een iMac aansluiten kost 2 minuten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:00 schreef Myraela het volgende:
Fuck de computers moeten opnieuw aangesloten worden. Nu moet ik weer op mijn telefoon internetten.
Ja dus....wat vind je van deze akoestische gitaar ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
een iMac aansluiten kost 2 minuten.
Ja. Hij begint zo. Moet eerst het draadloze netwerk maken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
een iMac aansluiten kost 2 minuten.
Duurt 1 minuut.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Hij begint zo. Moet eerst het draadloze netwerk maken.
Hij ziet er wel nice uit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja dus....wat vind je van deze akoestische gitaar ?
Een nummer met herinneringen voor mij....ik word er sentimenteel van..quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij ziet er wel nice uit.![]()
Het nummer valt alleen tegenHij speelt 1 rifje en dat gaat op repeat.
Vrouwen hebben altijd 100% speling nodig, dus een vrouw krijgt met dit soort dingen het dubbele aan tijdquote:
Tja , dat krijg je als je 23 bent , dan loop je achter...quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:12 schreef littledrummergirl het volgende:
oh helphoor net dat ik vanavond meegenomen wordt naar n jimmy hendrix tribute avond, ken amper wat van die dude
Gewoon ff YT-en....quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:12 schreef littledrummergirl het volgende:
oh helphoor net dat ik vanavond meegenomen wordt naar n jimmy hendrix tribute avond, ken amper wat van die dude
ja ben bezigquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon ff YT-en....![]()
voorbereiding is het halve werk
Paar glazen whiskey achterover drukken en dan luisteren...wordt het stukken beterquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ben bezigmaar vind t niet echt heel boeiend moek zeggen
ff n luie copy paste uit mn foboquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Paar glazen whiskey achterover drukken en dan luisteren...wordt het stukken beter
Vind Jimi zelf wel koninklijk, ook zonder drank, maar iedereen zn eigen meuk. Van wat voor soort muziek houden jullie van, chicks uit Rotjeknor?
ik heb dus niet echt n favoriet genrequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff n luie copy paste uit mn fobo![]()
knip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |