abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 september 2010 @ 15:58:39 #103
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86603343
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd een heerlijk stukje tekst van de heer Ramdas.
:')

Je bent zeker een Marcel van Dam-adept?

Ik zou er persoonlijk erg trots op zijn..
pi_86603348
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb het idee dat het juist géén overdreven rel-stukje is, maar dat hij elk woord meent.
Er spreekt een woede uit, echt niet normaal. Had dat van deze man niet verwacht.
misschien dat de reacties op het stuk daarom ook zo verschillend zijn.
Als het doel was dat er over gepraat zou worden door mensen, is hij i.i.g. geslaagd :P

Ik vind ook echt wel dat hij een punt heeft, maar ben ook stiekem best elitair denk ik... (alhoewel ik niet denk dat ik dingen beter kan of zo, ik denk alleen dat over het algemeen experts beter zijn dan het volk :P )

quote:
Op zondag 19 september 2010 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij heeft toch ook gewoon gelijk: De domheid heerst, dat is de norm aan het worden, 'ik begrijp het niet meteen, ik heb er geen verstand van, heb er ook totaal geen moeite voor gedaan, maar hier is mijn ongezouten mening'. Lees de commentaren maar eens op de Telegraaf of AD-site bij zomaar een nieuwsbericht.

Ramdas geeft nu ook zijn ongezouten mening, maar hij begrijpt het wel, heeft er wel verstand van en heeft er ook nog over nagedacht. En vooral dat laatste schiet dan de PVV-ers natuurlijk in het verkeerde keelgat.
Ik heb niet het verstand om te weten of hij er verstand van heeft, maar het is natuurlijke een schets die de vinger op een extreem pijnlijke plek legt, wat dat betreft dus zeer geslaagd.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86603394
quote:
Ja he he, het is recht in jouw straatje,nog sterker: jíj had het kunnen schrijven :P
pi_86603415
quote:

[..]

Hij heeft toch ook gewoon gelijk: De domheid heerst, dat is de norm aan het worden, 'ik begrijp het niet meteen, ik heb er geen verstand van, heb er ook totaal geen moeite voor gedaan, maar hier is mijn ongezouten mening'. Lees de commentaren maar eens op de Telegraaf of AD-site bij zomaar een nieuwsbericht.

Ramdas geeft nu ook zijn ongezouten mening, maar hij begrijpt het wel, heeft er wel verstand van en heeft er ook nog over nagedacht. En vooral dat laatste schiet dan de PVV-ers natuurlijk in het verkeerde keelgat.
En meneer Anil Ramdas doet er nu net zo hard aan mee. Deze meneer is hier de dommerik; hij schijnt namelijk op basis van reacties op enkele sites elke PVV-er te kunnen doorgronden en persoonlijk te kennen want hij noemt kwalificaties die je normaliter iemand alleen maar kan toekennen wanneer je deze persoon in kwestie persoonlijk kent. En dat doet Anil niet, dus hij gaat over op grove generalisaties. Een beetje intelligent persoon weet dat hij niet een hele bevolkingsgroep kan doorgronden op basis van commets op telegraaf.nl (overigens bij lange na niet allemaal PVV-stemmers) en beelden van TV oid. Wat hij doet is erger dan Wilders. Waar Wilders vaak nog in abstracte termen praat over de politieke islam, beledigt en demoniseert Ramdas in dit stuk 2 miljoen mensen... Dat is net zo dom en onbeschoft.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_86603438
quote:
Natuurlijk, het bevestigt alleen maar jouw denkbeelden. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_86603452
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:58 schreef Holograph het volgende:

[..]

Je bent zeker een Marcel van Dam-adept?

Ik zou er persoonlijk erg trots op zijn..
Je hoeft het niet met mij eens te zijn. Ramdas heeft echter gelijk wat betreft het SBS-volk. Het zijn ongemanierde egoisten die overal een mening over moeten hebben. En die mening wordt niet eens zinnig onderbouwd. Nee, op fora en krantenwebsites wordt in slecht Nederlands geschreven dat 'die kankerbuitenlanders terug moeten naar hun eigen land.'

Ramdas is verder ook kritisch over de allochtoon. Ben je het daar wel mee eens?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86603518
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:58 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

misschien dat de reacties op het stuk daarom ook zo verschillend zijn.
Als het doel was dat er over gepraat zou worden door mensen, is hij i.i.g. geslaagd :P

Ik vind ook echt wel dat hij een punt heeft, maar ben ook stiekem best elitair denk ik... (alhoewel ik niet denk dat ik dingen beter kan of zo, ik denk alleen dat over het algemeen experts beter zijn dan het volk :P )
[..]

Ik heb niet het verstand om te weten of hij er verstand van heeft, maar het is natuurlijke een schets die de vinger op een extreem pijnlijke plek legt, wat dat betreft dus zeer geslaagd.
Beter weet ik niet, ze wéten meer.

En wat dat vinger op zere plekken leggen betreft, dat wordt toch de hele tijd gedaan? Van alle kanten? Dus nieuw is het niet. Het is meer de verbittering die uit dit stukje spreekt wat me verbaast, dacht dat deze man beter wist dan zo te schrijven. Genuanceerder. Schelden is zo'n zwaktebod vind ik.
pi_86603537
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
(..) Ramdas heeft echter gelijk wat betreft het SBS-volk. Het zijn ongemanierde egoisten die overal een mening over moeten hebben. En die mening wordt niet eens zinnig onderbouwd. Nee, op fora en krantenwebsites wordt in slecht Nederlands geschreven dat 'die kankerbuitenlanders terug moeten naar hun eigen land.' (..)
Generaliseren is ook jou niet vreemd, merk ik? :)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_86603579
quote:

[..]

Je hoeft het niet met mij eens te zijn. Ramdas heeft echter gelijk wat betreft het SBS-volk. Het zijn ongemanierde egoisten die overal een mening over moeten hebben. En die mening wordt niet eens zinnig onderbouwd. Nee, op fora en krantenwebsites wordt in slecht Nederlands geschreven dat 'die kankerbuitenlanders terug moeten naar hun eigen land.'

Wat een domme generalisatie. :')
pi_86603595
Vermakelijk pot-verwijt-de-ketel-topic dit.
pi_86603650
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:04 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Generaliseren is ook jou niet vreemd, merk ik? :)
Ik ben ook maar mens. Ongetwijfeld zullen er uitzonderingen zijn op de regel, maar als ik tegenwoordig de reacties onder een Telegraaf-artikel lees, dan word ik wel erg droevig.
  zondag 19 september 2010 @ 16:09:54 #114
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_86603694
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben ook maar mens. Ongetwijfeld zullen er uitzonderingen zijn op de regel, maar als ik tegenwoordig de reacties onder een Telegraaf-artikel lees, dan word ik wel erg droevig.
En SBS presteerde het gisteren om iemand 'curator van het Romijnse museum' te laten zijn :|W
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_86603803
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En SBS presteerde het gisteren om iemand 'curator van het Romijnse museum' te laten zijn :|W
Kijk jij dan naar SBS :o
pi_86603905
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

KoosVogels leest de Telegraaf. Pauper.
  zondag 19 september 2010 @ 16:20:04 #117
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_86603961
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kijk jij dan naar SBS :o
Ik ben soms net een mens. Maar nee, mijn schoonmoeder had de TV aanstaan en er was een programma op over Bath en daar zijn veel Romeinse dingen dus dat vind ik wel leuk. Vandaar dat ik even keek. Maar na dat 'Romijnse' ben ik er maar mee opgehouden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 19 september 2010 @ 16:23:14 #118
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86604059
quote:

[..]

Het probleem is dat het demagogisch geblaat is. In Maasdriel (Gelderland) heeft 25% van de inwoners PVV gestemd (gevolgd door 24% VVD'ers). Maasdriel staat niet bekend als een tokkie-gemeente, en persoonlijk ken ik meer hoogopgeleiden dan laagopgeleiden PVV-stemmers (en er zitten hier weinig hoogopgeleiden die slappe Geschiedenis- en Culturele Antropologiestudies gevolgd).

Ik zet ook mijn vraagtekens bij het onderzoek van Synovate over PVV-stemmers. Ik denk zelf dat hoogopgeleiden liever niet zeggen dat ze PVV stemmen (anoniem misschien wel). Je kunt publiekelijk beter niet laten blijken dat je PVV stemt, en dit stukje bevestigt dat vermoeden.
quote:
Niet in de über/untermensch theorie die Ramdas aanhangt.

Wat wilt die man nou zeggen, dat de übermenschen over de untermensch moet regeren?
pi_86604107
* teknomist kijkt altijd naar Wegmisbruikers.

Heerlijk om te zien hoe dat domme, rancuneuze, egoïstische en ongemanieerde tokkievolk op de bon worden geslingerd door machtwellustelingen. _O_
pi_86604407
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik ben soms net een mens. Maar nee, mijn schoonmoeder had de TV aanstaan en er was een programma op over Bath en daar zijn veel Romeinse dingen dus dat vind ik wel leuk. Vandaar dat ik even keek. Maar na dat 'Romijnse' ben ik er maar mee opgehouden.
Ja, Romijnse is erg :{.
pi_86604454
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, Romijnse is erg :{.
Ja, inderdaad, als je dat zo gaat spellen kom je echt uit een ij ei. ;(
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 19 september 2010 @ 16:39:56 #122
177885 JoaC
Het is patat
pi_86604570
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Bath is een mooie stad waar je zeker naar toe moet gaan. Ik was er toen het kabinet viel (Ik wacht met teruggaan tot Rutte 1(Blauw+groen) in het zadel zit).
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_86604597
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:00 schreef teknomist het volgende:

[..]

Waar Wilders vaak nog in abstracte termen praat over de politieke islam, beledigt en demoniseert Ramdas in dit stuk 2 miljoen mensen... Dat is net zo dom en onbeschoft.
Hij heeft het niet over Wildersaanhangers maar over Hollanders die blank zijn, in eigen huizen wonen, een eigen auto hebben en met vakantie kunnen. :D

quote:
Die Hollanders die in die eigen huizen wonen en een eigen auto hebben en met vakantie kunnen, zijn voor een groot deel white trash. Het zijn tokkies, het zijn families Flodder, met achterlijke ideeën en onbeschofte omgangsvormen. Wat kun je anders zeggen van de meeste Telegraaflezers, SBS-6- en RTL-kijkers en PVV-stemmers, dan dat ze boers, onbehouwen, ruw, plat, vulgair, ordinair en ongemanierd zijn? Primitieve, rancuneuze, rechtse en extreemrechtse types zonder moraal, zonder principes, zonder idealen; kan het anders worden geformuleerd?

De culturele beschaving van een groot deel van de Hollanders is net zo mislukt als die van een groot deel van de allochtonen.
http://deburen.eu/nl/nieuws-opinie/detail/het-culturele-drama

Veel frustratie, vermengd met afgunst en haat, iets anders kan ik er niet van maken. :+
pi_86604947
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:00 schreef teknomist het volgende:

[..]

En meneer Anil Ramdas doet er nu net zo hard aan mee.
Nee, de overeenkomst blijft beperkt tot het ongezouten zijn.

quote:
Deze meneer is hier de dommerik; hij schijnt namelijk op basis van reacties op enkele sites elke PVV-er te kunnen doorgronden en persoonlijk te kennen want hij noemt kwalificaties die je normaliter iemand alleen maar kan toekennen wanneer je deze persoon in kwestie persoonlijk kent.
Nee hoor, misschien heb je al teveel SBS6 gekeken en de Telegraaf gelezen om een dergelijk stuk te kunnen duiden, maar hij heeft het helemaal niet over een individu.

quote:
En dat doet Anil niet, dus hij gaat over op grove generalisaties. Een beetje intelligent persoon weet dat hij niet een hele bevolkingsgroep kan doorgronden op basis van commets op telegraaf.nl (overigens bij lange na niet allemaal PVV-stemmers) en beelden van TV oid.
PVV-ers zijn geen bevolkingsgroep, en hij is die niet aan het doorgronden, dat is jouw gebrekkige interpretatie maar.

quote:
Wat hij doet is erger dan Wilders. Waar Wilders vaak nog in abstracte termen praat over de politieke islam, beledigt en demoniseert Ramdas in dit stuk 2 miljoen mensen... Dat is net zo dom en onbeschoft.
Waarom nou weer die vergelijking met Wilders? Kun je ook iets beoordelen zonder de grote blonde leider als maatstaf te nemen? Demoniseren? Weet je wel wat dat is?

Beledigen? Misschien, het is maar hoe ver je je tenen uitstrekt. 2 miljoen mensen? Waarom zou je niet twee miljoen mensen mogen bekritiseren? Omdat ze me twee miljoen zijn?

Er is een merkwaardig probleem met die PVV-ers dat ze gerespecteerd zouden moeten worden. Niet omdat ze zelfstandig kunnen nadenken en daar blijk van geven, niet omdat ze enig fatsoen aan de dag leggen, niet omdat ze een volzin kunnen formuleren, omdat ze iets weten van waar ze het over hebben, niet omat ze argumenten hebben, maar omdat ze elkaar achterna lopen te blaten in dezelfde kudde en omdat ze vrijheid van meningsuiting hebben en mogen stemmen.

Welnu, je mag stemmen, en je mag je mening uiten. En Ramdas en ik mogen ook stemmen, en wij mogen de PVV-stemmers verachten en beschimpen. Je hebt geen recht op respect voor je standpunten. Denk eens na over je standpunten, en misschien, als daar enig talent voor blijkt, dan krijg je respect.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_86605158
Pot verwijt de ketel. Maar ik denk dat deze malloot niet zo serieus wordt genoemen, itt de malloot Wilders.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_86605440
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, de overeenkomst blijft beperkt tot het ongezouten zijn.
[..]
Niet waar. :)

quote:
Nee hoor, misschien heb je al teveel SBS6 gekeken en de Telegraaf gelezen om een dergelijk stuk te kunnen duiden, maar hij heeft het helemaal niet over een individu.
[..]
Geen van beiden. Ik heb het ook niet over een individu maar op het feit dat hij door zijn formulering aan alle individuen binnen een bepaalde groep dezelfde kenmerken geeft. Lees de tekst nog maar eens goed. :)

quote:
PVV-ers zijn geen bevolkingsgroep, en hij is die niet aan het doorgronden, dat is jouw gebrekkige interpretatie maar.
[..]
Hoezo niet? Het is een groep binnen de bevolking met een gemeenschappelijke kenmerk: ze hebben PVV gestemd. Ik doel inderdaad niet op etniticiteit maar ik denk dat jij wel snapt wat ik bedoel. Kwestie van definitie.

quote:
Waarom nou weer die vergelijking met Wilders? Kun je ook iets beoordelen zonder de grote blonde leider als maatstaf te nemen? Demoniseren? Weet je wel wat dat is?
Grote blonde leider? :D NIet dat je denkt dat ik PVV stem of PVV-ers loop te verdedigen. Neen, ik ageer tegen het domme generaliseren van deze Ramdas. En de vergelijking met Wilders is op zich niet raar als het over o.a. PVV-stemmers gaat toch?

quote:
Beledigen? Misschien, het is maar hoe ver je je tenen uitstrekt. 2 miljoen mensen? Waarom zou je niet twee miljoen mensen mogen bekritiseren? Omdat ze me twee miljoen zijn?
Je mag van mij zoveel mensen beledigen als je wilt, maar er wordt vaak met twee maten gemeten lijkt het wel.

quote:
Welnu, je mag stemmen, en je mag je mening uiten. En Ramdas en ik mogen ook stemmen, en wij mogen de PVV-stemmers verachten en beschimpen. Je hebt geen recht op respect voor je standpunten. Denk eens na over je standpunten, en misschien, als daar enig talent voor blijkt, dan krijg je respect.
Daar ben ik het wel mee eens.
pi_86605556
quote:
Anil Ramdas: ‘Als je Wilders stemt, ben je white trash en daarmee uit’
quote:
Nadat Joost Zwagerman de zichzelf de hemel van het morele gelijk in pijpende Anil Ramdas alle hoeken van de Linkse Kerk had laten zien, komt Ramdas nog maar eens een keer terug om wat olie op het inmiddels smeulende vuurtje te gooien. De heerlijke witivoren NRC-Handelsblad-retoriek klinkt meer dan kostelijk als je het hoort galmen door de paleizen van intellectueel oud links Nederland waar Anil Ramdas behalve nar ook lakei, hofdame, adviseur en kronikeur is.
http://www.bbrussen.nl/20(...)rash-en-daarmee-uit/
pi_86605700
NRC +1
pi_86615172
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:43 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik hoef je natuurlijk niet te herinneren aan demagogische uitspraken van bepaalde linkse politici over Fortuyn?
[..]

Helaas is deze nooit uitgevoerd door het Paarse kabinet. Deze werd pas uitgevoerd in kabinet Balkende I / II / III
http://statline.cbs.nl/St(...),T,G3&STB=G1,G5&VW=G
Als er iets demagogisch is, dan is het wel het 'de kogel kwam van links' verhaal. Populistischer en demoniserender kan gewoon niet. Pim Fortuyn is vermoord door een gek, een verschrikkelijke man. Niet door de 'linkse kerk'.

Wat maakt het nou uit dat Paars er niet aan toe kwam om de wet volledig in te voeren? Probeer je nou op deze manier toch nog een soort van halfslachtig gelijk te krijgen?

Het Paarse kabinet heeft de vreemdelingenwet aanzienlijk strenger vormgegeven, en vooralsnog door iedereen behalve van één of andere halfgare fokker gewoon de credits voor gekregen. Nota bene Job Cohen heeft hier een zeer grote rol in gespeeld.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86620896
Anil Ramdas is Mensa_Allochtoon.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_86620970
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Als er iets demagogisch is, dan is het wel het 'de kogel kwam van links' verhaal. Populistischer en demoniserender kan gewoon niet. Pim Fortuyn is vermoord door een gek, een verschrikkelijke man. Niet door de 'linkse kerk'.

Wat maakt het nou uit dat Paars er niet aan toe kwam om de wet volledig in te voeren? Probeer je nou op deze manier toch nog een soort van halfslachtig gelijk te krijgen?

Het Paarse kabinet heeft de vreemdelingenwet aanzienlijk strenger vormgegeven, en vooralsnog door iedereen behalve van één of andere halfgare fokker gewoon de credits voor gekregen. Nota bene Job Cohen heeft hier een zeer grote rol in gespeeld.
Maar heeft diezelfde Job Cohen niet gepoogd die strenge wetgeving alsnog te versoepelen, nog in zijn tijd als staatssecretaris?
pi_86625183
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Er bestaat een verschil tussen wet en beleid. Zo had het vorige kabinet een veel ruimhartiger beleid t.a.v. asielzoekers dan het kabinet met Verdonk (die overigens een faalhaas eerste klas was, maar dat terzijde).
  maandag 20 september 2010 @ 02:33:21 #133
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86625261
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:50 schreef teknomist het volgende:
Een groep van twee miljoen stemmers generaliseren, in een hokje stoppen en demoniseren.

Pot verwijt de ketel?
Het worden er steeds meer volgens de PVV stemmers geloof ik _O-

1.4 miljoen was het geloof ik.
  maandag 20 september 2010 @ 02:35:39 #134
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86625270
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:01 schreef teknomist het volgende:

[..]

Natuurlijk, het bevestigt alleen maar jouw denkbeelden. :')
Nou, laten we er niet omheen draaien. De PVV heeft gemiddeld gezien veel meer laag opgeleide kiezers dan welke andere partij dan ook. Dat is geen mening, maar al lang een feit.
  maandag 20 september 2010 @ 02:37:01 #135
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86625275
quote:
Op zondag 19 september 2010 09:32 schreef dylany het volgende:

[..]

Dat is zo, maar de opmerkingen van Ramdas zetten kwaad bloed bij de oorspronkelijke bewoners van Nederland. We hebben al genoeg narigheid in Nederland en die narigheid is voor een groot deel door toedoen van buitenlanders. Moeten dat soort figuren ook nog even semi-intellectueel gaan zitten doen en dan nog verbaasd zijn dat Wilders en zijn PVV (een partij die hele bevolingsgroepen wil discrimineren) steeds groter wordt.

Sarcasme mag ik toch echt hopen? Zo niet, dan |:(
pi_86625813
quote:
Op maandag 20 september 2010 02:37 schreef Ratso het volgende:

[..]

Sarcasme mag ik toch echt hopen? Zo niet, dan |:(
Nee hoor, geen sarcasme.
Amil Ramdas beoordeelt mensen op hun huidskleur.
Ik probeer het fenomeen Wilders te begrijpen. En ik voel me dit keer aangesproken vanwege het feit dat ik een blanke Nederlander ben.

Mensen belachelijk maken omdat ze zelf hun geld verdienen, naar SBS of RTL kijken, Story of Prive lezen en ieder jaar op vakantie gaan, ok kinderachtig maar moet kunnen. Het zegt iets over de mensen die dat doen. De mensen die dat doen proberen andersdenkenden als minderwaardig weg te zetten en vinden zichzelf overmatig bijzonder intelligent. Ik moet daar altijd erg om lachen want ze laten zien hoe bekrompen ze zelf zijn.

Maar blanke mensen uitmaken voor white trash? Witte rommel?

Mensen uitmaken voor white trash is hetzelfde als Noord-Afrikanen uitmaken voor bruine rommel of Zuid-Afrikanen voor zwarte rommel toch?

Hele groepen Nederlanders zijn dus volgens die Amil Ramdas minderwaardig onder andere vanwege hun huidskleur; iets waar ze niets aan kunnen doen.
pi_86627054
quote:

[..]

Het is ook niet de bedoeling dat de kiezer alle in en out's van elk onderwerp weet, daarvoor zitten er juist politicus die zich daarmee de hele dag bezig kunnen houden. Vervolgens is het de taak van de politicus dit zo duidelijk en begrijpelijk mogelijk over te brengen naar de kiezer. Elke partij dient een toekomst visie uit te stralen waarbij kiezers denken, ja ik wil dat nederland zich daar naartoe werkt.

En dat onbreekt momenteel bij ons in de poltiek, de gevestigde politieke partijen hebben een gebrek aan toekomst visie. Kijk een partij als Groenlinks straalt een toekomst visie uit (niet dat ik groenlinks stem), al vindt ik zelf dat ze wel iets teveel richten op mileu en andere punten niks hebben. Zo straalt de PVV ook een duidelijk toekomst beeld uit.

Maar als ik dan sommige politicus met bepaalde termen hoor gooien of met hun zinnen lopen te draaien en vervolgens nog niks gezegt hebben begrijp ik dat veel mensen daarop afhaken. Dan kiezen mensen liever voor een partij die wel iets duidelijk uitstraalt. Want laten we nou eerlijk wezen, hoe ziet het toekomst beeld eruit van bijvoorbeeld het CDA??? ik heb geen enkel idee.
http://www.the-outbreak.com/ - Online strategy game
pi_86627595
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:13 schreef rudolfb het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling dat de kiezer alle in en out's van elk onderwerp weet, daarvoor zitten er juist politicus die zich daarmee de hele dag bezig kunnen houden. Vervolgens is het de taak van de politicus dit zo duidelijk en begrijpelijk mogelijk over te brengen naar de kiezer. Elke partij dient een toekomst visie uit te stralen waarbij kiezers denken, ja ik wil dat nederland zich daar naartoe werkt.

En dat onbreekt momenteel bij ons in de poltiek, de gevestigde politieke partijen hebben een gebrek aan toekomst visie. Kijk een partij als Groenlinks straalt een toekomst visie uit (niet dat ik groenlinks stem), al vindt ik zelf dat ze wel iets teveel richten op mileu en andere punten niks hebben. Zo straalt de PVV ook een duidelijk toekomst beeld uit.

Maar als ik dan sommige politicus met bepaalde termen hoor gooien of met hun zinnen lopen te draaien en vervolgens nog niks gezegt hebben begrijp ik dat veel mensen daarop afhaken. Dan kiezen mensen liever voor een partij die wel iets duidelijk uitstraalt. Want laten we nou eerlijk wezen, hoe ziet het toekomst beeld eruit van bijvoorbeeld het CDA??? ik heb geen enkel idee.
Dat jij de toekomstvisie van andere partijen niet kent, zegt meer over jezelf dan over die partijen. Verkiezingsprogramma's zijn er om te lezen. En als je dat doet, en je bezit een klein beetje intelligentie, dan snap je waar een CDA of PvdA naartoe werkt.
pi_86632996
Ik weet niet of jij hem gelezen heb, maar het verkiezings programma van het CDA is zo onduidelijk als de pest. allemaal globale en algemene stellingen, nergens echt duidelijk of specifiek. Daar zit gewoon echt gebrek aan toekomst visie in.
http://www.the-outbreak.com/ - Online strategy game
pi_86633247
quote:
Op maandag 20 september 2010 07:24 schreef dylany het volgende:

Hele groepen Nederlanders zijn dus volgens die Amil Ramdas minderwaardig onder andere vanwege hun huidskleur; iets waar ze niets aan kunnen doen.
  maandag 20 september 2010 @ 13:15:22 #141
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_86633567
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat jij de toekomstvisie van andere partijen niet kent, zegt meer over jezelf dan over die partijen. Verkiezingsprogramma's zijn er om te lezen. En als je dat doet, en je bezit een klein beetje intelligentie, dan snap je waar een CDA of PvdA naartoe werkt.
De PvdA:

CDA:
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_86633914
VVD:

maandag 20 september 2010 @ 13:33:15 #143
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_86634143
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
VVD:

[ afbeelding ]
Lachen toch?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_86634899
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:33 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Lachen toch?
Niet voor Henk en Ingrid. Nu ben ik geen van beide, maar toch.
pi_86636665
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:05 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Het ging over white trash ofwel witte rommel toch? Daarmee bedoelt hij blanke mensen toch of niet dan?

quote:
Wat is discriminatie?
Discriminatie is het ongelijk behandelen van mensen op basis van kenmerken die er helemaal niet toe doen, zoals afkomst, huidskleur, sekse en seksuele voorkeur. Deze kenmerken zeggen immers niets over de capaciteiten van mensen.
http://www.art1.nl/artike(...)riminatie_en_racisme

Ramdas mag wel oppassen dat hij niet wordt aangeklaagd wegens discriminatie. :Y :+
pi_86660704
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef dylany het volgende:

[..]

Het ging over white trash ofwel witte rommel toch? Daarmee bedoelt hij blanke mensen toch of niet dan?
[..]

http://www.art1.nl/artike(...)riminatie_en_racisme

Ramdas mag wel oppassen dat hij niet wordt aangeklaagd wegens discriminatie. :Y :+
Je bent wel aandoenlijk. _O_ Met je internetbronnetje. O+
pi_86663292
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:10 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Je bent wel aandoenlijk. _O_ Met je internetbronnetje. O+
Ik dacht ik leg het even uit voor het geval je het niet begreep. ;)

Maarre, klopt het niet dan? c_/
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:29:43 #148
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_86664936
Grappig dat de Wilders-adepten tegenwoordig terugverlangen naar Wouter Bos.
pi_86665472
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Grappig dat de Wilders-adepten tegenwoordig terugverlangen naar Wouter Bos.
Waar heb je ze gevonden? Ik ben ze tot nog toe niet tegengekomen.
pi_86680110
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef dylany het volgende:

[..]

[..]

Doe niet zo treurig zeg. Of heb je nu teveel plezier dat je ook eens 'discriminatie' mag roepen?

White trash is in Amerika een aardig ingeburgerd woord. Dat staat voor een bepaalde blanke onderlaag van de bevolking dat vrij kansloos, ongeschoold, ongemanierd en intolerant is. Ik vind de term wel aardig geleend door Ramdas.
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:23:12 #151
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_86680432
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Doe niet zo treurig zeg. Of heb je nu teveel plezier dat je ook eens 'discriminatie' mag roepen?

White trash is in Amerika een aardig ingeburgerd woord. Dat staat voor een bepaalde blanke onderlaag van de bevolking dat vrij kansloos, ongeschoold, ongemanierd en intolerant is. Ik vind de term wel aardig geleend door Ramdas.
Jij bent een typische exponent van de Weg-Met-Ons-cultuur, gepropageerd door de linkse kerk. De blankman is slecht en de zwarte medemens is rein en heilig. :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:34:15 #152
177885 JoaC
Het is patat
pi_86680906
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:23 schreef voice-over het volgende:

[..]

Jij bent een typische exponent van de Weg-Met-Ons-cultuur, gepropageerd door de linkse kerk. De blankman is slecht en de zwarte medemens is rein en heilig. :')
Jij bent echt een typisch exponent van laagbegaafd simplisme, gepropageerd door de conservatieve machtselite. Argumenten zijn slecht en collectivisme is rein en heilig.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_86683445
anil ramdas -edit, doe maar niet- ... gaat altijd op vakantie naar pattaya thailand

[ Bericht 22% gewijzigd door Lavenderr op 21-09-2010 19:19:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')