Volgens mij moet ik jou ook nog feliciteren met Lotte, ook alweer 1 jaar tjee.. Wat gaat de tijd snel zeg..quote:Op donderdag 23 september 2010 20:42 schreef Linda2205 het volgende:
Gefeliciteerd lieve Lente en mama!![]()
Ik vind het ook gek dat het zo gaat Ingrid, wat heeft hij bij je ouders wel wat hij thuis niet heeft? Het lijkt me in de meeste gevallen zo, dat een kind zich het prettigst voelt bij z'n papa en mamaquote:Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
De reden dat het lang duurt is omdat ze alle partijen moeten bereiken. En er een weekend tussen zit.
En dat ze mee te doen hebben.Dus ook tijd moeten hebben.
jupquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:22 schreef Chan het volgende:
Huup huilt Amélie dan ook in haar slaap? Timo doet dat dus telkens de afgelopen week en dan was hij makkelijk weer rustig te krijgen, maar vannacht was het dus even een tikkeltje erger..
Het is ook zo'n enorm contrast met hoe hij tot begin deze week sliep: neerleggen en hij gaf geen kik binnen een minuut sliep hij zonder problemen tot de volgende ochtend.. pff die goeie oude tijd
Als een kindje dat niet gewent is slapen ze echt niet tussenin... 1 groot feest wordt het dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef DJMO het volgende:
misschien is het tegen je principe's in Huup, maar wat als je haar één of twee nachten naast jou / tussen jullie in laat slapen? Liefst met dr hoofd op een kussen zodat ademen makkelijker gaat, misschien dat ze dan de rust vind in jullie nabijheid om wel door te slapen?
Sterkte Chan, Jan heeft één keer zoiets gehad, en toen had hij naar gedroomd oid, koorts had hij niet, maar het was ook gillen. Ik hoefde hem ook niet bij me te houden, het was papa wat de klok sloeg op dat moment.
haha ja dat dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als een kindje dat niet gewent is slapen ze echt niet tussenin... 1 groot feest wordt het dan.
Bij hoge koorts geef ik ook liever ibuprofen in plaats van paracetamol. Werkt veel beter.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef Vicky het volgende:
Chan, ipv paracetamol kan je ook nurofen kids geven. Dit kan je kopen bij de apotheek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |