quote:
Kortom, ik had twee weken geleden beter stiekem met haar tieten kunnen spelen, dan was ik je namelijk voor?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jep, het drummermeisje is voor mezelf. Myraela is mijn mama
Ehh..ja, ja precies!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kortom, ik had twee weken geleden beter stiekem met haar tieten kunnen spelen, dan was ik je namelijk voor?
Niet eens gedaan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kortom, ik had twee weken geleden beter stiekem met haar tieten kunnen spelen, dan was ik je namelijk voor?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoi Cue...
Waren je benen nog omhoog vannacht?
Hij, best welquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet eens gedaan?Je bent echt te netjes hè
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoi Cue...
Waren je benen nog omhoog vannacht?
ah, kan je hem ook even hier langs sturen?quote:
lol die avond ben ik echt net voorbij de voordeur in een giga coma gestortquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet eens gedaan?Je bent echt te netjes hè
wss lange overstap?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:51 schreef -Engel- het volgende:
een vlucht van 16 uur die normaal 7 uur duurt ... WTF
Jongens , beetje kalm aan met deze jonge hinde ajb..quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jep,,Myraela is mijn moeder, dus zou het niet chill vinden als je die kaapt. Voor de rest ben je vrij in je keuze.
Ook zonder sex kan je het leuk hebben. Aangezien ik niet naar Enschede heb hoeven afreizen ga ik uit van een geslaagde avondquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook dat nietEn ook niet on top.. of wat dan ook wat sex impliceert
Als jij in coma was, wie heeft dan je kleding uitgetrokken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol die avond ben ik echt net voorbij de voordeur in een giga coma gestort![]()
mn kleren uitgetrokken en in n heel lange slaap gevallen
Ah, dat bewaar je voor morgen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook dat nietEn ook niet on top.. of wat dan ook wat sex impliceert
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij in coma was, wie heeft dan je kleding uitgetrokken?
Het was een geslaagde avond ;Yquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook zonder sex kan je het leuk hebben. Aangezien ik niet naar Enschede heb hoeven afreizen ga ik uit van een geslaagde avond
Nee, voor vanavond met mezelfquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, dat bewaar je voor morgen?
Toen ik nog wel eens bij mn ouders in de auto zat vond ik t een leuk programmaquote:
Ik heb niet zo snel kriebels van iemand. Het is een leuke jongen, heb er mee gelachen en het klikt naar mijn idee wel. In die zin denk ik wel een jongen waar ik voor zou kunnen vallen. Maar dat heeft wel meer tijd nodigquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef xFriendx het volgende:
Wel kriebels of ben je daar nog niet helemaal over uit?
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb niet zo snel kriebels van iemand. Het is een leuke jongen, heb er mee gelachen en het klikt naar mijn idee wel. In die zin denk ik wel een jongen waar ik voor zou kunnen vallen. Maar dat heeft wel meer tijd nodig
Ik vond het net wel grappigquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen ik nog wel eens bij mn ouders in de auto zat vond ik t een leuk programma
Dat is idd even afwachten. Hebben helemaal niks besproken over evt vervolg. Dus het is echt afwachtenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed nieuwsEn alles op zijn tijd, als hij (ook) belangstelling heeft zal ie niet snel weglopen
korte overstap is veeel duurder? dan zou ik het doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja klopt... overstappen in Milaan....
hmm... zal ik het doen of niet...
hoe is de terugvlucht?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als jij daar zin in hebt.. dan wel he.. anders nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Leuk Cue!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is idd even afwachten. Hebben helemaal niks besproken over evt vervolg. Dus het is echt afwachten
Nouja, ik luister het niet meer, dus kan er niet over oordelenquote:
Reis waarheen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
terugvlucht is met overstap in Rome 5,5 uur dat valt igg nog meequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe is de terugvlucht?
ik vind n lange heenvlucht altijd minder erg dan n lange terugvlucht
dan zou ik t gewoon doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
terugvlucht is met overstap in Rome 5,5 uur dat valt igg nog mee
*jongen zoekt een gewilliger iemand ondertussen..*quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb niet zo snel kriebels van iemand. Het is een leuke jongen, heb er mee gelachen en het klikt naar mijn idee wel. In die zin denk ik wel een jongen waar ik voor zou kunnen vallen. Maar dat heeft wel meer tijd nodig
Kan me niet voorstellen, want Cue is gewoon tof!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:04 schreef kitao het volgende:
[..]
*jongen zoekt een gewilliger iemand ondertussen..*
Dat kanquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:04 schreef kitao het volgende:
*jongen zoekt een gewilliger iemand ondertussen..*
Daarom ben ik ook al zo lang vrijgezelquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen, want Cue is gewoon tof!
Of je date gewoon de verkeerde jongens.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook al zo lang vrijgezel
Dat kan ook jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:07 schreef Spezza19 het volgende:
Of je date gewoon de verkeerde jongens.....
Dat laatste lijkt me stug....quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan ook ja
of niemand wou met mij daten![]()
quote:
Je bent een hartstikke mooie meid, hee. Dat laatste dus sowieso niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan ook ja
Of je koos er zelf voorquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan ook ja
En jij kent mij.. van..?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je bent een hartstikke mooie meid, hee. Dat laatste dus sowieso niet.
Als je na 20 dates nog zou twijfelen zou ik ook wel verder kijken als jongen ja, maar een dame hoeft niet direct te happen. Je mag elkaar best wat aftasten (figuurlijk) en de jongen een beetje moeite doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook al zo lang vrijgezel
Hij komt om kwart voor 4 pasquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirlwil postbodedude zn nek omdraaien om deze compleet nutteloze zaterdagochtend
Leuk hoor !quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat ie best wel gids wil spelen..... de meeste lui die er geweest zijn roepen allemaal... DOEN...
quote:Fatal error: Call to undefined function single() in /home/bartbergma/domains/bartbergmans.com/public_html/showcase/2/pages/test.page.php on line 2
Ik heb je gezienquote:
Nou, qua uiterlijk ben je erg date-baar.... en innerlijk kan men pas beoordelen als ze je daten....quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom? Dit was mijn eerste date sinds.. uhm.. jaren...
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:09 schreef xFriendx het volgende:
Waarom je zolang vrijgezel ben geen idee. Ik kan hier natuurlijk een ontzettende slijmopmerking plaatsen, maar ik ken je niet goed genoeg om daar ook maar iets zinnigs over te zeggen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirlwil postbodedude zn nek omdraaien om deze compleet nutteloze zaterdagochtend
dan prop ik dat pakje waar de zon niet schijntquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij komt om kwart voor 4 pas.
En toch is het stom!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]dat weet je als je afspreekt tussen 9:00 en 13:00
dat werkt nu eenmaal zo....
Tnxquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, qua uiterlijk ben je erg date-baar.... en innerlijk kan men pas beoordelen als ze je daten....
Nee, maar jij hebt mij ook gezien en gesprokenquote:
Niet !quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen, want Cue is gewoon tof!
preciesquote:
Ja klopt, maar het was een reactie op boudibou... Ik (her)ken hem niet.. dus hoe weet ie dat ik een mooie meid benquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt mij ook gezien en gesproken
Moet je gewoon voor straf naakt naar beneden lopenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies
ik moet ook douchen enzomja zal je net zien dat die dude dan wel voor de deur staat
Niet..maar om een vreemde nou voor een dikke, lelijke hoer uit te maken gaat me wat ver. Kan ik beter positief zijnquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet..maar om een vreemde nou voor een dikke, lelijke hoer uit te maken gaat me wat ver. Kan ik beter positief zijn.
hmm, ke. Ik heb geen kloon.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het was een reactie op boudibou... Ik (her)ken hem niet.. dus hoe weet ie dat ik een mooie meid ben
Ik ben dan van mening.. dat als je het niet weet, dat je er dan beter niks over kan zeggenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:14 schreef Boudibou het volgende:
Niet..maar om een vreemde nou voor een dikke, lelijke hoer uit te maken gaat me wat ver. Kan ik beter positief zijn.
De MI, wat doe jequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Moet je gewoon voor straf naakt naar beneden lopenDat zal hem leren!
Tís dat ik je niet ken , anders had je nu al een plof van me gehad...quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is mijn voorgevoel wat ik bij je heb. Maargoed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben dan van mening.. dat als je het niet weet, dat je er dan beter niks over kan zeggen
Want het heeft dan toch geen waarde
Dit klinkt bekendquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Tís dat ik je niet ken , anders had je nu al een plof van me gehad...
Want..?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Tís dat ik je niet ken , anders had je nu al een plof van me gehad...
Gezien de discussie wat een date nu is.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:16 schreef PeuRac het volgende:
aar Cue, waarom heb je zo lang niet gedate?
Geen enkele enigszins interessante kerel wou mij..quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:16 schreef PeuRac het volgende:
aar Cue, waarom heb je zo lang niet gedate?
een date noem ik .. twee mensen die samen wat gaan doen om te kijken of er potentie in zit voor evt meer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gezien de discussie wat een date nu is.....
Ik pleeg plagiaat van Skippy , die ploft er ook graag op los..quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dit klinkt bekendzou ik Kitao dan toch IRL kennen
![]()
Tja..voor de ene is sex 'meer', voor de ander is dat een evt relatie..quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
een date noem ik .. twee mensen die samen wat gaan doen om te kijken of er potentie in zit voor evt meer.
dat definieer ik sowieso pas achterafquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gezien de discussie wat een date nu is.....
Kan ik me moeilijk voorstellen, of je wordt qua persoonlijkheid ondergesneeuwd. Daarvoor heb ik je alleen niet lang genoeg gesprokenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen enkele enigszins interessante kerel wou mij..
en ze gingen altijd voor mijn vriendinnen
Deze van gister leerde ik dan ook kennen toen mijn vriendin net weg was
Als dit niet bescheiden is..quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Ow jongens vergeet niet. Tot voor kort (jaar/half jaar terug) was ik opzich nog wel een lelijke trol hoor. Of tenminste zeker lelijker dan nu
Ik doel dan op relatie. Voor sexquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja..voor de ene is sex 'meer', voor de ander is dat een evt relatie..
Klopt, maar ik doel dan voor relatie.Wil ik seks hoef ik niet op datequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Boudibou het volgende:
Tja..voor de ene is sex 'meer', voor de ander is dat een evt relatie..
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1118431/d8c14d9d/louis_c_k.html
a oke....quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
een date noem ik .. twee mensen die samen wat gaan doen om te kijken of er potentie in zit voor evt meer.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ken Cue_ al een tijdje en je moet je grove mond houden.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Ow jongens vergeet niet. Tot voor kort (jaar/half jaar terug) was ik opzich nog wel een lelijke trol hoor. Of tenminste zeker lelijker dan nu
En wat als dat niet te intentie is, maar het komt er wel uit?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..] date noem ik .. twee mensen die samen wat gaan doen om te kijken of er potentie in zit voor evt meer.
Dan heb je gelukquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En wat als dat niet te intentie is, maar het komt er wel uit?
Duidelijk!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doel dan op relatie. Voor sex
[..]
Klopt, maar ik doel dan voor relatie.Wil ik seks hoef ik niet op date
Dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Dan ben ik wel heel benieuwd naar je nu!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die extra kilo's die toen meesleepten
Ach laat maar gaan , maar een beetje respect mag ook wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:22 schreef Boudibou het volgende:
[..].. waar loop je nu om te janken..
Dit was gewoon verkeerd klikken.. had het niet gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Duidelijk!
Psst..irritant soms he, met je mobiel fokken
owja.. jij hebt me nog niet gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel benieuwd naar je nu!
Sorry, maar volgens mij heeft ie niks verkeerds gezegd... dus.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Ach laat maar gaan , maar een beetje respect mag ook wel.
Nee! kom eens even langsquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
owja.. jij hebt me nog niet gezien
Ben altijd, nja vaak dan, respectvol naar wie dan ook. Wist niet dat een grapje ookal uit den boze was. Maargoed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Ach laat maar gaan , maar een beetje respect mag ook wel.
Voor jou wel, nu je je huis niet uit kanquote:
Hehe ok ok.. deze 'foutjes' maak ik nl soms ook op mn mobiel, dubbel quoten of per ongeluk op plaats reactie drukken terwijl ik nog bezig ben met typen. Maargoedquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit was gewoon verkeerd klikken.. had het niet gezien(zit gewoon op m'n laptop)
Het gebeurd, ook niet erg gelukkigquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe ok ok.. deze 'foutjes' maak ik nl soms ook op mn mobiel, dubbel quoten of per ongeluk op plaats reactie drukken terwijl ik nog bezig ben met typen. Maargoed
Jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor jou wel, nu je je huis niet uit kan
Voor zover ik weet +1quote:
Hehe, toch geen slecht idee van mij dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja
Heb wel de automaat van mijn moeder mee, dus kan gelukkig wel wat auto rijden
sorry , my bad.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar volgens mij heeft ie niks verkeerds gezegd... dus.....
Lees zelf dan eens terug wat je schreef anders.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben altijd, nja vaak dan, respectvol naar wie dan ook. Wist niet dat een grapje ookal uit den boze was. Maargoed.
Waarmee heb je het bepaald?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Overrated.. is gister nog bepaald hier
Ik gebruik mijn Blu-ray speler gewoon voor DVD's.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Overrated.. is gister nog bepaald hier
Een hamer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarmee heb je het bepaald?
Het was niet specifiek op mij gericht wat hij zei. Dus ik voelde mij niet beledigd ofzo hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef kitao het volgende:
Lees zelf dan eens terug wat je schreef anders.
En dat dan tegen iemand die met haar gewicht worstelt en er iets tegen wil doen...
Reacties van hierquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De voordelen van een blu-ray ten opzichte van dvd (anders dan bij van vhs naar dvd), zijn het niet waard om je verzameling te vervangen. Zeker niet als je geen dikke plasma aan hebt hangen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, nu begin je het wat te dramatiseren. Het is in dat geval ongelukkig gekozen, want ik houd geen dagboek bij van Fokkers en hun problemen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef kitao het volgende:
[..]
Lees zelf dan eens terug wat je schreef anders.
En dat dan tegen iemand die met haar gewicht worstelt en er iets tegen wil doen...
Ok , witte vlag dan..quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was niet specifiek op mij gericht wat hij zei. Dus ik voelde mij niet beledigd ofzo hoor
Ik heb zo'n LCD TV en een Blu-ray speler. Werkt prima, prachtig beeldje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De voordelen van een blu-ray ten opzichte van dvd (anders dan bij van vhs naar dvd), zijn het niet waard om je verzameling te vervangen. Zeker niet als je geen dikke plasma aan hebt hangen.
Als jij een SD-teevee hebt of een klein apparaat waardoor je resolutie van je oog toch wordt overtroffen heeft het inderdaad geen zin.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De voordelen van een blu-ray ten opzichte van dvd (anders dan bij van vhs naar dvd), zijn het niet waard om je verzameling te vervangen. Zeker niet als je geen dikke plasma aan hebt hangen.
Ik zag het verschil ook niet tussen blu-ray en dvd....quote:
Nee dvd, heb hier een oude tv staan met een beeldbuis, het verschil zie ik toch niet, en blu ray films zijn toch nog te duurquote:
Download + http://tweakers.net/pricewatch/cat/617/blu-ray-branders.html + http://tweakers.net/price(...)XVYcqxTiFFf64xzaH3x8 =quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee dvd, heb hier een oude tv staan met een beeldbuis, het verschil zie ik toch niet, en blu ray films zijn toch nog te duur
*kusje geeft*quote:
Ja, ik moet ook maar eens actief wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga maar eens douchen en aankleden
Kreeg nog een eng idee om naar de blauwe hel te gaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook maar eens actief worden
Blauwe hel?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kreeg nog een eng idee om naar de blauwe hel te gaan![]()
Nee, ikeaquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Blauwe hel?Buitenlucht bedoel je?
LOL... wat moet je daar doen?quote:
FF orienteren, mn kledingkast is aan vervanging toequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
LOL... wat moet je daar doen?
* Spezza19 moet ook naar IKEA....
Nou ja, moeten is groot woord, maar wil daar wat dingen halen....
Oh, orienteren kan je ook online...quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
FF orienteren, mn kledingkast is aan vervanging toe
K wil ook ff de deur uit, geen zin om de hele dag binnen te zitten, zeker niet omdat t best lekker weer isquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, orienteren kan je ook online...
Niks geen mensen die in de weg lopen enzo....
hehe.... dan pak je een terrasje en kijk je vanavond op ikea.nl hahahaquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
K wil ook ff de deur uit, geen zin om de hele dag binnen te zitten, zeker niet omdat t best lekker weer is
Klinkt ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
hehe.... dan pak je een terrasje en kijk je vanavond op ikea.nl hahaha
een iMac aansluiten kost 2 minuten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:00 schreef Myraela het volgende:
Fuck de computers moeten opnieuw aangesloten worden. Nu moet ik weer op mijn telefoon internetten.
Ja dus....wat vind je van deze akoestische gitaar ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
een iMac aansluiten kost 2 minuten.
Ja. Hij begint zo. Moet eerst het draadloze netwerk maken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
een iMac aansluiten kost 2 minuten.
Duurt 1 minuut.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Hij begint zo. Moet eerst het draadloze netwerk maken.
Hij ziet er wel nice uit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja dus....wat vind je van deze akoestische gitaar ?
Een nummer met herinneringen voor mij....ik word er sentimenteel van..quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij ziet er wel nice uit.![]()
Het nummer valt alleen tegenHij speelt 1 rifje en dat gaat op repeat.
Vrouwen hebben altijd 100% speling nodig, dus een vrouw krijgt met dit soort dingen het dubbele aan tijdquote:
Tja , dat krijg je als je 23 bent , dan loop je achter...quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:12 schreef littledrummergirl het volgende:
oh helphoor net dat ik vanavond meegenomen wordt naar n jimmy hendrix tribute avond, ken amper wat van die dude
Gewoon ff YT-en....quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:12 schreef littledrummergirl het volgende:
oh helphoor net dat ik vanavond meegenomen wordt naar n jimmy hendrix tribute avond, ken amper wat van die dude
ja ben bezigquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon ff YT-en....![]()
voorbereiding is het halve werk
Paar glazen whiskey achterover drukken en dan luisteren...wordt het stukken beterquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ben bezigmaar vind t niet echt heel boeiend moek zeggen
ff n luie copy paste uit mn foboquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Paar glazen whiskey achterover drukken en dan luisteren...wordt het stukken beter
Vind Jimi zelf wel koninklijk, ook zonder drank, maar iedereen zn eigen meuk. Van wat voor soort muziek houden jullie van, chicks uit Rotjeknor?
ik heb dus niet echt n favoriet genrequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff n luie copy paste uit mn fobo![]()
knip
Hm, ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff n luie copy paste uit mn fobo![]()
Ultiem goede muziek
gorillaz
the prodigy
rammstein
fatboy slim
billy joel
black eyed peas
de jeugd van tegenwoordig
jack parrow
bo burnham
the offspring
guus meeuwis
gwen stefani
acda en de munnik
the partysquad
robbie williams
claudia de breij
nizlopi
sidney samson
drs p
ramses shaffy
yann tierssen
pendulum
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef littledrummergirl het volgende:
luister dit as we speakfuck jimmy!
Hoe lang woon je in A'foort dan? Pas net verhuisd?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef -Engel- het volgende:
Net mijn nieuwe buurtjes ontmoet....
Ik denk dat die wel oke zijn... op basis van een 1ste indruk
1ste indruk is vaak de bestequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef -Engel- het volgende:
Net mijn nieuwe buurtjes ontmoet....
Ik denk dat die wel oke zijn... op basis van een 1ste indruk
Nee... mijn bovenbuurman is verhuisd en nu zijn er dus 2 nieuwe voor in de plaats gekomen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe lang woon je in A'foort dan? Pas net verhuisd?
Wat ben ik ook een retard..had deze optie niet eens gezien..quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... mijn bovenbuurman is verhuisd en nu zijn er dus 2 nieuwe voor in de plaats gekomen...
Ik zelf woon er nu bijna 2 jaar...
Fuck Jimmy.....?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef littledrummergirl het volgende:
luister dit as we speakfuck jimmy!
jaquote:
Heiden!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
japendulum is vele malen beter
Pardon?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wel bizarre toeval. Zat gisteren bij een maat te chillen en toen hij deze opzette zei ik dat ik deze niet eerder gehoord heb. En toevallig kom jij er ook mee..quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Goedemiddag sunshinequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:55 schreef little-miss-sunshine het volgende:
LMS meld zich ..goedemiddag al tezamen
Hoi LMSquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:55 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Als ik jou zie moet ik aan het nummer Sunshine denken van Ginger Ninja..en als ik daaraan moet denken, denk ik direct aan het WKquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:55 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Ik was het WK net vergeten..quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ik jou zie moet ik aan het nummer Sunshine denken van Ginger Ninja..en als ik daaraan moet denken, denk ik direct aan het WK..
Maar goedemiddag zonnestraaltje
daarvoor uit Enschedequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat ben ik ook een retard..had deze optie niet eens gezien..
Aha..2 jaar he..en daarvoor kwam je uit...
Yoquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:55 schreef little-miss-sunshine het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:05 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Worden er Singles uitgedeeld/weggegeven?!
Ik wil de knappe mannen graag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:05 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Worden er Singles uitgedeeld/weggegeven?!
En wat is knap?! dan weet ik waar ik rekening mee moet houden..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil de knappe mannen graag.
Lange mannen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:08 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
En wat is knap?! dan weet ik waar ik rekening mee moet houden..
Ik heb ook nooit eens gelukquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hehe, leuk, Enschede. Is het btw Enschéde of Enschedé? Denk zelf de laatste, maar genoeg mensen zeggen het anders.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daarvoor uit Enschedemaar je bedoelt waar ik geboren ben of niet?
Ok, dat klinkt eenvoudig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lange mannen.Als ze lang zijn ben ik al snel tevreden.
Pas na afloop meid , dan kom ik de beloning ophalen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
Als ik jou maar een beetje ken heeft het vast met seks te maken.
Stiekem een dikke zool onder je schoenen laten zettenquote:
Je hebt er toch al een?????quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben 1.85. Ik vind het toch wel fijn als ik me echt nog een meisje voel bij een man, dus een stukje langer en wat ouder dan dat ik ben. Gotta love it.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:10 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt eenvoudig.ik hou van lang(ere) mannen. in ieder geval boven de 1.77 anders kan ik geen hakken dragen
Noem het Pluskut en je bent ook klaar.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, leuk, Enschede. Is het btw Enschéde of Enschedé? Denk zelf de laatste, maar genoeg mensen zeggen het anders.
Ehh..ja, kan ook hehe.. waar ben je geboren?
Cougarquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt er toch al een?????
Ik wil er ook een.... mag ik een jonkie
1.90 lang genoeg?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:10 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt eenvoudig.ik hou van lang(ere) mannen. in ieder geval boven de 1.77 anders kan ik geen hakken dragen
Hoe jong minimaal?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede he.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben 1.85. Ik vind het toch wel fijn als ik me echt nog een meisje voel bij een man, dus een stukje langer en wat ouder dan dat ik ben. Gotta love it.
Graseter is nog singlequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gij vuige playerquote:
ben 1.87..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
Ik ben 1.85. Ik vind het toch wel fijn als ik me echt nog een meisje voel bij een man, dus een stukje langer en wat ouder dan dat ik ben. Gotta love it.
* Spezza19 valt ook afquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja echt niet tof.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat is best lang voor een vrouw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Hi...quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Noem het Pluskut en je bent ook klaar.....
maar het is idd Enschedeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Geboren in 't GooiLaren NH
Ik heb eens iets met een jongen gehad die maar iets kleiner was, maar wel echt mager, terwijl ik alles behalve slank ben. Zelfs dat zag er ook al niet uit. Slank en lang mag wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]woohoo nog n lange vrouw
![]()
ik heb ooit n vriendje gehad van 1.65geen gezicht was dat
tot ongeveer 24 .... daaronder weet ik het niet...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe jong minimaal?![]()
Balen, val ik automatisch af voor de vrouwen die een lange man willen..
Nooooooquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi...
Malta wordt het niet..... met tussenstop is het 16 uur vliegen heen en nog steeds 5 terug...
ik heb een goeie mentorquote:
Zou jij een jongen van 24 willen? Dat vind ik ook wel een mooie leeftijd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tot ongeveer 24 .... daaronder weet ik het niet...![]()
En hoe lang ben je dan???
Ja zekerquote:
Zoals ik al zei ... oudere mannen blijven niet hangen (die hebben bindingsangst denk ik of ik ben wat te direct voor ze..... )quote:En waarom een jonkie?Oudere mannen.
Ofja, ookweer niet te oud hoor.
Het is onbeleefd, maar mag ik u vragen hoe jong u bent?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tot ongeveer 24 .... daaronder weet ik het niet...![]()
En hoe lang ben je dan???
Of ze ruilen je in voor een jonger modelquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:21 schreef -Engel- het volgende:
Zoals ik al zei ... oudere mannen blijven niet hangen (die hebben bindingsangst denk ik of ik ben wat te direct voor ze..... )
Als je naar Regillio Tuur loopt hoef je je niet te schamen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja echt niet tof.Nooit hakken aan kunnen doen, tenzij ik zeker weet dat ik met een langere jongen ben.
Mja wat voor mij oudere mannen zijn, zijn voor jou dan weer jongere mannen. 22-30 vind ik meestal wel tof.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja zeker![]()
[..]
Zoals ik al zei ... oudere mannen blijven niet hangen (die hebben bindingsangst denk ik of ik ben wat te direct voor ze..... )
Really?quote:
En heb je gewonnen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:18 schreef Boudibou het volgende:![]()
Ahaa,,het Gooi, mooi. Enige keer dat ik daar geweest ben, was met een voetbaltoernooi waar ik tegen D. Blind moest spelen.
Dat ja. Ik zie mezelf eigenlijk echt niet een huwelijk hebben, met kinderen enzo..toch afschuwelijk. Prefereer dan liever een leventje net als Charlie Harperquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of ze ruilen je in voor een jonger model
Ja maar die klapt vrouwen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:22 schreef kitao het volgende:
[..]
Als je naar Regillio Tuur loopt hoef je je niet te schamen...
Dat heb ik alquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zie mezelf eigenlijk echt niet een huwelijk hebben, met kinderen enzo..toch afschuwelijk. Prefereer dan liever een leventje net als Charlie Harper.
Hallo hé , wat zeggen de psychologen onder ons eigenlijk hiervan ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:18 schreef Myraela het volgende:
Ja echt niet tof.Nooit hakken aan kunnen doen, tenzij ik zeker weet dat ik met een langere jongen ben.
* PeuRac valt blijkbaar in de categorie oudere mannenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja wat voor mij oudere mannen zijn, zijn voor jou dan weer jongere mannen. 22-30 vind ik meestal wel tof.
Ik dacht serieus dat je 19 was.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
30
Maar goed, nog net in de categorie van Myraela
Ik ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac valt blijkbaar in de categorie oudere mannen
Ja a.j.b. ..... ik had echt ontzettend veel zin om naar je toe te komenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Noooooo![]()
Ik zal eens zoeken naar betere vluchten, ok?
Dat was ik al aan het doen, maar toen moest ik bier drinken op een feestje
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zie mezelf eigenlijk echt niet een huwelijk hebben, met kinderen enzo..toch afschuwelijk. Prefereer dan liever een leventje net als Charlie Harper.
Voor mij oudere mannen. In de categorie waarop ze op hun mooist zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac valt blijkbaar in de categorie oudere mannen
Dank je.... ik zie er ook gewoon jong uitquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je 19 was.
Nee, nipt verloren dacht ik. Maar dat was dan ook echt 10 jaar geleden, dus weet de uitslag niet meer. Was wel vereerd dat ik even met zn pa had gepraat en een handtekening gekregen..quote:
Dat heb ik dus wel op dit moment.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat, maar dan zonder broertje + kiddo die in je huis rond hangt
Barney Stinson FTWquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat, maar dan zonder broertje + kiddo die in je huis rond hangt
Ach,met mn 1 meter 90 kom ik een aardig eindquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stiekem een dikke zool onder je schoenen laten zetten![]()
liep laatst naast een meisje met hakken en ik op casual schoenen, ze was gewoon langertoen ik nette schoenen aan trok was dat verschil gelukkig weg
Nou , ik heb dat koppie van je gezien en zo dik ben je volgens mij nu ook weer niet...toch ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb eens iets met een jongen gehad die maar iets kleiner was, maar wel echt mager, terwijl ik alles behalve slank ben. Zelfs dat zag er ook al niet uit. Slank en lang mag wel.Maar als die ongeveer even lang is moet die lekker breed zijn.
Maar jij bent nog een stukje ouder dan ikquote:
26 kon prima... en 24 kan ook prima.... het wordt pas vreemd als ik straks met iemand van 18 ofzo aan kom zetten....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou jij een jongen van 24 willen? Dat vind ik ook wel een mooie leeftijd.
Nah, het is gewoon niet charmant om als vrouw veel langer te zijn. That's all.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Hallo hé , wat zeggen de psychologen onder ons eigenlijk hiervan ?
Heb je de neiging om je ondergeschikt te maken dat je zo graag een langere man naast je hebt ?
MUHMUHMUH!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
26 kon prima... en 24 kan ook prima.... het wordt pas vreemd als ik straks met iemand van 18 ofzo aan kom zetten....
sorry grasje![]()
Hangt nog wat rond ...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar oudere mannen blijven nooit zo lang hangen..... ik heb het geprobeerd..... echt waar....
Jawel. Ik kan alleen goed foto's maken, waarop ik er beter uitzie.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou , ik heb dat koppie van je gezien en zo dik ben je volgens mij nu ook weer niet...toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |