Download + http://tweakers.net/pricewatch/cat/617/blu-ray-branders.html + http://tweakers.net/price(...)XVYcqxTiFFf64xzaH3x8 =quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee dvd, heb hier een oude tv staan met een beeldbuis, het verschil zie ik toch niet, en blu ray films zijn toch nog te duur
*kusje geeft*quote:
Ja, ik moet ook maar eens actief wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga maar eens douchen en aankleden
Kreeg nog een eng idee om naar de blauwe hel te gaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook maar eens actief worden
Blauwe hel?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kreeg nog een eng idee om naar de blauwe hel te gaan![]()
Nee, ikeaquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Blauwe hel?Buitenlucht bedoel je?
LOL... wat moet je daar doen?quote:
FF orienteren, mn kledingkast is aan vervanging toequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
LOL... wat moet je daar doen?
* Spezza19 moet ook naar IKEA....
Nou ja, moeten is groot woord, maar wil daar wat dingen halen....
Oh, orienteren kan je ook online...quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
FF orienteren, mn kledingkast is aan vervanging toe
K wil ook ff de deur uit, geen zin om de hele dag binnen te zitten, zeker niet omdat t best lekker weer isquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, orienteren kan je ook online...
Niks geen mensen die in de weg lopen enzo....
hehe.... dan pak je een terrasje en kijk je vanavond op ikea.nl hahahaquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
K wil ook ff de deur uit, geen zin om de hele dag binnen te zitten, zeker niet omdat t best lekker weer is
Klinkt ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
hehe.... dan pak je een terrasje en kijk je vanavond op ikea.nl hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |