abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 17:06:10 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86716970
lol ca.ra!

ik heb overigens al een tweede ledikantje staan hier ;) donker eiken kleurig, past wel bij de commode, dan kan Jan (voorlopig) in zijn eigen (witte) ledikantje blijven tot hij niet te pas en te onpas zijn bed meer uitkomt. Wit pas ook beter bij de rest van zijn kamer straks (limegroen met blauw)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86726816
Oooh schimmels :o
Sterkte ermee Ca.ra en Huup.

Linda en Lotte, hoera *O* En welkom!

Die Thomas, kleine koekiemonster :D

DJMO, da's al een veeeeel betere oplossing.

Het wennen op het kdv ging vandaag super *O*
Van 9 tot 15. Met het afscheid even huilen, maar dat was al gauw over. Hij heeft er fruit gegeten, later nog brood. Lekker gespeeld, ook buiten alwaar hij oog in oog kwam te staan met grote broer die hem enthousiast kwam begroeten *;
En toen het spannende deel: het middagslaapje...
En wat denk je?
Binnen 5 minuten lag hij volledig k.o te snurken!! En heeft dat 1,5 uur gedaan!
Ik ben echt zooooo blij *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_86727130
Ik vind het er ook heel gevaarlijk uitzien hoor DJMO, ik zou de zeikant er weer heel snel inzetten..

Ik moest weer lachen om mijn dochter vandaag. Ze ging weer met haar bal naar bed O+
En vanmiddag was ik ff bezig, ik let even niet op en mevrouw heeft het keukenkastje vakkundig leeggehaald.. pannen maken zo'n leuk geluid als ze vallen..

*O* Kersjes, fijn!! *O*
Oei, schimmels zijn niet fijn! Beterschap!
Leuke foto's van Lotte! :Y O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86727172
Oh wat goed Kers!!
Poeh beter hee, man je kind in tranen achterlaten is ZOOOO rot!
En als je later hoort dat het anderhalf uur heeft geduurd dan breekt je hart wel he...
Maar, de aanhouder wint! En moet je zien hoe snel hij doorheeft dat het er leuk is!
Echt super!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86727444
Karin, ik moet werken en kon hem dus nooit brengen en halen, dat doet mijn moeder ;(
Das wel een flink nadeel van je kind zo laat pas naar een kdv brengen, ik heb natuurlijk geen verlof nu. En de eenkennigheid die ze op deze leeftijd vaak hebben, de angsten voor (het) onbekende(n)...brrr...
Een kleine baby is zich veel minder bewust van dat soort dingen, zodra er iemand lief tegen hem praat, hem vastheeft en op tijd de flesjes geeft vindt 'ie het doorgaans wel prima.

Tess, lekkere deugniet :D
.... met gevoel voor drama....
pi_86727764
Hmm misschien is het juist wel makkelijker voor Toby dat je hem niet zelf brengt.
Ik merk hier dat Lars bijv meer moeite heeft als ik wegga als wanneer bijv mijn vriend weggaat.
Lars is ook veel bij oma, en die begint nu ook "o jee oma loopt weg :{ :'( acties te doen, maar wel veel minder heftig als bij mij, waar hij soms continu jammert omdat hij gewoon constant aan mijn rokken wil hangen...

Zowww vandaag was Lars weer eens in de weer met de dvd-speler. die slimmerd weet gewoon hoe dat ding open gaat :o en dan gaat hij met dat kleine vingertje in het gaatje van de dvd en komt vervolgens op mij af met de buit :P
Uiteraard mag dat niet, dus ik pakte de dvd af, en toen was het huis te klein.... })
Sjonge, hij werd pas weer rustig toen ik hem in de wagen parkeerde en ging wandelen....poeh driftkikker! Hij geeft niet snel op hoor, kan hem nog wel van pas komen later :P
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 22 september 2010 @ 21:41:00 #207
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86728877
Driftkikkertje Lars :D (heeft Maarten ook zo af en toe, hij werd flink driftig omdat ik een stukje banaan aanprikte, ipv dat hij hetzelf deed)

En Toby aan het wennen op het kdv, fijn dat het vandaag veel beter ging Kersjes!
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 22 september 2010 @ 21:56:25 #208
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86729676
Kersjes, fijn dat het goed gegaan is. Dan werk je toch weer met een iets geruster hart he.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86742695
dan kom ik Lente welkom heten :+

en r moeder ook :P
pi_86744157
Haai!

Gefeliciteerd, KD! w/
pi_86744924
Jij ook met je dochter O+
pi_86745609
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:21 schreef Kleurdoos het volgende:
dan kom ik Lente welkom heten :+

en r moeder ook :P
Ah Lente is hier 8-) ;) Welkom en gefeliciteerd!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86748129
Lente en Sserpente, welkom *O* en gefeliciteerd natuurlijk met de grote dame *O*

KD ook gefeliciteerd *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 september 2010 @ 15:02:40 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86750354
gefeliciteerd lente *O* (KD ook natuurlijk ;) )

heeft er iemand een flinke rol behang over? }:| het is al sinds vanmorgen zes uur dreinen, drammen, zin doordrijven, bleren als hij die niet krijgt, kortom hij is behangwaardig nu :') ;(
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86750460
Lente gefeliciteerd!!! *O* *O* *O* de kleinste van de groteren nu O+ :D
Jij en N. ook gefeli Ssserpente. Dat je maar volop mag herbeleven en "1 jaar geleden..." vandaag ;)

Wij zijn net even heel snel langs de kinderboerderij geweest, ze vond het leuk haha, eendjes en schaapjes gekeken. (veel meer is er ook niet op de kinderboerderij hier vlakbij, dat scheelt :') ) Maar het ging regenen en we waren lopend dus maar snel weer naar huis gegaan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 september 2010 @ 15:07:38 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86750553
en nu is hij in tranen .. hij heeft een laatje van mijn bureau (onherstelbaar!) kapot gemaakt, alsof ik geld zat heb om nieuw te kopen :( en ik ben echt kwaad (zo niet woest) te noemen nu :X

pi_86750597
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:07 schreef DJMO het volgende:
en nu is hij in tranen .. hij heeft een laatje van mijn bureau (onherstelbaar!) kapot gemaakt, alsof ik geld zat heb om nieuw te kopen :( en ik ben echt kwaad (zo niet woest) te noemen nu :X
Ff tot 10 tellen..

En de kringloop afspeuren, of marktplaats.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 september 2010 @ 15:09:51 #218
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86750635
ik negeer hem even volkomen Tico .. hij hoeft ook niet sorry te komen zeggen met een kroel of kus, dat komt straks wel .. nu even niet :{

pi_86750866
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:09 schreef DJMO het volgende:
ik negeer hem even volkomen Tico .. hij hoeft ook niet sorry te komen zeggen met een kroel of kus, dat komt straks wel .. nu even niet :{
Verstandig.... Ik ken het. ;)
pi_86751727
Lente van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! *O* *O*

Timo leek vandaag zijn eerste echte driftbui te hebben :o want er zat stroop op zijn brood in plaats van kaas... Hij is het wel vaker ergens niet mee eens en dan laat hij dat ook wel blijken, maar jemig ik wist niet wat ik zag :o Ik heb hem maar even uit laten razen en toen hij klaar was at hij gewoon zn boterham alsof er niks aan de hand was :?
pi_86752386
KD en Lente gefeliciteerd! *O*

Tyler is ontslagen uit het ziekenhuis! Helaas mocht hij niet meteen naar huis. Maar is hij bij mijn ouders. Wat ook fijn en vertrouwd is. Woensdag komt er een groepsoverleg. Waarbij alle hulpverleners(oa accare) en mensen die dichtbij ons staan aanwezig zijn. Om de zorgvraag en hulp zo goed mogelijk te krijgen. Dan weten we meer.
Nu druk aan het zoeken om oppas te regelen voor Tyler voor woensdag.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ingrid_ op 23-09-2010 16:53:38 ]
pi_86752608
Hoezo hij mocht niet mee?
pi_86752674
Ze durven dat nog niet aan totdat het gesprek met iedereen is geweest.
Heel raar hoor, om hem niet thuis te hebben en niet in het ziekenhuis.
Hij is natuurlijk in goede handen bij mijn ouders en zusje. Morgen ga ik daarheen.
Kim snapt er helemaal niks van is in de war nu.
pi_86752953
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:37 schreef Chan het volgende:
Lente van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! *O* *O*

Timo leek vandaag zijn eerste echte driftbui te hebben :o want er zat stroop op zijn brood in plaats van kaas... Hij is het wel vaker ergens niet mee eens en dan laat hij dat ook wel blijken, maar jemig ik wist niet wat ik zag :o Ik heb hem maar even uit laten razen en toen hij klaar was at hij gewoon zn boterham alsof er niks aan de hand was :?
:D och Timo toch haha
was je het er niet mee eens jungske? Lijkt me heel gek Chan om je kleintje ineens zo uit zn slof te zien schieten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86753350
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ze durven dat nog niet aan totdat het gesprek met iedereen is geweest.
Heel raar hoor, om hem niet thuis te hebben en niet in het ziekenhuis.
Hij is natuurlijk in goede handen bij mijn ouders en zusje. Morgen ga ik daarheen.
Kim snapt er helemaal niks van is in de war nu.
Wat raar dat het dan toch zo lang duurt.. Voor hem is het toch ook fijner om gewoon naar huis te gaan ipv eerst nog naar opa en oma..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')