abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 16:20:33 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86714934
ik probeer je tip wel stiemie, ik vond het zelf ook niet de meest ideale oplossing, dus ik heb het maar ongedaan gemaakt ;) met de kb eens kijken voor 'n peuterbedje (voor in t nieuwe huis gelijk :P )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 22 september 2010 @ 16:46:55 #200
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86716096
Wij hebben een (bijna 31 jaar oud... nog zelf in geslapen) bedje waarvan de zijkant naar beneden kan. Zeker toen ik met mijn gescheurde armspier zat was dat heel fijn, want ik kon hem toen niet met 2 handen uit bed tillen. (hij gaat gelukkig wel braaf staan)
Maar in jouw situatie is een peuterbedje denk ik sowiezo wel een goed idee, dan kan het ledikantje straks meteen doorschuiven naar de baby. En wat Stiemie zegt :Y

Ik had net een verdachte stilte in de keuken. We hadden de apothekerskast uitgemest nog wat meeneem-pakjes meergranen-koffieleutjes gevonden die we niet lekker vonden en die over datum waren. Manlief had nog een zakje open getrokken, en ze roken ook nog echt heel muf, dus hup de hele zooi in de vuilnisbak. Had die kleine dreutel gewoon in de (best wel hoge) vuilnisbak zitten graven en zat hij zo'n koekje te peuzelen. Je zou haast denken dat hij niet genoeg te eten kreeg hier....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 17:06:10 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86716970
lol ca.ra!

ik heb overigens al een tweede ledikantje staan hier ;) donker eiken kleurig, past wel bij de commode, dan kan Jan (voorlopig) in zijn eigen (witte) ledikantje blijven tot hij niet te pas en te onpas zijn bed meer uitkomt. Wit pas ook beter bij de rest van zijn kamer straks (limegroen met blauw)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86726816
Oooh schimmels :o
Sterkte ermee Ca.ra en Huup.

Linda en Lotte, hoera *O* En welkom!

Die Thomas, kleine koekiemonster :D

DJMO, da's al een veeeeel betere oplossing.

Het wennen op het kdv ging vandaag super *O*
Van 9 tot 15. Met het afscheid even huilen, maar dat was al gauw over. Hij heeft er fruit gegeten, later nog brood. Lekker gespeeld, ook buiten alwaar hij oog in oog kwam te staan met grote broer die hem enthousiast kwam begroeten *;
En toen het spannende deel: het middagslaapje...
En wat denk je?
Binnen 5 minuten lag hij volledig k.o te snurken!! En heeft dat 1,5 uur gedaan!
Ik ben echt zooooo blij *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_86727130
Ik vind het er ook heel gevaarlijk uitzien hoor DJMO, ik zou de zeikant er weer heel snel inzetten..

Ik moest weer lachen om mijn dochter vandaag. Ze ging weer met haar bal naar bed O+
En vanmiddag was ik ff bezig, ik let even niet op en mevrouw heeft het keukenkastje vakkundig leeggehaald.. pannen maken zo'n leuk geluid als ze vallen..

*O* Kersjes, fijn!! *O*
Oei, schimmels zijn niet fijn! Beterschap!
Leuke foto's van Lotte! :Y O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86727172
Oh wat goed Kers!!
Poeh beter hee, man je kind in tranen achterlaten is ZOOOO rot!
En als je later hoort dat het anderhalf uur heeft geduurd dan breekt je hart wel he...
Maar, de aanhouder wint! En moet je zien hoe snel hij doorheeft dat het er leuk is!
Echt super!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86727444
Karin, ik moet werken en kon hem dus nooit brengen en halen, dat doet mijn moeder ;(
Das wel een flink nadeel van je kind zo laat pas naar een kdv brengen, ik heb natuurlijk geen verlof nu. En de eenkennigheid die ze op deze leeftijd vaak hebben, de angsten voor (het) onbekende(n)...brrr...
Een kleine baby is zich veel minder bewust van dat soort dingen, zodra er iemand lief tegen hem praat, hem vastheeft en op tijd de flesjes geeft vindt 'ie het doorgaans wel prima.

Tess, lekkere deugniet :D
.... met gevoel voor drama....
pi_86727764
Hmm misschien is het juist wel makkelijker voor Toby dat je hem niet zelf brengt.
Ik merk hier dat Lars bijv meer moeite heeft als ik wegga als wanneer bijv mijn vriend weggaat.
Lars is ook veel bij oma, en die begint nu ook "o jee oma loopt weg :{ :'( acties te doen, maar wel veel minder heftig als bij mij, waar hij soms continu jammert omdat hij gewoon constant aan mijn rokken wil hangen...

Zowww vandaag was Lars weer eens in de weer met de dvd-speler. die slimmerd weet gewoon hoe dat ding open gaat :o en dan gaat hij met dat kleine vingertje in het gaatje van de dvd en komt vervolgens op mij af met de buit :P
Uiteraard mag dat niet, dus ik pakte de dvd af, en toen was het huis te klein.... })
Sjonge, hij werd pas weer rustig toen ik hem in de wagen parkeerde en ging wandelen....poeh driftkikker! Hij geeft niet snel op hoor, kan hem nog wel van pas komen later :P
  woensdag 22 september 2010 @ 21:41:00 #207
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86728877
Driftkikkertje Lars :D (heeft Maarten ook zo af en toe, hij werd flink driftig omdat ik een stukje banaan aanprikte, ipv dat hij hetzelf deed)

En Toby aan het wennen op het kdv, fijn dat het vandaag veel beter ging Kersjes!
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 22 september 2010 @ 21:56:25 #208
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86729676
Kersjes, fijn dat het goed gegaan is. Dan werk je toch weer met een iets geruster hart he.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86742695
dan kom ik Lente welkom heten :+

en r moeder ook :P
pi_86744157
Haai!

Gefeliciteerd, KD! w/
pi_86744924
Jij ook met je dochter O+
pi_86745609
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:21 schreef Kleurdoos het volgende:
dan kom ik Lente welkom heten :+

en r moeder ook :P
Ah Lente is hier 8-) ;) Welkom en gefeliciteerd!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86748129
Lente en Sserpente, welkom *O* en gefeliciteerd natuurlijk met de grote dame *O*

KD ook gefeliciteerd *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 september 2010 @ 15:02:40 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86750354
gefeliciteerd lente *O* (KD ook natuurlijk ;) )

heeft er iemand een flinke rol behang over? }:| het is al sinds vanmorgen zes uur dreinen, drammen, zin doordrijven, bleren als hij die niet krijgt, kortom hij is behangwaardig nu :') ;(

pi_86750460
Lente gefeliciteerd!!! *O* *O* *O* de kleinste van de groteren nu O+ :D
Jij en N. ook gefeli Ssserpente. Dat je maar volop mag herbeleven en "1 jaar geleden..." vandaag ;)

Wij zijn net even heel snel langs de kinderboerderij geweest, ze vond het leuk haha, eendjes en schaapjes gekeken. (veel meer is er ook niet op de kinderboerderij hier vlakbij, dat scheelt :') ) Maar het ging regenen en we waren lopend dus maar snel weer naar huis gegaan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 september 2010 @ 15:07:38 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86750553
en nu is hij in tranen .. hij heeft een laatje van mijn bureau (onherstelbaar!) kapot gemaakt, alsof ik geld zat heb om nieuw te kopen :( en ik ben echt kwaad (zo niet woest) te noemen nu :X

pi_86750597
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:07 schreef DJMO het volgende:
en nu is hij in tranen .. hij heeft een laatje van mijn bureau (onherstelbaar!) kapot gemaakt, alsof ik geld zat heb om nieuw te kopen :( en ik ben echt kwaad (zo niet woest) te noemen nu :X
Ff tot 10 tellen..

En de kringloop afspeuren, of marktplaats.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 september 2010 @ 15:09:51 #218
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86750635
ik negeer hem even volkomen Tico .. hij hoeft ook niet sorry te komen zeggen met een kroel of kus, dat komt straks wel .. nu even niet :{

pi_86750866
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:09 schreef DJMO het volgende:
ik negeer hem even volkomen Tico .. hij hoeft ook niet sorry te komen zeggen met een kroel of kus, dat komt straks wel .. nu even niet :{
Verstandig.... Ik ken het. ;)
pi_86751727
Lente van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! *O* *O*

Timo leek vandaag zijn eerste echte driftbui te hebben :o want er zat stroop op zijn brood in plaats van kaas... Hij is het wel vaker ergens niet mee eens en dan laat hij dat ook wel blijken, maar jemig ik wist niet wat ik zag :o Ik heb hem maar even uit laten razen en toen hij klaar was at hij gewoon zn boterham alsof er niks aan de hand was :?
pi_86752386
KD en Lente gefeliciteerd! *O*

Tyler is ontslagen uit het ziekenhuis! Helaas mocht hij niet meteen naar huis. Maar is hij bij mijn ouders. Wat ook fijn en vertrouwd is. Woensdag komt er een groepsoverleg. Waarbij alle hulpverleners(oa accare) en mensen die dichtbij ons staan aanwezig zijn. Om de zorgvraag en hulp zo goed mogelijk te krijgen. Dan weten we meer.
Nu druk aan het zoeken om oppas te regelen voor Tyler voor woensdag.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ingrid_ op 23-09-2010 16:53:38 ]
pi_86752608
Hoezo hij mocht niet mee?
pi_86752674
Ze durven dat nog niet aan totdat het gesprek met iedereen is geweest.
Heel raar hoor, om hem niet thuis te hebben en niet in het ziekenhuis.
Hij is natuurlijk in goede handen bij mijn ouders en zusje. Morgen ga ik daarheen.
Kim snapt er helemaal niks van is in de war nu.
pi_86752953
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:37 schreef Chan het volgende:
Lente van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! *O* *O*

Timo leek vandaag zijn eerste echte driftbui te hebben :o want er zat stroop op zijn brood in plaats van kaas... Hij is het wel vaker ergens niet mee eens en dan laat hij dat ook wel blijken, maar jemig ik wist niet wat ik zag :o Ik heb hem maar even uit laten razen en toen hij klaar was at hij gewoon zn boterham alsof er niks aan de hand was :?
:D och Timo toch haha
was je het er niet mee eens jungske? Lijkt me heel gek Chan om je kleintje ineens zo uit zn slof te zien schieten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86753350
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ze durven dat nog niet aan totdat het gesprek met iedereen is geweest.
Heel raar hoor, om hem niet thuis te hebben en niet in het ziekenhuis.
Hij is natuurlijk in goede handen bij mijn ouders en zusje. Morgen ga ik daarheen.
Kim snapt er helemaal niks van is in de war nu.
Wat raar dat het dan toch zo lang duurt.. Voor hem is het toch ook fijner om gewoon naar huis te gaan ipv eerst nog naar opa en oma..
pi_86756059
Nou dat was het inderdaad :D ik wist ook echt niet wat ik er mee moest, heb me suf zitten twijfelen of ik m nou toch maar gewoon een boterham met kaas moest geven, of dat ik iemand zou bellen om te vragen wat te doen :D

Maar verder is ie reuze lief en gezellig de hele dag al O+ heeft vanmiddag heerlijk zitten spelen met een grote doos:
  donderdag 23 september 2010 @ 20:05:42 #227
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86762563
Wat fijn dat Tyler uit het ziekenhuis is, wel jammer dat hij nog niet naar huis mocht, wat vreemd dat het zo lang moet duren eer er een gesprek geplant kan worden.

Timo O+

Vandaag heerlijk lopen snuffelen in de Intertoys gids, er is toch nog wel een voordeeltje aan het feit dat hij zo dicht op Sinterklaas jarig is... *hebberig wordt van al dat speelgoed* Wij gaan denk ik voor de autobaan van Little People.
pi_86763884
De reden dat het lang duurt is omdat ze alle partijen moeten bereiken. En er een weekend tussen zit.
En dat ze mee te doen hebben. ;) Dus ook tijd moeten hebben.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:35:09 #229
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86764005
Effe Lente feliciteren hoor! Van harte gefeliciteerd!!! *O*

(beetje inlezen :P )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86764136
Oh, Lente is jarig! Gefeliciteerd meisje! *O*
pi_86764209
*O* welkom Lente en gefeliciteerd met je verjaardag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86764335
Gefeliciteerd lieve Lente en mama! *O* :*
Lotte!
Noah!
pi_86765769
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:42 schreef Linda2205 het volgende:
Gefeliciteerd lieve Lente en mama! *O* :*
Volgens mij moet ik jou ook nog feliciteren met Lotte, ook alweer 1 jaar tjee.. Wat gaat de tijd snel zeg..
  donderdag 23 september 2010 @ 21:26:04 #234
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86766642
Welkom Lente *O*
  donderdag 23 september 2010 @ 22:07:46 #235
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86769016
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
De reden dat het lang duurt is omdat ze alle partijen moeten bereiken. En er een weekend tussen zit.
En dat ze mee te doen hebben. ;) Dus ook tijd moeten hebben.
Ik vind het ook gek dat het zo gaat Ingrid, wat heeft hij bij je ouders wel wat hij thuis niet heeft? Het lijkt me in de meeste gevallen zo, dat een kind zich het prettigst voelt bij z'n papa en mama
  donderdag 23 september 2010 @ 22:08:32 #236
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86769052
Lente ! *O* Gefeliciteerd en welkom aan jou en je mama!
pi_86776918
Pfff ik zit even met mn handen in het haar.. Timo blijft maar gillen de hele tijd, ik heb volgens mij álles geprobeerd.. (wat eten, wat drinken, paracetamol, neusspray, gewoon veel knuffelen op bed, ...) Maar slapen, ho maar. Terwijl hij normaal echt super goed slaapt. Zolang M. met hem rondloopt door het huis is het allemaal prima, maar zodra hij vlak bij ons bed komt of bij zijn kamertje dan begint hij weer te gillen..
Afgelopen week slaapt hij alle nachten al heel slecht, elk uur wakker, maar daarna wel gewoon verder slapen.. Pfff...
:O
  vrijdag 24 september 2010 @ 07:58:00 #238
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86777777
Hoe is het verder gegaan Chan?
Is het soms oorontsteking? (wat je beschrijft dat als hij plat ligt, dat hij dan gaat gillen, maar overeind prima klinkt me wel bekend in de oren)
pi_86777940
Ah gos Chan wat sneu :{
Wat Marie zegt, hoe is het verder gegaan? Heeft hij nog een beetje geslapen? Zulke dingen zijn zo rot en lastig -O- misschien even langs de HA om idd de oortjes na te laten kijken?

Het klinkt wel herkenbaar hoor, dat huilen als je in de buurt van t eigen bedje komt. Amélie doet dat alleen 's avonds gelukkig dus meestal laten we haar dan nog wat spelen en na een tijd gaat ze dan wel gewoon mee, 'snachts is t andere koek zulke dingen :X bah.

Hier ook alweer een paar weken ieder uur wakker. Ze is ook ziekjes natuurlijk maar dit helpt niet. Het zou zoveel beter voor haar zijn als ze gewoon een nacht of twee doorslaapt, een goeie nacht slaap kan zo'n enorm verschil maken voor opknappen.
Het ging sinds we die nystatine hadden weer een stuk beter met haar maar nu was ze gisteravond toch weer heel zielig, veel huilen, weer heel veel spugen en ze werd weer steeds schorder. Dat huiltje ook zo ieder uur is echt té zielig ;( maar ze is wel doodop want ze valt vrij snel weer in slaap als je haar troost, minuut of twee ofzo. Wel 3 nachtvoedingen dr in weer maar goed, das niet zo gek als ze al haar eten en de avondfles er weer uitgespuugd heeft.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86778027
ik heb hem om iets over 3 gevoed en daarna is hij zonder problemen gaan slapen.. :?

Oorontsteking heeft hij nét gehad, dus ik hoop toch niet dat dat het alweer is.. Maar zo toch maar even de HA bellen of ze even kijken ja.. :o
Het was trouwens niet pas gillen als hij ligt, maar ook al als je hem gewoon rechtop houdt en gaat zitten met hem in je armen. En overdag is er elke keer geen enkel probleem, echt alleen 's nachts.. Ik dacht eerst kiesjespijn, maar dat zou toch weg moeten gaan met paracetamol?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 08:19:33 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86778036
misschien is het tegen je principe's in Huup, maar wat als je haar één of twee nachten naast jou / tussen jullie in laat slapen? Liefst met dr hoofd op een kussen zodat ademen makkelijker gaat, misschien dat ze dan de rust vind in jullie nabijheid om wel door te slapen?

Sterkte Chan, Jan heeft één keer zoiets gehad, en toen had hij naar gedroomd oid, koorts had hij niet, maar het was ook gillen. Ik hoefde hem ook niet bij me te houden, het was papa wat de klok sloeg op dat moment.

pi_86778091
Huup huilt Amélie dan ook in haar slaap? Timo doet dat dus telkens de afgelopen week en dan was hij makkelijk weer rustig te krijgen, maar vannacht was het dus even een tikkeltje erger..
Het is ook zo'n enorm contrast met hoe hij tot begin deze week sliep: neerleggen en hij gaf geen kik binnen een minuut sliep hij zonder problemen tot de volgende ochtend.. pff die goeie oude tijd :')
pi_86778092
hm ik weet niet Chan, t zou kunnen dat de pijn alleen iets minder wordt maar niet helemaal weggaat? Heb je die 240 of 120?

En DJMO ze wil niet tussen ons in slapen, that is, ze wordt er zelf wakker van na 2 minuten en dan begint het hele circus opnieuw, terwijl als ze gewoon in haar eigen bedje ligt ze gewoon slaapt. Ademen is niet het probleem, ze is niet benauwd verder, wel schor en hees.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86778105
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:22 schreef Chan het volgende:
Huup huilt Amélie dan ook in haar slaap? Timo doet dat dus telkens de afgelopen week en dan was hij makkelijk weer rustig te krijgen, maar vannacht was het dus even een tikkeltje erger..
Het is ook zo'n enorm contrast met hoe hij tot begin deze week sliep: neerleggen en hij gaf geen kik binnen een minuut sliep hij zonder problemen tot de volgende ochtend.. pff die goeie oude tijd :')
jup :Y

Heel soms laten we haar liggen als ze weer huilt, even 2 minuten afwachten of ze echt wakker is of alleen in haar slaap/droom huilt en dan valt ze vaak weer vanzelf in slaap. Niet dat ikzelf dan vervolgens niet alsnog klaarwakker ben :+ maar zij wordt er natuurlijk ook wakker-wakker van als ze steeds haar bedje uitgetild wordt.
Lastig is het -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 08:26:55 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86778136
als je denkt dat het kiezen / tandjes zijn, zou je een half uur voor het slapen gaan ook chamodenkt of dentinox kunnen geven Chan. Overigens kan kiezen krijgen doortrekken naar je oren! Dus als het lijkt dat hij last heeft van zijn oren, zou ik kiezen zeker niet uitsluiten. En idd wat huup zegt: of je 120 of 240 para hebt maakt vaak ook al veel verschil. Ik weet dat Maffemuts vloeibare sinaspril gebruikt, moet ik ook eens halen ipv die verrote zetpillen :X (Dan kan Johan het ook gewoon geven als ik er niet ben, hij haat zetpillen toedienen :') )

Huup als je denkt dat het weer erger wordt, zou ik gewoon even langs je huisarts gaan. sterkte ermee :*

pi_86778264
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef DJMO het volgende:
misschien is het tegen je principe's in Huup, maar wat als je haar één of twee nachten naast jou / tussen jullie in laat slapen? Liefst met dr hoofd op een kussen zodat ademen makkelijker gaat, misschien dat ze dan de rust vind in jullie nabijheid om wel door te slapen?

Sterkte Chan, Jan heeft één keer zoiets gehad, en toen had hij naar gedroomd oid, koorts had hij niet, maar het was ook gillen. Ik hoefde hem ook niet bij me te houden, het was papa wat de klok sloeg op dat moment.
Als een kindje dat niet gewent is slapen ze echt niet tussenin... 1 groot feest wordt het dan.
pi_86778269
Chan, ipv paracetamol kan je ook nurofen kids geven. Dit kan je kopen bij de apotheek.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86778321
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als een kindje dat niet gewent is slapen ze echt niet tussenin... 1 groot feest wordt het dan.
haha ja dat dus :P
het heeft voor mij niks met principes te maken, t lukt gewoon niet zo :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86778333
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef Vicky het volgende:
Chan, ipv paracetamol kan je ook nurofen kids geven. Dit kan je kopen bij de apotheek.
Bij hoge koorts geef ik ook liever ibuprofen in plaats van paracetamol. Werkt veel beter.
pi_86778514
Chan wat vervelend allemaal! Het is zo frustrerend om niet te weten wat er met je kleintje aan de hand is. Ik hoop voor jullie dat het vannacht gewoon weer beter gaat!

Finn heeft vanaf dat we terug zijn gekomen van vakantie, ongeveer een week lang echt heel veel gehuild en bijna niet gegeten en gedronken. Dat waren echt huilbuien die we van hem helemaal niet kende en hij was dan ook echt ontroostbaar.
Door de huisarts zijn we nog doorgestuurd naar de SEH om een echo van zijn buikje te laten maken, maar toen we daar na 2 uur nog niet geholpen waren zijn we weer weg gegaan.
De huisarts had toch niet het vermoeden dat dat het zou zijn, maar het was meer even om uit te sluiten. Ik vond ook echt niet dat ik van Finn kon vragen om nog langer daar te zitten.
De volgende dag kwam er een kiesje door! Dat was het dus, want daarna was onze eigen Finn weer terug!

Amélie arm meisje, snel weer beter worden hoor :*
pi_86780702
Nou we zijn weer terug van de huisarts en jawel, weer oorontsteking.. Weer antibiotica ook dus, pff.. En een afspraak maken bij de KNOarts, de huisarts begon al over buisjes en amandelen knippen ;(

Ik heb trouwens de 120 paracetamol, want Timo is nog steeds geen 10 kilo.. Maar ik heb nu ook maar de 240 meegenomen.
pi_86780806
a gos wat sneu voor Timo! Hopelijk knapt ie snel weer op!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86781038
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:29 schreef Chan het volgende:
Nou we zijn weer terug van de huisarts en jawel, weer oorontsteking.. Weer antibiotica ook dus, pff.. En een afspraak maken bij de KNOarts, de huisarts begon al over buisjes en amandelen knippen ;(

Ik heb trouwens de 120 paracetamol, want Timo is nog steeds geen 10 kilo.. Maar ik heb nu ook maar de 240 meegenomen.
Amélie is ook nog geen 10 kg hoor, maar ik merkte wel echt een wereld van verschil, die 120 mg deed gewoon niets meer voor haar tegen de pijn. Ik hoop dat het helpt voor hem.

En blegh arm jungske toch -O- wat een gedoe, en wat naar voor hem! (en voor jullie :X )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86781064
Chan wat vervelend zeg weer een oorontsteking!
Finn is inderdaad ook nog geen 10 kilo dus ik heb ook nog de 120, de huisarts zei tegen mij wel dat ik voor 's nachts best wel de 240 mocht geven, maar overdag dan wel gewoon de 120.
pi_86781598
Beterschap voor Timo! :*
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:18:06 #256
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86782202
Thomas kreeg laatst bij de KNO arts zelfs 360 mg, maar die is natuurlijk ook bovengemiddeld groot. Zelf geef ik altijd 240 en dat werkt tot nu toe nog prima.

Even over een andere boeg: weet je zeker dat er 'iets' is, niet het opkomende eigen willetje?

Slecht slapen is zo sneu he. Hopelijk gaat het bij jullie allebei snel weer wat beter.
pi_86783660
Huh? bedoel je Timo? Volgens mij heb je dan een pagina gemist :P
Ik heb dat trouwens wel zitten denken vannacht, of het misschien zoiets was, maar ik was er eigenlijk ook vrij snel uit dat dat het niet was, gezien zn manier van huilen..

Nou ja, de afspraak met de KNOarts is gemaakt, ik ben benieuwd wat die ervan zegt.
Cara, Thomas heeft nu toch ook buisjes? Heeft hij daar veel last van gehad? En zijn zn amandelen ook geknipt eigenlijk?
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:11:25 #258
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86784109
Eeeeh oeps :Z

De buisjes waren er zo in gezet, hij heeft naderhand wel gigantisch liggen brullen maar dat was duidelijk boosheid (en ik denk ook beetje bang/onduidelijk wat er verder ging gebeuren) en geen pijn. Zodra we zijn kleertjes aan gingen doen om naar huis te gaan was het dan ook voorbij. Hij heeft nog wel links een loopoor gehad, dat is maandag uitgezogen en we hebben nog een kuurtje meegekregen. Komende maandag terug voor controle en dan zijn we er hopelijk weer een jaartje vanaf :)
Het waren trouwens alleen buisjes, geen amandelen. De KNO arts heeft het nooit over amandelen gehad. Ik hoor wel dat het veel tegelijkertijd gedaan wordt, maar ik zou daar zelf ook niet zo voor zijn geweest. Maar wie weet, als hij het had voorgesteld en er goede argumenten voor had gehad...

We hebben wel het idee dat hij nu lekkerder in zijn velletje zit. En hij zit ook duidelijk meer op te letten en te luisteren als je dingen zegt. En de poes is ineens 'poe!', terwijl zijn taalontwikkeling zeker een maand en misschien al wel twee stil heeft gelegen. Dat is wel fijn om te zien :Y
pi_86801621
Tess die met dr bal naar bed gaat, wat schattig O+
En zo zien mijn kastjes er ook uit als ik even twee minuten niet oplet :X

Kersjes, hij went vast heel gauw aan het kdv! Willow huilt nog altijd bij het wegbrengen maar ze heeft het er altijd heel erg naar haar zin inmiddels (wij zijn ook pas begonnen met 11 maanden, dus hetzelfde 'probleem', ze moest echt even wennen...)

Lente en Ssserpente welkon *O*

Fijn dat Tyler uit het ziekenhuis is! Wel jammer dat zo'n onderzoek zo lang duurt dat ie niet meteen mee naar huis mag zeg -O-

Chan, wat vervelend -O- twee oorontstekingen achter elkaar, wat sneu! Beterschap!

Ik lees dat Amélie ook nog niet helemaal opgeknapt is? Ook beterschap :* (ze ziet er in het fototopic wel heeeeel vrolijk uit trouwens O+ )

Zoooo. Beetje bijgelezen :s) D en ik zijn even twee daagjes weggeweest met z'n tweetjes. Schoonouders hebben hier gelogeerd _O- en Willow heeft zich werkelijk voorbeeldig gedragen en heeft doorgeslapen - iets wat ze de laatste vier weken niet meer heeft gedaan en prompt vannacht ook niet meer deed :') Ik vind het best lastig, soms kan je haar wel troosten en weer in bed leggen, maar ze heeft vaak één keer per nacht dat ze echt ontroostbaar is tenzij je haar een flesje geeft. Maar ja, daar wil ik natuurlijk ook geen gewoonte van maken, dat ze het gewend is om een flesje te krijgen...

Tromgeroffel....! mijn grote dochter heeft vandaag een paar stapjes los gezet :o :o *O* :o Natúúrlijk op het kinderdagverblijf toen wij er niet bij waren, maar gelukkig deed ze het lekker nog een keer toen ik haar op kwam halen O+ *trots is* Daarna niet meer gedaan, maar wie weet heeft ze het nou een beetje door en gaat ze het vaker oefenen. O+ *O*

Ohja, in ander onzinnig nieuws, een kindje op het kdv is vandaag drie geworden en trakteerde... een envelop met daarin een puzzeltje (zo'n 3d beestje, veel te moeilijk voor het gros van de kindjes in een verticale groep natuurlijk) en op de envelop een parasolletje geplakt en.... een Snickers :{
Seriously :{
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 24 september 2010 @ 19:38:12 #260
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86801799
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef Vicky het volgende:
Ik kreeg dit als tip bij het cb, en het werkt ook erg goed bij tandjes/kiezenpijn. In Amerika schijnt t als eerste pijnbestrijder voorgeschreven te worden bij kindjes, zoals het hier bij pcm is eigenlijk. Hoe gaat het nu Chan?
pi_86803275
Goedzo Willow! *O*

Hmmm, aparte traktatie is dat.
pi_86803557
Oooh, voordat ik Lentes verjaardagsfoto's ga spammen, even een jompel voor Willow, hoor! Wat goed! *O*

En voor Timo natuurlijk veel beterschap. Oorontsteking sucks. }:|

Word je wakker na je middagdut, zitten er ineens allemaal mensen in huis! Da's ook wat...

Ze heeft wel een kwartier zo staan kijken. :')

Maar ineens werd het toch wel leuk!

Want toen kwamen de cadeautjes! *O*

Oefenen met oma. O+

En toen was er taart. :Y) Door andere oma gemaakt!

Check dat beentje. :D

En dat laat je zomaar ineens je 'mijn kind krijgt geen snoep-principes' varen. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Ssserpente op 24-09-2010 20:38:29 ]
pi_86803772
O+ Lente O+
lekker grietje :Y
En die loopfiets is GAAF!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86804138
Lente O+ Wat een heerlijk meiske ben je O+
pi_86804212
Die eerste foto O+ O+ O+
Gefeliciteerd *O*
En die taart ziet er echt geweldig uit zeg!
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:38:11 #266
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86804382
haha dat is wel zo herkenbaar dat grijpen in de taart en niemand die er iets van denkt :D
Proficiat! :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86804779
Wat een leuke foto's van Lente!
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:03:39 #268
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86805641
Ahwwwww Lente. Wat sta je lekker bedremmeld te kijken op die eerste foto's. Maar wat lijkt de taart je daarna lekker te smaken! Gefeliciteerd en welkom hier.

Thomas had gisteren een rood plekje op zijn voorhoofd. Vanochtend was het een klein bultje. En vanmiddag toen ik hem op ging halen op het kdv zat er ook een bultje bij zijn oor, en een bultje onder zijn kin. Bij nadere inspectie bij het naar bed brengen ook nog eentje op zijn rug, twee op zijn buik, eentje in zijn oksel.... ja hoor: ik mag op zoek naar het waterpokkentopic...

dat kan er ook nog wel bij
pi_86807018
Lente, volgens mij heb je na het kat uit de boom kijken wel een leuke verjaardag gehad! En wat een mooie taart had oma voor je gemaakt zeg!

Ach Thomas ook nog aan de waterpokken... nou sterkte daar Ca.ra :*
Fake it till you make it...
pi_86807516
Och, Thomas aan de waterpokken -O- pfffrrrttt. Beterschap voor Thomas en sterkte voor jullie, hoop dat het gauw beter wordt! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 21:49:56 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86807883
ca.ra ,, ik probeerde je antwoord te geven, maar je inbox is vol ;)

vrijdag 24 september 2010 @ 21:56:23 #272
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86808218
nu niet meer :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 22:05:47 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86808710
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Ca.ra het volgende:
nu niet meer :)
hij staat nog steeds vol hier? maar ik kon na zes vlekjes ofzo niets meer vinden, zo het zal wel niks geweest zijn denk ik. misschien wat irritatie ofzo

vrijdag 24 september 2010 @ 22:10:21 #274
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86808928
Thomas heeft al echt blaasjes, geen vlekjes. Dus ik vrees het ergste...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 22:14:46 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86809153
sterkte ermee :*

pi_86820680
Willow wat knap!! :D

Lente, heerlijk zo die foto's O+

Thomas met waterpokken.. Beterschap! :*

Hier lijkt het een heel stuk beter te gaan met Timo weer :) Hij heeft vannacht in elk geval gewoon weer geslapen zoals hij altijd doet :D
Die nurofen ga ik toch ook maar eens halen, dat is vloeibaar toch? Zetpillen wil hij écht niet dus dat is elke keer zo'n gevecht :{
pi_86820731
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:23 schreef Chan het volgende:
Willow wat knap!! :D

Lente, heerlijk zo die foto's O+

Thomas met waterpokken.. Beterschap! :*

Hier lijkt het een heel stuk beter te gaan met Timo weer :) Hij heeft vannacht in elk geval gewoon weer geslapen zoals hij altijd doet :D
Die nurofen ga ik toch ook maar eens halen, dat is vloeibaar toch? Zetpillen wil hij écht niet dus dat is elke keer zo'n gevecht :{
Nurofen is uidd vloeibaar. Ik doe 'm in de fles voor het slapengaan.

Vannacht was een dramanacht! Om 4.00 uur besloot mevrouw niet meer te gaan slapen :O
uiteindelijk is ze bij ons nog wel ff in slaap gevallen maar toen werd ze helemaal over de rooie wakker. Geen idee waarom. Ze heeft wel een rood oortje maar geen koorts.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86823096
Lotte en Lente, grote dames! Welkom! *O*

Beetje bijgelezen, niet helemaal, maar ik moest lachen om Tess, met haar ballen-liefde. Hier precies hetzelfde. O+
Helaas heb ik wel net 2 fijne balletjes weg moeten gooien omdat Ko er gewoon stukken uit had gebeten. :D
We zitten nog steeds lekker op de tuin en Ko geniet er van. Lekker veel buiten, het is best nog mooi weer.
Nu heb ik een baby-vrije ochtend en ik zit in de bieb even bij te FOKken. :P

Beterschap voor alle zieke kindjes en jompels voor alle nieuwe truken! :* *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86827689
Sserpente, wat een leuke foto's van Lente O+

Wat naar, al die zieke kindjes -O- Beterschap voor allemaal, hoop da thet gauw over is :*

oeke :W Fijn da tjullie zo genieten op de tuin. Jammer van de vallen :D

Wij hebben gisteren echt een hele fijne dag gehad in de Efteling (paddestoelenfoto's volgen nog in het betreffende topic *O* ), heel veel geluk met het weer (een buitje) en 3 kinderen die de hele dag eigenlijk blij en gezeglijk zijn gebleven, ondanks vermoeidheid.

En nu is ze al 3 kwartier ofzo aan het spelen, alleen. Geen gehang aan mijn benen, geen gejammer, maar gewoon lekker aan eht spelen. Autootjes rondrijden, met schepje en harkje in het emmertje roeren en dan van het harkje eten :D , Nijntje in de loopwagen rondrijden, de hond-aan-een-touwtje de kamer rondtrekken. Gewoon, ze amuseert zich echt O+ Zo geweldig vind ik dat!
pi_86827902
Wat leuk Miss! en handig ook, kun je zelf ook nog wat beginnen....

Lente is ook 1 jaar!! Hoera! Wat straalt ze op de foto's! Heerlijkheid!

Ik wou dat het elke dag mooi weer was....binnen word ik soms echt krankzinnig van mijn kleine sloper.
Maar buiten.....daar vermaakt hij zich zo geweldig...lekker rondscharrelen bij de zandbak, wielen draaien van de loopauto, en erop klimmen....
Kijk mijn kleine vriendje nou....
pi_86844861
Kijk 'm daar nou zitten Karin O+ En wat lijkt hij op zijn grote zus!

Esmee heeft besloten dat alleen gaan staan voor baby's is en dat het tijd is om los te gaan staan. Alleen lukt dat nog niet zo heel goed dus ik heb de hele dag een baby die eruit ziet alsof ze iets teveel gedronken heeft :D Ik zie haar op allerlei manieren omkukelen.
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:27:43 #282
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86846010
Ah Karin wat een geluk, zo lekker prutsen in de zandbak. En Senna ook al zo lekker zelf aan het spelen. Heerlijk.

Thomas zit nu echt flink onder de waterpokken, het ergste in de luier-regio. Dat vind ik er wel heftig uit zien, er zijn hele grote bij en ze zitten echt tot op zijn piemeltje. Maar vooralsnog lijk hij er nog steeds geen erge last van te hebben. We smeren preventief alvast met poxclin in de hoop om het zo te houden.

Thomas deed vandaag een 'middag'dut van wel VIER uur, van 10 tot 2. Vanmiddag was er wat verjaardagsvisite voor mij, Thomas geniet echt van de drukte en gezelligheid dan. En gelukkig was hij gewoon vrolijk ondanks het pokke(n)gebeuen. Vanavond hadden we een uitje van het werk van mijn man. Mijn schoonbroer en -zus hebben opgepast. Al met al een heerlijke dag gehad zo.
  zondag 26 september 2010 @ 01:46:24 #283
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86850236
Hmm, toch niet. 38,2 koorts nu en hij wil niet echt slapen alleen hangen bij mama.
Paracetamolletje, lading poxclin en een droge luier, vooralsnog is het nu stil (maar ik heb al eerder te vroeg gejuicht vandaag...)
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 09:19:41 #284
5428 crew  miss_sly
pi_86852799
Kijk Lars nou O+ wat een mooi mannetje is het toch, Karin!

Esmee *O* daar gaat je tandeloze dame, Stiemie :D

Ca.ra, hoe is de nacht verder gegaan?
pi_86852870
Och ca.ra :{ wat sneu toch. Hoe is het nu?

Lars O+ O+
Amélie heeft laatst op een verjaardag bij een nichtje ook zo heerlijk buiten gescharreld bij een zandbakje, zo leuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86852875
Chan hoe is het nu met Timo trouwens?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86853060
Cara wat sneu voor Thomas ;( Heeft ie verder nog wat geslapen?

Lekker scharrelende kindjes O+ Esmee mag voorlopig even niet meer in de zandbak. De laatste keer bleef ze happen zand nemen :X Nog maar even wachten tot ze dat niet meer doet.

Miss het ziet er wel raar uit ja, zo'n tandeloze baby die al los staan :D Laatst ook weer iemand die haar iets te eten wilde geven, maar ja een hard broodje eten zonder tanden is een zware opgave...
pi_86874002
Welkom Linda/ Lotte en Sserpente/ Lente. Van harte gefeliciteerd meisjes en mama's *O* Wat een leuke verjaardagen.

Tess die lekker de keuken uitruimt.

Beterschap voor Thomas en Timo. Hoop dat ze allebei snel weer opknappen en de waterpokken gauw voorbij zijn.

Amélie beteschap voor jou en hopelijk heb je je stem snel weer terug.

Stiemie wat leuk om te zien dat je kind zo vooruit gaat kwa ontwikkeling. Hoe gaat het verder met het eten? Ik was altijd wel verbaast wat de kindjes puur met hun kaken allemaal weg konden werken, hoewel het met tanden natuurlijk nog makkelijker gaat.

Innepin fijn dat jullie even lekker tijd met z'n tweeën hadden.

Hier is het slapen gaan de laatste dagen en met name nachten ook bal. Voor ons gevoel komt het door tandjes. Zodra hij zijn bed ziet wordt die onrustig en is hij net lekker gaan liggen en denk je hij slaapt en ga je stilletjes de deur uit begint het. Hij mist nog de 4 achterkiezen en 4 hoektanden. Dus wij wachten maar af wat het eerst komt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_86877797
<egopost>
Na het een paar stapjes los lopen (wat ze nu een paar keer per dag doet) heeft mijn dochter nu ook door hoe ze van zitten naar staan kan gaan zonder zich ergens aan vast te houden. Gewoon hop! en ze staat :o O+

Oh en gisteren zat ze volgens D. in een onbewaakt ogenblik ik was even naar de winkel... helemaal bovenaan de trap :X Was ze daar even gaan chillen. :X Ze klimt binnen een halve minuut de trap op :o
pi_86880893
Huup t gaat een heel eind beter met Timo :) hij heeft afgelopen nacht weer super goed geslapen gelukkig. Af en toe heeft hij nog wel last, dan begint hij ineens te huilen en zielig te kijken en zo.. maar de antibiotica werkt wel goed geloof ik :)

Hoe is t inmiddels met Amélie?

Innepin wat leuk dat ze het ineens door heeft :D Lijkt me zo geweldig leuk om te zien, als je kindje ineens op die manier kan staan :)

Stiemie ik vroeg me al af hoe je dat met eten doet voor Esmee, maar alleen maar zachte dingen dus? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen, Timo heeft haast zn complete gebit al :o (hij moet de 4 achterste kiezen nog en zn onderste hoektanden, maar die onderste hoektanden lijken al een klein beetje in aantocht ook..)
pi_86889995
Fijn dat het beter gaat Chan! Wat sneu toch altijd.

Hier gaat het so-so. Nog steeds schor en dergelijke maar dat is verder gelukkig het enige. Het slapen 's avonds en 's nachts is eh... een pietsje ontregeld :') Zal zich wel weer recht trekken, duurt alleen altijd een tijdje. Gelukkig is ze wel zo lief om dan 's morgens pas tegen half 9 wakker te worden, dan kan ik nog een heel klein beetje bijtanken :)

Oh en haha, ze wil niet meer overeind komen uit ligstand door te rollen ofzo, ze probeert het als een soort sit-ups zeg maar. Maar dan ligt ze dus heel hard op haar rug te spartelen met die beentjes en armpjes omhoog enzo. Het doet mij denken aan zo'n kevertje op zn rug :@ :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86890227
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:59 schreef huuphuup het volgende:
Oh en haha, ze wil niet meer overeind komen uit ligstand door te rollen ofzo, ze probeert het als een soort sit-ups zeg maar. Maar dan ligt ze dus heel hard op haar rug te spartelen met die beentjes en armpjes omhoog enzo. Het doet mij denken aan zo'n kevertje op zn rug :@ :D
_O-
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86890296
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

_O-
Dat doet Niels ook, maar die snapt nog steeds niet dat hij überhaupt kan rollen... 8)7
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 27 september 2010 @ 09:15:35 #294
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86890319
Lol Huup, wel naar dat die nachten nog zo naar verlopen :(

Gelukkig gaat het met Timo weer beter :)

Wij zijn gisteren naar zo'n indoorspeeltuin(tje) geweest met Maarten. In eerste instantie waren we alleen en later kwam er alleen maar een ander gezin bij. Verder was het heel stil dus. Maarten vond het nog wel lastig dat klimmen en klauteren, al is de glijbaan natuurlijk wel een hit. En de ballenbak was helemaal hot O+ Daar heeft hij het langst in gespeelt en was het er helemaal niet mee eens dat hij eruit moest.
  maandag 27 september 2010 @ 09:52:42 #295
11682 Moonah
Jolie femme
pi_86891205
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:19 schreef miss_sly het volgende:
blabla ;)
Dienstmededeling!

Slybeeb, je inbox is vol. Dus snel even plek maken, anders gaat het niet lukken vandaag!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_86891362
Er is weer plaats!
pi_86892341
Haha huup een spartelend kevertje _O- O+
Jouw mup was altijd al een beetje van de buikspieroefeningen hè? Ik weet nog van de minimeet bij Poppedein dat ze dat toen ook zo probeerde, keischattig <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')