Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Tisser lieverd?quote:
Geen idee, maar dat matcht met 1957quote:Op donderdag 16 september 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Wat moeten jullie nou in Holtenbroek?
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:40 schreef MPG het volgende:
Geen idee, maar dat matcht met 1957.
Op de koffie zoals de TT zegtquote:Op donderdag 16 september 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Wat moeten jullie nou in Holtenbroek?
Holtenbroek dateert van 1957. Ken je geschiedenisquote:
quote:Holtenbroek is een woonwijk in de Overijsselse hoofdstad Zwolle. Van oorsprong is het gebied waar de wijk is gesitueerd een moerasgebied. Dit is ook op te maken uit het achtervoegsel broek in de naam. Dit betekent namelijk laag en drassig land. Later werd het gebied ingepolderd.
In de 19e eeuw was op deze plek de stadsmesthoop gelegen. Het organische afval uit de stad werd hier omgezet tot mest. Dit werd verkocht.
Op 17 september 1957 sloeg minister van Volkshuisvesting Herman Witte de eerste paal voor de nieuw te bouwen wijk Holtenbroek. Door de bouw van de wijk verdween het polderlandschap en ook ruim 50 boerderijen. Alleen boerderij Klooienberg bleef over en werd ingericht als jeugdboerderij.
De wijk is opgezet volgens het stedenbouwkundige principe van de functionele stad. De verhouding tussen laagbouw en hoogbouw bedraagt 30% - 70%. Bovendien zijn er enkele torenflats gebouwd.
sorryquote:Op donderdag 16 september 2010 22:41 schreef MPG het volgende:
Holtenbroek dateert van 1957. Ken je geschiedenis.
Lees mijn post nog eensquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
We zijn weer thuis, en gelukkig valt het allemaal wel mee![]()
Natuurlijk zaten we daar en was Koen helemaal zichzelfMaar het was wel even schrikken.
Hij ligt nu weer in bed met een paracetamolletje
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
Moeras en stadsmesthoop...NOU snap ik het
Ik hoop dat het snel weer goed met hem komt, maar fijn dat het weer goed met hem gaatquote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
Natuurlijk zaten we daar en was Koen helemaal zichzelfMaar het was wel even schrikken.
Gelukkig maar, hopelijk kan hij nu lekker slapenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
Aaaaaah. I see.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met de bewoners enzo
quote:
Dank jullie welquote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
Ik hoop dat het snel weer goed met hem komt, maar fijn dat het weer goed met hem gaat
Vandaag ook al hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Gelukkig maar, hopelijk kan hij nu lekker slapen![]()
Morgen een dagje met hem samen, of moet je werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vandaag eindelijk klaargekomen (quote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met de bewoners enzo
zozoquote:Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vandaag eindelijk klaargekomen () met een projectje om de hele bewoningsgeschiedenis van ons tudentenhuis in kaart te brengen
Inderdaad beter even checken, je kunt maar beter te vaak gaan dan te weinigquote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
Dank jullie welhet stomme ervan, het zijn aanvallen, en met een beetje buitenlucht of warme vochtige lucht (stomen) is het ook zo weer weg.
Maar beter even checken enzo Eerste keer dat hij iets 'ergs' heeft.
quote:Vandaag ook al hoorheb al weekend, morgen is J ook vrij
We moeten om 9.25 bij het CB zijn
Ooh, dat is wel fijn, dat jullie allebei thuis zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CB, fijn
En priksterkte lieffie
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
kan ik me voorstellen, klaarkomen over al die studentenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Was best een hoopwerk nog
quote:
StudenteSquote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, klaarkomen over al die studenten
was het fijn?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben vandaag eindelijk klaargekomen () met een projectje om de hele bewoningsgeschiedenis van ons tudentenhuis in kaart te brengen
dat lijkt mij ook, hij had nogal wat om over na te denkenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
het zal best een ontlading geweest zijn
hihi je zei klaargekomenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jequote:
CBquote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
Inderdaad beter even checken, je kunt maar beter te vaak gaan dan te weinig![]()
[..]
Ooh, dat is wel fijn, dat jullie allebei thuis zijn![]()
CB, fijn
En priksterkte lieffie
Dankquote:
eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 16 september 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
hihihihihi jullie zijn egd grappug hihi
Hihi whehehehe sukkel whehehe hiihihiquote:Op donderdag 16 september 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eigen schuld dikke bult
...
whehehehe
quote:
Ah, ja, dat doen ze hier met gewicht en lengtequote:CBze mogen echt sterven daar
Zal vast wel weer een folder uit 1983 meekrijgen om het praten van mijn kind te stimuleren
goedemorgenquote:pff door al die adrenaline ben ik wel over mijn moeheid heen nu
Bedoeling was Malta maar helaas ik moet nu wat anders bedenkenquote:
Jazekers...quote:
Ga je zo mee naar bed?quote:
Eigenlijk hier ook, maar daar schort het niet echt aan natuurlijk, wel aan het pratenquote:Ah, ja, dat doen ze hier met gewicht en lengte![]()
Ja koffiequote:goedemorgen
geen zin meer om te quickquoten?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:02 schreef MPG het volgende:
Klaarkomen![]()
Antieke folders![]()
Niet meer moe![]()
Zou je me een massage willen gevenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat treft,.... ik ben er erg goed in
Hmhm, maar ik ben nog LANG niet moequote:
Hmja, dat is hier dan andersomquote:Eigenlijk hier ook, maar daar schort het niet echt aan natuurlijk, wel aan het praten![]()
OEH! Koffiequote:Ja koffieLekker!
Slaap lekker en sterkte morgen dan!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:07 schreef -Engel- het volgende:
Bed.....vind ik voor de verandering een goed idee.... hopelijk slaap ik ook.....
morgen>>>>
zo'n 100 producten verwerken![]()
nieuwsbrief checken en kutten met de nieuwe mailbox (instellingen falen hard)
nog vijf verslagen schrijven en wat ben ik nog vergeten
oja ik moet nog naar een "overleg"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |