abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86592763
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 72

De dreumessen:

21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 24-09-2010 16:16:51 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86592785
:W
Tyler is sinds 6.00 erg huilerig. Niet zo lekker denk ik.
Hij heeft voor het eerst hallo en doei gezegd. Klinkt wel heel schetig. O+
  zondag 19 september 2010 @ 09:30:04 #3
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86592952
Veel plezier Roy in de Efteling :)

Vervelend dat Tyler niet zo lekker is...

Wij hebben uitgeslapen en Maarten zit nu nog aan een plakje ontbijtkoek, hij heeft al een boterham op en is nu meer met zijn ontbijtkoek aan het spelen... Hij zegt zelf "koek"!
En vanmorgen in bed moest ik zingen O+
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_86593159
Hopelijk knapt Tyler snel op!

Veel plezier in de Efteling Roy! Ik ben benieuwd, wij willen ook graag gaan binnenkort.

Bal is ook een goed woord, he Elin? O+

Jullie ook veel plezier in de Efteling, Miss!

Wat lief, Marie! Klinkt als een gezellige ochtend. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 10:04:59 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86593358
vraagje aan de pokken-experts :@

duidelijker krijg ik het niet op de foto ... maar zijn dit, of kunnen dit de waterpokken zijn? :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 19 september 2010 @ 11:18:15 #6
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86594557
Zijn dat de enige drie DJMO? Dan denk ik dat het gewoon muggenbulten zijn. Waterpokken beginnen over het algemeen op de buik namelijk uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 11:19:47 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86594586
muggenbeten zijn uitgesloten Books, daar reageert hij veel heftiger dan dit op, en er zitten er ook twee onder zijn luierrand, op z'n schouderblad nog eentje, op t midden van z'n rug ontdekte ik er ook eentje, en op de voorkant van zijn schouder ook..

edit: wikipdeia zegt juist dat het vaak in de nek begint?
quote:
Na een prodromale fase van wat koorts en op verkoudheid gelijkende verschijnselen die een paar dagen duurt, verschijnen eerst kleine rode plekjes, die na ca. een dag overgaan in de kleine met vocht gevulde blaasjes op een rode ondergrond, overal op het lichaam, vaak het eerst in de nek
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86594642
Ik zet in op waterpokken idd, DJMO. ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 11:24:26 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86594696
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:22 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zet in op waterpokken idd, DJMO. ;(
dat word dus geen psz morgen ? of kan dat gewoon doorgaan (de besmettelijke fase is immers al voorbij, als t echt waterpokken zijn)

pi_86594764
Hier mogen gewoon naar het kdv. Mits ze zich niet erg beroerd voelen natuurlijk. De besmettelijke fase begint al voor de blaasjes uitbreken. Hoewel het vocht uit de blaasjes ook heel besmettelijk is. Je kunt het vergelijken met de blaasjes van een koortslip.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 11:28:08 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86594799
dan bel ik morgenochtend wel eerst even voor ik ga. thnx voor je hulp ssserpente :*

pi_86596801
Ik denk ook waterpokken. Ik zou de psz ook ff bellen. Kim is er wel echt ziek van geweest trouwens. En de jeuk natuurlijk.
pi_86596949
Oh, balen DJMO. -O-
Is Jan net aan het wennen op de psz.
Beterschap voor je jochie! :*
pi_86600647
Nou, na Ko zijn middagdutje zouden we naar de tuin. Maar meneer heeft er zin in. Wat slaapt hij lang vandaag! :D
En ik ben zo ongeduldig. Ik wil gewoon heel graag weten of mijn gras goed gegroeid is de afgelopen week. :P
pi_86600943
Ko praat in zijn slaap: Bal bal bal! O+

En nu wordt hij wakker! O+
pi_86604578
Wat schattig Oeke.

Tyler ligt weer op me. Had 3 uur geslapen en kwam nog moe en suffig over.
Kermend huilen en hij trlit erbij. Linkerarm mag je amper aanraken. Hij is algeheel stijfjes.
Gelukkig wel een fles op en hij eet nu in slow motion een cracker. Hij wil absoluut niet spelen. Zo kennen we hem niet.
We hebben gebeld en kunnen 17.50 bij de hap terecht. Misschien heeft hij wel een zondagsarmpje van het spelen gisteren. (verjaardag gehad en veel buiten gespeeld met kim en andere kindjes)
pi_86609420
Haha, Ko, wat schattig, Oek! O+

Zondagsarmpje? Nooit van gehoord. Hoe was het bij de HAP, Ingrid?

Drinken jullie kindjes al uit een beker. Lente kan het wel, maar ze keert 'm vaak zonder waarschuwing ineens om of flikkert 'm op de grond. Dus geef ik 'r altijd te drinken uit een rietjesbeker. Ik lees wel her en der dat ze van af een jaar echt wel uit een gewone beker moeten drinken, maar dat is nauwelijks te doen. En als ik 'm voor 'r vasthoud, wil je het zelf doen...

[ Bericht 6% gewijzigd door Ssserpente op 19-09-2010 19:55:58 ]
  zondag 19 september 2010 @ 19:49:45 #18
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_86610330
DJMO, beterschap voor Jan. Wat vervelend zeg, was ie net een beetje opgeknapt... nu dit weer er achteaan.

Marie, wat een gezellige zondagochtend!

Ingrid, ik heb ook geen idee wat een zondagsarmpje is....

Kobus :P lekker gedroomd over een bal?

Serpente, hier geef ik heel soms een beetje drinken uit een gewone beker, maar over het algemeen gebruik ik de rietjesbeker. Ik wacht nog even een maandje of 2 misschien 3 om met een echte beker te beginnen. Hier wordt de beker nl ook omgekieperd, gegooid, over jezelf gegoten, in de wasmand gegooid. En dat is niet erg... maar niet 10 keer op een dag :')

Joep heeft vannacht bij oma geslapen. Wij waren op stap. Hij is zoo lief geweest *O* Tot 08.00 geslapen en goed gegeten en gezellig met oma gespeeld. We kwamen hem halen en hij zag mij door het raampje in de hal en toen hoorde ik hem wel piepen O+ de deur ging niet snel genoeg open. Flink geknuffeld en toen nam papa hem over om even te knuffelen, maar hij was nog niet klaar met mij. Hij stak zijn armpjes echt naar mij uit hihi, zo van: nee, eerst nog even met mama O+
Niet mieten! Door gieten!
pi_86612405
Zondagsarmpje...check... we hebben het een paar weken terug gehad met Meike.
Dat betekent dat het kopje van de elleboog uit de kom is.

Ze noemen het zondagsarmpje omdat men vaak op zondag met kind naar het bos gaat, lekker zwieren tussen beide ouders in aan de armpjes.... en dan wil het nog wel eens mis gaan.

Bij Meike kwam het doordat ze bij papa op de nek zat, en achterover ging hangen, toen D haar overeind trok schoot de elleboog uit de kom. Draaaaaaaaaaaaaama!
Maar goed, het is een kwestie van recht zetten en de pijn is weg.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 19 september 2010 @ 20:43:44 #20
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86612619
Wat heerlijk dat Joep zo goed heeft gelogeerd. En wat fijn dat hij je dan zo gemist hebt hè? O+

Ssserpente, die vraag had ik ook juist gesteld in (ik meen) het vorige topic. Maarten drinkt ook nog niet echt zelfstandig uit een gewone beker, hij gaat er teveel mee gooien als ik hem zijn gang laat gaan. Hij drinkt nu wat slokjes met hulp uit mijn glas, of na het tandenpoetsen en we hebben het er vanavond over gehad om Maarten een tijdje na het eten zijn toetje uit een beker te gaan geven. Dan kan hij oefenen met drinken.

Hoe was het bij de HAP Ingrid?

Ik denk ook wel aan waterpokken DJMO! Sterkte voor Jan iig...
pi_86612782
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:23 schreef Ssserpente het volgende:

Drinken jullie kindjes al uit een beker. Lente kan het wel, maar ze keert 'm vaak zonder waarschuwing ineens om of flikkert 'm op de grond. Dus geef ik 'r altijd te drinken uit een rietjesbeker. Ik lees wel her en der dat ze van af een jaar echt wel uit een gewone beker moeten drinken, maar dat is nauwelijks te doen. En als ik 'm voor 'r vasthoud, wil je het zelf doen...
Lieuwe kán uit een beker drinken en doet het ook steeds vaker, maar ik vind het dusdanig veel werk dat ik hem niet de hele dag alleen maar uit een open beker laat drinken. Hij gaat er met z'n vingertjes in, hij gooit er iets in als hij de kans krijgt (hagelslag van mij, een legopoppetje, een propje), hij knoeit ermee zodat hij dat weer op kan ruimen met een doekje, etcetera. Hij drinkt dus afwisselend uit de rietjesbeker, soms een tuitbeker (dat vindt 'ie helemaal het einde, waarschijnlijk omdat hij er nooit één gehad heeft ofzo) en uit een open beker.
pi_86613239
Tess kan ook uit een beker drinken, behoorlijk goed zelfs maar soms is ze gewoon wat te snel met beker kantelen en dan valt alles uit d'r beker.

Vanmiddag zijn we naar de kinderboerderij geweest zie fototopic. Tess was eerst helemaal onder de indruk van een pauw en wilde later op de rug van een schaap kruipen _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86613554
O dus Lars is niet de enige die bovenop de beesten wil gaan zitten....pffff!
Knap zeg, al die kindjes die al uit een beker drinken.
Lars drinkt meest nog uit een flesje.
Bij oma drinkt hij ook wel uit een avent tuitbeker.
Maar het liefste gaat hij met bekers schudden ;)

Was je nog naar de tuin geweest Oeke?

Ah Seilram, wat heerlijk is dat he, je kind weer terugzien als die heeft gelogeerd....die reactie...echt fijn!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 21:15:13 #24
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86614427
ik zal morgenochtend wel zien of het idd pokjes zijn, ik heb Jan na die foto's van vanmorgen niet meer gezien, hij is naar bed gegaan (met nog drie vlekjes in zijn zij erbij) en toen ben ik naar zoetermeer vertrokken om op R. van Maffemuts te passen zodat zij nog even naar Diego kon. Ik had medelijden met R :{ zo sneutjes en stilletjes had ik 'r nog nooit meegemaakt ;( (maar goed, dat hoort niet in dit topic thuis :@) Morgen sowieso langs de HA voor m'n eigen uitslagen, en denk dat ik Jan maar gewoon meeneem, kunnen ze gelijk even kijken :+

pi_86615102
Misschien moet je daar dan eerst over bellen DJMO, ik weet niet of ze die besmettelijkheden in de praktijk willen hebben....
als het pokjes zijn dan zijn er morgen in ieder geval meer bij gekomen.
pi_86615263
Dag allemaal, sorry dat ik even kom binnenvallen, normaal lees ik hier wel mee.

Ik maak me een beetje zorgen om Julian. Hij is nu een jaar en vijf maanden, zelfs al bijna anderhalf, en praat en loopt dus nog niet.
Hij brabbelt een hoop onverstaanbaars, maar geen duidelijke woorden. Geen papa of mama of auto, alleen vaker 'dada' tegen mij en mijn vriend en dus zo zijn eigen woordjes.
Hij is verder wel een heel vrolijk en lief mannetje. Een echte onderzoeker die de hele dag in de weer is dingen te slopen en uit elkaar te halen. Hij weet zelfs hoe hij de wasmachine aan moet zetten en heeft al uitgevogeld hoe hij het kinderslot van de keukenkastjes moet krijgen.
En hij loopt dus nog niet.
Hij kruipt wel heel goed en snel en is een paar keer uit zichzelf opgestaan en een paar stappen alleen gedaan maar daarna op z'n kin gevallen en nu durft hij eigenlijk al weken niet meer. Hij loopt wel langs de tafel en de meubels. Maar los durft ie niet.

Ik moet wachten op het consultatiebureau tot ik een oproep krijg er weer naartoe te gaan, of is het raadzaam toch al eerder een afspraak te gaan maken? :)

DJMO: zouden best de waterpokken kunnen zijn, Julian had er ook maar een paar. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 21:31:51 #27
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86615473
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dag allemaal, sorry dat ik even kom binnenvallen, normaal lees ik hier wel mee.

Ik maak me een beetje zorgen om Julian. Hij is nu een jaar en vijf maanden, zelfs al bijna anderhalf, en praat en loopt dus nog niet.
Hij brabbelt een hoop onverstaanbaars, maar geen duidelijke woorden. Geen papa of mama of auto, alleen vaker 'dada' tegen mij en mijn vriend en dus zo zijn eigen woordjes.
Hij is verder wel een heel vrolijk en lief mannetje. Een echte onderzoeker die de hele dag in de weer is dingen te slopen en uit elkaar te halen. Hij weet zelfs hoe hij de wasmachine aan moet zetten en heeft al uitgevogeld hoe hij het kinderslot van de keukenkastjes moet krijgen.
En hij loopt dus nog niet.
Hij kruipt wel heel goed en snel en is een paar keer uit zichzelf opgestaan en een paar stappen alleen gedaan maar daarna op z'n kin gevallen en nu durft hij eigenlijk al weken niet meer. Hij loopt wel langs de tafel en de meubels. Maar los durft ie niet.

Ik moet wachten op het consultatiebureau tot ik een oproep krijg er weer naartoe te gaan, of is het raadzaam toch al eerder een afspraak te gaan maken? :)

DJMO: zouden best de waterpokken kunnen zijn, Julian had er ook maar een paar. :)
Jan is ruim 21 maanden nu, liep met plusminus 17 maanden, en praat ook nog amper. M'n psz zegt over die taalontwikkeling dat het nog "veel te vroeg" is om me daar echt zorgen over te maken. Aangezien zij dagelijks kinderen zien etc .. leg ik me daar maar bij neer en berust erin dat ik met aanwijzen van Jan ook een eind kom in wat zijn behoeften zijn ;)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 21:33:52 #28
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86615633
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Misschien moet je daar dan eerst over bellen DJMO, ik weet niet of ze die besmettelijkheden in de praktijk willen hebben....
als het pokjes zijn dan zijn er morgen in ieder geval meer bij gekomen.
als het waterpokken zijn, is die besmettelijke fase toch al voorbij ?

pi_86616266
Nee, pas als ze zijn ingedroogd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86616516
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:31 schreef DJMO het volgende:

[..]

Jan is ruim 21 maanden nu, liep met plusminus 17 maanden, en praat ook nog amper. M'n psz zegt over die taalontwikkeling dat het nog "veel te vroeg" is om me daar echt zorgen over te maken. Aangezien zij dagelijks kinderen zien etc .. leg ik me daar maar bij neer en berust erin dat ik met aanwijzen van Jan ook een eind kom in wat zijn behoeften zijn ;)
Ok, dank je wel.

Dan wacht ik in ieder geval tot die oproep en bespreek ik het dan wel. Hij wijst wel veel om zich heen naar alles wat ie ziet met een hoop gebrabbel. :)
pi_86616698
Niet om DJMO's post te bagatalliseren, hoor, Nummer Zoveel, maar als jij je zorgen maakt, zou ik me niet door één post gerust laten stellen.

Als je er niet gerust op bent, gewoon ff het cb bellen!
pi_86616911
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef Ssserpente het volgende:
Niet om DJMO's post te bagatalliseren, hoor, Nummer Zoveel, maar als jij je zorgen maakt, zou ik me niet door één post gerust laten stellen.

Als je er niet gerust op bent, gewoon ff het cb bellen!
Da's ook wel weer waar ja.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 21:54:44 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86616967
ik bedoelde met mijn post ook totaal niet dat ze zich geen zorgen hoeft te maken Ssserpente, ik probeerde alleen aan te geven dat Jan ook laat was / is met lopen / praten .. ik ben alleen dan zo'n drommel die er vergeet bij te zetten dat als zij zich zorgen maakt ze idd gewoon t cb moet bellen :@

Wat betreft die vlekjes van Jan, ik bel morgen het psz wel, en aansluitend de HA om te vragen of ik langs mag komen en wat de uitslagen zijn ^^

pi_86617253
Stiemie gefeliciteerd met de verjaardag van Esmee en Welkom hier jullie allebei. Hoe gaat het met je werkplannen(sorry for offtopic)?

Beterschap voor Jan.

Wat een leuke vakantiefotos Miss.

Huup wat goed van de aanbieding voor vlesvoeding voor Amélie.

Marie, wat een leuke zondagochtend!

Kobus :P bij Jair heeft de bal ook geen l aan het einde?

Basboussa fijn dat Beisan weer prikjes heeft gehad en het redelijk ging. Grote meid heb je idd.

Serpente, ons zoontje drinkt weleens van ons uit een gewone beker en af en toe mag hij ook zelf uit een eigen beker drinken. Het liefst met name in zijn stoel en met slabbetje met opvangbak aan. 1 jaar lijkt me echt nog vroeg om uit een open beker te drinken.

Wat lief van jou Joep lekker uitgebreid met mama knuffelen.

Nummer zoveel wat zegt je gevoel je? Dat zou ik volgen.

Hoop dat ik niet teveel mensen ben vergeten. Wij zijn weer terug van het familibezoek. Het was erg leuk dat ons zoontje zijn andere oma en opa kon zien. Alleen was het ook erg druk met alle familie en vrienden. Dus we hebben het maar een beetje ingekort ook door plaatsgebrek bij mijn moeder thuis.Vanavond was de kleine heel erg overstuur. Naar mijn idee had hij misschien wat krampjes omdat hij nog niet heeft gepoept.

Verder alles goed hier. De taal hier gaat razendsnel. Hij babbelt alles na. Wij moeten nu al uitkijken voor de vloeken. Dat is mij al een of twee keer gebeurt en je kan er donderop tegen zeggen dat dat nagepapegaait wordt. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_86617467
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:54 schreef DJMO het volgende:
ik bedoelde met mijn post ook totaal niet dat ze zich geen zorgen hoeft te maken Ssserpente, ik probeerde alleen aan te geven dat Jan ook laat was / is met lopen / praten .. ik ben alleen dan zo'n drommel die er vergeet bij te zetten dat als zij zich zorgen maakt ze idd gewoon t cb moet bellen :@

Wat betreft die vlekjes van Jan, ik bel morgen het psz wel, en aansluitend de HA om te vragen of ik langs mag komen en wat de uitslagen zijn ^^
Dat snap ik, hoor! Was ook niet vervelend naar jou toe bedoeld. :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 22:06:23 #36
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86617752
Wat ik van mijn fysio (die van Jan that is) begreep is de boven grens voor het los lopen ca. 18 maanden. Jan zat er echt maar een paar weken vanaf. Hij kon staan voor hij kon kruipen, maar goed, dat kind van mij spoort sowieso niet :P

pi_86617988
Is er een inloopspreekuur? Daar zou je anders eens heen kunnen gaan, lekker laagdrempelig.
Sommige kinderen zijn gewoon later met de ontwikkeling, maar vallen dan nog wel binnen de norm.
Gaat hij ook naar een kdv, psz oid? En hoe kijken die er tegenaan?
pi_86621099
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:23 schreef Ssserpente het volgende:

Zwaar klote!
Hij heeft zijn bovenarm gebroken, is nu nog in het ziekenhuis. En morgen hebben we een gesprek met maatschappelijk werk daar. Omdat we echt niet weten hoe het is gebeurd.
We waren gisteren op verjaardagsfeestje met zo'n 30 volwassenen en een aantal kinderen.
Veel spelen buiten lekker lol maken. En om de beurt werd er op de (en dus ook andermans) kinderen gepast.
Niks aan de hand, geen enkele keer huilen. Of verdrietig naar ons toekomen.
Naar huis gewoon normaal in de auto en vrolijk kletsen en naar buiten kijken.
Thuis moe, fles erin en naar bed, met slaapzak geen problemen,niet huilen ofzo.
6.00 wakker, fles gehad. Wat onrustig,, leek op tandjespijn. zetpil erin en weer slapen. Even later wakker door olifant Kim op de trap. Bij ons in bed nog ff slapen en toen naar beneden. Slaapzak uit en tshirt over lange mouw romper heen. Geen tekenen van pijn gezien. Beneden alleen op schoot willen hangen. Lijkt ziek te worden, grieperig. Dus lekker op schoot en dan gebruik je je arm al amper.
Kim wordt opgehaald en Djeez komt beneden. Kim uitzwaaien, dus Tyler optillen. Armpje doet niet echt mee valt hem op. Even in de gaten houden. Tyler naar bed, slaapt 3 uur. Wij denken knapt hij van op, is niet zo. Begint een beetje te jammeren. Arm lijkt helemaal niet mee te gaan. Hapost gebeld en 2 uur later konden we komen.
Blijkt na onderzoek en foto's zijn bovenarm gebroken te zijn.
Heel erg vreemd. En dus echt geen idee hoe het gebeurd is.
Het moet wel op het feestje zijn gebeurd. Maar wat en hoe geen idee.
Wellicht door Kim, enige wat we kunnen bedenken is hand in hand rondjes lopen en dan Kim die te hard gaat waardoor ze aan zijn arm trekt. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
Want volgens de arts moet het met kracht zijn gebeurd. Het is een groot mystery. Wat k*lote is.
Het enige wat we met zekerheid kunnen zeggen is dat wij het niet hebben gedaan en hopelijk geloven ze ons.
Het was wel uberzielig hoor met foto's maken en later 3 lagig(?) verband erom. :'(
Ik ben doodop en ga nu pitten.

[ Bericht 29% gewijzigd door _Ingrid_ op 19-09-2010 23:43:57 ]
pi_86621187
jeumig, gebroken joh! Sjee....en zo raar idd dat je geen idee hebt hoe.....
Arm ventje, heeft hij nog veel pijn?
En was het gipsen en klaar? Of moet het geopereerd?
Nou sterkte met Tyler.....
pi_86621314
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef Tinuviel het volgende:
Stiemie gefeliciteerd met de verjaardag van Esmee en Welkom hier jullie allebei. Hoe gaat het met je werkplannen(sorry for offtopic)?
Ik heb een nieuwe baan *O* Ga per 11 oktober beginnen *O*
pi_86621377
quote:
Op zondag 19 september 2010 23:28 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Zwaar klote!
Hij heeft zijn bovenarm gebroken, is nu nog in het ziekenhuis. En morgen hebben we een gesprek met maatschappelijk werk daar. Omdat we echt niet weten hoe het is gebeurd.
Arme Tyler :* Heeft ie er veel last van? Of heeft ie nu iets van pijnstilling gekregen?
pi_86621609
quote:
Op zondag 19 september 2010 23:36 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Arme Tyler :* Heeft ie er veel last van? Of heeft ie nu iets van pijnstilling gekregen?
Hij had een zetpil gekregen en die werkte wel goed gelukkig.
  maandag 20 september 2010 @ 07:42:35 #43
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86625922
Jee Tyler (en Ingid/Djeez) wat verschrikkelijk naar zo zeg! Hopelijk is hij de nacht goed doorgekomen en gaat jullie gesprek goed vandaag. :*
pi_86625968
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Is er een inloopspreekuur? Daar zou je anders eens heen kunnen gaan, lekker laagdrempelig.
Sommige kinderen zijn gewoon later met de ontwikkeling, maar vallen dan nog wel binnen de norm.
Gaat hij ook naar een kdv, psz oid? En hoe kijken die er tegenaan?
Julian gaat naar kdv, heb daar wel eens een opmerking gemaakt dat hij wat laat lijkt te zijn, maar daar lachten ze wat bij met 'het ene kindje is vroeg en het andere laat' .
Ik ga straks wel bellen, een inloopspreekuur is er geloof ik alleen voor de pasgeboren baby's eenmaal in de week.
Moet zeggen dat ik zelf een extreem late loper ben geweest, zelf pas met 20 maanden. Ben van sept 82 en liep pas in mei 84. Maar ik praatte dus wel eerder en het lijkt wel bij wat ik om me heen zie dat de kindjes die laat lopen wel al eerder praten of andersom. :)

Sterkte met Tyler Ingrid, wat zielig zo'n ukkie met een gebroken arm.
pi_86627455
Beterschap voor Tyler met zijn gebroken arm :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 september 2010 @ 09:35:23 #46
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86627505
vlekjes van Jan waren niet erger geworden, hij is gewoon naar de psz, mochten het wel waterokken zijn dan was de incubatietijd volgens hen toch al vertreken dus maakt het niet uit. Als hij hangerig werd zouden ze bellen :)

pi_86627704
Tyler :* Wat sneu joh, zo'n kleintje nog met een gebroken arm ;( En wat raar en naar dat dat zomaar gebeurd is zonder heel duidelijk au-moment ofzo. :o
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86628191
Nou, net gebeld en de jeugdverpleegkundige zei dat het nog niet iets is om me zorgen om te maken, en op 9 okt heb ik een afspraak. Dan kan ik het verder bespreken (mocht ie dan nog niet lopen en praten). :)
  maandag 20 september 2010 @ 10:12:47 #49
108648 cattie
lieve moeder
pi_86628319
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:35 schreef DJMO het volgende:
vlekjes van Jan waren niet erger geworden, hij is gewoon naar de psz, mochten het wel waterokken zijn dan was de incubatietijd volgens hen toch al vertreken dus maakt het niet uit. Als hij hangerig werd zouden ze bellen :)
Lekkere psz, waterpokken zijn besmettelijk totdat alle blaadjes zijn ingedroogd. Als het waterpokken zijn, zijn andere kindjes wel de klos.
  maandag 20 september 2010 @ 10:13:23 #50
108648 cattie
lieve moeder
pi_86628336
Beterschap voor Tyler. Wat sneu en raar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')