! Wat een gaaf, authentiek bedje. Ik denk ook niet dat ik het over mijn hart kan verkrijgen om er een laag verf over uit te storten... (maar niets zo veranderlijk als een zwanger vrouwmensch
 ! Wat een gaaf, authentiek bedje. Ik denk ook niet dat ik het over mijn hart kan verkrijgen om er een laag verf over uit te storten... (maar niets zo veranderlijk als een zwanger vrouwmensch  ) .
) .

quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
TM, ik ga hier ook weer meelezen, had dit vervolgtopic gemist... en ben wel heel benieuwd naar de babykamer..
Ik zou het ledikantje schilderen, gewoon omdat ik wit een mooie neutrale kleur vind voor op de babykamer... makkelijker te combineren met andere kleuren.. en ik hou niet zo van bruinig
 Hee Diaan!
 Hee Diaan!  heeft 'm gisteren helemaal geschuurd (hij was geloogd en moest dus nog geschuurd worden) en er zijn toch een aantal minder mooie plekjes die we beter weg kunnen werken door 't te schilderen.
 heeft 'm gisteren helemaal geschuurd (hij was geloogd en moest dus nog geschuurd worden) en er zijn toch een aantal minder mooie plekjes die we beter weg kunnen werken door 't te schilderen. quote:Op zondag 31 oktober 2010 05:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Geluksvogels, jullie ts.
Bezit zelf een 1880-krotje, DAT is pas klussen!
Veel succes, leuke woning!
 KlusKonijn, thanks
 KlusKonijn, thanks  . Ga jij eens ff snel een klustopic aanmaken voor dat 1880-krotje van je!
. Ga jij eens ff snel een klustopic aanmaken voor dat 1880-krotje van je!  

Heh heh, al twintig jaar in mijn bezit, maar nog steeds een krotje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 07:12 schreef twentemeisje het volgende:KlusKonijn, thanks
. Ga jij eens ff snel een klustopic aanmaken voor dat 1880-krotje van je!

Nou nou zeg. Ik ben al weg.quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:01 schreef exlurker het volgende:
Kom op HetKlusKonijn open zelf eens een woning-ramp uit 1880"-klus topic dan hoef je dit leuke topic niet verder te vervuilen

. Eigenlijk zou ik alle meubeltjes het liefst in een grijstint of taupekleur hebben... Maar eens even zien. We hebben namelijk ook nog deze commode op het oog:
 . Eigenlijk zou ik alle meubeltjes het liefst in een grijstint of taupekleur hebben... Maar eens even zien. We hebben namelijk ook nog deze commode op het oog: .
 .  Wat gaaf!
 Wat gaaf! 
 , we mogen voor de zekerheid volgende week nog een keer terugkomen, maar de echoscopiste zou compleet van haar stoel vallen als er dan een jongentje te zien zou zijn. Maar goed, zul je zien dat wij een van die uitzonderingsgevallen zijn
 , we mogen voor de zekerheid volgende week nog een keer terugkomen, maar de echoscopiste zou compleet van haar stoel vallen als er dan een jongentje te zien zou zijn. Maar goed, zul je zien dat wij een van die uitzonderingsgevallen zijn  . Ik wacht nog wel een weekje met echt shoppen
. Ik wacht nog wel een weekje met echt shoppen  
  . Dus kom gerust met suggesties!!!
 . Dus kom gerust met suggesties!!!

dan zou je het bedje alleen hoeven te beitsen of af te lakken met blanke lak!!
 dan zou je het bedje alleen hoeven te beitsen of af te lakken met blanke lak!!  

Die onderste commode lijkt me ook erg laag tenminste als je hem echt als commode wilt gaan gebruiken. Wel mooi!!
 Die onderste commode lijkt me ook erg laag tenminste als je hem echt als commode wilt gaan gebruiken. Wel mooi!!

Thanks!
 Thanks! 

die ik hier heb staan is hoogte 90 en ik kan dr met 1,65 prima op werken
 die ik hier heb staan is hoogte 90 en ik kan dr met 1,65 prima op werken  

.   Een meisje!!
.   Een meisje!!   Had je zelf ook een idee?
 Had je zelf ook een idee? ) Ik vind namelijk de vorm van de onderste mooi maar de kleur van de bovenste mooier..
 ) Ik vind namelijk de vorm van de onderste mooi maar de kleur van de bovenste mooier.. )
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |