abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 september 2010 @ 10:43:15 #76
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_86593869
De PvdA is een partij die wordt gegijzeld door zelfbenoemde quasi-intellectuelen van buitenlandse afkomst. Het vervreemdt zich steeds meer van de oorspronkelijke bewoners van dit land. Wilders lacht zich rot.
pi_86594065
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:43 schreef voice-over het volgende:
De PvdA is een partij die wordt gegijzeld door zelfbenoemde quasi-intellectuelen van buitenlandse afkomst. Het vervreemdt zich steeds meer van de oorspronkelijke bewoners van dit land. Wilders lacht zich rot.
Wie zijn voor jou de echte intellectuelen, en wat voor waardevolle bijdrage leveren die aan het integratiedebat?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  zondag 19 september 2010 @ 10:55:07 #78
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_86594092
Ik ben dus white trash omdat ik de Telegraaf lees een eigen huis heb en ook naar RTL 4 kijk (ook naar de publieke).
Kan het niet gewoon zijn dat ik het gepamper zat ben. Het geleuter in de marge. Dat ik wil dat mensen nu een keer gedwongen gaan worden hun eigen broek op te houden in plaats van ongeinteresseerd te kijken naar wat de overheid zou moeten doen. Meneer Ramdas is een verwend nest. Hij heeft altijd leuk cultureel hindoestaantje kunnen spelen met hoogdravende programma's zwaar gesubsidieerd door mijn belastingcenten. Misschien zou het hem sieren om eens na te gaan waar een maatschappij echt om gaat. Waar de overheid echt voor bedoeld is. Dat nu eindelijk de kans zich voordoet dat we gaan naar een maatschappij waar de overheid alleen nog maar vangnet is en niet meer de maker van de samenleving. Waar de samenleving zelf verantwoordelijk is voor de samenleving.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 19-09-2010 11:38:57 ]
pi_86594315
Hmm, ik zou het iets subtieler neerzetten, maar het zou zo uit mijn hand kunnen komen. :o
Sorry, het mag wat minder generaliserend, maar het klopt wel een beetje. :D
  zondag 19 september 2010 @ 11:13:05 #80
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86594439
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:53 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Wie zijn voor jou de echte intellectuelen, en wat voor waardevolle bijdrage leveren die aan het integratiedebat?
Zonder de PVV was er niet eens een intergratiedebat. Dan waren ze weer fijn sociaal-liberaaltje aan het spelen.
pi_86594599
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:13 schreef Holograph het volgende:

[..]

Zonder de PVV was er niet eens een intergratiedebat. Dan waren ze weer fijn sociaal-liberaaltje aan het spelen.
Inderdaad, want het integratiedebat begon bij Wilders en niet bij Verdonk ofzo.
Feitelijk is er amper een integratiedebat. De PVV roept alleen maar dat de Islamitische cultuur kapot moet. Veel verder dan een 'kopvoddentax' zijn ze tot nu toe niet gekomen bij het aandragen van oplossingen die de integratie bevorderen.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86594625
Maargoed; ik ben best wel benieuwd welke intellectuelen de PVV adepten als een voorbeeld zien.
  zondag 19 september 2010 @ 11:29:54 #83
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_86594837
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:13 schreef Holograph het volgende:

[..]

Alleen jammer dat de PVV zulke idiote voorstellen doet (kopvoddentax, F-16's afsturen op probleemwijken in Gouda, knieschot voor Marokkaanse straatterroristen, Koran verbieden, etc.). Ik verwacht dat het kabinet Rutte I harde doch pragmatische maatregelen treft om de rotzooi die de PvdA heeft achtergelaten, op te ruimen.
pi_86594874
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:29 schreef voice-over het volgende:

[..]

Alleen jammer dat de PVV zulke idiote voorstellen doet (kopvoddentax, F-16's afsturen op probleemwijken in Gouda, knieschot voor Marokkaanse straatterroristen, Koran verbieden, etc.). Ik verwacht dat het kabinet Rutte harde doch pragmatische maatregelen treft om de rotzooi die de PvdA heeft achtergelaten, op te ruimen.
Doe even antwoorden; wie zijn jou intellectuele voorbeelden? Ook jij haalt toch ergens je wijsheid vandaan?
  zondag 19 september 2010 @ 11:31:58 #85
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86594890
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:20 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Inderdaad, want het integratiedebat begon bij Wilders en niet bij Verdonk ofzo.
Feitelijk is er amper een integratiedebat. De PVV roept alleen maar dat de Islamitische cultuur kapot moet. Veel verder dan een 'kopvoddentax' zijn ze tot nu toe niet gekomen bij het aandragen van oplossingen die de integratie bevorderen.
Eigenlijk werd het debat pas doorbroken door Pim Fortuyn. De Paarse regering kon het niet zoveel schelen, zolang er niet over gesproken werd (en ze er zelf geen last van hadden, politici wonen over het algemeen niet in achterstandswijken), was er niks aan de hand met hun positie.

Gelukkig kwam toen Pim Fortuyn, die deze Politiek Correcte kerk bestreed, en daarmee veel stemmen wist te verwerven. Helaas, mede door de demonisering van Fortuyn, werd hij vermoord, en kwamen we er achter dat de LPF last had van GroenLinks perikelen.

De VVD sloeg haar slag met Verdonk (die overigens falend beleid voerde), en won daarmee veel stemmen. Maar in 2007 richtte ze haar eigen partij op, en kwamen we erachter wat voor raar wijf het was.

Dus inderdaad, als de PVV er niet was, waren we nu weer in (Extreem) Paarse toestanderen terrecht gekomen, waar integratie en immigratie geen enkele rol meer speelde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Holograph op 19-09-2010 11:38:44 ]
pi_86595162
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:31 schreef Holograph het volgende:

[..]

Eigenlijk werd het debat pas doorbroken door Pim Fortuyn. De Paarse kabinetten kon het niet zoveel schelen, zolang er niet over gesproken werd (en ze er zelf geen last van hadden, politici wonen over het algemeen niet in achterstandswijken), was er niks aan de hand met hun positie.

Gelukkig kwam toen Pim Fortuyn, die de Politiek Correcte kerk bestreed, en daarmee veel stemmen wist te verwerven. Helaas, mede door de demonisering van Fortuyn, werd hij vermoord, en kwamen we er achter dat de LPF last had van GroenLinks perikelen.

De VVD sloeg haar slag met Verdonk (die overigens falend beleid voerde), en won daarmee veel stemmen. Maar in 2007 richtte ze haar eigen partij op, en kwamen we erachter wat voor raar wijf het was.

Dus inderdaad, als de PVV er niet was, waren we nu weer in (Extreem) Paarse toestanderen terrecht gekomen, waar integratie en immigratie geen enkele rol meer speelde.
De kogel kwam zeker van links :') ?
Vergeten dat er een veel strengere vreemdelingenwet tot stand kwam in een paars kabinet?
  zondag 19 september 2010 @ 11:43:49 #87
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86595181
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:42 schreef Compatibel het volgende:

[..]

De kogel kwam zeker van links :') ?
Ik hoef je natuurlijk niet te herinneren aan demagogische uitspraken van bepaalde linkse politici over Fortuyn?
quote:
Vergeten dat er een veel strengere vreemdelingenwet tot stand kwam in een paars kabinet?
Helaas is deze nooit uitgevoerd door het Paarse kabinet. Deze werd pas uitgevoerd in kabinet Balkende I / II / III
http://statline.cbs.nl/St(...),T,G3&STB=G1,G5&VW=G

[ Bericht 12% gewijzigd door Holograph op 19-09-2010 11:51:19 ]
pi_86597536
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

' :') ' :') ' :') ' ad infinitum.

Op dezelfde manier kun je ook niet kiezen of je links of rechts bent, of je liberaal bent of nazi. Het overkomt je gewoon.

:')
Geloof is natuurlijk wel het gevolg van indoctrinatie. Wanneer jou constant wordt verteld dat god de aarde heeft gemaakt en weet ik het allemaat wat, dan ga je daar op een gegeven moment heilig in geloven. Het is best lastig om je daaraan te onttrekken. Dat verklaart ook waar sommige intelligente mensen gelovig zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 19 september 2010 @ 13:12:14 #89
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_86597630
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geloof is natuurlijk wel het gevolg van indoctrinatie. Wanneer jou constant wordt verteld dat god de aarde heeft gemaakt en weet ik het allemaat wat, dan ga je daar op een gegeven moment heilig in geloven. Het is best lastig om je daaraan te onttrekken. Dat verklaart ook waar sommige intelligente mensen gelovig zijn.
Eens hoor, maar het is natuurlijk geen aangeboren gegeven, wat wel wordt gesuggereerd.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_86597772
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:26 schreef dylany het volgende:

[..]

Door figuren als Ramdas wordt Wilders steeds groter. :D

Het maakt mij niet uit hoor maar voor jou is het blijkbaar wel een beetje sneu dat Ramdas het tegengestelde bereikt van wat hij wil bereiken. ;)

Aan de andere kant, wie hoort/leest Ramdas nou met zijn semi-intellectuele prietpraat, bijna niemand toch? c_/
Als jij gelijk hebt, dan toont dat eens temeer de domheid van de Wildersstemmer aan. Ramdas spreekt niet namens alle moslims in Nederland, maar gewoon namens hemzelf. Als Wilders iets beledigends roept, dan wordt dat toch ook niet alle Nederlanders aangerekend?
pi_86598542
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:43 schreef Holograph het volgende:

[..]

Leuk verssschijnsel, mensen die zeggen dat de PVV haatzaait, maar zelf net zo goed haatzaaiende teksten ondersteunen. I couldn't careless, maaar kom dan niet aan met dat Wilders haatzaait. Je doet in feite hetzelfde als de PVV, alleen dan vanuit een ander perspectief. Face it.
Neuh die stelling van jou kan ik bepaald niet ondersteunen. Leuk om op die manier te proberen de onzin van Wilders goed te praten maar dat lukt je maar matig :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_86598578
quote:
Op zondag 19 september 2010 08:52 schreef voice-over het volgende:
Wat een haatzaaier is die Ramdas, vindt dat er teveel blanken in Nederland wonen.
Je hebt het stuk niet gelezen?
pi_86598647
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

Tsja. Dat hoor ik zo vaak. Ik vind het een beetje een zwaktebod, eerlijk gezegd.
Nou nogal inderdaad :D. Of als Wilders niet mag regeren wordt hij nog groter!!!
pi_86598702
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:55 schreef marky het volgende:Dat nu eindelijk de kans zich voordoet dat we gaan naar een maatschappij waar de overheid alleen nog maar vangnet is en niet meer de maker van de samenleving. Waar de samenleving zelf verantwoordelijk is voor de samenleving.
Tja waarom dan de grootste maakbaarheidsdenker van de huidige politiek (Wilders) een grote rol geven in de regering?
  zondag 19 september 2010 @ 13:49:36 #95
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86598924
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Neuh die stelling van jou kan ik bepaald niet ondersteunen. Leuk om op die manier te proberen de onzin van Wilders goed te praten maar dat lukt je maar matig :)
Leg mij het verschil uit tussen Ramdas uitspraken die jij ondersteunt en Wilders. Je oke, Wilders heeft nog nooit gesuggereerd dat een Moslim een inferieur mens is, Ramdas wel.

Vooralsnog doe je hetzelfde als Wilders, alleen dan een stuk grover.

Want wat je nou doet is natuurlijk erg makkelijk.
  zondag 19 september 2010 @ 13:53:52 #96
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86599068
quote:
Anil Ramdas, die in de jaren negentig de gewoonte had achter iedere boom een fascist te ontwaren, bereikt in dit stuk nieuwe dieptepunten - zelfs voor zijn doen. Ramdas zet alle stemmers op Geert Wilders weg als 'achterlijk' en inferieur. Natuurlijk. Dat zich links noemende intellectuelen de gemiddelde Jan Modaal als 'achterlijk' wegzetten, gebeurt niet voor het eerst. Hoezo, opkomen voor de onderklasse? Maar zelden gebeurde het zo haatdragend als bij Ramdas. Wie maar lang genoeg door types als Ramdas voor achterlijk wordt uitgescholden, wendt zich uiteindelijk tot Wilders. Anil Ramdas is geen haar beter dan de man wiens ideeën hij wenst te bestrijden. Sterker: hij is erger. Verblind door withete haat jegens white trash meent hij dat anderen hem hierom vooruitstrevend zullen vinden. Die taxatiefout zal zelfs Wilders niet maken.
Aldus Joost Zwagerman

Mooi om te zien dat er ook nog Linksen zijn die niet de über/untermensch retoriek van Ramdas steunen. Want het valt me echt tegen van bepaalde Linksen dat ze zeggen dat Wilders haatzaait, maar het zelf in grove lijnen overdoen.
pi_86601529
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als jij gelijk hebt, dan toont dat eens temeer de domheid van de Wildersstemmer aan.
Verklaar je nader. c_/

quote:
Ramdas spreekt niet namens alle moslims in Nederland, maar gewoon namens hemzelf. Als Wilders iets beledigends roept, dan wordt dat toch ook niet alle Nederlanders aangerekend?
Nee, maar waarom zeg je dat?
Rekent men alle buitenlanders datgene wat Ramdas roept aan dan?
pi_86601716
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:04 schreef dylany het volgende:

[..]

Verklaar je nader. c_/
[..]

Nee, maar waarom zeg je dat?
Rekent men alle buitenlanders datgene wat Ramdas roept aan dan?
Jij stelt dat gelul van die Ramdas koren op de molen is van de PVV. Ik stel enkel dat ik dat vreemd zou vinden vanuit het oogpunt van een PVV-stemmer. Waarom zou iemand zich gesterkt voelen PVV te stemmen als een of andere willekeurige kerel deze taal bezigt? Ik geloof overigens van harte dat je gelijk hebt en Ramdas de PVV een plezier doet met zijn uitspraken, maar het is wel onzinnig.
pi_86601854
ik zie het probleem niet zo. Natuurlijk is het een overdreven rel-stukje, maar dat steekt hij ook niet onder banken of stoelen me dunkt :?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86602855
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:13 schreef oompaloompa het volgende:
ik zie het probleem niet zo. Natuurlijk is het een overdreven rel-stukje, maar dat steekt hij ook niet onder banken of stoelen me dunkt :?
Heb het idee dat het juist géén overdreven rel-stukje is, maar dat hij elk woord meent.
Er spreekt een woede uit, echt niet normaal. Had dat van deze man niet verwacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')