O*

Beetje bijgelezen, niet helemaal, maar ik moest lachen om Tess, met haar ballen-liefde. Hier precies hetzelfde. O+
Helaas heb ik wel net 2 fijne balletjes weg moeten gooien omdat Ko er gewoon stukken uit had gebeten. :D
We zitten nog steeds lekker op de tuin en Ko geniet er van. Lekker veel buiten, het is best nog mooi weer.
Nu heb ik een baby-vrije ochtend en ik zit in de bieb even bij te FOKken. :P

Beterschap voor alle zieke kindjes en jompels voor alle nieuwe truken! :* *O*
pi_86827689
Sserpente, wat een leuke foto's van Lente O+

Wat naar, al die zieke kindjes -O- Beterschap voor allemaal, hoop da thet gauw over is :*

oeke :W Fijn da tjullie zo genieten op de tuin. Jammer van de vallen :D

Wij hebben gisteren echt een hele fijne dag gehad in de Efteling (paddestoelenfoto's volgen nog in het betreffende topic *O* ), heel veel geluk met het weer (een buitje) en 3 kinderen die de hele dag eigenlijk blij en gezeglijk zijn gebleven, ondanks vermoeidheid.

En nu is ze al 3 kwartier ofzo aan het spelen, alleen. Geen gehang aan mijn benen, geen gejammer, maar gewoon lekker aan eht spelen. Autootjes rondrijden, met schepje en harkje in het emmertje roeren en dan van het harkje eten :D , Nijntje in de loopwagen rondrijden, de hond-aan-een-touwtje de kamer rondtrekken. Gewoon, ze amuseert zich echt O+ Zo geweldig vind ik dat!
pi_86827902
Wat leuk Miss! en handig ook, kun je zelf ook nog wat beginnen....

Lente is ook 1 jaar!! Hoera! Wat straalt ze op de foto's! Heerlijkheid!

Ik wou dat het elke dag mooi weer was....binnen word ik soms echt krankzinnig van mijn kleine sloper.
Maar buiten.....daar vermaakt hij zich zo geweldig...lekker rondscharrelen bij de zandbak, wielen draaien van de loopauto, en erop klimmen....
Kijk mijn kleine vriendje nou....
pi_86844861
Kijk 'm daar nou zitten Karin O+ En wat lijkt hij op zijn grote zus!

Esmee heeft besloten dat alleen gaan staan voor baby's is en dat het tijd is om los te gaan staan. Alleen lukt dat nog niet zo heel goed dus ik heb de hele dag een baby die eruit ziet alsof ze iets teveel gedronken heeft :D Ik zie haar op allerlei manieren omkukelen.
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:27:43 #282
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86846010
Ah Karin wat een geluk, zo lekker prutsen in de zandbak. En Senna ook al zo lekker zelf aan het spelen. Heerlijk.

Thomas zit nu echt flink onder de waterpokken, het ergste in de luier-regio. Dat vind ik er wel heftig uit zien, er zijn hele grote bij en ze zitten echt tot op zijn piemeltje. Maar vooralsnog lijk hij er nog steeds geen erge last van te hebben. We smeren preventief alvast met poxclin in de hoop om het zo te houden.

Thomas deed vandaag een 'middag'dut van wel VIER uur, van 10 tot 2. Vanmiddag was er wat verjaardagsvisite voor mij, Thomas geniet echt van de drukte en gezelligheid dan. En gelukkig was hij gewoon vrolijk ondanks het pokke(n)gebeuen. Vanavond hadden we een uitje van het werk van mijn man. Mijn schoonbroer en -zus hebben opgepast. Al met al een heerlijke dag gehad zo.
  zondag 26 september 2010 @ 01:46:24 #283
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86850236
Hmm, toch niet. 38,2 koorts nu en hij wil niet echt slapen alleen hangen bij mama.
Paracetamolletje, lading poxclin en een droge luier, vooralsnog is het nu stil (maar ik heb al eerder te vroeg gejuicht vandaag...)
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 09:19:41 #284
5428 crew  miss_sly
pi_86852799
Kijk Lars nou O+ wat een mooi mannetje is het toch, Karin!

Esmee *O* daar gaat je tandeloze dame, Stiemie :D

Ca.ra, hoe is de nacht verder gegaan?
pi_86852870
Och ca.ra :{ wat sneu toch. Hoe is het nu?

Lars O+ O+
Amélie heeft laatst op een verjaardag bij een nichtje ook zo heerlijk buiten gescharreld bij een zandbakje, zo leuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86852875
Chan hoe is het nu met Timo trouwens?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86853060
Cara wat sneu voor Thomas ;( Heeft ie verder nog wat geslapen?

Lekker scharrelende kindjes O+ Esmee mag voorlopig even niet meer in de zandbak. De laatste keer bleef ze happen zand nemen :X Nog maar even wachten tot ze dat niet meer doet.

Miss het ziet er wel raar uit ja, zo'n tandeloze baby die al los staan :D Laatst ook weer iemand die haar iets te eten wilde geven, maar ja een hard broodje eten zonder tanden is een zware opgave...
pi_86874002
Welkom Linda/ Lotte en Sserpente/ Lente. Van harte gefeliciteerd meisjes en mama's *O* Wat een leuke verjaardagen.

Tess die lekker de keuken uitruimt.

Beterschap voor Thomas en Timo. Hoop dat ze allebei snel weer opknappen en de waterpokken gauw voorbij zijn.

Amélie beteschap voor jou en hopelijk heb je je stem snel weer terug.

Stiemie wat leuk om te zien dat je kind zo vooruit gaat kwa ontwikkeling. Hoe gaat het verder met het eten? Ik was altijd wel verbaast wat de kindjes puur met hun kaken allemaal weg konden werken, hoewel het met tanden natuurlijk nog makkelijker gaat.

Innepin fijn dat jullie even lekker tijd met z'n tweeën hadden.

Hier is het slapen gaan de laatste dagen en met name nachten ook bal. Voor ons gevoel komt het door tandjes. Zodra hij zijn bed ziet wordt die onrustig en is hij net lekker gaan liggen en denk je hij slaapt en ga je stilletjes de deur uit begint het. Hij mist nog de 4 achterkiezen en 4 hoektanden. Dus wij wachten maar af wat het eerst komt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_86877797
<egopost>
Na het een paar stapjes los lopen (wat ze nu een paar keer per dag doet) heeft mijn dochter nu ook door hoe ze van zitten naar staan kan gaan zonder zich ergens aan vast te houden. Gewoon hop! en ze staat :o O+

Oh en gisteren zat ze volgens D. in een onbewaakt ogenblik ik was even naar de winkel... helemaal bovenaan de trap :X Was ze daar even gaan chillen. :X Ze klimt binnen een halve minuut de trap op :o
pi_86880893
Huup t gaat een heel eind beter met Timo :) hij heeft afgelopen nacht weer super goed geslapen gelukkig. Af en toe heeft hij nog wel last, dan begint hij ineens te huilen en zielig te kijken en zo.. maar de antibiotica werkt wel goed geloof ik :)

Hoe is t inmiddels met Amélie?

Innepin wat leuk dat ze het ineens door heeft :D Lijkt me zo geweldig leuk om te zien, als je kindje ineens op die manier kan staan :)

Stiemie ik vroeg me al af hoe je dat met eten doet voor Esmee, maar alleen maar zachte dingen dus? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen, Timo heeft haast zn complete gebit al :o (hij moet de 4 achterste kiezen nog en zn onderste hoektanden, maar die onderste hoektanden lijken al een klein beetje in aantocht ook..)
pi_86889995
Fijn dat het beter gaat Chan! Wat sneu toch altijd.

Hier gaat het so-so. Nog steeds schor en dergelijke maar dat is verder gelukkig het enige. Het slapen 's avonds en 's nachts is eh... een pietsje ontregeld :') Zal zich wel weer recht trekken, duurt alleen altijd een tijdje. Gelukkig is ze wel zo lief om dan 's morgens pas tegen half 9 wakker te worden, dan kan ik nog een heel klein beetje bijtanken :)

Oh en haha, ze wil niet meer overeind komen uit ligstand door te rollen ofzo, ze probeert het als een soort sit-ups zeg maar. Maar dan ligt ze dus heel hard op haar rug te spartelen met die beentjes en armpjes omhoog enzo. Het doet mij denken aan zo'n kevertje op zn rug :@ :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86890227
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:59 schreef huuphuup het volgende:
Oh en haha, ze wil niet meer overeind komen uit ligstand door te rollen ofzo, ze probeert het als een soort sit-ups zeg maar. Maar dan ligt ze dus heel hard op haar rug te spartelen met die beentjes en armpjes omhoog enzo. Het doet mij denken aan zo'n kevertje op zn rug :@ :D
_O-
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86890296
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

_O-
Dat doet Niels ook, maar die snapt nog steeds niet dat hij überhaupt kan rollen... 8)7
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 27 september 2010 @ 09:15:35 #294
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86890319
Lol Huup, wel naar dat die nachten nog zo naar verlopen :(

Gelukkig gaat het met Timo weer beter :)

Wij zijn gisteren naar zo'n indoorspeeltuin(tje) geweest met Maarten. In eerste instantie waren we alleen en later kwam er alleen maar een ander gezin bij. Verder was het heel stil dus. Maarten vond het nog wel lastig dat klimmen en klauteren, al is de glijbaan natuurlijk wel een hit. En de ballenbak was helemaal hot O+ Daar heeft hij het langst in gespeelt en was het er helemaal niet mee eens dat hij eruit moest.
  maandag 27 september 2010 @ 09:52:42 #295
11682 Moonah
Jolie femme
pi_86891205
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:19 schreef miss_sly het volgende:
blabla ;)
Dienstmededeling!

Slybeeb, je inbox is vol. Dus snel even plek maken, anders gaat het niet lukken vandaag!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_86891362
Er is weer plaats!
pi_86892341
Haha huup een spartelend kevertje _O- O+
Jouw mup was altijd al een beetje van de buikspieroefeningen hè? Ik weet nog van de minimeet bij Poppedein dat ze dat toen ook zo probeerde, keischattig <3
pi_86895325
Linda en Lotte van harte en welkom hier
Lente en mama van harte en ook welkom hier!

Alle zieken beterschap!

Sorry meiden maar ik heb echt te weinig tijd om hier dagelijks nog lang te komen en uitgebreid te reageren op iedereen.

Oeke de Efteling was geslaagd, Roy heeft zich geen moment verveelt, zijn in de droomvlucht en in het carnavalfestival geweest, lekker gewandeld door het sprookjesbos, genoten van de show van de sprookjesboom en genoten bij de sprookjesboom.

Verder gaat alles goed hier, nog steeds een brokkenpiloot in huis, afgelopen weekend nog een tand door de lip gevallen, en een bult op zijn voorhoofd gevallen.
Hij heeft nog steeds niet door dat zelf staan bij Roy nog niet werkt ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 27 september 2010 @ 12:30:54 #299
190853 RockabeIIa
pi_86895746
Smiddags!

Ik spam heel het internet vol met deze foto :D Hij ligt nl effe te pitten ;)
pi_86895835
*O* Welkom Rocks en L!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86896180
Aaah, lekkere birthdayboy O+
gefeliciteerd Rocks met je mooie jongste *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')