Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Tisser lieverd?quote:
Geen idee, maar dat matcht met 1957quote:Op donderdag 16 september 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Wat moeten jullie nou in Holtenbroek?
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:40 schreef MPG het volgende:
Geen idee, maar dat matcht met 1957.
Op de koffie zoals de TT zegtquote:Op donderdag 16 september 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Wat moeten jullie nou in Holtenbroek?
Holtenbroek dateert van 1957. Ken je geschiedenisquote:
quote:Holtenbroek is een woonwijk in de Overijsselse hoofdstad Zwolle. Van oorsprong is het gebied waar de wijk is gesitueerd een moerasgebied. Dit is ook op te maken uit het achtervoegsel broek in de naam. Dit betekent namelijk laag en drassig land. Later werd het gebied ingepolderd.
In de 19e eeuw was op deze plek de stadsmesthoop gelegen. Het organische afval uit de stad werd hier omgezet tot mest. Dit werd verkocht.
Op 17 september 1957 sloeg minister van Volkshuisvesting Herman Witte de eerste paal voor de nieuw te bouwen wijk Holtenbroek. Door de bouw van de wijk verdween het polderlandschap en ook ruim 50 boerderijen. Alleen boerderij Klooienberg bleef over en werd ingericht als jeugdboerderij.
De wijk is opgezet volgens het stedenbouwkundige principe van de functionele stad. De verhouding tussen laagbouw en hoogbouw bedraagt 30% - 70%. Bovendien zijn er enkele torenflats gebouwd.
sorryquote:Op donderdag 16 september 2010 22:41 schreef MPG het volgende:
Holtenbroek dateert van 1957. Ken je geschiedenis.
Lees mijn post nog eensquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
We zijn weer thuis, en gelukkig valt het allemaal wel mee![]()
Natuurlijk zaten we daar en was Koen helemaal zichzelfMaar het was wel even schrikken.
Hij ligt nu weer in bed met een paracetamolletje
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
Moeras en stadsmesthoop...NOU snap ik het
Ik hoop dat het snel weer goed met hem komt, maar fijn dat het weer goed met hem gaatquote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
Natuurlijk zaten we daar en was Koen helemaal zichzelfMaar het was wel even schrikken.
Gelukkig maar, hopelijk kan hij nu lekker slapenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
Aaaaaah. I see.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met de bewoners enzo
quote:
Dank jullie welquote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
Ik hoop dat het snel weer goed met hem komt, maar fijn dat het weer goed met hem gaat
Vandaag ook al hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Gelukkig maar, hopelijk kan hij nu lekker slapen![]()
Morgen een dagje met hem samen, of moet je werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vandaag eindelijk klaargekomen (quote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met de bewoners enzo
zozoquote:Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vandaag eindelijk klaargekomen () met een projectje om de hele bewoningsgeschiedenis van ons tudentenhuis in kaart te brengen
Inderdaad beter even checken, je kunt maar beter te vaak gaan dan te weinigquote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
Dank jullie welhet stomme ervan, het zijn aanvallen, en met een beetje buitenlucht of warme vochtige lucht (stomen) is het ook zo weer weg.
Maar beter even checken enzo Eerste keer dat hij iets 'ergs' heeft.
quote:Vandaag ook al hoorheb al weekend, morgen is J ook vrij
We moeten om 9.25 bij het CB zijn
Ooh, dat is wel fijn, dat jullie allebei thuis zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CB, fijn
En priksterkte lieffie
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
kan ik me voorstellen, klaarkomen over al die studentenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Was best een hoopwerk nog
quote:
StudenteSquote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, klaarkomen over al die studenten
was het fijn?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben vandaag eindelijk klaargekomen () met een projectje om de hele bewoningsgeschiedenis van ons tudentenhuis in kaart te brengen
dat lijkt mij ook, hij had nogal wat om over na te denkenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
het zal best een ontlading geweest zijn
hihi je zei klaargekomenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jequote:
CBquote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
Inderdaad beter even checken, je kunt maar beter te vaak gaan dan te weinig![]()
[..]
Ooh, dat is wel fijn, dat jullie allebei thuis zijn![]()
CB, fijn
En priksterkte lieffie
Dankquote:
eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 16 september 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
hihihihihi jullie zijn egd grappug hihi
Hihi whehehehe sukkel whehehe hiihihiquote:Op donderdag 16 september 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eigen schuld dikke bult
...
whehehehe
quote:
Ah, ja, dat doen ze hier met gewicht en lengtequote:CBze mogen echt sterven daar
Zal vast wel weer een folder uit 1983 meekrijgen om het praten van mijn kind te stimuleren
goedemorgenquote:pff door al die adrenaline ben ik wel over mijn moeheid heen nu
Bedoeling was Malta maar helaas ik moet nu wat anders bedenkenquote:
Jazekers...quote:
Ga je zo mee naar bed?quote:
Eigenlijk hier ook, maar daar schort het niet echt aan natuurlijk, wel aan het pratenquote:Ah, ja, dat doen ze hier met gewicht en lengte![]()
Ja koffiequote:goedemorgen
geen zin meer om te quickquoten?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:02 schreef MPG het volgende:
Klaarkomen![]()
Antieke folders![]()
Niet meer moe![]()
Zou je me een massage willen gevenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat treft,.... ik ben er erg goed in
Hmhm, maar ik ben nog LANG niet moequote:
Hmja, dat is hier dan andersomquote:Eigenlijk hier ook, maar daar schort het niet echt aan natuurlijk, wel aan het praten![]()
OEH! Koffiequote:Ja koffieLekker!
Slaap lekker en sterkte morgen dan!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:07 schreef -Engel- het volgende:
Bed.....vind ik voor de verandering een goed idee.... hopelijk slaap ik ook.....
morgen>>>>
zo'n 100 producten verwerken![]()
nieuwsbrief checken en kutten met de nieuwe mailbox (instellingen falen hard)
nog vijf verslagen schrijven en wat ben ik nog vergeten
oja ik moet nog naar een "overleg"
ja willen wel .... maar je woont helemaal in groningen.....quote:Op donderdag 16 september 2010 23:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zou je me een massage willen geven![]()
?
Ik ook niet, maar ik moet wel, moet om 8.30 alweer bij de dokter zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Hmhm, maar ik ben nog LANG niet moe![]()
Mja nahja ja en amen en dan zo snel mogelijk weer wegquote:Stomme CB![]()
Liever een lekkere cappuccino he ?quote:OEH! Koffie
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja willen wel .... maar je woont helemaal in groningen.....dan wil ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeel knuffels en koppen thee krijgen
Dank je,.... ik gok op 50% afronding en de rest weer de WAAN van de dag...quote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker en sterkte morgen dan!
Wat? NU nog??quote:Op donderdag 16 september 2010 23:07 schreef -Engel- het volgende:
Bed.....vind ik voor de verandering een goed idee.... hopelijk slaap ik ook.....
morgen>>>>
zo'n 100 producten verwerken![]()
nieuwsbrief checken en kutten met de nieuwe mailbox (instellingen falen hard)
nog vijf verslagen schrijven en wat ben ik nog vergeten
oja ik moet nog naar een "overleg"
keiWIJDquote:Op donderdag 16 september 2010 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Dan vind je vast dat ik ook keiver weg woon![]()
!
jaquote:Op donderdag 16 september 2010 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook niet, maar ik moet wel, moet om 8.30 alweer bij de dokter zijn
Jaaa, je bent natuurlijk een tijd niet geweest he? Ik was ook ZO benieuwd laatstquote:Mja nahja ja en amen en dan zo snel mogelijk weer wegIk vind het wel leuk om te weten hoe zwaar hij is en hoe lang
Nog beterquote:Liever een lekkere cappuccino he ?
nee je woont in de buurt van de duitse grens....quote:Op donderdag 16 september 2010 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Dan vind je vast dat ik ook keiver weg woon![]()
!
Trusten.....quote:Op donderdag 16 september 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
Lieffies, ik ga toch maar naar bed, de babyfoon klinkt stil dus ik denk dat Koen wel slaapt
Slaap lekker allemaal
Wat klinkt dat wanhopig?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat wie waar????????
wie biedt zich aan om mij een weekend door te helpen?
Een heel weekend?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat wie waar????????
wie biedt zich aan om mij een weekend door te helpen?
Iets smerigs met studentes?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Een heel weekend?zou ik ook nog wel uithouden met je
alleen komende zondag ben ik druk. Met mijn hobby die andere mensen toch maar afschrikt dus daar zeg ik niet te veel over
hihih whehehe hihiquote:Op donderdag 16 september 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets smerigs met studentes?
en jij wilde graag sinterklaas met de ksc vieren he?quote:
Oh graag of heel niet hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij wilde graag sinterklaas met de ksc vieren he?
ik ookquote:Op donderdag 16 september 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij wilde graag sinterklaas met de ksc vieren he?
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ok om het af te maken post 16900
Oooooowquote:Op donderdag 16 september 2010 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee je woont in de buurt van de duitse grens....en Eindhoven
... ietsjes verder rijden en dan ben ik bij mijn bro....
quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een heel weekend?zou ik ook nog wel uithouden met je
alleen komende zondag ben ik druk. Met mijn hobby die andere mensen toch maar afschrikt dus daar zeg ik niet te veel over
Ik heb nog wel een huis dat niet is opgeruimdquote:Op donderdag 16 september 2010 23:41 schreef -Engel- het volgende:
dat klinkt als -Engel- die gewoon niet weet wat ze dit weekend moet gaan doen...
bro gaat niet crossen.... geen feestjes gezien enzo... en mijn huis is "opgeruimd"
Ga je een keer leuk een dagje met ome Fles in de trein zitten en bordjes knallen Engel?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat klinkt als -Engel- die gewoon niet weet wat ze dit weekend moet gaan doen...
bro gaat niet crossen.... geen feestjes gezien enzo... en mijn huis is "opgeruimd"
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooooow.
You did the backgroundcheck, eh?
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een huis dat niet is opgeruimd
ik weet niet precies wat bordjes knallen inhoudt..... maar ik wil best een dagje in de trein zitten (vaak genoeg gedaan....quote:Op donderdag 16 september 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je een keer leuk een dagje met ome Fles in de trein zitten en bordjes knallen Engel?
Dat is ook wel eens lekkerquote:Op donderdag 16 september 2010 23:45 schreef -Engel- het volgende:
als je het mij laat doen... hou je niks over...
BINGOquote:Op donderdag 16 september 2010 23:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat bordjes knallen inhoudt..... maar ik wil best een dagje in de trein zitten (vaak genoeg gedaan....)
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens lekker![]()
Maar kopjes thee of koffie drinken is veel gezelliger
Trein je dan even met Fles hierheen?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:47 schreef -Engel- het volgende:
dat vind ik een nog veel beter plan....
![]()
Wat Bingo????quote:
Om jouw huis te gaan opruimen? Neuhquote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trein je dan even met Fles hierheen?
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trein je dan even met Fles hierheen?
Neeheee, om koffie en thee te drinken.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Om jouw huis te gaan opruimen? Neuh
Welnee, een date is pas als er fysiek ontmoeting plaatsvindtquote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat Bingo????
je gaat toch niet zeggen dat je dit een date gaat noemen he.....
die discussie heb ik al gehad.... en dit valt er niet onder.....
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef yvonne het volgende:
Bedankt voor de tijd die je in FOK! gestoken hebt Memento-Mori
Toch 2 fora gemod waarvoor onze dank
Tot ziens in het zwart.
Er zijn van die excursiepuntjes die ik met opzet laat liggen omdat ze vanuit Deventer makkelijker te doen zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeheee, om koffie en thee te drinken.
Oh, dus die vind je nu ineens een stuk minder leuk?quote:
Nee nee... een date is het als er een romantische bedoeling achter zit..... maar treintjes/bordjes kijken vallen daar niet onder!!!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, een date is pas als er fysiek ontmoeting plaatsvindtterugkrabbelen kan altijd nog
En het bordjes knallen doe ik net zo lief alleen hoor, lijkt me alleen leuk om er eens iemand bij te hebben
Misschien vind je het wel machtig interessant of zo. Little chance though
Daar heb je wel heel erg gelijk in ja!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn van die excursiepuntjes die ik met opzet laat liggen omdat ze vanuit Deventer makkelijker te doen zijn
Moriquote:
wie wat waar.... Sintmeet???????quote:Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en, -Engel-, kom je ook op de sintmeet? Of is het eens en nooit weer...
nee, maar het is wel gek dat ze een paar dagen geleden nog trots rondbazuinde over MLNmodzijn enzoquote:Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus die vind je nu ineens een stuk minder leuk?
4december @huppels placequote:Op donderdag 16 september 2010 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wie wat waar.... Sintmeet???????
Klinkt leuk.... tell me more...
Als ik dates heb met romantische bedoeling dan wordt het één grote deceptie, da's net zo makkelijk als 1+1 twee is. Daar richt ik me al lang niet meer op. Ik leef mijn eigen leven, en misschien vindt iemand dat wel vet tofquote:Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee nee... een date is het als er een romantische bedoeling achter zit..... maar treintjes/bordjes kijken vallen daar niet onder!!!
jupsquote:Op donderdag 16 september 2010 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke.... dan moet ik huppel pm-en he.... en haar ook gelijk de foto's uitgeprint kado doen
Jij vindt modjes toch leuker dan 'gewone' users?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
nee, maar het is wel gek dat ze een paar dagen geleden nog trots rondbazuinde over MLNmodzijn enzo
Oooh...je hebt het over een andere sintmeetquote:Op donderdag 16 september 2010 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
jupsWaarschijnlijk komt rond november wel een topic in ONZ/GC met wie er komt enzo...
behalve ons twee... wij zijn UNIEKquote:Op donderdag 16 september 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij vindt modjes toch leuker dan 'gewone' users?
het is meer een issue voor naatje dan voor moriquote:Op donderdag 16 september 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eens een mod, altijd een mod. Maar,quote:Op donderdag 16 september 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
Maargoed, als ik er maar 1 zou mogen noemen, dan is dat dus suikertaartje, voorderest maakt het me geen flikker uit, alleen tegen juicyhill en Zeroku zou ik opzien. En Paul en zijn zonen... (behalve stoep natuurlijk)
Ja, dat sowiesoquote:Op donderdag 16 september 2010 23:57 schreef -Engel- het volgende:
behalve ons twee... wij zijn UNIEK
ja, doe jij ook een sintmeet?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh...je hebt het over een andere sintmeet
waar zei je dat ergens dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eens een mod, altijd een mod. Maar,
[..]
Je moet nog een hoop lerenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eens een mod, altijd een mod. Maar,
[..]
Dat jij het zou moeten zijn, klik op de link... Of wat bedoel je?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar zei je dat ergens dan?
De stempel "goedgekeurd" krijg je pas na een aantal keuringen datesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oldbie, vooroordeel, jij bent leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien ben ik ook wel ooit mod geweest![]()
![]()
A welnee... Mods kloten soms ook maar wat aan.....quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, mods hebben meestal een betere kijk op kwaliteit, omdat ze beter moeten weten wat goede of slechte topics zijn, dus ik heb mijn vooroordelen ja.
Maar oldbies zijn ook wel te pruimen...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De stempel "goedgekeurd" krijg je pas na een aantal keuringen dates
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wattequote:
Gaarne.quote:
mij moet je op ONZ zetten, sobersoquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A welnee... Mods kloten soms ook maar wat aan.....
ligt er gewoon aan of je feeling voor je forumgedeelte hebt of niet.....
daarom zeg ik R&P, TRU of V&A.
Mij op ONZ zetten gaat niet werken en SEX ook niet....
Hee!quote:
Gadgets & Hifi. Puick forum wasda.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien ben ik ook wel ooit mod geweest![]()
![]()
Dude, kap es ff met dat geneuzel over kwaliteit. En helemaal dat crewlikken. Mods zijn ook maar users die ergens veel en vaak komen. Fok is heel anders dan andere fora wat betreft mods. Op andere fora zijn mods gelijk aan God, min een beetje. Hier zijn mods ordinaire stervelingen, plus een beetje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, mods hebben meestal een betere kijk op kwaliteit, omdat ze beter moeten weten wat goede of slechte topics zijn, dus ik heb mijn vooroordelen ja.
Dat heeft nooit bestaan. GADgets en Gadgets, Video & HiFi ook niet lang trouwens. General Chat bestaat nog steeds, wel.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, dankje naatje, ik voel me heel bijzonder tussen die 100 anderen
Ik wist dat ik iets was vergeten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft nooit bestaan. GADgets en Gadgets, Video & HiFi ook niet lang trouwens. General Chat bestaat nog steeds, wel.
Jij was ziek. Geen peuk. Wel slapen.quote:
ik wil ordinaire sterveling worden + een beetjequote:Op vrijdag 17 september 2010 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude, kap es ff met dat geneuzel over kwaliteit. En helemaal dat crewlikken. Mods zijn ook maar users die ergens veel en vaak komen. Fok is heel anders dan andere fora wat betreft mods. Op andere fora zijn mods gelijk aan God, min een beetje. Hier zijn mods ordinaire stervelingen, plus een beetje.
Peuk helpt tegen hoestenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij was ziek. Geen peuk. Wel slapen.
Welterusten.
Hah. Ik mag je nu alquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef -Engel- het volgende:
soms is zo'n weegschaal best lief....
Edit... oja ik ging naar bed![]()
totdat je er achterkomt dat ie op ponden ipv kilo stond... aldus mijn moederquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef -Engel- het volgende:
soms is zo'n weegschaal best lief....
Edit... oja ik ging naar bed![]()
Kan heel erg goed geregeld wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja willen wel .... maar je woont helemaal in groningen.....dan wil ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeel knuffels en koppen thee krijgen
Van jou als mod zal nooit iemand enige autoriteit erkennenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil ordinaire sterveling worden + een beetje
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
totdat je er achterkomt dat ie op ponden ipv kilo stond... aldus mijn moeder
nee hoor, ze had een knopje omgezetquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
dan denk ik gewoon echt dat ie stuk is hoor
Als je rookt wel, daar weet jij heul niets vanquote:
En hoe kan je dat beoordelen als je niet/nauwelijks in ONZ komt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van jou als mod zal nooit iemand enige autoriteit erkennen
als mijn weegschaal zegt dat ik ineens heeeeeeeel iets anders weeg, dan geloof ik hem echt nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee hoor, ze had een knopje omgezet
Als je rookt ga je toch hoesten...quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je rookt wel, daar weet jij heul niets van
Nee, daarom wordt ik goddomme elke morgen om 6 uur wakker van het gehoest net NA ons pap zijn eerste sjekkie gehad heeftquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je rookt wel, daar weet jij heul niets van
Als je verkouden bent en veel hoest, helpt roken heel tijdelijk een beetje.quote:
Het was ook maar 5 "kilo" verschil, alleen ze zag niet dat de punt ergens anders stondquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als mijn weegschaal zegt dat ik ineens heeeeeeeel iets anders weeg, dan geloof ik hem echt niet
Dan is hij niet verkoudenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daarom wordt ik goddomme elke morgen om 6 uur wakker van het gehoest net NA ons pap zijn eerste sjekkie gehad heeft.
Mja, ONZ. Dan noem je ook wat. Misschien kan het daar. Ik mijd ONZ als de pest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En hoe kan je dat beoordelen als je niet/nauwelijks in ONZ komt?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je verkouden bent en veel hoest, helpt roken heel tijdelijk een beetje.
5 kilo verschil zou ik ook niet gelovenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
Het was ook maar 5 "kilo" verschil, alleen ze zag niet dat de punt ergens anders stond
Dat kan ik me voorstellen, allemaal naatje-achtige mensen alleen dan ergerquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ONZ. Dan noem je ook wat. Misschien kan het daar. Ik mijd ONZ als de pest.
het was na 2 weken vakantie met heel intensief sportenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
5 kilo verschil zou ik ook niet geloven
Maar schat. Daar nemen ze je als mod ook niet serieus hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, allemaal naatje-achtige mensen alleen dan erger
Nee, maar het is wel irritantquote:
precies, spier-opbouwquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het was na 2 weken vakantie met heel intensief sporten
Met de nadruk op "alleen dan erger"quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, allemaal naatje-achtige mensen alleen dan erger
Jawel. Ze gooien zelfs zeepjes voor 'm op de grondquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar schat. Daar nemen ze je als mod ook niet serieus hoor
Ik vind het daarom dus heel jammer dat ONZ SC weg is, want dat was een soort van kruising tussen KSC en ONZ, aangezien suikertaartje enzo daar postten... Maar ook mensen als Paul die af en toe kwamen buurten...quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met de nadruk op "alleen dan erger"![]()
Wat dat betreft val je best mee nog hoor
ik zou niet meer terugkomenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het daarom dus heel jammer dat ONZ SC weg is, want dat was een soort van kruising tussen KSC en ONZ, aangezien suikertaartje enzo daar postten... Maar ook mensen als Paul die af en toe kwamen buurten...
Mja, dat heb ik al duizend maal gezegd, mocht het niet meer zijn en het is mijn kritiekpuntje op fok...
Want? Te gewend aan KSC nu?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zou niet meer terugkomen
Ik had even iets nodig waar ik balachelijk kon doen en vooral niet hoefde na te denken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ONZ is nooit wat voor mij geweest eigenlijkDaar was het jarenlang gewon gebruikelijk om mensen de grond in te trappen onder het mom van "ja maar hut was un garpje
! "
Geloof het of niet, ik ben daar te serieus voor
Je bent in de war met KLBquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ONZ is nooit wat voor mij geweest eigenlijkDaar was het jarenlang gewon gebruikelijk om mensen de grond in te trappen onder het mom van "ja maar hut was un garpje
! "
Slaap lekker schattepatatjequote:
Welterusten suikerbeebquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker schattepatatje![]()
Ja, echtquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
Slaap lekker MPG
Maar ehm, ST, de TTT's laat je ook gewoon naast je liggen?
Deze bijvoorbeeld: [Paint] Fok!Flat #14, klusjesman gezocht voor sanitair. (veel plaatjes, dus kan browser tegenwerken)
KLB is heel anders. Was ook vel bagger daar, maar daar waren ook echt super topicsquote:
een bepaald slagvolk?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KLB is heel anders. Was ook vel bagger daar, maar daar waren ook echt super topicsmet Champions League level paints en zo
![]()
alleen is het gewoon onderdeel van de definitie va KLB dat de klager in kwestie afgezeken wordt. Mja, dat zorgt er wel voor dat er daar ALLEEN een bepaald slag volk komt.
ik ben dan ook alles behalve normaal.quote:
kan niet slapenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben dan ook alles behalve normaal.
Dan moet je juist in ONZ postenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben dan ook alles behalve normaal.
moet je ook niet zoveel roken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:46 schreef cablegunmaster het volgende:
kan niet slapen... hoofdpijn houd me wakker
nee, hier zijn koffiedrinkende gekkenquote:
nee van hoesten krijg ik hoofdpijn zo erg is de hoestquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moet je ook niet zoveel roken.
ach snoetje toch!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
nee van hoesten krijg ik hoofdpijn zo erg is de hoest
ja krijg je nog meer hoofdpijn dan is het onaandoenelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach snoetje toch!
dan werkt liggen helemaal niet nee
ja, en moet je nog meer hoestenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:51 schreef cablegunmaster het volgende:
ja krijg je nog meer hoofdpijn dan is het onaandoenelijk
Ze kwamen naar KLB toe, dus toen kwam KLB 2.0, nu zitten ze weer in ONZ te wachten op bannetjes tot kerst (like AP)quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ONZ moet wel blijven bestaananders gaat heel fok naar de klote doordat al die gasdebielen overal de boel komen verkutten
heb er geen last van gewoon niet heen gaan of somsquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze kwamen naar KLB toe, dus toen kwam KLB 2.0, nu zitten ze weer in ONZ te wachten op bannetjes tot kerst (like AP)
Althans, dat is de theorie die ondersteund wordt door verschillende niet KLB mensen, maar ooit wel.
wadefokquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, vandaag zei een klant tegen me: uw computer is niet helemaal gedate, want we hebben elkaar gekruisigd!
Hij heeft tijd zat om dat te perfectioneren tot hij terug komt, ALS hij terug komtquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:56 schreef naatje_1 het volgende:
Bel AP op, want die wil ook weten hoe je dat doet
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, vandaag zei een klant tegen me: uw computer is niet helemaal gedate, want we hebben elkaar gekruisigd!
Haar betaling en onze betalingsherinnering hadden elkaar gekruist volgens haarquote:
kerst, en als eerder, dan gaan we met zijn allen yvonne hard uitlachen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft tijd zat om dat te perfectioneren tot hij terug komt, ALS hij terug komt
veel plezier, of niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kerst, en als eerder, dan gaan we met zijn allen yvonne hard uitlachen.
dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haar betaling en onze betalingsherinnering hadden elkaar gekruist volgens haar
misbetalingisatie?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haar betaling en onze betalingsherinnering hadden elkaar gekruist volgens haar
de kunst van het doorvragenquote:
Computer Date, laten kruisigen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de kunst van het doorvragen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Computer Date, laten kruisigen?
Dat is wat ik begreep
slaap lekkerquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 135 goldfinger1963
02. 123 MPG
03. 108 suikertaartje
04. 099 LovelyLady
05. 068 JaniesBrownie
06. 064 -Engel-
07. 060 Dr_Flash
08. 060 wel.o.k
09. 056 TJDoornbos
10. 045 Ferb
11. 037 Giertje
12. 037 DR34M3R
13. 035 Trevland
14. 024 MaleDuck
15. 022 Marijkezwolle
16. 022 Fha
17. 021 _F.U.B.A.R_
18. 017 Panda72
19. 016 Pheno
20. 014 Muck
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van donderdag 16 september 2010
002. 226 goldfinger1963
006. 184 naatje_1
012. 168 Dr_Flash
019. 134 JaniesBrownie
021. 127 MPG
022. 126 suikertaartje
092. 065 BrandX
quote:
Maar vrouwen en bier!quote:
iddquote:Op vrijdag 17 september 2010 02:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En nu tijd om hier te posten dus slechte investering
dat had ik vandaag ookquote:
Met betere afloop?quote:
jammer genoeg nietquote:
trustenquote:Op vrijdag 17 september 2010 03:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
MooiDan voel ik me niet benadeeld
truste
Dat kan niet he? je bent mij weerrrrr vergetenquote:Op vrijdag 17 september 2010 02:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
i Top 100 van donderdag 16 september 2010
002. 226 goldfinger1963
006. 184 naatje_1
012. 168 Dr_Flash
019. 134 JaniesBrownie
021. 127 MPG
022. 126 suikertaartje
092. 065 BrandX
quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan niet he? je bent mij weerrrrr vergeten027. 123 LovelyLady
Goedemorgen
Goeiemorgen wok, ja het gaat wel aardig, heeft goed geslapen vannacht maarja zelf wat minder ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lovely
schoonheid
hoe is het met koen?
Ik sla deze keer over en ga liever een keer voor een meet met personen die ik nog niet ontmoet heb. Zoals suiktertaartje marijkezwolle etc (afhankelijk wie er komen)quote:
Goed he ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:10 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh!
Jullie hebben met zn allen wel lekker doorgepost
Duckiequote:Op vrijdag 17 september 2010 08:10 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh!
Jullie hebben met zn allen wel lekker doorgepost
Ja, maar ik ga dit echt niet allemaal MPG-enquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
LL, hoe gaat het nu met Koen?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Duckie![]()
Koffie Speed chat komt naar je toe deze herfst![]()
en ik heb gisteravond niet eens meer meegedaan![]()
je laat toch gewoon je encrypte harddisk crashen
De KSC-Sintmeet is volgens mij niet op 4 december en zeker niet bij huppel...quote:
Soms weten users dat ook wel hoor. Zien we jou bijvoorbeeld in een topic, dan weten we dat het waarschijnlijk wel dicht kanquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
Shag in de Brintaquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daarom wordt ik goddomme elke morgen om 6 uur wakker van het gehoest net NA ons pap zijn eerste sjekkie gehad heeft.
ONZ was/is leuk als er een leuk meedoetopic is. Croupouque- of Bupatihtopicsquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
! "
Dan moet je dus stoppen metquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee van hoesten krijg ik hoofdpijn zo erg is de hoest
Weer niet in die cijfers... stelletje werkschuwe spammersquote:
Ik klikte het topic open op pagina 3, dus heb wel geMPG'edquote:Op vrijdag 17 september 2010 02:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
in het MPGen heb ik nou geen zin in dus dat doe ik straks wel
Jij hebt de OP niet gelezen, dit is een Sinterklaas meet voor de KSC-ers in Zwollequote:
Morgen Wokquote:
Zo'n 150 km van Rotterdamquote:
encrypt = versleuteld dus niet leesbaar als ik hem in een ander pc hang.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
wat is encrypt nou weer... ik heb dus niks gedaan...
Damartquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
De KSC-Sintmeet is volgens mij niet op 4 december en zeker niet bij huppel...
[..]
Soms weten users dat ook wel hoor. Zien we jou bijvoorbeeld in een topic, dan weten we dat het waarschijnlijk wel dicht kan![]()
.
[..]
Shag in de Brinta.
[..]
ONZ was/is leuk als er een leuk meedoetopic is. Croupouque- of Bupatihtopics![]()
. Maar die topics zijn schaarser geworden, en de nietszeggende bagger is toegenomen. Dus kom ik ook minder in ONZ.
[..]
Dan moet je dus stoppen metoken
.
[..]
Weer niet in die cijfers... stelletje werkschuwe spammers.
Ik ga deze multiquote maar even opknippen in losse posts, denk ik.
[..]
Ik klikte het topic open op pagina 3, dus heb wel geMPG'ed.
En goedemorgen![]()
.
collegaquote:
Dat is dan een groot gemis voor jouquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan mag ik er niet komen
Ligt zwolle bij niawier?
Goeie morgen Marijkezwollequote:
eenschquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
Goedemorgen Toek, marijke, DaMart, Solique, FUBAR
Goed idee om even een bakkie te pakken!
Die van mij was net opquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
haal je toch een nieuwequote:
Morgen liebchen!quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik dan maar even koffie voor iedereen halen?
[ afbeelding ]
[..]
Morgen liebchen!
Een heerlijke warme Wiener Melange voor mn neusquote:
hear hear ! anders kom ik de dag echt niet doorquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
toek, sol, mpg![]()
[..]
yeeaah, emmers met koffie hebben we nodig
want?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dan een groot gemis voor jou
Ehm nee, dat ligt ergens anders gok ik
Alles is beter dan Rotterdamquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
want?
Ja dat ligt tegen de waddenzee aan.
Marijkequote:
Mannetjeseendquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
Goedemorgen Toek, marijke, DaMart, Solique, FUBAR
MoggelPGquote:
liebchen:quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik dan maar even koffie voor iedereen halen?
[ afbeelding ]
[..]
Morgen liebchen!
Nietus!quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles is beter dan Rotterdam
Vraag dan niet naar de bekende weg
werk zequote:Op vrijdag 17 september 2010 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik moet d'r vandoor, werk te doen... Tot later allemaal en een fijne dag!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
doei tot laterzquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
mpgquote:
hoe was het ook al weer?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nietus!
Zo bekend is de weg tussen zwolle en niawier niet voor mij hoor.
nounounounouquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe was het ook al weer?
waar een rotterdammer heeft gelopen groeit geen gras meer.......
de enige goede Rotterdammer is een .....
friemquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik volg iemand op twitter en moet steeds lachen om hem
Dat, of het gaat nergens over...
Goeiemorgen
Koffieen twee sneeën brood met hagelslag
quote:
volg je mij?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
JaniesBrowniequote:Op vrijdag 17 september 2010 08:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Koffieen twee sneeën brood met hagelslag
moguhh KapiteinGasthofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |