dat definieer ik sowieso pas achterafquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gezien de discussie wat een date nu is.....
Kan ik me moeilijk voorstellen, of je wordt qua persoonlijkheid ondergesneeuwd. Daarvoor heb ik je alleen niet lang genoeg gesprokenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen enkele enigszins interessante kerel wou mij..
en ze gingen altijd voor mijn vriendinnen
Deze van gister leerde ik dan ook kennen toen mijn vriendin net weg was
Als dit niet bescheiden is..quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Ow jongens vergeet niet. Tot voor kort (jaar/half jaar terug) was ik opzich nog wel een lelijke trol hoor. Of tenminste zeker lelijker dan nu
Ik doel dan op relatie. Voor sexquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja..voor de ene is sex 'meer', voor de ander is dat een evt relatie..
Klopt, maar ik doel dan voor relatie.Wil ik seks hoef ik niet op datequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Boudibou het volgende:
Tja..voor de ene is sex 'meer', voor de ander is dat een evt relatie..
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1118431/d8c14d9d/louis_c_k.html
a oke....quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
een date noem ik .. twee mensen die samen wat gaan doen om te kijken of er potentie in zit voor evt meer.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ken Cue_ al een tijdje en je moet je grove mond houden.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Ow jongens vergeet niet. Tot voor kort (jaar/half jaar terug) was ik opzich nog wel een lelijke trol hoor. Of tenminste zeker lelijker dan nu
En wat als dat niet te intentie is, maar het komt er wel uit?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..] date noem ik .. twee mensen die samen wat gaan doen om te kijken of er potentie in zit voor evt meer.
Dan heb je gelukquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En wat als dat niet te intentie is, maar het komt er wel uit?
Duidelijk!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doel dan op relatie. Voor sex
[..]
Klopt, maar ik doel dan voor relatie.Wil ik seks hoef ik niet op date
Dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Dan ben ik wel heel benieuwd naar je nu!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die extra kilo's die toen meesleepten
Ach laat maar gaan , maar een beetje respect mag ook wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:22 schreef Boudibou het volgende:
[..].. waar loop je nu om te janken..
Dit was gewoon verkeerd klikken.. had het niet gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Duidelijk!
Psst..irritant soms he, met je mobiel fokken
owja.. jij hebt me nog niet gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel benieuwd naar je nu!
Sorry, maar volgens mij heeft ie niks verkeerds gezegd... dus.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Ach laat maar gaan , maar een beetje respect mag ook wel.
Nee! kom eens even langsquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
owja.. jij hebt me nog niet gezien
Ben altijd, nja vaak dan, respectvol naar wie dan ook. Wist niet dat een grapje ookal uit den boze was. Maargoed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Ach laat maar gaan , maar een beetje respect mag ook wel.
Voor jou wel, nu je je huis niet uit kanquote:
Hehe ok ok.. deze 'foutjes' maak ik nl soms ook op mn mobiel, dubbel quoten of per ongeluk op plaats reactie drukken terwijl ik nog bezig ben met typen. Maargoedquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit was gewoon verkeerd klikken.. had het niet gezien(zit gewoon op m'n laptop)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |