Hm, ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff n luie copy paste uit mn fobo![]()
Ultiem goede muziek
gorillaz
the prodigy
rammstein
fatboy slim
billy joel
black eyed peas
de jeugd van tegenwoordig
jack parrow
bo burnham
the offspring
guus meeuwis
gwen stefani
acda en de munnik
the partysquad
robbie williams
claudia de breij
nizlopi
sidney samson
drs p
ramses shaffy
yann tierssen
pendulum
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef littledrummergirl het volgende:
luister dit as we speakfuck jimmy!
Hoe lang woon je in A'foort dan? Pas net verhuisd?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef -Engel- het volgende:
Net mijn nieuwe buurtjes ontmoet....
Ik denk dat die wel oke zijn... op basis van een 1ste indruk
1ste indruk is vaak de bestequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef -Engel- het volgende:
Net mijn nieuwe buurtjes ontmoet....
Ik denk dat die wel oke zijn... op basis van een 1ste indruk
Nee... mijn bovenbuurman is verhuisd en nu zijn er dus 2 nieuwe voor in de plaats gekomen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe lang woon je in A'foort dan? Pas net verhuisd?
Wat ben ik ook een retard..had deze optie niet eens gezien..quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... mijn bovenbuurman is verhuisd en nu zijn er dus 2 nieuwe voor in de plaats gekomen...
Ik zelf woon er nu bijna 2 jaar...
Fuck Jimmy.....?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef littledrummergirl het volgende:
luister dit as we speakfuck jimmy!
jaquote:
Heiden!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
japendulum is vele malen beter
Pardon?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wel bizarre toeval. Zat gisteren bij een maat te chillen en toen hij deze opzette zei ik dat ik deze niet eerder gehoord heb. En toevallig kom jij er ook mee..quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Goedemiddag sunshinequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:55 schreef little-miss-sunshine het volgende:
LMS meld zich ..goedemiddag al tezamen
Hoi LMSquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:55 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Als ik jou zie moet ik aan het nummer Sunshine denken van Ginger Ninja..en als ik daaraan moet denken, denk ik direct aan het WKquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:55 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Ik was het WK net vergeten..quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ik jou zie moet ik aan het nummer Sunshine denken van Ginger Ninja..en als ik daaraan moet denken, denk ik direct aan het WK..
Maar goedemiddag zonnestraaltje
daarvoor uit Enschedequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat ben ik ook een retard..had deze optie niet eens gezien..
Aha..2 jaar he..en daarvoor kwam je uit...
Yoquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:55 schreef little-miss-sunshine het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:05 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Worden er Singles uitgedeeld/weggegeven?!
Ik wil de knappe mannen graag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:05 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Worden er Singles uitgedeeld/weggegeven?!
En wat is knap?! dan weet ik waar ik rekening mee moet houden..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil de knappe mannen graag.
Lange mannen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:08 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
En wat is knap?! dan weet ik waar ik rekening mee moet houden..
Ik heb ook nooit eens gelukquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hehe, leuk, Enschede. Is het btw Enschéde of Enschedé? Denk zelf de laatste, maar genoeg mensen zeggen het anders.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daarvoor uit Enschedemaar je bedoelt waar ik geboren ben of niet?
Ok, dat klinkt eenvoudig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lange mannen.Als ze lang zijn ben ik al snel tevreden.
Pas na afloop meid , dan kom ik de beloning ophalen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
Als ik jou maar een beetje ken heeft het vast met seks te maken.
Stiekem een dikke zool onder je schoenen laten zettenquote:
Je hebt er toch al een?????quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben 1.85. Ik vind het toch wel fijn als ik me echt nog een meisje voel bij een man, dus een stukje langer en wat ouder dan dat ik ben. Gotta love it.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:10 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt eenvoudig.ik hou van lang(ere) mannen. in ieder geval boven de 1.77 anders kan ik geen hakken dragen
Noem het Pluskut en je bent ook klaar.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, leuk, Enschede. Is het btw Enschéde of Enschedé? Denk zelf de laatste, maar genoeg mensen zeggen het anders.
Ehh..ja, kan ook hehe.. waar ben je geboren?
Cougarquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt er toch al een?????
Ik wil er ook een.... mag ik een jonkie
1.90 lang genoeg?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:10 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt eenvoudig.ik hou van lang(ere) mannen. in ieder geval boven de 1.77 anders kan ik geen hakken dragen
Hoe jong minimaal?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede he.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben 1.85. Ik vind het toch wel fijn als ik me echt nog een meisje voel bij een man, dus een stukje langer en wat ouder dan dat ik ben. Gotta love it.
Graseter is nog singlequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gij vuige playerquote:
ben 1.87..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
Ik ben 1.85. Ik vind het toch wel fijn als ik me echt nog een meisje voel bij een man, dus een stukje langer en wat ouder dan dat ik ben. Gotta love it.
* Spezza19 valt ook afquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja echt niet tof.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat is best lang voor een vrouw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Hi...quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Noem het Pluskut en je bent ook klaar.....
maar het is idd Enschedeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Geboren in 't GooiLaren NH
Ik heb eens iets met een jongen gehad die maar iets kleiner was, maar wel echt mager, terwijl ik alles behalve slank ben. Zelfs dat zag er ook al niet uit. Slank en lang mag wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]woohoo nog n lange vrouw
![]()
ik heb ooit n vriendje gehad van 1.65geen gezicht was dat
tot ongeveer 24 .... daaronder weet ik het niet...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe jong minimaal?![]()
Balen, val ik automatisch af voor de vrouwen die een lange man willen..
Nooooooquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi...
Malta wordt het niet..... met tussenstop is het 16 uur vliegen heen en nog steeds 5 terug...
ik heb een goeie mentorquote:
Zou jij een jongen van 24 willen? Dat vind ik ook wel een mooie leeftijd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tot ongeveer 24 .... daaronder weet ik het niet...![]()
En hoe lang ben je dan???
Ja zekerquote:
Zoals ik al zei ... oudere mannen blijven niet hangen (die hebben bindingsangst denk ik of ik ben wat te direct voor ze..... )quote:En waarom een jonkie?Oudere mannen.
Ofja, ookweer niet te oud hoor.
Het is onbeleefd, maar mag ik u vragen hoe jong u bent?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tot ongeveer 24 .... daaronder weet ik het niet...![]()
En hoe lang ben je dan???
Of ze ruilen je in voor een jonger modelquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:21 schreef -Engel- het volgende:
Zoals ik al zei ... oudere mannen blijven niet hangen (die hebben bindingsangst denk ik of ik ben wat te direct voor ze..... )
Als je naar Regillio Tuur loopt hoef je je niet te schamen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja echt niet tof.Nooit hakken aan kunnen doen, tenzij ik zeker weet dat ik met een langere jongen ben.
Mja wat voor mij oudere mannen zijn, zijn voor jou dan weer jongere mannen. 22-30 vind ik meestal wel tof.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja zeker![]()
[..]
Zoals ik al zei ... oudere mannen blijven niet hangen (die hebben bindingsangst denk ik of ik ben wat te direct voor ze..... )
Really?quote:
En heb je gewonnen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:18 schreef Boudibou het volgende:![]()
Ahaa,,het Gooi, mooi. Enige keer dat ik daar geweest ben, was met een voetbaltoernooi waar ik tegen D. Blind moest spelen.
Dat ja. Ik zie mezelf eigenlijk echt niet een huwelijk hebben, met kinderen enzo..toch afschuwelijk. Prefereer dan liever een leventje net als Charlie Harperquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of ze ruilen je in voor een jonger model
Ja maar die klapt vrouwen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:22 schreef kitao het volgende:
[..]
Als je naar Regillio Tuur loopt hoef je je niet te schamen...
Dat heb ik alquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zie mezelf eigenlijk echt niet een huwelijk hebben, met kinderen enzo..toch afschuwelijk. Prefereer dan liever een leventje net als Charlie Harper.
Hallo hé , wat zeggen de psychologen onder ons eigenlijk hiervan ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:18 schreef Myraela het volgende:
Ja echt niet tof.Nooit hakken aan kunnen doen, tenzij ik zeker weet dat ik met een langere jongen ben.
* PeuRac valt blijkbaar in de categorie oudere mannenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja wat voor mij oudere mannen zijn, zijn voor jou dan weer jongere mannen. 22-30 vind ik meestal wel tof.
Ik dacht serieus dat je 19 was.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
30
Maar goed, nog net in de categorie van Myraela
Ik ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac valt blijkbaar in de categorie oudere mannen
Ja a.j.b. ..... ik had echt ontzettend veel zin om naar je toe te komenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Noooooo![]()
Ik zal eens zoeken naar betere vluchten, ok?
Dat was ik al aan het doen, maar toen moest ik bier drinken op een feestje
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zie mezelf eigenlijk echt niet een huwelijk hebben, met kinderen enzo..toch afschuwelijk. Prefereer dan liever een leventje net als Charlie Harper.
Voor mij oudere mannen. In de categorie waarop ze op hun mooist zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac valt blijkbaar in de categorie oudere mannen
Dank je.... ik zie er ook gewoon jong uitquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je 19 was.
Nee, nipt verloren dacht ik. Maar dat was dan ook echt 10 jaar geleden, dus weet de uitslag niet meer. Was wel vereerd dat ik even met zn pa had gepraat en een handtekening gekregen..quote:
Dat heb ik dus wel op dit moment.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat, maar dan zonder broertje + kiddo die in je huis rond hangt
Barney Stinson FTWquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat, maar dan zonder broertje + kiddo die in je huis rond hangt
Ach,met mn 1 meter 90 kom ik een aardig eindquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stiekem een dikke zool onder je schoenen laten zetten![]()
liep laatst naast een meisje met hakken en ik op casual schoenen, ze was gewoon langertoen ik nette schoenen aan trok was dat verschil gelukkig weg
Nou , ik heb dat koppie van je gezien en zo dik ben je volgens mij nu ook weer niet...toch ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb eens iets met een jongen gehad die maar iets kleiner was, maar wel echt mager, terwijl ik alles behalve slank ben. Zelfs dat zag er ook al niet uit. Slank en lang mag wel.Maar als die ongeveer even lang is moet die lekker breed zijn.
Maar jij bent nog een stukje ouder dan ikquote:
26 kon prima... en 24 kan ook prima.... het wordt pas vreemd als ik straks met iemand van 18 ofzo aan kom zetten....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou jij een jongen van 24 willen? Dat vind ik ook wel een mooie leeftijd.
Nah, het is gewoon niet charmant om als vrouw veel langer te zijn. That's all.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Hallo hé , wat zeggen de psychologen onder ons eigenlijk hiervan ?
Heb je de neiging om je ondergeschikt te maken dat je zo graag een langere man naast je hebt ?
MUHMUHMUH!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
26 kon prima... en 24 kan ook prima.... het wordt pas vreemd als ik straks met iemand van 18 ofzo aan kom zetten....
sorry grasje![]()
Hangt nog wat rond ...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar oudere mannen blijven nooit zo lang hangen..... ik heb het geprobeerd..... echt waar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |