quote:
Kortom, ik had twee weken geleden beter stiekem met haar tieten kunnen spelen, dan was ik je namelijk voor?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jep, het drummermeisje is voor mezelf. Myraela is mijn mama
Ehh..ja, ja precies!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kortom, ik had twee weken geleden beter stiekem met haar tieten kunnen spelen, dan was ik je namelijk voor?
Niet eens gedaan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kortom, ik had twee weken geleden beter stiekem met haar tieten kunnen spelen, dan was ik je namelijk voor?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoi Cue...
Waren je benen nog omhoog vannacht?
Hij, best welquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet eens gedaan?Je bent echt te netjes hè
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoi Cue...
Waren je benen nog omhoog vannacht?
ah, kan je hem ook even hier langs sturen?quote:
lol die avond ben ik echt net voorbij de voordeur in een giga coma gestortquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet eens gedaan?Je bent echt te netjes hè
wss lange overstap?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:51 schreef -Engel- het volgende:
een vlucht van 16 uur die normaal 7 uur duurt ... WTF
Jongens , beetje kalm aan met deze jonge hinde ajb..quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jep,,Myraela is mijn moeder, dus zou het niet chill vinden als je die kaapt. Voor de rest ben je vrij in je keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |