ja willen wel .... maar je woont helemaal in groningen.....quote:Op donderdag 16 september 2010 23:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zou je me een massage willen geven![]()
?
Ik ook niet, maar ik moet wel, moet om 8.30 alweer bij de dokter zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Hmhm, maar ik ben nog LANG niet moe![]()
Mja nahja ja en amen en dan zo snel mogelijk weer wegquote:Stomme CB![]()
Liever een lekkere cappuccino he ?quote:OEH! Koffie
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja willen wel .... maar je woont helemaal in groningen.....dan wil ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeel knuffels en koppen thee krijgen
Dank je,.... ik gok op 50% afronding en de rest weer de WAAN van de dag...quote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker en sterkte morgen dan!
Wat? NU nog??quote:Op donderdag 16 september 2010 23:07 schreef -Engel- het volgende:
Bed.....vind ik voor de verandering een goed idee.... hopelijk slaap ik ook.....
morgen>>>>
zo'n 100 producten verwerken![]()
nieuwsbrief checken en kutten met de nieuwe mailbox (instellingen falen hard)
nog vijf verslagen schrijven en wat ben ik nog vergeten
oja ik moet nog naar een "overleg"
keiWIJDquote:Op donderdag 16 september 2010 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Dan vind je vast dat ik ook keiver weg woon![]()
!
jaquote:Op donderdag 16 september 2010 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook niet, maar ik moet wel, moet om 8.30 alweer bij de dokter zijn
Jaaa, je bent natuurlijk een tijd niet geweest he? Ik was ook ZO benieuwd laatstquote:Mja nahja ja en amen en dan zo snel mogelijk weer wegIk vind het wel leuk om te weten hoe zwaar hij is en hoe lang
Nog beterquote:Liever een lekkere cappuccino he ?
nee je woont in de buurt van de duitse grens....quote:Op donderdag 16 september 2010 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Dan vind je vast dat ik ook keiver weg woon![]()
!
Trusten.....quote:Op donderdag 16 september 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
Lieffies, ik ga toch maar naar bed, de babyfoon klinkt stil dus ik denk dat Koen wel slaapt
Slaap lekker allemaal
Wat klinkt dat wanhopig?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat wie waar????????
wie biedt zich aan om mij een weekend door te helpen?
Een heel weekend?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat wie waar????????
wie biedt zich aan om mij een weekend door te helpen?
Iets smerigs met studentes?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Een heel weekend?zou ik ook nog wel uithouden met je
alleen komende zondag ben ik druk. Met mijn hobby die andere mensen toch maar afschrikt dus daar zeg ik niet te veel over
hihih whehehe hihiquote:Op donderdag 16 september 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets smerigs met studentes?
en jij wilde graag sinterklaas met de ksc vieren he?quote:
Oh graag of heel niet hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij wilde graag sinterklaas met de ksc vieren he?
ik ookquote:Op donderdag 16 september 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij wilde graag sinterklaas met de ksc vieren he?
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ok om het af te maken post 16900
Oooooowquote:Op donderdag 16 september 2010 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee je woont in de buurt van de duitse grens....en Eindhoven
... ietsjes verder rijden en dan ben ik bij mijn bro....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |