Ja dat vind ik idd ook mooi...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:07 schreef twentemeisje het volgende:Geniet nog maar ff lekker van je welverdiende vakantie Ml-etje!
Thanks Beijtje! En inderdaad, we zouden dan ook alleen de wand achter het bedje (dus waar hij of zij niet direct naar toe kijkt) met iets druks behangen. Maar right now spreken die grijstinten me wel heel erg aan.
over de nieuwe baby ging... Gelukkig was het de olijfboom in de pot en die wil ik ook!quote:Met een beetje mazzel kan de olijf buiten blijven staan, we draaien er dan noppenfolie omheen als het echt koud wordt (en dan maar duimen draaien ). We begrepen dat het tot -15 celsius kan. We hebben ook een extra isolatielaagje in de pot zelf aangebracht. En onderhoudsarm was inderdaad precies wat we in gedachten hadden :-) .
Wel aan voldoende mest voor de tuinquote:Op zondag 19 september 2010 20:49 schreef Reese het volgende:
Bij een baby denk ik nou niet direct aan onderhoudsarm![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 18:10 schreef cherryB het volgende:
He happy Birthday!!
Jammerrrsoortgelijke vrienden,kennissen, buurmannen dan???
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:18 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks mensen, het was een gezellig avondje gisteren!
[..]
Ik ben bang dat ik de hoofdprijs al heb weggekaapt
. Sorry!
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:47 schreef cherryB het volgende:
can't blame a girl for trying haha ....;-)
[..]
Thanks meis! Jouw PM van een mailtje terug bleef maar knagenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:44 schreef NouMooiNiet het volgende:Je hebt een nieuw topic geopend ik vond t al zo jammer dat ik em sloot en was bang dat er geen nieuwe zou komen...
Het muurtje aan de voortuin is erg mooi geworden!
Keukenblad is ook mooi, past ook goed bij de rest, ik geloof meteen dat je niet nóg een keer beton wil.
Spannend een baby!!! Gefeliciteerd!
Wetende hoe de rest van het huis eruit ziet, komt het met de kamer voor t kleintje zeker goed!!
Dankje Selyn! Olijfboompje rules! Alleen ben ik bang dat de katten van de overburen dat ook vinden, volgens mij hebben ze er al twee nachten in lopen wroeten... Gisteren moest ik er ook al eentje uit de pot wegsturen, de donders. Maar even kijken of ze het niet als kattenbak gebruiken, dat overleeft de olijf denk ik niet lang. Misschien is wat gaas erover voldoende.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:52 schreef Selyn het volgende:nu wil ik toch ook echt een olijfboompje in onze tuin!
en vooral het eerste wiegje vind ik geweldig! met idd de muren mooi grijs, kan het me al helemaal voorstellen.
Kan niet wachten tot wij eindelijk een keukenblad krijgen (en een keuken), het lijkt allemaal zo lang te duren!
Maar jullie hebben er echt iets moois van gemaakt.
oh en trouwens. vuurtje erbij een een lekkere fleecedeken en dan kun je in de winter ook wel van je veranda genieten hoor!
Dat ledikantje is inderdaadquote:Op donderdag 23 september 2010 08:36 schreef cherryB het volgende:
oh how cute dat ledikantje!!
voor je olijfboompje, misschien wat cacao doppen over de bodem daar houden katten niet van.
Steenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks Rally!
Hier even weinig bijzonderheden. We hebben nog een kleurstaal besteld voor het terrazzo werkblad, die komt hopelijk vandaag of morgen. Dan kunnen we eindelijk de knoop doorhakken en kan het blad in productie.is momenteel druk bezig om het hout voor de veranda bij elkaar te krijgen. We moeten nog een belangrijke knoop hoorhakken (alweer...) hout of steen op de vloer.... Anyone?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:01 schreef Ml-etje het volgende:wat een snoezig Oostenrijks aandoend ding!
quote:Frutsels there will be! Ik heb al een paar mooie grof gebreide manden gekocht voor op de commode of een wandplank, 1 grote en 3 kleintjes:Vind hem zo mooi maar wit oid is hij ook mooi, maar wil bij de houtkleur wel een berg frutsels![]()
quote:En je echo! Ik ben er slecht in kan er weinig in zienwillen jullie weten wat het wordt?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
TM, ik ga hier ook weer meelezen, had dit vervolgtopic gemist... en ben wel heel benieuwd naar de babykamer..
Ik zou het ledikantje schilderen, gewoon omdat ik wit een mooie neutrale kleur vind voor op de babykamer... makkelijker te combineren met andere kleuren.. en ik hou niet zo van bruinig
quote:Op zondag 31 oktober 2010 05:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Geluksvogels, jullie ts.![]()
Bezit zelf een 1880-krotje, DAT is pas klussen!![]()
Veel succes, leuke woning!
Heh heh, al twintig jaar in mijn bezit, maar nog steeds een krotje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 07:12 schreef twentemeisje het volgende:KlusKonijn, thanks
. Ga jij eens ff snel een klustopic aanmaken voor dat 1880-krotje van je!
Nou nou zeg. Ik ben al weg.quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:01 schreef exlurker het volgende:
Kom op HetKlusKonijn open zelf eens een woning-ramp uit 1880"-klus topic dan hoef je dit leuke topic niet verder te vervuilen
Mag ik vragen waar je zulke steentjes kunt kopen? Vind ze heel cool!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:55 schreef twentemeisje het volgende:
Steentjes van lei, ze zijn hier nat dus drogen nog lichter op
[ afbeelding ]
But ofcourse! Het is Canadian Black Slate en wij hebben het hier besteld, en dan de 30-60mm variant. Het was de goedkoopste leverancier die ik kon vinden.quote:Op zondag 7 november 2010 14:12 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je zulke steentjes kunt kopen? Vind ze heel cool!!
Thanks meisquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben het ook volkomen eens met die combi , zo mooi dat oude hout!
oh, een meisjegefeliciteerd TM
Is ook zo leuk voor kadootjes, is zoveel makkelijker om voor een babymeisje wat te kopen.....
Heb toevallig zitten klunen tussen babykleertjes voor een dinnetje tussen de meisjesdingetjes en kon niet kiezen, allemaal te snoezig voor woorden!
waar blijven de foto's?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:41 schreef twentemeisje het volgende:
[..]!
Ik zal vandaag of morgen uiteraard ook foto's maken van de chaos die zolder heet.
ik stuur je wel een sms om je te reminden als ze er nog niet staan om tien uurquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef twentemeisje het volgende:
Ga ik weer met de verloedering van mijn topic. Ik probeer ze vanavond of anders morgenvroeg echt te maken!!! I swear!!
quote:
Tien uur morgenvroeg toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik stuur je wel een sms om je te reminden als ze er nog niet staan om tien uur
dan wordt het negen uurquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
(maar je bent dus nog niet afgehaakt
)
[..]
Tien uur morgenvroeg toch?
Thanks Freddeh! Wij vonden het eigenlijk ook wel grappig en hebben het dus ook niet opnieuw laten makenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:10 schreef Freddeh het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat het juist zo hoort dat er in een van de glas in lood ramen een foutje zit. Van de kerken die ik heb gezien in m'n leven heb ik dit inderdaad ook wel kunnen concluderen, maar of het nou écht zo is dat het zo hoort weet ik niet.
Ik moet wel zeggen dat die glas in lood ramen érg mooi zijn
We have a winner!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:16 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Dat rode vlakje rechtsonderin had één vlakje moeten zakken?
fijn dat je er twee slaapkamers bij krijgt! ik ben benieuwd naar de babykamer![]()
je was echt nét op tijd he muts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |