abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86548289
Allereerst de vorige delen:
TM's jaren dertig woning#4, waar we een veranda gaan bouwen !
TM's jaren dertig woning#3, waar het aftellen is begonnen!
TM's jaren dertig woning! #2
TM's jaren dertig woning!

DONE
Laat ik dit topique beginnen met het goede nieuws dat de voortuin nu zo goed als af is. Her en der moet er nog een voegje in het muurtje, en we komen in een hoek net een paar kilo leisteen tekort, maar het resultaat is geheel naar onze zin!

Steentjes van lei, ze zijn hier nat dus drogen nog lichter op

Heul veul olijven!

Ik ben verliefd op een 'bloempot' met olijfboompje

Het lijkt misschien niet zo, maar de pot staat precies in het midden van den erker...

We hebben besloten dat we de Japanse esdoorn (hee, zo is er ook nog een link daar Fok! goes Japanese :D) toch maar laten staan waar ie staat. Het risico is te groot dat ie het loodje legt wanneer we 'm een beetje meer naar achteren schuiven.

Dan hebben jullie nog de foto's van de zeefdrukken op hun eindbestemming van me tegoed!

TO DO!

De achtertuin
Nu de voortuin is kan de aandacht worden verlegd naar de achtertuin, en derhalve dus naar de veranda *O* . We zullen er dit najaar niets meer aan hebben, maar volgend voorjaar zal ie op ons staan te wachten! We mogen vanaf 1 oktober immers geheel vergunningvrij bouwen! *O*

Nog even het geheugen opfrissen, dit is de stijl die we voor ogen hebben voor de veranda:

Maar dan met grijze leisteen op de vloer waarschijnlijk.

Het keukenblad (the story continues)
De 'vaste lezers' weten waarschijnlijk nog dat we in het afgelopen jaar al twee bladen op onze keuken hebben gehad. Ik kan jullie melden dat het derde blad er ook gaat komen :') . We mogen wederom een nieuw blad uit gaan kiezen en omdat wij beton niet voor de derde keer aandurven (het moet nu een keer klaar zijn) hebben we ervoor gekozen om een terrazzo-blad te laten maken. Deze stond al op een gedeelde eerste plaats in onze bladvoorkeuren, maar we vonden beton net ietsje stoerder. Dit wordt het zometeen:

Duimen jullie even mee dat het nu wel goed gaat?

De babykamer O+
En dan last but most definitely nog least: de babykamer. De daadwerkelijke inrichting gaat nog wel even duren, dat hebben we voor de kerstvakantie gepland staan. Maar hardop fantaseren en alvast inspiratie opdoen kan geen kwaad natuurlijk. Wie weet komen jullie ook nog met fantastische ideetjes!

Deze stijl vinden we in ieder geval heel erg leuk. We willen geen nieuwe babykamer, maar iets dat een beetje bij het huis past. Oud dus!

Maarrrrr.... niets zo wispelturig als een zwangere vrouw (damn ik moet alweer plassen!) dus voor hetzelfde geld wordt het een hysterisch drukke kamer met Eijjfinger/Pip-behang:

En dit hertje vind ik ook zo cute!

Dus komt u maar met al uw goede ideetjes!

En nu ga ik plassen!

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 17-09-2010 20:02:47 ]
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:02:10 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_86548478
Ik heb nog gepost in deel 1, daarna heb ik de rest van de topics even gemist.

Maar wat geweldig ziet er goed uit!!!
pi_86560736
Thanks Daniel! We zijn er ook nog iedere dag blij mee :) .
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:57:39 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_86560766
Al veel te lang niet meegelezen!

Maar de verandastijl!
En de Japönische Esdoorn, luvv! Ik had er 1 in mijn huurhuistuin, en wil er nog steeds 1 nu!
disclaimer
  zaterdag 18 september 2010 @ 01:26:05 #5
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_86561265
Oeh, ziet er goed uit zo :) .
Lekker onderhoudsvriendelijk, de voortuin zo :) .
Halen jullie de olijf binnen elke winter?
pi_86563439
Twentemeisje wordt Twentemoeder! Gefeliciteerd!
Eeuwig vijfentwintig
pi_86563533
Thanks y'all! :*

Met een beetje mazzel kan de olijf buiten blijven staan, we draaien er dan noppenfolie omheen als het echt koud wordt (en dan maar duimen draaien ;) ). We begrepen dat het tot -15 celsius kan. We hebben ook een extra isolatielaagje in de pot zelf aangebracht. En onderhoudsarm was inderdaad precies wat we in gedachten hadden :-) .
pi_86565265
Jay *O* TM topic O+

Hihi dat plassen dan ook :P
Jammer zeg van het blad :( maar terazzo is ook wel errug mooi!
En die veranda O+ O+ en je babaykamer ideetjes :D (als ik weer in NL ben zal ik eens meekijken zijn hele leuke ideeën die je hebt overigens zeg!!).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_86575826
Heeeee, we zijn d'r weer!!!
Leuke ideeën voor de babykamer! Ik zou het wel een beetje rustig houden. Hoe leuk dat pip-behang ook is in rood en paars en roze enzo, ik zou mijn eigen slaapkamer ook rustig willen hebben, zodat je rustig kan slapen, dus een baby ook, lijkt me... Of niet?
pi_86575910
*O* Geniet nog maar ff lekker van je welverdiende vakantie Ml-etje!

Thanks Beijtje! En inderdaad, we zouden dan ook alleen de wand achter het bedje (dus waar hij of zij niet direct naar toe kijkt) met iets druks behangen. Maar right now spreken die grijstinten me wel heel erg aan.
pi_86576405
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:07 schreef twentemeisje het volgende:
*O* Geniet nog maar ff lekker van je welverdiende vakantie Ml-etje!

Thanks Beijtje! En inderdaad, we zouden dan ook alleen de wand achter het bedje (dus waar hij of zij niet direct naar toe kijkt) met iets druks behangen. Maar right now spreken die grijstinten me wel heel erg aan.
Ja dat vind ik idd ook mooi... :Y
pi_86599709
Gefeliciteerd! :*

Ik kijk weer vol genoegen mee... O+
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86599966
Ging ik me toch de mist ik, even verkeerd gelezen dus dacht dat Beijtje zwanger was :@
Dus snel posting weggehaald maar, echte mams, van harte gefeliciteerd, wordt vast een megaleuke babykamer en, wat nog véél belangrijker is, een megaleuke baby.
Enjoy ^O^
(en wees voorzichtig hè)

[ Bericht 57% gewijzigd door Lottekoekkie op 19-09-2010 14:29:34 ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  zondag 19 september 2010 @ 19:01:02 #14
309653 BiebelYip
lang lurken - en nu meedoen!
pi_86608783
Laat ik toch eerst denken dat dit
quote:
Met een beetje mazzel kan de olijf buiten blijven staan, we draaien er dan noppenfolie omheen als het echt koud wordt (en dan maar duimen draaien ). We begrepen dat het tot -15 celsius kan. We hebben ook een extra isolatielaagje in de pot zelf aangebracht. En onderhoudsarm was inderdaad precies wat we in gedachten hadden :-) .
over de nieuwe baby ging... Gelukkig was het de olijfboom in de pot en die wil ik ook!

En voor de baby: je verandert nog wel 3 keer van kleur & smaak. Om toch bij grijs uit te komen. Of wit, want dat is zo lekker makkelijk. Of toch giraffeoranje (Biebelyipbaby heeft daar prima in geslapen en er is niets van te merken:-) Oh en.. Jullie beiden (twentemeisje & twentejongen) gefeliciteerd!
pi_86612967
Bij een baby denk ik nou niet direct aan onderhoudsarm :P
Eeuwig vijfentwintig
  zondag 19 september 2010 @ 20:52:25 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_86613140
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:49 schreef Reese het volgende:
Bij een baby denk ik nou niet direct aan onderhoudsarm :P
Wel aan voldoende mest voor de tuin _O-
pi_86616310
Ahhh dit ledikantje vind ik mooi :)

pi_86616338
vind deze toch zo beeldig, krijg allen de foto niet geplaatst wel de link
http://www.google.nl/imgr(...)330&biw=1343&bih=567
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_86628383
Wow wow wow wow wat een fantastisch huis hebben jullie er van gemaakt!!! I'm in love! O+

Je topic gaat in mn favoriete!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Ps heeft je lief niet een tweelingbroer?? ;)
pi_86638006
*O* wat een hoop leuke reacties weer!

:W Obli en Reese! :)

Thanks Lottekoekie!!

:D BiebelYip! Ik zal ietsje voorzichtiger zijn met de baby straks ;). Die krijgt over de noppenfolie nog een jasje aan! Wat de pot betreft, dat is de Elho Pure Round (diameter 80cm).

Dat is ook mijn favorietje ledikantje Mereltje O+ .

CherryB je maakt me bijna verlegen ... Helaas voor jou heeft mijn liefje geen tweelingbroer -O- .

En voor iedereen die hier vandaag meepost en -lurkt een stukje

cause it's my birthday! *O*
pi_86644315
Gefeliciteerd!!! :*

*O* *O* *O* Hapy happy joy! *O* *O* *O*

Een bambi... O+
pi_86644452
He happy Birthday!!

Jammerrr :'( soortgelijke vrienden,kennissen, buurmannen dan??? :P
  maandag 20 september 2010 @ 20:32:29 #23
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_86650740
Gefeliciteerd!!!
  Moderator maandag 20 september 2010 @ 20:54:22 #24
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_86673608
Thanks mensen, het was een gezellig avondje gisteren!

quote:
Op maandag 20 september 2010 18:10 schreef cherryB het volgende:
He happy Birthday!!

Jammerrr :'( soortgelijke vrienden,kennissen, buurmannen dan??? :P
:N Ik ben bang dat ik de hoofdprijs al heb weggekaapt O+ . Sorry!
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:20:30 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_86673689
nog gefeliciteeeeeeerd!
disclaimer
pi_86678955
can't blame a girl for trying haha ....;-)

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:18 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks mensen, het was een gezellig avondje gisteren!
[..]

:N Ik ben bang dat ik de hoofdprijs al heb weggekaapt O+ . Sorry!
  woensdag 22 september 2010 @ 13:44:56 #28
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86709164
*O* Je hebt een nieuw topic geopend ik vond t al zo jammer dat ik em sloot en was bang dat er geen nieuwe zou komen...
Het muurtje aan de voortuin is erg mooi geworden!
Keukenblad is ook mooi, past ook goed bij de rest, ik geloof meteen dat je niet nóg een keer beton wil.

Spannend een baby!!! Gefeliciteerd!
Wetende hoe de rest van het huis eruit ziet, komt het met de kamer voor t kleintje zeker goed!!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_86713620
*O* nu wil ik toch ook echt een olijfboompje in onze tuin!
en vooral het eerste wiegje vind ik geweldig! met idd de muren mooi grijs, kan het me al helemaal voorstellen.

Kan niet wachten tot wij eindelijk een keukenblad krijgen (en een keuken), het lijkt allemaal zo lang te duren!
Maar jullie hebben er echt iets moois van gemaakt.

oh en trouwens. vuurtje erbij een een lekkere fleecedeken en dan kun je in de winter ook wel van je veranda genieten hoor! ^O^
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_86725214
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
nog gefeliciteeeeeeerd!
:*
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:47 schreef cherryB het volgende:
can't blame a girl for trying haha ....;-)
[..]
:Y Wie niet waagt, wie niet wint!
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
*O* Je hebt een nieuw topic geopend ik vond t al zo jammer dat ik em sloot en was bang dat er geen nieuwe zou komen...
Het muurtje aan de voortuin is erg mooi geworden!
Keukenblad is ook mooi, past ook goed bij de rest, ik geloof meteen dat je niet nóg een keer beton wil.

Spannend een baby!!! Gefeliciteerd!
Wetende hoe de rest van het huis eruit ziet, komt het met de kamer voor t kleintje zeker goed!!
Thanks meis! Jouw PM van een mailtje terug bleef maar knagen :) . Was het al langer van plan, maar moest natuurlijk ook wel wat te melden hebben...
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:52 schreef Selyn het volgende:
*O* nu wil ik toch ook echt een olijfboompje in onze tuin!
en vooral het eerste wiegje vind ik geweldig! met idd de muren mooi grijs, kan het me al helemaal voorstellen.

Kan niet wachten tot wij eindelijk een keukenblad krijgen (en een keuken), het lijkt allemaal zo lang te duren!
Maar jullie hebben er echt iets moois van gemaakt.

oh en trouwens. vuurtje erbij een een lekkere fleecedeken en dan kun je in de winter ook wel van je veranda genieten hoor! ^O^
Dankje Selyn! Olijfboompje rules! Alleen ben ik bang dat de katten van de overburen dat ook vinden, volgens mij hebben ze er al twee nachten in lopen wroeten... Gisteren moest ik er ook al eentje uit de pot wegsturen, de donders. Maar even kijken of ze het niet als kattenbak gebruiken, dat overleeft de olijf denk ik niet lang. Misschien is wat gaas erover voldoende.

En ik zie ons al helemaal zitten, vuurtje aan, buitenkeukentje aan voor een winterbbq-tje O+. Dan moet ik wel bijna zo'n 'bjoetifoel' :o .

Lieve kijkbuiskinderen, ik geloof dat ik verliefd ben.... op een ledikantje! En dat is erg, want ik durf nog helegaar geen bedje te kopen... ben bang dat ik de hele boel dan jinx... Maar ik wil deze... }:| O+

Misschien kan ik 'm kopen en dan nog een paar weken daar laten staan 8-) . Mijn lief is gelukkig wat meer nuchter dan ik :D
pi_86734756
Vind hem wel erg O+ anders neem je een optie?
Betaal je iets vooruit als ze hem bewaren ofzo..
pi_86738351
oh how cute dat ledikantje!!

voor je olijfboompje, misschien wat cacao doppen over de bodem daar houden katten niet van.
  donderdag 23 september 2010 @ 09:03:00 #33
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86738889
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:36 schreef cherryB het volgende:
oh how cute dat ledikantje!!

voor je olijfboompje, misschien wat cacao doppen over de bodem daar houden katten niet van.
Dat ledikantje is inderdaad O+
Ook van koffieprut houden katten niet.
pi_86758932
Bedankt voor de kattenpiestips ladies!

Het ledikantje bleek helaas al verkocht, ze had het er alleen nog niet afgehaald omdat haar moeder deze week is overleden en ze dus wel wat anders aan haar hoofd had. Begrijpelijk. Maar, wie weet wordt het alsnog wat op een later moment want ze knapt oude ledikantjes op en gaat mij daar nog wat fotootjes sturen.
  maandag 27 september 2010 @ 20:15:40 #35
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_86915045
Jammer van het ledikantje TM.
Vond hem ook wel errug lief.

En ik ben altijd te laat... dat weet je ondertussen maaaar.... ik hoop dat je een onwijs fijne verjaardag hebt gehad meid. Het is je zeker gegund. :*
pi_86979114
Thanks Rally! :*

Hier even weinig bijzonderheden. We hebben nog een kleurstaal besteld voor het terrazzo werkblad, die komt hopelijk vandaag of morgen. Dan kunnen we eindelijk de knoop doorhakken en kan het blad in productie.

O+ is momenteel druk bezig om het hout voor de veranda bij elkaar te krijgen. We moeten nog een belangrijke knoop hoorhakken (alweer...) hout of steen op de vloer.... Anyone? ;)
pi_87004864
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks Rally! :*

Hier even weinig bijzonderheden. We hebben nog een kleurstaal besteld voor het terrazzo werkblad, die komt hopelijk vandaag of morgen. Dan kunnen we eindelijk de knoop doorhakken en kan het blad in productie.

O+ is momenteel druk bezig om het hout voor de veranda bij elkaar te krijgen. We moeten nog een belangrijke knoop hoorhakken (alweer...) hout of steen op de vloer.... Anyone? ;)
Steen :) je loopt er tenslotte altijd rommel vanaf de tuin op.
  woensdag 29 september 2010 @ 23:44:19 #38
3185 Adelante
To let it go now
pi_87005590
Steen - vergt veel minder onderhoud :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_87009495
Eensch! Ik heb straks met de baby natuurlijk helegaar geen tijd meer om te poetsen ;).

Eens zien of ik nog ergens een mooi partijtje leisteen op den kop kan tikken... Mooist is eigenlijk om dezelfde lei als binnen en op het voorste terras te gebruiken. Eens zien of daar nog budget voor is...
pi_87010039
Dat zou echt heel mooi zijn om hetzelfde te leggen! Hopen dat jullie budget nog een stootje kan hebben ;)
  donderdag 30 september 2010 @ 09:02:25 #41
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87010502
Ik zou ook steen doen. Door het vaak vochtige weer kan hout nogal eens glad / groen worden (ook als het overdekt is).
pi_87010691
Klopt en ik wil ook niet op mijn snufferd liggen onder die veranda :D.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:57:10 #43
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87820188
Hopelijk verwaarloos ik ons kindje nooit zo als dit topique :o ;) .

Nu viel er ook niet echt veel te melden de laatste tijd, we hebben even veel dingen gedaan, maar weinig geklust. We hebben dus tot oktober gewacht met het 'opstarten' van de veranda omdat het nu vergunningvrij mag. Maar tot op heden is elk weekend nog gevuld geweest met andere activiteiten en verplichtingen. Binnenkort gaat mijn O+ echt met de fundering beginnen. Alle zooi is nu uit de tuin gesleept dus het feest kan beginnen.

Op dit moment worden onze dakgoten vervangen, dat is dus wel geklus, maar door professionals :) . De oude goten waren zo lek als een mandje (de hele boei kunnen we opnieuw gaan laten schilderen), niet gek, ze zitten er als sinds de jaren dertig aan :o . Wij laten er nu ook weer zinken goten aan zetten, rib uit ons lijf maar a) vinden we dat het bij het huis hoort en b) gaat het gewoon hartstikke lang mee.

Bijkomende tegenvaller is wel dat een groot deel van de nokpannen los blijkt te liggen, dat is natuurlijk niet echt veilig. Goeie windvlaag en je hebt zomaar kans dat er een van het dak komt zeilen. Dat moeten we niet hebben, daar moet dus ook wat aan gebeuren.

Dan nog een heuglijk feit, we hebben een ledikantje gekocht! We vinden 'm zo O+ in al z'n eenvoud. Dit weekend halen we 'm op in Amsterdam. We moeten er zelf nog wel het e.e.a. aan doen zoals schuren (hij is net geloogd), lattenbodem maken en misschien schilderen, maar ik geloof dat ik 'm gewoon in houtkleur ook wel heel mooi vind... Wat jullie?

We zien hem of haar er al helemaal in liggen!

(ja, links zie je het hoofdje :) )

Nu nog een mooie oude commode!
pi_87820215
*O* wat een snoezig Oostenrijks aandoend ding!
Vind hem zo mooi maar wit oid is hij ook mooi, maar wil bij de houtkleur wel een berg frutsels ;)
En je echo! Ik ben er slecht in kan er weinig in zien :@ willen jullie weten wat het wordt?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:47:44 #45
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87820712
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 08:01 schreef Ml-etje het volgende:
*O* wat een snoezig Oostenrijks aandoend ding!
:o Dat mag je niet zeggen Ml! :{ Dit is een snoezig Oostenrijks aandoend ding:

Ons bedje is gewoon een mooi jaren dertig bedje! :D

quote:
Vind hem zo mooi maar wit oid is hij ook mooi, maar wil bij de houtkleur wel een berg frutsels ;)
Frutsels there will be! Ik heb al een paar mooie grof gebreide manden gekocht voor op de commode of een wandplank, 1 grote en 3 kleintjes:

En toen we in la France op vakantie waren heb ik een serie kaarten gekocht van een Franse kunstenares, Amandine Piu. Die vind ik zo gaaf dus daar verwerken we er waarschijnlijk ook nog wel een paar van in de babykamer. Helemaal als het een meisje wordt. De prenten drijven de spot met (franse) reclames. Zum beispiel Par example:

quote:
En je echo! Ik ben er slecht in kan er weinig in zien :@ willen jullie weten wat het wordt?
:Y Denk aan de eindeloos grotere hoeveelheid styling-opportunities als je weet wat het geslacht van je kindje is ;) . En zonder flauwekul, we zijn er veel te nieuwsgierig voor. Dus ja, we want to know! En we gaan het ook gewoon vertellen. Ik heb namelijk niet de illusie dat ik een paar maanden mijn mond kan houden daarover, dus ik doe de moeite ook niet eens :) .

En dan de uitleg van de echo, de zgn. uitlecho:

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 22-10-2010 08:57:01 ]
pi_87821385
*O* gelukkig dat jullie het willen weten, anders kregen we een uberneutrale kamer ;)
En sorry bedje! :@

Die gebreidde dingen zijn leuk hé! Ik heb bij de karwei staan kwijlen bij gebreidde mandjes en een gebreide poef (niet handig met een witharige Jack in huis helaas). Maar kan even niets verzinnen waar ik ze kan zetten.
Behalve dan in een kast tsja.. dat is niet de bedoeling.

En dank je voor de uitleg :D je bent de eerste die dat zo doet :D
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:52:01 #47
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87825757
Ik vind die poef van de Hema ook erg mooi, maar ik vind 'm wat klein en hij is dan echt voor de sier.
pi_87826875
Groot gelijk dat je het geslacht wil weten!
En het niet voor je wilt houden.
Wat dacht je van kadootjes... O-)
Kunnen mooi afgestemd worden.

Wat een O+ ledikantje... Hmm... O+
En die schilderijtjes... O+

Je doet het goed!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:00:35 #49
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87828212
voor de echo heb ik geen uitleg nodig 8-) en dat ledikantje is echt cute TM O+
(ik wil ook zo'n veranda O+)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87832112
uitlecho hihihaha geweldig! mooie foto van jullie kleintje :D

Ik zou het ledikantje in deze kleur houden, mooi zacht grijs op de muur, en als het een meisje wordt misschien oudzachtroze ...komen die prentjes ook mooi op uit:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')