Zullen we een dagje naar de efteling? Of naar een parenclub?quote:Op donderdag 16 september 2010 07:20 schreef Garisson72 het volgende:
Verder nog Quickie_Butt en met zovty zou het ook wel goedkomen denk ik.![]()
Fok! Meet in de Efteling is wel voor bazenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Zullen we een dagje naar de efteling? Of naar een parenclub?
WAAROM STA IK ER GODVERDOMME NIET TUSSEN?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:55 schreef JanPiraat het volgende:
Njah sowieso Annnet en Beach, BHzakje, Happybob , Jason de mod ik weet zn gebruikersnaam niet eens en nog zoveel meer kenkers tijd voor een meet ?!![]()
Dan stop ik mijn club wel even in jouw hole.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:21 schreef JanPiraat het volgende:
En met Haarklip wil ik weleens een potje minigolfen
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:23 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dan stop ik mijn club wel even in jouw hole.
Vehet!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef zovty het volgende:
Zullen we een dagje naar de efteling? Of naar een parenclub?
Vergeet je mij nou henk.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef aight1 het volgende:
Fanta-Stick, MYV en Lysdexie natuurlijk. En nog wel wat denk ik
haiquote:Op donderdag 16 september 2010 08:17 schreef NBT het volgende:
Ik zou het bij god niet weten.... kom ik wel achter na een meet..
Snel mijn naam er bij gezetquote:Op woensdag 15 september 2010 23:34 schreef Oceanview het volgende:
Beach en GekruldeMondhoek denk ik zo...
en GSK
Hihi okequote:Op woensdag 15 september 2010 23:41 schreef Beach het volgende:
Oceanview, JanPiraat, Aight1, TLK en GSK
Omdat ze me in het echt ook relaxt lijken.
waarom een zak chipsquote:Op donderdag 16 september 2010 17:20 schreef JanPiraat het volgende:
En ik zou weleens een zak chips willen delen met GSK
Ja maar ik reken de personen die ik al gemeet heb niet mee. Die zijn vanzelfsprekend tofquote:Op donderdag 16 september 2010 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA THNX HE!!
Met peners, willf, skeve nelis, trollerfees, pieraaanja, stevenburgerking, s5xab natuurlijk
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:32 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, meerdere mensen, dan uiteraard ook aight1, GeelSuperKuiken, ViezeFreddy, Flippiee, Ezechielk, Marijkezwolle, huppelmuts, DevilsWhore, MYV enz... (in de zin van, gehele ONZ SC + NB *behalve als er gingers gepost worden* )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |