abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86666032
Miss gewicht is heel erg relatief heb ik het idee op deze leeftijd. Ik zag de stats van Senna, ze is ongeveer hetzelfde als Amélie, hoewel Amélie 1 cm groter is en vooruit, ik weet niet of ze die 26 gram na 9600 ook weegt :P
Maar die zit voor haar leeftijd keurig op de gemiddelden lijn. Nou zal Senna gezien haar leeftijd onder de gem.lijn zitten maar dan is het gewicht en lengte nog wel in verhouding dus als je leeftijd buiten beschouwing laat, snappuwat k bedoel? ik volg mezelf niet meer :')

enniewees, ik krijg heel vaak te horen dat Amélie zo enorm erg 'hollands welvaren' is enzo, maar als mensen haar dan zien staan of bezig zien dan vinden ze haar weer fijntjes.
Gewoon zware botten :7

@KD :D
ja risicogroep ja! En dan zo met je ogen draaien op het cb en vragen of ze wel dorksided zijn >:) :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86666061
oh en dat meten vind ik juist wel hendig, want Amélie blijft niet stilliggen langs mn meetlint :+ :') hahaha
misschien moet ik mn opa vragen om ook zo'n bak te klussen voor thuis :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86666424
Ik moest net lachen.
Het was tijd voor Tess om naar bed te gaan. Ik ben haar aan het verschonen, ze kijkt naar de grond en roept BAL! Ik zet haar op de grond, ze pakt de bal, gooit m in bed en is al balknuffelend in slaap gevallen.

Vanmorgen liepen we van school naar huis richting de brug over de eendensloot. We waren nog niet bij de brug of ik had een klein eendje in de wagen O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86667303
Ik ben voor het laatst bij het cb geweest met 14 maanden, en nu moet ik volgende maand pas weer voor Jen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86667340
ik moest ook lachen :'(

Elin ga even aan de kant, mama moet de koelkast schoonmaken en dat is een kutklus :X

KUTNUS!!!
pi_86667363
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moest ook lachen :'(

Elin ga even aan de kant, mama moet de koelkast schoonmaken en dat is een kutklus :X

KUTNUS!!!
_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86667371
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben voor het laatst bij het cb geweest met 14 maanden, en nu moet ik volgende maand pas weer voor Jen.
maar jij gaat alleen voor de prikken toch?
of heb k dat verkeerd begrepen?

Elin :D :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86667436
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef huuphuup het volgende:

[..]

maar jij gaat alleen voor de prikken toch?
of heb k dat verkeerd begrepen?

Elin :D :')
Met Leyla zeker, maar ik heb gewoon geen oproep gekregen ofzo voor Jen.
pi_86667455
l
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

welk cb?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86667471
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

oh ok!
das ook raar dan eigk. Zijn ze je vergeten ofzo haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86667510
ze hebben hier een mega onderbezetting :')
ik kan met Tess pas op 5 oktober voor de 14 maanden check :')
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86667575
Laak... Ik denk dat we inderdaad vergeten zijn, de organisatie was failliet gegaan en is overgegaan naar jong florance.

Maar goed 14 okt gaan we voor de 2,5 afspraak van Jen en de eerste afspraak van Leyla. (Volgens mij kan ik dan over 2 weken weer aangezien dan de eerste prikken al zijn. Handig enzo)
pi_86667590
uhh nee niet echt handig....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:23:16 #115
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_86667963
Ik kan Ingrid heel goed begrijpen, ik was zelf altijd bang dat ze zouden denken dat ik Annicka geen/te weinig te eten geef, omdat ze zo mager is. :@ Al helemaal omdat ze een bv-kindje is en dus een andere groeicurve heeft dan ze gewend zijn.

Madam is nu trouwens druk bezig haar broek uit en dan weer aan te trekken. :D Hopelijk doet ze dat verder niet in de supermarkt ofzo... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_86672131
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:02 schreef Ticootje het volgende:
Hoezo schrijf je dat je hoopt dat ze niet gaan scannen? Als je niets te verbergen hebt maakt dat toch niet uit?
Zonder verder gelezen te hebben reageer ik hier ff op.
Ik heb niks te verbergen idd.
Maar voor Tyler is het echt niet leuk nog meer onderzoeken. Met foto's maken moet hij in verschillende posities en dat doet of zeer of is ongemakkelijk.
Hij verveelt zich duidelijk, loopt de gang op een neer. (met mij) Mist Kim, want zegt vaak Jim of Kim en kijkt dan zoekend.
Gesprek met de (eigen kinder) arts was goed. Ze moeten nu eenmaal het protocol volgen.
Hij mag naar huis als maatschappelijk werk met verschillende instanties contact heeft gehad. (oa Accare over Kim) En hij moet goed eten en drinken, wat hij hier minder doet dan thuis.
pi_86672246
Huup beterschap voor je meisje. :*
pi_86673865
Hallu :W
We hebben ons nog niet eens officieel gemeld bij de dreumesjes, ik was jullie een beetje uit het oog verloren :@
Maar we zijn er weer hoor, mijn lieve snotaap en ik!

Jeetje Ingrid, wat een gedoe zeg... Hopelijk mag Tyler snel weer naar huis!

Elin, papegaai _O-

Ssserpente, ze komt naar je toe rennen voor een kusje? Aaaaaaahhh O+ En ze rent dus al, wat knap!

Parmantig dametje is die Senna :D

Beterschap voor Amélie en Jan!

Eendje Tess, wat schattig!

Annicka, kleine naaktloper :D

Update:
Toby is ook ziekjes. Gelukkig geen koorts meer en het spugen is ook weer over, maar hij hoest zichzelf een slag in de rondte en blaft vooral 's nachts het hele huis bij elkaar :O
Sinds vorige week is hij onder behandeling van een homeopathe. Hij en ik zijn vanwege zijn allergieën al ruim een maand op een koemelk-, ei-, en pindavrij dieet. Het gaat wel wat beter nu, minder jeuk, wat minder eczeem, maar ik heb het idee dat hem nog steeds het een of ander dwarszit. Iets wat de (op deze leeftijd niet altijd even betrouwbare) bloedtesten niet opgepikt hebben. Vandaar dat we homeopatie gaan proberen :)
Hij is nu ook aan het wennen op het kdv, is al 3x geweest. Morgen ook weer wennen van 9:00 tot 15:00. Ik hoop maar dat het beter zal gaan dan vorige keer, toen heeft hij de 1e 2 uur non-stop gehuild :'(
Verder is het een ondernemend mannetje dat constant overal op probeert te klimmen :D Hij speelt steeds leuker, loopt 6 pasjes achter elkaar los, heeft al behoorlijke driftaanvallen als hij zijn zin niet krijgt :o, is dol op zijn grote broer en zodra hij een hond/poes/geit/ander zacht wezen ziet wordt hij wildenthousiast en wil hij aaien O+
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:34:12 #119
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86674077
Ik lees het hele verhaal nu pas maar waarom nog zoveel extra overhoop halen voor Kim terwijl niet eens zeker is of ze hier wel een hand in gehad heeft.

Ook al zeg je dat het zeker niet duidelijk is een stukje terug dat Kim het gedaan heeft waarom dit dan allemaal? Ja dan maar een knuppel in het hoenderhok. Wat als het meiske er helemaal niets mee te maken heeft gehad en nu weet ik veel wat weer op haar bordje krijgt? Ik heb echt het idee dat jullie alles op Kim gooien als er iets niet goed gaat en ik vind het zielig.

Beterschap voor Tylers armpje nog want dat vergat ik nog.
pi_86674441
Egopost B-)

Mijn dochter trekt gekke bekken trekken op commando _O-

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86674578
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:45 schreef innepin het volgende:
Egopost B-)

Mijn dochter trekt gekke bekken trekken op commando _O-

Wat een verschil ook man..met dat kleine humpie dat ik toen vast had op die meet :D
pi_86675245
Hopelijk mag hij snel weer lekker mee naar huis Ingrid, naar zijn grote zus O+
Ik begrijp wel dat artsen een bepaald protocol hebben bij dit soort verwondingen bij kinderen. En op zich is het wel goed dat ze op dat soort dingen bedacht zijn toch? Hoe je het ook went of keert, het feit dat je niet kunt vertellen hoe hij zijn arm heeft gebroken helpt ook niet echt in je voordeel. Zo simpel is het dan ook wel weer. Maar ze snappen daar vast ook dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Wat oudere kindjes kunnen ook snel een beetje ruw doen met die kleintjes. Als ik soms zie hoe een ouder nichtje met Seb aan de sjouw gaat :X

Ow en heeft er iemand een pot geduld over? :{w

[ Bericht 12% gewijzigd door Estrys op 21-09-2010 15:18:16 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86677860
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:34 schreef Books het volgende:
Ik lees het hele verhaal nu pas maar waarom nog zoveel extra overhoop halen voor Kim terwijl niet eens zeker is of ze hier wel een hand in gehad heeft.

Ook al zeg je dat het zeker niet duidelijk is een stukje terug dat Kim het gedaan heeft waarom dit dan allemaal? Ja dan maar een knuppel in het hoenderhok. Wat als het meiske er helemaal niets mee te maken heeft gehad en nu weet ik veel wat weer op haar bordje krijgt? Ik heb echt het idee dat jullie alles op Kim gooien als er iets niet goed gaat en ik vind het zielig.

Beterschap voor Tylers armpje nog want dat vergat ik nog.
Dat is niet zo! De arts(en) dachten er zelf al aan gezien wat ze wel 2x heeft gedaan. (van de trap duwen, gelukkig niks aan overgehouden en tegen de tafel duwen, waardoor diepe snee) Dus erg raar is het niet dat er dan weer aan Kim gedacht word. Ik roep dat juist ook dat het echt niet zeker is. Een ander kindje kan het gedaan hebben. Of misschien met spelen, je weet het gewoon niet.

Morgen weer gesprek met maatschappelijk werk, wel pas om 17.45. Hopelijk is er dan meer duidelijk.
Ze zijn iig erg lief voor ons en de meesten kennen we nog wel van Tylers eerste 3 maanden.
pi_86677922
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:09 schreef Estrys het volgende:
Hopelijk mag hij snel weer lekker mee naar huis Ingrid, naar zijn grote zus O+
Ik begrijp wel dat artsen een bepaald protocol hebben bij dit soort verwondingen bij kinderen. En op zich is het wel goed dat ze op dat soort dingen bedacht zijn toch? Hoe je het ook went of keert, het feit dat je niet kunt vertellen hoe hij zijn arm heeft gebroken helpt ook niet echt in je voordeel. Zo simpel is het dan ook wel weer. Maar ze snappen daar vast ook dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Wat oudere kindjes kunnen ook snel een beetje ruw doen met die kleintjes. Als ik soms zie hoe een ouder nichtje met Seb aan de sjouw gaat :X

Ow en heeft er iemand een pot geduld over? :{w
Dat is ook zo. Wel lastig voor ons nu, anders mocht hij vandaag naar huis.

* _Ingrid_ schuift een pot geduld naar Estrys.
pi_86678662
Maar kan kim zoveel kracht zetten om een dergelijke breuk te veroorzaken?
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:43:53 #126
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86678800
Dat wat TIco zegt bedoel ik eigenlijk? Is de kans niet groot dat een ouder kindje dit veroorzaakt heeft en hoe weten die artsen nu precies hoe KIm thuis is? Tyler is toch de enige die in het ziekenhuis loopt en Kim verder toch niet? Dus dan moet toch een van jullie Kim als idee hebben aangedragen of zegt Tyler het zelf nee want zo duideljk kletst hij nog niet.

Hier gleed K toen ze een jaar was ook uit zo vol met haar mond op de hoek van de tafel. Lip gescheurd en moest ook geplakt worden en ja ze geeft E ook soms een zet of het nu op de trap is of niet omdat ze er dan even langs moet en niet wil wachten tot zuslief aan de kant gaat. Dus wat er nu is gebeurd is relatief en hoeft niet perse op het bordje van Kim te komen.

Krijg er een beetje nare bijsmaak van alsof alles nu van Kim afkomt.

[ Bericht 29% gewijzigd door Books op 21-09-2010 18:17:34 ]
pi_86682772
haha Willow lekker geiten :D <3

Ik had vanmiddag de webcam aangezet terwijl ik een broodje smeerde, reuze leuk natuurlijk om naar jezelf te kijken, en ik wilde opnemen hoe hees ze nou helemaal was enzo. Blijkt bij het uploaden bij youtube dat de instellingen niet helemaal overeenkomen :') is het filmpje in dubbele snelheid geupload. Ik had hem al bijna verwijdert maar ik moest zo enorm lachen om hoe ze haar schaap "aait" in dit filmpje :P

t geluid loopt ook helemaal niet meer gelijk enzo maar och.

En net viel ze zo in slaap bij me, nog steeds zielig en eigenlijk werd ze gedurende de dag alleen maar zieliger :{

een foto maken met je ingebouwde webcam is verdraaid lastig als je dan met 1 hand je laptop op moet tillen én op dat stomme knopje moet drukken :')
Straks kijken of ze nog wat wil eten ofzo, ben benieuwd.

Ik werd trouwens gebeld door de HA, die zetpillen zijn uit de handel genomen dus jammer dan, dan maar geen zetpillen. Oh. Okay. hendig! :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:34:14 #128
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86682882
Huup wat is ze dan weer een klein meiske als ze zo ligt te slapen bij je...
pi_86682883
En dan die rotmoeder die gewoon het schaap bruut wegflikkert en een boterham neerlegt..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 18:39:40 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86683060
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Books het volgende:
Dat wat TIco zegt bedoel ik eigenlijk? Is de kans niet groot dat een ouder kindje dit veroorzaakt heeft en hoe weten die artsen nu precies hoe KIm thuis is? Tyler is toch de enige die in het ziekenhuis loopt en Kim verder toch niet? Dus dan moet toch een van jullie Kim als idee hebben aangedragen of zegt Tyler het zelf nee want zo duideljk kletst hij nog niet.

Hier gleed K toen ze een jaar was ook uit zo vol met haar mond op de hoek van de tafel. Lip gescheurd en moest ook geplakt worden en ja ze geeft E ook soms een zet of het nu op de trap is of niet omdat ze er dan even langs moet en niet wil wachten tot zuslief aan de kant gaat. Dus wat er nu is gebeurd is relatief en hoeft niet perse op het bordje van Kim te komen.

ik wilde eerst helemaal niet reageren op deze situatie, maar doe het nu toch. ik zeg ook absoluut niet dat Kim de (hoofd)schuldige in dit gebeuren is, maar wel dat er juist voor haarzelf met die mogelijkheid rekening gehouden moet worden. Zij kan moeilijk met haar gevoelens omgaan, en hoewel ze van haar broertje houd, kan ze hem ook pijn doen, puur uit jaloezie, omdat zij de aandacht niet krijgt. Het is denk ik niet zozeer om kim als schuldige aan te willen wijzen dat er (extra) hulp gezocht wordt voor kim, maar meer om haar beter met haar gevoelens en zichzelf om te leren gaan. Dus niet : "schuif maar op haar bordje, lekker makkelijk" maar "mocht het kim zijn geweest, en met die mogelijkheid moet door haar beperking rekening gehouden worden, hoe kunnen we haar dan het beste helpen om met zichzelf en haar gevoelens (tov tyler) om te gaan"
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86683547
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:34 schreef Ticootje het volgende:
En dan die rotmoeder die gewoon het schaap bruut wegflikkert en een boterham neerlegt..
hahaha :D

ja ik heb schaap iets te vaak ook een boterham zien krijgen }:|
viel me wel mee dat ze dat gewoon liet gebeuren en het verder niet zo boeiend vond :P

Ja ze is keiklein ineens als ze weer zo bij je hangt. Heel sneu.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86683641
Och Amelietje, zielig muppie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86684372
Och zielig meiske toch, Amélie! :*
Wel een grappig filmpje. Wat zit ze lief te knuffelen met het schaap O+ Knuffels worden hier een keer met een half oog aangekeken en daarna weggesmeten :')
pi_86685032
Dat filmpje :D en idd, weg schaap, boterham :D
wat een klein meiske zo, ineens weer bijna een baby, arm ding.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86685554
ja hey }:| dat stukje is ook versneld he! :+ haha echt ik lig iedere keer krom om dat manische knuffelen van schaap hahaha

B. heeft net de HAP gebeld. Hij maakt zich zorgen en wil dat er nog iemand naar kijkt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel prettig vindt. Ze wordt met het uur zieliger en hangerig en die blaasjes in haar mond lijken erg zeer te doen. Ik heb geen idee of het echt spruw is of iets anders, maar enkel een beetje geirriteerdheid van het overgeven van gisteravond is het niet hoor, daar is het echt té heftig voor bezaaid met blaasjes en plekjes. -O-
we gaan over 3 kwartier dus even, dan weten we hopelijk ook voor vannacht hoe en wat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:51:17 #136
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86685720
Oh huup, wat vervelend! Maar fijn dat de ha even tijd voor je heeft, (ik denk meteen, 2 uur 's middags, dat moet geen probleem zijn, maar het is natuurlijk al avond bij jullie... duhhhh).

Beterschap!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86685814
Huup, dat filmpje is BRILJANT _O_ Ik moest echt zo lachen :D

Succes zo bij de HAP :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 19:57:07 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86685994
sterkte bij de hap huup :* voor jezelf ook wel zo prettig dat ze even extra gecontroleerd word :)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86688124
Jeetje Ingrid, wat onfijn voor iedereen deze situatie. Ik wens jullie veel sterkte ermee, Tyler en Kim dat het snel over is en zij niet teveel over zich heen krijgen

Elin, Echo Echo Echo _O-

Kusjes geven is O+ En wat goed dat ze al kan rennen.

Beterschap voor Amélie en Jan!

Tess kleine eend!

Annicka loopt graag zonder kleding.

Beterschap voor Toby. Hopelijk helpt de afspraak bij de Homeopaat. Hopelijk gaat de volgende wenafspraak ook beter.

De filmpjes van Willow en Amélie wat lief.

Huup op die foto zo in je armen is ze idd weer een klein babytje. Hopelijk konden jullie al bij HAP terecht en hebben jullie al een diagnose gekregen en iets om Amélie beter te maken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_86689060
whop we zijn weer thuis :)

Deze arts keek wél serieus naar de plekjes in haar mond zonder gelijk te zeggen joah das geirriteerdheid van t vele spugen. (want zó veel spoog ze nou ook weer niet dat de vellen erbij zouden hangen ofzo op zich...). Volgens deze arts was een pseudo-kroep onzin, gewoon een vervelende verkoudheid gecombineerd met keelontsteking, en de plekjes, juist ja, die zijn dus wel van een dikke forse spruw.
We hebben gelijk nystatine meegekregen en gaan daar straks gelijk mee aan de slag. Ook een gedegen advies over schoonmaken van spullen enzo en gelijk ook vragen over of ik bv gaf want dan moest ik ook behandeld worden. Nou is dat verder niet van toepassing maar ik vond het toch erg netjes dat het gevraagd werd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86689197
Jeumig Huup, lekkere combi. Ze heeft wel alles tegelijk, zeg. -O- En wat lijkt ze weer klein idd op die foto.

Sterkte!

Echt rennen doet Lente niet, hoor, ze struikelt/stort zich vooral naar me toe. :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 21:14:56 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86689258
arme amelie ;( maar hoe kan ze dan aan spruw komen Huup? stomme vraag misschien, maar ik heb het dus nooit aan de hand gehad :@

pi_86689362
Fijn dat je bent geweest huup. Voelt vast een stuk fijner.
soms heb je het idee dat ze je niet echt serieus onderzoeken. ''het zal wel dat en dat zijn'
Weet dat nog wel vorig jaar met die longontsteking van seb. Eerst met oorontsteking weggestuurd worden en vervolgens
blijkt het een beginnende longontsteking te zijn. Lekker dan

Hoop dat ze snel weer beter is!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86689398
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Books het volgende:

@Tico dat weet ik niet. Ze is wel behoorlijk sterk. Maar het kan ook zo zijn dat Kim of een ander kindje zijn hand vast had en Tyler liet zich vallen terwijl diegene door rende. Er zo een rare draai kwam.
We weten het niet.

Volgens de orthopeed kan het nog vrij makkelijk gebeuren bij zo'n jong kind, zei de verpleegster.

Books ik ga er nog 1 x op in en dan vind ik het wel klaar. Anders moet je maar pmmen.
De artsen kunnen zo in het dossier van Kim. En daar staat alles duidelijk in. Is heel normaal familiegeschiedenis te kijken.

Trouwens morgen worden er foto's gemaakt. En hebben we gesprek met maatschappelijk werk.
Vanmorgen had hij als ontbijt vla en een danoontje gehad. :9 Hij wil dus echt geen fles, brood, cracker oid van de verpleging. Toen ik er was zat hij wel vol. Later had hij bij mij een banaan gehad en uurtje later een groot fruitpotje. Hij moest voor het slapen gaan een fles melk. Maar ik vond dat geen goed idee.
Ik wilde na het slaapje en dat was ok. Toen hij wakker was meteen fles en in recordtijd op. *)
Vanavond at hij bij mij goed zijn avondeten en yoghurtje!

[ Bericht 14% gewijzigd door _Ingrid_ op 21-09-2010 21:23:24 ]
pi_86689502
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:14 schreef DJMO het volgende:
arme amelie ;( maar hoe kan ze dan aan spruw komen Huup? stomme vraag misschien, maar ik heb het dus nooit aan de hand gehad :@
weet ik het? op dezelfde manier als je aan een schimmeldoos komt waarschijnlijk? Verlaagde weerstand en stomme pech over het algemeen. Daarnaast is het flink besmettelijk maar goed, gezien de verkoudheden en dergelijke zet ik in op een verlaagde weerstand.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 21:22:40 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86689583
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

weet ik het? op dezelfde manier als je aan een schimmeldoos komt waarschijnlijk? Verlaagde weerstand en stomme pech over het algemeen. Daarnaast is het flink besmettelijk maar goed, gezien de verkoudheden en dergelijke zet ik in op een verlaagde weerstand.
sorry .. maar hier moest ik even om lachen :X heb je mijn twitter een paar dagen geleden toevallig gelezen?
evengoed is het vervelend voor jullie beiden :*

pi_86689633
ik vind het altijd zo vreemd dat de ene dokter dit zegt, en de volgende weer wat anders....
hopelijk heeft deze arts het bij het goede eind, en is Amelie door de medicijnen snel weer beter.
Wil ze het spul wel hebben? Meike vond het zo goor toen weet ik nog.

Ingrid, ik vind het echt naar voor jullie dat het allemaal zo gaat! Sterkte met de hele toestand!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86689685
Huup wat sneu. Maar fijn dat ze nu serieus is bekeken. Hopelijk helpt het snel. :*
pi_86689725
Ik heb je twitter niet gelezen maar schimmeldoos is redelijk gangbaar woord leek me?
Anywees, spruw is een schimmel, van hetzelfde soort als de schimmel in je doos als je een schimmeldoos krijgt. Dus het kan zomaar dat de oorzaken grofweg hetzelfde zijn.

Wij gaan in elk geval flink aan de uitkook en dergelijk.
En voor het eerst ben ik erg blij dat ik geen bv meer geef :') het is heel stom om te zeggen maar goed, het scheelt weer een issue.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86690369
Wat fijn dat je toch gegaan bent, huup, maar wat heeft ze het te pakken dan zeg. Idd, verminderde weerstand, lijkt me niet eens vergezocht. En ja, dat je geen bv meer geeft, scheelt wel in dit geval.

Ik hoop dat ze gauw beter wordt :* en sterkte met de uitkook enzo, ook een heel karwei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:03:35 #151
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86691558
He Huup, jullie zijn ook flink bezig he. Maar goed dat het B toch niet helemaal lekker zat en dat jullie nog even langs de huisartsenpraktijk konden. Hopelijk gaat het snel goed met de nystatine.

Ik denk dat ik morgen ook maar een tubetje miconazol moet gaan halen, Thomas heeft de mannelijke tegenhanger van de schimmeldoos. Een schimmelpimmel :)
Hij zit inmiddels aan zijn vierde antibioticakuur sinds twee maanden, dat zal ook wel wat met zijn weerstand doen. Nouja, dit is als het goed is de laatste kuur, omdat zijn oor toch wel erg bleef lopen na de buisjes.

Vanavond was de oma van Thomas langs gekomen en hebben we samen chinees gegeten. Oma was alleen zo onverstandig om Thomas vrijwel meteen een kroepoekje in de handen te duwen. Toen was de rest van zijn bordje niet meer interessant en was het coninue miepen om kroepoek. Toen konden we kiezen: ofwel een eerst miepend, later brullend kind omdat hij geen kroepoek krijgt, ofwel vanwege de gezelligheid toch maar toegeven. Een beetje tegen mijn zin in hebben we hem dus maar de kroepoek gegeven. Dat vind ik toch wel lastig hoor, kiezen tussen gezelligheid of opvoedkundige verantwoordelijkheid.
Gelukkig weet schoonmoeder nu wel dat het niet zo verstandig was om Thomas eerst iets lekkers te geven en dan te verwachten dat hij nog braaf zijn groente gaat eten. Hopelijk onthoudt ze het ook voor de volgende keer :)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86691631
*binnenvalt

Ordinaire verjaardag-foto-spam ter kennismaking ;)

oooooh, ballonnen

Het cadeau

Op het KDV, ontbijten en trakteren

Aapjes kijken in de dierentuin

En nog een vergelijk-foto:
1 jaar geleden:

Nu:

Hallo allemaal! Vanaf hier lezen wij dus ook mee! :W
Lotte!
Noah!
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:06:32 #153
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_86691677
Voor de mama's die ab kuren moeten geven... ik wil me nergens mee bemoeien, maar bij de reformdrogist heb je probiotica in poedervorm die je door de melk kunt doen, zodat ook de goede bacterieen in de darmen toch in stand blijven en de weerstand dus wat in stand blijft. Ik zweer er werkelijk bij, heb zelf heel wat ab kuren gehad en als ik geen probiotica ernaast slik, dan heb ik een schimmeldoos, diarree, buikpijn. Maar goed, dat is vast ook bij iedereen anders.

Huup, wat naar voor je meisje :* Hoop dat die spruw snel weg is!

Ingrid, fijn dat Tyler bij jou wel goed gegeten heeft!

Ca.ra, dat is ook niet altijd makkelijk. Ik vind dat ook lastig. Maar goed, een keertje denk ik dan... als het dan ook maar bij een keertje blijft.

En ik had nog meer gelezen... owja Willow O+

En Linda en Lotte, welkom!! *O*
Niet mieten! Door gieten!
pi_86691760
Gefeliciteerd Lotte en mama! En welkom!

Heeft iemand hier ervaring met pavor nocturnus?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86691915
Huup :* wat vervelend voor Amélie, maar wat goed dat jullie toch maar naar de HAP zijn gegaan. Wat een verschil kan een andere dokter dan maken hè... Fijn dat deze arts jullie serieus nam en dat jullie in elk geval iets voor de spruw hebben en dat jullie nu weten wat er aan de hand is. Ik hoop dat ze gauw opknapt :*
pi_86691940
Ooooh Linda O+ geweldige spam!
Welkom hier met je kleine mupke O+ *O* en gefeliciteerd nog :*

oh ca.ra das ook vervelend. AB-kuren staan erom bekend dat ze schimmels flink in de hand werken geloof ik ja. Vervelend zeg. -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86691945
Oh en hallo en welkom Linda en Lotte! *O*
ik kreeg vandaag de schilderijtjes binnen van Oeke, ze zijn tof, thx! O+
pi_86692082
En beterschap voor Amélie, en oeh, Willow wat kun jij gekke bekken trekken!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 22:15:23 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86692114
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:06 schreef seilram het volgende:
Voor de mama's die ab kuren moeten geven... ik wil me nergens mee bemoeien, maar bij de reformdrogist heb je probiotica in poedervorm die je door de melk kunt doen, zodat ook de goede bacterieen in de darmen toch in stand blijven en de weerstand dus wat in stand blijft. Ik zweer er werkelijk bij, heb zelf heel wat ab kuren gehad en als ik geen probiotica ernaast slik, dan heb ik een schimmeldoos, diarree, buikpijn. Maar goed, dat is vast ook bij iedereen anders.
bedankt voor de tip, al komt die persoonlijk voor mij wat te laat :X

Welkon linda!

pi_86692125
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef McLaura het volgende:
Gefeliciteerd Lotte en mama! En welkom!

Heeft iemand hier ervaring met pavor nocturnus?
Mijn zusje heeft last van een mildere vorm.

Of nja, eigk hebben vooral wij er last van }:| :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86692300
Volgens mij had Thijs het zonet namelijk....de symptomen kon ik zo afstrepen. Het belangrijkste was toch wel dat Thijs overstuur was en niet reageerde op ons. Hij ging alleen maar paniekeriger huilen en trillen/bibberen.

Toen ik las dat je een kind dat dat heeft er niet uit moet halen, heeft H hem teruggelegd en sindsdien is hij stil.
pi_86692333
Linda wat een leuke spam O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86692595
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef innepin het volgende:
Oh en hallo en welkom Linda en Lotte! *O*
ik kreeg vandaag de schilderijtjes binnen van Oeke, ze zijn tof, thx! O+
Fijn! Ze PMde meteen toen ze het las in het kinderkamertopic ;)

Dank voor het welkom allemaal!

McLaura, ik ken het niet, maar het klinkt niet leuk.. :*
Lotte!
Noah!
pi_86692670
Linda en Lotte, welkom!! *O*

Cara vervelend zeg alweer een schimmel.
pi_86693559
oh ja vervelend McLaura. Ik schrok me altijd het apenlazerus van mn zusje.
Maar is het met zoiets niet het idee dat het recidief is? Dat het vaker voorkomt zeg maar? Heeft Thijs daar vaker last van dan of is dit voor het eerst?

Bij mn zusje verergert het onder stress en dat soort dingen. Maar ze heeft ook last van slaapwandelen enzo, ze gaat rustig snachts in pyjama onder de douche staan :')
En dat met de ogen open slapen is freaky :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86693779
Ik ben m'n broer wel eens slaapwandelend tegengekomen. Die ging z'n fiets spuiten zei hij. Toen ik zei dat ie beter gewoon kon gaan slapen zei hij heel droog ok en ging weer naar z'n kamer. Z'n ogen waren heel vaag, hij keek dwars door me heen. Uiteraard heb ik hem er nog wel mee gepest.
pi_86694111
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben m'n broer wel eens slaapwandelend tegengekomen. Die ging z'n fiets spuiten zei hij. Toen ik zei dat ie beter gewoon kon gaan slapen zei hij heel droog ok en ging weer naar z'n kamer. Z'n ogen waren heel vaag, hij keek dwars door me heen. Uiteraard heb ik hem er nog wel mee gepest.
haha ja mijn zusje trok in een weekendje center parcs haar bed van de muur (stond in t midden tussen die van mij en mn broertje) en ging rondjes om haar bed lopen terwijl ze Delft! Delft!! riep. Echt :D wij kwamen niet meer bij _O-

maar ik ben me ook ettelijke malen helemaal lam geschrokken van haar :X
we sliepen altijd in 1 bed als ik thuis was, vond ze gezellig, of als ze bij mij was in Leiden. 9 van de 10 keer werd ze dan heel hard schreeuwend wakker, zat ze ineens rechtop in bed zeg maar, en maar schreeuwen :X pfff. Echt nekharen overeind.
Tien minuten later sliep zij weer maar ik niet :')

Overigens heeft mn vader er ook een handje van, die springt graag zn bed uit om heel hard BLIJF STAAN!! te roepen en daarmee mn moeder een hartaanval te bezorgen :')

Ik maak B. alleen wakker om te zeggen dat ik word aangevallen door bbq-spiesjes :Y)
om hem tien minuten later weer wakker te maken met een "en door sausjes!" :o :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:58:52 #168
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86694245
Heel veel beterschap voor arme Tyler! En Ingrid, wat er ook gebeurd is, het is natuurlijk gewoon naar! :*

Beterschap voor Amelie ook!

Welkom Linda en Lotte *O* Wat een leuke verjaardagsspam!

Ca.ra hopelijk is hij snel van het schimmeltje af! Merk je al of Thomas beter hoort nu?

McLaura, dat lijkt me best wel eng eigenlijk. Heeft hij het vaker gehad?
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:00:42 #169
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86694337
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Overigens heeft mn vader er ook een handje van, die springt graag zn bed uit om heel hard BLIJF STAAN!! te roepen en daarmee mn moeder een hartaanval te bezorgen :')

Ik maak B. alleen wakker om te zeggen dat ik word aangevallen door bbq-spiesjes :Y)
om hem tien minuten later weer wakker te maken met een "en door sausjes!" :o :')
:D :D LOL! Je moeder en B vinden het vast niet zo grappig :P
pi_86694513
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:00 schreef Grasjes het volgende:

[..]

:D :D LOL! Je moeder en B vinden het vast niet zo grappig :P
Nou...
B. mag het graag herhalen en inwrijven ;( maar het scheelt dat ik verder niet schreeuw ofzo.

Mn moeder vindt het inderdaad niet grappig :P
Ik persoonlijk heb ontzettende bewondering voor de vriend van mn zusje :o je zult er vast wel aan wennen na een tijdje maar ik schrok me toch altijd wel een hartverlamming van dr.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 23:08:27 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86694653
met open ogen slapen.. Jan sliep als baby wel met z'n ogen half open .. we moesten altijd drie keer kijken of hij nou wakker was of niet :') .

Huup dat lijkt me echt niks .. soms kan het grappig zijn (bv het voorval wat je hierboven beschreef) maar het lijkt me dat je vooral de eerste keren idd een hartverzakking krijgt en of op zijn minst 112 wil bellen omdat er moord en brand geschreeuwd word

pi_86694723
De man van innepin had toch ook zo'n actie? Iets met haar benen en dat het goede kwaliteit was?
pi_86694766
whieeeeh :D ik heb daar verder gelukkig geen ervaring mee..ik weet alleen dat mijn broer regelmatig weer eens in de linnenkast, onder de trap of onder zijn kussen pieste 's nachts..die wist altijd zeker dat ie in zijn slaap de plee had gevonden.
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:12:10 #174
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86694768
Ik kan het me voorstellen Huup. (moest wel lachen om je bbq spiesjes.... en sausjes)

Grasjes, de buisjes zitten erin sinds vrijdag en hij zat in ieder geval links nog behoorlijk dicht met pus (de KNO arts heeft hem gisteren schoongezogen (drama!) en er kwam behoorlijk wat uit) maar desondanks heb ik het idee dat hij wel beter hoort. Hij luistert in ieder geval steeds heel aandachtig. Nu nog afwachten of het wat uithaalt qua praten enzo...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86694827
Tsja. Het schreeuwen is inderdaad eng, laten we zeggen dat je nog nooit zo snel je bed uit bent gesprongen en naast t bed van de ander staat :') Maar hoe cru het ook klinkt, je went eraan I guess.
Maar het is dus ook wel zo dat de schreeuwlelijk in kwestie tien minuten later weer rustig verder slaapt en 9 van de 10 keer niet meer wat dat ie heeft geschreeuwd de volgende dag :') }:| jijzelf daarentegen zit rustig nog tot 4 uur 's nachts met het angstzweet in je bilnaad dat het weer gebeurt.

Ikzelf heb er geen last van trouwens hoor, ik droom gewoon heel levendig maar ik schreeuw niet en ik blijf min of meer rustig op mn plek liggen. Mn zusje heeft slechts een milde versie die vooral opspeelt als ze stress heeft, als ze een borrel op heeft of als ze bijv. heel moe is en dan gelijk in zo'n hele diepe slaap kukelt. Verder valt het heus mee ;)

en dat met die ogen open slapen :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:26:56 #176
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86695325
hihihi ik zat half-en-half te hopen op een foto in je spoiler :P
pi_86695420
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:26 schreef Ca.ra het volgende:
hihihi ik zat half-en-half te hopen op een foto in je spoiler :P
oh hahahaha nee :D zo erg is het niet dat ik er foto's van maak :P

meestal gaf ik dr een duw zodat ze zich omdraaide :@
de duw in kwestie al dan niet uit schrikreflex :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:33:31 #178
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86695580
Ik ben als ik het zo lees toch wel blij dat het bij mij als kind slechts bij slaapwandelen is gebleven. Ik ben wel eens teruggevonden in bad, beneden in een zee van speelgoed, zelfs een keer bovenop een (hoge) kast, maar dat is dan ook wel het meest extreme.
Een gillende, slaande, ogen-weggedraaide zus klinkt toch net even een slagje heftiger....
pi_86700192
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef huuphuup het volgende:
oh ja vervelend McLaura. Ik schrok me altijd het apenlazerus van mn zusje.
Maar is het met zoiets niet het idee dat het recidief is? Dat het vaker voorkomt zeg maar? Heeft Thijs daar vaker last van dan of is dit voor het eerst?

Recidief moet natuurlijk ergens beginnen.... dit was de eerste keer en ik ben benieuwd of en wanneer het weer gebeurt.
pi_86700399
Ik lees alles mee, maar posten komt er vaak niet van. Zodra ik achter de computer ga zitten hangt Finn alweer aan mijn arm dat ik ergens mee naartoe moet.

Beterschap voor Tyler!

Linda & Lotte gefeliciteerd en welkom *O*

Huup hoe gaat het nu met je meisje?

McLaura ik wist helemaal niet wat pavor nocturnus was, maar toen ik even ging googlen lijkt het wel heel erg op wat Finn vaak heeft. Hij begint dat 's nachts keihard te huilen is heel druk en absoluut niet wakker te krijgen. Daarna gaat hij gewoon weer slapen alsof er niks gebeurd is. De laatste keer dat hij dit had was in het vliegtuig :@ en dan duren de minuten heel erg lang!
pi_86700523
Dat kan dan best, FTA! Lastig zeg, in het vliegtuig.... maarja, degene die denken er last van te moeten hebben zien ook wel dat hij niet te bereiken is.
pi_86700530
Huup hoe is jullie nacht gegaan? Beterschap voor je dametje hoor!

Linda en Lotte, welkom!!!
Fake it till you make it...
pi_86700643
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef Ticootje het volgende:
De man van innepin had toch ook zo'n actie? Iets met haar benen en dat het goede kwaliteit was?
Die dacht dat ie varkenshazen in z'n hand had ;( Het waren m'n kuiten ;(

Huup _O-
pi_86700755
Ahw Lente en ik zijn morgen jarig O+
pi_86701002
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:34 schreef Nijna het volgende:
Huup hoe is jullie nacht gegaan? Beterschap voor je dametje hoor!

Linda en Lotte, welkom!!!
Nacht ging okay. Ze heeft vrij vast geslapen en dat had ze wel nodig ook denk ik, sowieso heeft ze gister veel geslapen. Twee keer wakker geworden voor een fles maar goed, dat is vrij standaard :P

Ze zit nu voor de tv, af en toe een zielig huiltje, duidelijk nog niet zichzelf maar ze vermaakt zich wel nu dus ik laat het maar even zo.
Ze doet wel al drie kwartier over een stuk banaan :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 september 2010 @ 11:51:16 #186
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86705719
Thomas heeft vandaag zijn eeste temper tantrum gehad. Hij wou pertinent NIET lopen met de fysiotherapeute. BOOS! Naderhand heeft hij nog zeker tien minuten naast mijn man op de grond zitten kwaken. We hebben er maar geen aandacht aan besteed, maar boy oh boy ik hoop niet dat dit dagelijkse praktijk gaat worden zeg. Anders kan ik straks al vervroegd naar een peutercursus. Het frummel is verdorie net een jaar, ik dacht dat we nog een jaartje respijt hadden voordat het eigen willetje de kop op zou steken....
pi_86709817
Ca.ra, misschien (en hopelijk) is het dan zo dat ze het maar vast gehad hebben... maar ik durf er niet te hard op te hopen. Iris kan ook al echt als een dramaqueen op de grond gaat liggen krijsen alsof er weet ik wat gebeurd... ;).
Fake it till you make it...
pi_86709931
Fijn dat de nacht goed is gegaan en ze goed geslapen heeft, huup. Hoe is het verde met haar? nog steeds zielig of al iets aan het opknappen?

oei Ca.ra, rot is dat he? ik had vorige week ook een meisje dat zich boos op haar billen op de grond liet vallen en daar met haar voetjes ging liggen trappelen omdat ze niet een trap die richting de straat ging op mocht. Ik heb gezegd dat ze het toch niet mocht, maar best even mocht trappelen, en haar daarna weer op haar voetjes gezet en toen liep ze weer lief mee :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 14:09:25 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86710001
Succes Ca.ra :+

Hoe gaat het inmiddels met amelie?

Jan werd vanmorgen ook wakker met een enorme snotneus, hij had verder geen koorts, dus kon naar de burendag op de psz, alwaar ik hoorde dat er een kindje met roodvonk was gesignaleerd .. fijn, jan was al ziek, ik was al ziek, dus ik hoop maar dat het niet overslaat :') Jan zag wel hartstikke rood toen ik m ophaalde (blossen op z'n wangen) maar dat kan ook van de inspanning geweest zijn en vermoeidheid ...

Verder heb ik me een boel ellende op mijn hals gehaald ben ik bang, ik heb een zijkant uit z'n bedje gehaald, over de rand van het bed heenbuigen wordt steeds moeilijker :') Ik hoop maar dat hij zo moe is vanaaf dat hij zonder protest gaat slapen en er dan niet vervolgens uitvalt :X als dat gebeurt zet ik de zijkant maar weer gewoon terug denk ik :{
fotootje van hoe het nu is:

pi_86710714
Ik vind het er gevaarlijk uitzien. Hij kan er zo uitvallen.
pi_86710885
ik snap hem ook niet helemaal eigenlijk.
De reden bedoel ik.
Omdat je zwanger bent denk ik?
Dan laat je Jan toch eerst staan voor je hem eruit pakt?
pi_86710893
Ow ja, welkom Linda en Lotte *O* *O*
Wat een mooie fotoserie!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 14:35:24 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86710974
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik snap hem ook niet helemaal eigenlijk.
De reden bedoel ik.
Omdat je zwanger bent denk ik?
Dan laat je Jan toch eerst staan voor je hem eruit pakt?
ook, maar t bedje opmaken/verschonen ook, bovendien vertikt jan het om te gaan staan als ik dat wil :')

pi_86711148
Misschien kun je hem uitleggen dat het voor mama toch wel fijner is nu als hij gaat staan als je dat vraagt, zodat je hem uit zijn bedje kunt tillen.

Ik vind het er wat eng uitzien. kans op vallen lijkt me nogal groot en als hij valt, kan hij best ergens mee klem komen te zitten in al dat spijlenwerk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 14:43:11 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86711236
al geprobeerd miss_sly, maar dan lacht ie me hard uit :') t is gewoon dat ik niet meer over die rand heen kan bukken door ;n groeiende buik, en m'n rugklachten. ik doe al zo min mogelijk zware dingen, (zware boodschappen tillen etc, laat ik uit m'n hoofd) maar vooroverbukken is echt een ramp.

pi_86711267
beetje aparte dag vandaag, vandaag een jaar geleden was ik uitgeteld van Lars.....
Alleen was hij er toen al 11 dagen :P
En toch zijn dat van die dagen die een bijzonder tintje hebben O+
pi_86711708
DJMO, hij zal ook moeten leren dat je hem iets vraagt en dat hij dat dan ook doet. Blijven proberen, zou ik zeggen, laten uitlachen vind ik weer een ander uiterste.

Karin, aparte dagen he? O+
pi_86711719
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:43 schreef DJMO het volgende:
al geprobeerd miss_sly, maar dan lacht ie me hard uit :') t is gewoon dat ik niet meer over die rand heen kan bukken door ;n groeiende buik, en m'n rugklachten. ik doe al zo min mogelijk zware dingen, (zware boodschappen tillen etc, laat ik uit m'n hoofd) maar vooroverbukken is echt een ramp.
Dan blijft ie toch lekker in zijn bed zitten tot hij wel gaat staan en je 'm eruit kunt halen? Hebben ze dan heel snel door hoor :) Ik zou anders nog eerder zijn matrasje op de grond neerleggen.

Karin bijzondere dag dus O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 16:20:33 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86714934
ik probeer je tip wel stiemie, ik vond het zelf ook niet de meest ideale oplossing, dus ik heb het maar ongedaan gemaakt ;) met de kb eens kijken voor 'n peuterbedje (voor in t nieuwe huis gelijk :P )

woensdag 22 september 2010 @ 16:46:55 #200
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86716096
Wij hebben een (bijna 31 jaar oud... nog zelf in geslapen) bedje waarvan de zijkant naar beneden kan. Zeker toen ik met mijn gescheurde armspier zat was dat heel fijn, want ik kon hem toen niet met 2 handen uit bed tillen. (hij gaat gelukkig wel braaf staan)
Maar in jouw situatie is een peuterbedje denk ik sowiezo wel een goed idee, dan kan het ledikantje straks meteen doorschuiven naar de baby. En wat Stiemie zegt :Y

Ik had net een verdachte stilte in de keuken. We hadden de apothekerskast uitgemest nog wat meeneem-pakjes meergranen-koffieleutjes gevonden die we niet lekker vonden en die over datum waren. Manlief had nog een zakje open getrokken, en ze roken ook nog echt heel muf, dus hup de hele zooi in de vuilnisbak. Had die kleine dreutel gewoon in de (best wel hoge) vuilnisbak zitten graven en zat hij zo'n koekje te peuzelen. Je zou haast denken dat hij niet genoeg te eten kreeg hier....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 17:06:10 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86716970
lol ca.ra!

ik heb overigens al een tweede ledikantje staan hier ;) donker eiken kleurig, past wel bij de commode, dan kan Jan (voorlopig) in zijn eigen (witte) ledikantje blijven tot hij niet te pas en te onpas zijn bed meer uitkomt. Wit pas ook beter bij de rest van zijn kamer straks (limegroen met blauw)

pi_86726816
Oooh schimmels :o
Sterkte ermee Ca.ra en Huup.

Linda en Lotte, hoera *O* En welkom!

Die Thomas, kleine koekiemonster :D

DJMO, da's al een veeeeel betere oplossing.

Het wennen op het kdv ging vandaag super *O*
Van 9 tot 15. Met het afscheid even huilen, maar dat was al gauw over. Hij heeft er fruit gegeten, later nog brood. Lekker gespeeld, ook buiten alwaar hij oog in oog kwam te staan met grote broer die hem enthousiast kwam begroeten *;
En toen het spannende deel: het middagslaapje...
En wat denk je?
Binnen 5 minuten lag hij volledig k.o te snurken!! En heeft dat 1,5 uur gedaan!
Ik ben echt zooooo blij *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')