quote:Op donderdag 16 september 2010 17:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pfff ok dan delen we wel een bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]hahaha
Toch maar het hoofdgedeelte ik wil liever geen tenen in mn mond tijdens mn nachtrustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flippiequote:Op donderdag 16 september 2010 17:35 schreef Flippiee het volgende:
Ohja en naatje1 en GSK, en nog een paar van de NB en niet te vergeten van DE sc.
Ja maar als ik nou met mijn hoofd bij het voetengedeelte ligt hebben we er nog beiden last vanquote:Op donderdag 16 september 2010 17:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Toch maar het hoofdgedeelte ik wil liever geen tenen in mn mond tijdens mn nachtrust
Ja maar ik leg het kussen bovenop jou voeten uiteraard en dan slaap ik lekker op je voetenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Flippie
[..]
Ja maar als ik nou met mijn hoofd bij het voetengedeelte ligt hebben we er nog beiden last van
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat ik beter kan aangeven wie ik niet zou willen ontmoeten, aangezien ik BraveBart ook zou willen ontmoeten, en RenRen- en kannovinnie en meer van de PUB SC
Klopt, maar niet iedereen staat in mn UI (zoals jij)quote:Op donderdag 16 september 2010 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij hebt het makkelijk, jij zegt gewoon: zie UI
hahhahaquote:Op donderdag 16 september 2010 17:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar ik leg het kussen bovenop jou voeten uiteraard en dan slaap ik lekker op je voeten
dan nog ken je maar een paar mensen uit NB en ONZ over het algemeen en van de meetquote:Op donderdag 16 september 2010 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt, maar niet iedereen staat in mn UI (zoals jij)
Mij niet noemenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA THNX HE!!
Met peners, willf, skeve nelis, trollerfees, pieraaanja, stevenburgerking, s5xab natuurlijk
Ik vind jou engquote:
Sorryquote:
Mijn brein gaat niet zo snel weetjequote:Op donderdag 16 september 2010 19:10 schreef aight1 het volgende:
Jezus naatje hoeveel posts heb je nodig
Hij maakt hier gewoon een hoop vriendjesquote:Op donderdag 16 september 2010 19:10 schreef aight1 het volgende:
Jezus naatje hoeveel posts heb je nodig
Het is maar wat je puik noemt.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:22 schreef luckass het volgende:
Rectum, Penisbaard, tho_Omas. Vanwege hun puike muzieksmaak.
Als je eenmaal 16 bent misschien knul!quote:Op donderdag 16 september 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat ik beter kan aangeven wie ik niet zou willen ontmoeten, aangezien ik BraveBart ook zou willen ontmoeten, en RenRen- en kannovinnie en meer van de PUB SC
nee dat weet ik niet, mijn brein gaat ook niet zo snel meer.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn brein gaat niet zo snel weetje
Wij worden altijd in één adem genoemdquote:
jullie zijn ook de tofste en jullie hebben toffe UI'squote:Op vrijdag 17 september 2010 20:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wij worden altijd in één adem genoemd
Aldus bazenuser.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
jullie zijn ook de tofste en jullie hebben toffe UI's
Daar hoort ik ook bij?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:32 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, meerdere mensen, dan uiteraard ook aight1, GeelSuperKuiken, ViezeFreddy, Flippiee, Ezechielk, Marijkezwolle, huppelmuts, DevilsWhore, MYV enz... (in de zin van, gehele ONZ SC + NB *behalve als er gingers gepost worden* )
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
jullie zijn ook de tofste en jullie hebben toffe UI's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |