Het gebeurd, ook niet erg gelukkigquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe ok ok.. deze 'foutjes' maak ik nl soms ook op mn mobiel, dubbel quoten of per ongeluk op plaats reactie drukken terwijl ik nog bezig ben met typen. Maargoed
Jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor jou wel, nu je je huis niet uit kan
Voor zover ik weet +1quote:
Hehe, toch geen slecht idee van mij dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja
Heb wel de automaat van mijn moeder mee, dus kan gelukkig wel wat auto rijden
sorry , my bad.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar volgens mij heeft ie niks verkeerds gezegd... dus.....
Lees zelf dan eens terug wat je schreef anders.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben altijd, nja vaak dan, respectvol naar wie dan ook. Wist niet dat een grapje ookal uit den boze was. Maargoed.
Waarmee heb je het bepaald?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Overrated.. is gister nog bepaald hier
Ik gebruik mijn Blu-ray speler gewoon voor DVD's.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Overrated.. is gister nog bepaald hier
Een hamer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarmee heb je het bepaald?
Het was niet specifiek op mij gericht wat hij zei. Dus ik voelde mij niet beledigd ofzo hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef kitao het volgende:
Lees zelf dan eens terug wat je schreef anders.
En dat dan tegen iemand die met haar gewicht worstelt en er iets tegen wil doen...
Reacties van hierquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De voordelen van een blu-ray ten opzichte van dvd (anders dan bij van vhs naar dvd), zijn het niet waard om je verzameling te vervangen. Zeker niet als je geen dikke plasma aan hebt hangen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, nu begin je het wat te dramatiseren. Het is in dat geval ongelukkig gekozen, want ik houd geen dagboek bij van Fokkers en hun problemen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef kitao het volgende:
[..]
Lees zelf dan eens terug wat je schreef anders.
En dat dan tegen iemand die met haar gewicht worstelt en er iets tegen wil doen...
Ok , witte vlag dan..quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was niet specifiek op mij gericht wat hij zei. Dus ik voelde mij niet beledigd ofzo hoor
Ik heb zo'n LCD TV en een Blu-ray speler. Werkt prima, prachtig beeldje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De voordelen van een blu-ray ten opzichte van dvd (anders dan bij van vhs naar dvd), zijn het niet waard om je verzameling te vervangen. Zeker niet als je geen dikke plasma aan hebt hangen.
Als jij een SD-teevee hebt of een klein apparaat waardoor je resolutie van je oog toch wordt overtroffen heeft het inderdaad geen zin.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De voordelen van een blu-ray ten opzichte van dvd (anders dan bij van vhs naar dvd), zijn het niet waard om je verzameling te vervangen. Zeker niet als je geen dikke plasma aan hebt hangen.
Ik zag het verschil ook niet tussen blu-ray en dvd....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |