dat definieer ik sowieso pas achterafquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gezien de discussie wat een date nu is.....
Kan ik me moeilijk voorstellen, of je wordt qua persoonlijkheid ondergesneeuwd. Daarvoor heb ik je alleen niet lang genoeg gesprokenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen enkele enigszins interessante kerel wou mij..
en ze gingen altijd voor mijn vriendinnen
Deze van gister leerde ik dan ook kennen toen mijn vriendin net weg was
Als dit niet bescheiden is..quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Ow jongens vergeet niet. Tot voor kort (jaar/half jaar terug) was ik opzich nog wel een lelijke trol hoor. Of tenminste zeker lelijker dan nu
Ik doel dan op relatie. Voor sexquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja..voor de ene is sex 'meer', voor de ander is dat een evt relatie..
Klopt, maar ik doel dan voor relatie.Wil ik seks hoef ik niet op datequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Boudibou het volgende:
Tja..voor de ene is sex 'meer', voor de ander is dat een evt relatie..
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1118431/d8c14d9d/louis_c_k.html
a oke....quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
een date noem ik .. twee mensen die samen wat gaan doen om te kijken of er potentie in zit voor evt meer.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ken Cue_ al een tijdje en je moet je grove mond houden.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Ow jongens vergeet niet. Tot voor kort (jaar/half jaar terug) was ik opzich nog wel een lelijke trol hoor. Of tenminste zeker lelijker dan nu
En wat als dat niet te intentie is, maar het komt er wel uit?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..] date noem ik .. twee mensen die samen wat gaan doen om te kijken of er potentie in zit voor evt meer.
Dan heb je gelukquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En wat als dat niet te intentie is, maar het komt er wel uit?
Duidelijk!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doel dan op relatie. Voor sex
[..]
Klopt, maar ik doel dan voor relatie.Wil ik seks hoef ik niet op date
Dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Dan ben ik wel heel benieuwd naar je nu!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die extra kilo's die toen meesleepten
Ach laat maar gaan , maar een beetje respect mag ook wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:22 schreef Boudibou het volgende:
[..].. waar loop je nu om te janken..
Dit was gewoon verkeerd klikken.. had het niet gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Duidelijk!
Psst..irritant soms he, met je mobiel fokken
owja.. jij hebt me nog niet gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel benieuwd naar je nu!
Sorry, maar volgens mij heeft ie niks verkeerds gezegd... dus.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Ach laat maar gaan , maar een beetje respect mag ook wel.
Nee! kom eens even langsquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
owja.. jij hebt me nog niet gezien
Ben altijd, nja vaak dan, respectvol naar wie dan ook. Wist niet dat een grapje ookal uit den boze was. Maargoed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Ach laat maar gaan , maar een beetje respect mag ook wel.
Voor jou wel, nu je je huis niet uit kanquote:
Hehe ok ok.. deze 'foutjes' maak ik nl soms ook op mn mobiel, dubbel quoten of per ongeluk op plaats reactie drukken terwijl ik nog bezig ben met typen. Maargoedquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit was gewoon verkeerd klikken.. had het niet gezien(zit gewoon op m'n laptop)
Het gebeurd, ook niet erg gelukkigquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe ok ok.. deze 'foutjes' maak ik nl soms ook op mn mobiel, dubbel quoten of per ongeluk op plaats reactie drukken terwijl ik nog bezig ben met typen. Maargoed
Jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor jou wel, nu je je huis niet uit kan
Voor zover ik weet +1quote:
Hehe, toch geen slecht idee van mij dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja
Heb wel de automaat van mijn moeder mee, dus kan gelukkig wel wat auto rijden
sorry , my bad.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar volgens mij heeft ie niks verkeerds gezegd... dus.....
Lees zelf dan eens terug wat je schreef anders.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben altijd, nja vaak dan, respectvol naar wie dan ook. Wist niet dat een grapje ookal uit den boze was. Maargoed.
Waarmee heb je het bepaald?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Overrated.. is gister nog bepaald hier
Ik gebruik mijn Blu-ray speler gewoon voor DVD's.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Overrated.. is gister nog bepaald hier
Een hamer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarmee heb je het bepaald?
Het was niet specifiek op mij gericht wat hij zei. Dus ik voelde mij niet beledigd ofzo hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef kitao het volgende:
Lees zelf dan eens terug wat je schreef anders.
En dat dan tegen iemand die met haar gewicht worstelt en er iets tegen wil doen...
Reacties van hierquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De voordelen van een blu-ray ten opzichte van dvd (anders dan bij van vhs naar dvd), zijn het niet waard om je verzameling te vervangen. Zeker niet als je geen dikke plasma aan hebt hangen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, nu begin je het wat te dramatiseren. Het is in dat geval ongelukkig gekozen, want ik houd geen dagboek bij van Fokkers en hun problemen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef kitao het volgende:
[..]
Lees zelf dan eens terug wat je schreef anders.
En dat dan tegen iemand die met haar gewicht worstelt en er iets tegen wil doen...
Ok , witte vlag dan..quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was niet specifiek op mij gericht wat hij zei. Dus ik voelde mij niet beledigd ofzo hoor
Ik heb zo'n LCD TV en een Blu-ray speler. Werkt prima, prachtig beeldje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De voordelen van een blu-ray ten opzichte van dvd (anders dan bij van vhs naar dvd), zijn het niet waard om je verzameling te vervangen. Zeker niet als je geen dikke plasma aan hebt hangen.
Als jij een SD-teevee hebt of een klein apparaat waardoor je resolutie van je oog toch wordt overtroffen heeft het inderdaad geen zin.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De voordelen van een blu-ray ten opzichte van dvd (anders dan bij van vhs naar dvd), zijn het niet waard om je verzameling te vervangen. Zeker niet als je geen dikke plasma aan hebt hangen.
Ik zag het verschil ook niet tussen blu-ray en dvd....quote:
Nee dvd, heb hier een oude tv staan met een beeldbuis, het verschil zie ik toch niet, en blu ray films zijn toch nog te duurquote:
Download + http://tweakers.net/pricewatch/cat/617/blu-ray-branders.html + http://tweakers.net/price(...)XVYcqxTiFFf64xzaH3x8 =quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee dvd, heb hier een oude tv staan met een beeldbuis, het verschil zie ik toch niet, en blu ray films zijn toch nog te duur
*kusje geeft*quote:
Ja, ik moet ook maar eens actief wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga maar eens douchen en aankleden
Kreeg nog een eng idee om naar de blauwe hel te gaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook maar eens actief worden
Blauwe hel?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kreeg nog een eng idee om naar de blauwe hel te gaan![]()
Nee, ikeaquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Blauwe hel?Buitenlucht bedoel je?
LOL... wat moet je daar doen?quote:
FF orienteren, mn kledingkast is aan vervanging toequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
LOL... wat moet je daar doen?
* Spezza19 moet ook naar IKEA....
Nou ja, moeten is groot woord, maar wil daar wat dingen halen....
Oh, orienteren kan je ook online...quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
FF orienteren, mn kledingkast is aan vervanging toe
K wil ook ff de deur uit, geen zin om de hele dag binnen te zitten, zeker niet omdat t best lekker weer isquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, orienteren kan je ook online...
Niks geen mensen die in de weg lopen enzo....
hehe.... dan pak je een terrasje en kijk je vanavond op ikea.nl hahahaquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
K wil ook ff de deur uit, geen zin om de hele dag binnen te zitten, zeker niet omdat t best lekker weer is
Klinkt ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
hehe.... dan pak je een terrasje en kijk je vanavond op ikea.nl hahaha
een iMac aansluiten kost 2 minuten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:00 schreef Myraela het volgende:
Fuck de computers moeten opnieuw aangesloten worden. Nu moet ik weer op mijn telefoon internetten.
Ja dus....wat vind je van deze akoestische gitaar ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
een iMac aansluiten kost 2 minuten.
Ja. Hij begint zo. Moet eerst het draadloze netwerk maken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
een iMac aansluiten kost 2 minuten.
Duurt 1 minuut.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Hij begint zo. Moet eerst het draadloze netwerk maken.
Hij ziet er wel nice uit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja dus....wat vind je van deze akoestische gitaar ?
Een nummer met herinneringen voor mij....ik word er sentimenteel van..quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij ziet er wel nice uit.![]()
Het nummer valt alleen tegenHij speelt 1 rifje en dat gaat op repeat.
Vrouwen hebben altijd 100% speling nodig, dus een vrouw krijgt met dit soort dingen het dubbele aan tijdquote:
Tja , dat krijg je als je 23 bent , dan loop je achter...quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:12 schreef littledrummergirl het volgende:
oh helphoor net dat ik vanavond meegenomen wordt naar n jimmy hendrix tribute avond, ken amper wat van die dude
Gewoon ff YT-en....quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:12 schreef littledrummergirl het volgende:
oh helphoor net dat ik vanavond meegenomen wordt naar n jimmy hendrix tribute avond, ken amper wat van die dude
ja ben bezigquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon ff YT-en....![]()
voorbereiding is het halve werk
Paar glazen whiskey achterover drukken en dan luisteren...wordt het stukken beterquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ben bezigmaar vind t niet echt heel boeiend moek zeggen
ff n luie copy paste uit mn foboquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Paar glazen whiskey achterover drukken en dan luisteren...wordt het stukken beter
Vind Jimi zelf wel koninklijk, ook zonder drank, maar iedereen zn eigen meuk. Van wat voor soort muziek houden jullie van, chicks uit Rotjeknor?
ik heb dus niet echt n favoriet genrequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff n luie copy paste uit mn fobo![]()
knip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |