oooo dat is wel balen dan jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik niet
Researchmaster. Doorlopend dealines en geen tentamens
wordt er ook een wakkerquote:
Mag ik ook even slapen, ja?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wordt er ook een wakker
Geen FOK!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:39 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig wie BFF is...
Geen idee, ik bij Rupsebeestquote:
Die clips van mij hakken er wel in zeg...quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
* Graseter speelt met tanden gitaar
nog n ochtendhumeur ookquote:
* PeuRac claimed ze allemaalquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, is die nou ook al vergeven?
Nee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog n ochtendhumeur ook?
Jep, het drummermeisje ook, omdat zachte wangen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga jij maar de postbode zoekenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog n ochtendhumeur ook?
Zij ook al?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jep, het drummermeisje ook, omdat zachte wangen.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dr zijn er nog wel wat over, als die je niet bevallen, mag je er misschien wel eentje uitzoekenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rot op.Ik wil ook wat om mee te spelen.
* littledrummergirl gaat buiten met n bakje postbodebrokjes schuddenquote:
Jep,,Myraela is mijn moeder, dus zou het niet chill vinden als je die kaapt. Voor de rest ben je vrij in je keuze.quote:
Er is heul niemand meer over.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr zijn er nog wel wat over, als die je niet bevallen, mag je er misschien wel eentje uitzoeken
Myraela? Je had het toch over drummergirl?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jep,,Myraela is mijn moeder, dus zou het niet chill vinden als je die kaapt. Voor de rest ben je vrij in je keuze.
Moet ik mijn beste vriend even langs sturen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl gaat buiten met n bakje postbodebrokjes schudden
Jep, het drummermeisje is voor mezelf. Myraela is mijn mamaquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Myraela? Je had het toch over drummergirl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |