quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moest ook lachen
Elin ga even aan de kant, mama moet de koelkast schoonmaken en dat is een kutklus
KUTNUS!!!
maar jij gaat alleen voor de prikken toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben voor het laatst bij het cb geweest met 14 maanden, en nu moet ik volgende maand pas weer voor Jen.
Met Leyla zeker, maar ik heb gewoon geen oproep gekregen ofzo voor Jen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar jij gaat alleen voor de prikken toch?
of heb k dat verkeerd begrepen?
Elin![]()
welk cb?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met Leyla zeker, maar ik heb gewoon geen oproep gekregen ofzo voor Jen.
oh ok!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met Leyla zeker, maar ik heb gewoon geen oproep gekregen ofzo voor Jen.
Zonder verder gelezen te hebben reageer ik hier ff op.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:02 schreef Ticootje het volgende:
Hoezo schrijf je dat je hoopt dat ze niet gaan scannen? Als je niets te verbergen hebt maakt dat toch niet uit?
Wat een verschil ook man..met dat kleine humpie dat ik toen vast had op die meetquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:45 schreef innepin het volgende:
Egopost
Mijn dochter trekt gekke bekken trekken op commando
Dat is niet zo! De arts(en) dachten er zelf al aan gezien wat ze wel 2x heeft gedaan. (van de trap duwen, gelukkig niks aan overgehouden en tegen de tafel duwen, waardoor diepe snee) Dus erg raar is het niet dat er dan weer aan Kim gedacht word. Ik roep dat juist ook dat het echt niet zeker is. Een ander kindje kan het gedaan hebben. Of misschien met spelen, je weet het gewoon niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:34 schreef Books het volgende:
Ik lees het hele verhaal nu pas maar waarom nog zoveel extra overhoop halen voor Kim terwijl niet eens zeker is of ze hier wel een hand in gehad heeft.
Ook al zeg je dat het zeker niet duidelijk is een stukje terug dat Kim het gedaan heeft waarom dit dan allemaal? Ja dan maar een knuppel in het hoenderhok. Wat als het meiske er helemaal niets mee te maken heeft gehad en nu weet ik veel wat weer op haar bordje krijgt? Ik heb echt het idee dat jullie alles op Kim gooien als er iets niet goed gaat en ik vind het zielig.
Beterschap voor Tylers armpje nog want dat vergat ik nog.
Dat is ook zo. Wel lastig voor ons nu, anders mocht hij vandaag naar huis.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:09 schreef Estrys het volgende:
Hopelijk mag hij snel weer lekker mee naar huis Ingrid, naar zijn grote zus![]()
Ik begrijp wel dat artsen een bepaald protocol hebben bij dit soort verwondingen bij kinderen. En op zich is het wel goed dat ze op dat soort dingen bedacht zijn toch? Hoe je het ook went of keert, het feit dat je niet kunt vertellen hoe hij zijn arm heeft gebroken helpt ook niet echt in je voordeel. Zo simpel is het dan ook wel weer. Maar ze snappen daar vast ook dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Wat oudere kindjes kunnen ook snel een beetje ruw doen met die kleintjes. Als ik soms zie hoe een ouder nichtje met Seb aan de sjouw gaat![]()
Ow en heeft er iemand een pot geduld over?![]()
ik wilde eerst helemaal niet reageren op deze situatie, maar doe het nu toch. ik zeg ook absoluut niet dat Kim de (hoofd)schuldige in dit gebeuren is, maar wel dat er juist voor haarzelf met die mogelijkheid rekening gehouden moet worden. Zij kan moeilijk met haar gevoelens omgaan, en hoewel ze van haar broertje houd, kan ze hem ook pijn doen, puur uit jaloezie, omdat zij de aandacht niet krijgt. Het is denk ik niet zozeer om kim als schuldige aan te willen wijzen dat er (extra) hulp gezocht wordt voor kim, maar meer om haar beter met haar gevoelens en zichzelf om te leren gaan. Dus niet : "schuif maar op haar bordje, lekker makkelijk" maar "mocht het kim zijn geweest, en met die mogelijkheid moet door haar beperking rekening gehouden worden, hoe kunnen we haar dan het beste helpen om met zichzelf en haar gevoelens (tov tyler) om te gaan"quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Books het volgende:
Dat wat TIco zegt bedoel ik eigenlijk? Is de kans niet groot dat een ouder kindje dit veroorzaakt heeft en hoe weten die artsen nu precies hoe KIm thuis is? Tyler is toch de enige die in het ziekenhuis loopt en Kim verder toch niet? Dus dan moet toch een van jullie Kim als idee hebben aangedragen of zegt Tyler het zelf nee want zo duideljk kletst hij nog niet.
Hier gleed K toen ze een jaar was ook uit zo vol met haar mond op de hoek van de tafel. Lip gescheurd en moest ook geplakt worden en ja ze geeft E ook soms een zet of het nu op de trap is of niet omdat ze er dan even langs moet en niet wil wachten tot zuslief aan de kant gaat. Dus wat er nu is gebeurd is relatief en hoeft niet perse op het bordje van Kim te komen.
Krijg er een beetje nare bijsmaak van alsof alles nu van Kim afkomt.
hahahaquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:34 schreef Ticootje het volgende:
En dan die rotmoeder die gewoon het schaap bruut wegflikkert en een boterham neerlegt..
@Tico dat weet ik niet. Ze is wel behoorlijk sterk. Maar het kan ook zo zijn dat Kim of een ander kindje zijn hand vast had en Tyler liet zich vallen terwijl diegene door rende. Er zo een rare draai kwam.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Books het volgende:
Dat wat TIco zegt bedoel ik eigenlijk? Is de kans niet groot dat een ouder kindje dit veroorzaakt heeft en hoe weten die artsen nu precies hoe KIm thuis is? Tyler is toch de enige die in het ziekenhuis loopt en Kim verder toch niet? Dus dan moet toch een van jullie Kim als idee hebben aangedragen of zegt Tyler het zelf nee want zo duideljk kletst hij nog niet.
Hier gleed K toen ze een jaar was ook uit zo vol met haar mond op de hoek van de tafel. Lip gescheurd en moest ook geplakt worden en ja ze geeft E ook soms een zet of het nu op de trap is of niet omdat ze er dan even langs moet en niet wil wachten tot zuslief aan de kant gaat. Dus wat er nu is gebeurd is relatief en hoeft niet perse op het bordje van Kim te komen.
Krijg er een beetje nare bijsmaak van alsof alles nu van Kim afkomt.
weet ik het? op dezelfde manier als je aan een schimmeldoos komt waarschijnlijk? Verlaagde weerstand en stomme pech over het algemeen. Daarnaast is het flink besmettelijk maar goed, gezien de verkoudheden en dergelijke zet ik in op een verlaagde weerstand.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:14 schreef DJMO het volgende:
arme ameliemaar hoe kan ze dan aan spruw komen Huup? stomme vraag misschien, maar ik heb het dus nooit aan de hand gehad
sorry .. maar hier moest ik even om lachenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
weet ik het? op dezelfde manier als je aan een schimmeldoos komt waarschijnlijk? Verlaagde weerstand en stomme pech over het algemeen. Daarnaast is het flink besmettelijk maar goed, gezien de verkoudheden en dergelijke zet ik in op een verlaagde weerstand.
bedankt voor de tip, al komt die persoonlijk voor mij wat te laatquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:06 schreef seilram het volgende:
Voor de mama's die ab kuren moeten geven... ik wil me nergens mee bemoeien, maar bij de reformdrogist heb je probiotica in poedervorm die je door de melk kunt doen, zodat ook de goede bacterieen in de darmen toch in stand blijven en de weerstand dus wat in stand blijft. Ik zweer er werkelijk bij, heb zelf heel wat ab kuren gehad en als ik geen probiotica ernaast slik, dan heb ik een schimmeldoos, diarree, buikpijn. Maar goed, dat is vast ook bij iedereen anders.
Mijn zusje heeft last van een mildere vorm.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef McLaura het volgende:
Gefeliciteerd Lotte en mama! En welkom!
Heeft iemand hier ervaring met pavor nocturnus?
Fijn! Ze PMde meteen toen ze het las in het kinderkamertopicquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef innepin het volgende:
Oh en hallo en welkom Linda en Lotte!
ik kreeg vandaag de schilderijtjes binnen van Oeke, ze zijn tof, thx!![]()
haha ja mijn zusje trok in een weekendje center parcs haar bed van de muur (stond in t midden tussen die van mij en mn broertje) en ging rondjes om haar bed lopen terwijl ze Delft! Delft!! riep. Echtquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben m'n broer wel eens slaapwandelend tegengekomen. Die ging z'n fiets spuiten zei hij. Toen ik zei dat ie beter gewoon kon gaan slapen zei hij heel droog ok en ging weer naar z'n kamer. Z'n ogen waren heel vaag, hij keek dwars door me heen. Uiteraard heb ik hem er nog wel mee gepest.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Overigens heeft mn vader er ook een handje van, die springt graag zn bed uit om heel hard BLIJF STAAN!! te roepen en daarmee mn moeder een hartaanval te bezorgen
Ik maak B. alleen wakker om te zeggen dat ik word aangevallen door bbq-spiesjes![]()
om hem tien minuten later weer wakker te maken met een "en door sausjes!"![]()
Nou...quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:00 schreef Grasjes het volgende:
[..]
![]()
LOL! Je moeder en B vinden het vast niet zo grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh hahahaha neequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:26 schreef Ca.ra het volgende:
hihihi ik zat half-en-half te hopen op een foto in je spoiler
Recidief moet natuurlijk ergens beginnen.... dit was de eerste keer en ik ben benieuwd of en wanneer het weer gebeurt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef huuphuup het volgende:
oh ja vervelend McLaura. Ik schrok me altijd het apenlazerus van mn zusje.
Maar is het met zoiets niet het idee dat het recidief is? Dat het vaker voorkomt zeg maar? Heeft Thijs daar vaker last van dan of is dit voor het eerst?
Die dacht dat ie varkenshazen in z'n hand hadquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef Ticootje het volgende:
De man van innepin had toch ook zo'n actie? Iets met haar benen en dat het goede kwaliteit was?
Nacht ging okay. Ze heeft vrij vast geslapen en dat had ze wel nodig ook denk ik, sowieso heeft ze gister veel geslapen. Twee keer wakker geworden voor een fles maar goed, dat is vrij standaardquote:Op woensdag 22 september 2010 08:34 schreef Nijna het volgende:
Huup hoe is jullie nacht gegaan? Beterschap voor je dametje hoor!
Linda en Lotte, welkom!!!
ook, maar t bedje opmaken/verschonen ook, bovendien vertikt jan het om te gaan staan als ik dat wilquote:Op woensdag 22 september 2010 14:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik snap hem ook niet helemaal eigenlijk.
De reden bedoel ik.
Omdat je zwanger bent denk ik?
Dan laat je Jan toch eerst staan voor je hem eruit pakt?
Dan blijft ie toch lekker in zijn bed zitten tot hij wel gaat staan en je 'm eruit kunt halen? Hebben ze dan heel snel door hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 14:43 schreef DJMO het volgende:
al geprobeerd miss_sly, maar dan lacht ie me hard uitt is gewoon dat ik niet meer over die rand heen kan bukken door ;n groeiende buik, en m'n rugklachten. ik doe al zo min mogelijk zware dingen, (zware boodschappen tillen etc, laat ik uit m'n hoofd) maar vooroverbukken is echt een ramp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |