4december @huppels placequote:Op donderdag 16 september 2010 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wie wat waar.... Sintmeet???????
Klinkt leuk.... tell me more...
Als ik dates heb met romantische bedoeling dan wordt het één grote deceptie, da's net zo makkelijk als 1+1 twee is. Daar richt ik me al lang niet meer op. Ik leef mijn eigen leven, en misschien vindt iemand dat wel vet tofquote:Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee nee... een date is het als er een romantische bedoeling achter zit..... maar treintjes/bordjes kijken vallen daar niet onder!!!
jupsquote:Op donderdag 16 september 2010 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke.... dan moet ik huppel pm-en he.... en haar ook gelijk de foto's uitgeprint kado doen
Jij vindt modjes toch leuker dan 'gewone' users?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
nee, maar het is wel gek dat ze een paar dagen geleden nog trots rondbazuinde over MLNmodzijn enzo
Oooh...je hebt het over een andere sintmeetquote:Op donderdag 16 september 2010 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
jupsWaarschijnlijk komt rond november wel een topic in ONZ/GC met wie er komt enzo...
behalve ons twee... wij zijn UNIEKquote:Op donderdag 16 september 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij vindt modjes toch leuker dan 'gewone' users?
het is meer een issue voor naatje dan voor moriquote:Op donderdag 16 september 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eens een mod, altijd een mod. Maar,quote:Op donderdag 16 september 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
Maargoed, als ik er maar 1 zou mogen noemen, dan is dat dus suikertaartje, voorderest maakt het me geen flikker uit, alleen tegen juicyhill en Zeroku zou ik opzien. En Paul en zijn zonen... (behalve stoep natuurlijk)
Ja, dat sowiesoquote:Op donderdag 16 september 2010 23:57 schreef -Engel- het volgende:
behalve ons twee... wij zijn UNIEK
ja, doe jij ook een sintmeet?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh...je hebt het over een andere sintmeet
waar zei je dat ergens dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eens een mod, altijd een mod. Maar,
[..]
Je moet nog een hoop lerenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eens een mod, altijd een mod. Maar,
[..]
Dat jij het zou moeten zijn, klik op de link... Of wat bedoel je?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar zei je dat ergens dan?
De stempel "goedgekeurd" krijg je pas na een aantal keuringen datesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oldbie, vooroordeel, jij bent leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien ben ik ook wel ooit mod geweest![]()
![]()
A welnee... Mods kloten soms ook maar wat aan.....quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, mods hebben meestal een betere kijk op kwaliteit, omdat ze beter moeten weten wat goede of slechte topics zijn, dus ik heb mijn vooroordelen ja.
Maar oldbies zijn ook wel te pruimen...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De stempel "goedgekeurd" krijg je pas na een aantal keuringen dates
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wattequote:
Gaarne.quote:
mij moet je op ONZ zetten, sobersoquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A welnee... Mods kloten soms ook maar wat aan.....
ligt er gewoon aan of je feeling voor je forumgedeelte hebt of niet.....
daarom zeg ik R&P, TRU of V&A.
Mij op ONZ zetten gaat niet werken en SEX ook niet....
Hee!quote:
Gadgets & Hifi. Puick forum wasda.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien ben ik ook wel ooit mod geweest![]()
![]()
Dude, kap es ff met dat geneuzel over kwaliteit. En helemaal dat crewlikken. Mods zijn ook maar users die ergens veel en vaak komen. Fok is heel anders dan andere fora wat betreft mods. Op andere fora zijn mods gelijk aan God, min een beetje. Hier zijn mods ordinaire stervelingen, plus een beetje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, mods hebben meestal een betere kijk op kwaliteit, omdat ze beter moeten weten wat goede of slechte topics zijn, dus ik heb mijn vooroordelen ja.
Maar oldbies zijn ook wel te pruimen...
Dat heeft nooit bestaan. GADgets en Gadgets, Video & HiFi ook niet lang trouwens. General Chat bestaat nog steeds, wel.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, dankje naatje, ik voel me heel bijzonder tussen die 100 anderen
Ik wist dat ik iets was vergeten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft nooit bestaan. GADgets en Gadgets, Video & HiFi ook niet lang trouwens. General Chat bestaat nog steeds, wel.
Jij was ziek. Geen peuk. Wel slapen.quote:
ik wil ordinaire sterveling worden + een beetjequote:Op vrijdag 17 september 2010 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude, kap es ff met dat geneuzel over kwaliteit. En helemaal dat crewlikken. Mods zijn ook maar users die ergens veel en vaak komen. Fok is heel anders dan andere fora wat betreft mods. Op andere fora zijn mods gelijk aan God, min een beetje. Hier zijn mods ordinaire stervelingen, plus een beetje.
Peuk helpt tegen hoestenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij was ziek. Geen peuk. Wel slapen.
Welterusten.
Hah. Ik mag je nu alquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef -Engel- het volgende:
soms is zo'n weegschaal best lief....
Edit... oja ik ging naar bed![]()
totdat je er achterkomt dat ie op ponden ipv kilo stond... aldus mijn moederquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef -Engel- het volgende:
soms is zo'n weegschaal best lief....
Edit... oja ik ging naar bed![]()
Kan heel erg goed geregeld wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja willen wel .... maar je woont helemaal in groningen.....dan wil ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeel knuffels en koppen thee krijgen
Van jou als mod zal nooit iemand enige autoriteit erkennenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil ordinaire sterveling worden + een beetje
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
totdat je er achterkomt dat ie op ponden ipv kilo stond... aldus mijn moeder
nee hoor, ze had een knopje omgezetquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
dan denk ik gewoon echt dat ie stuk is hoor
Als je rookt wel, daar weet jij heul niets vanquote:
En hoe kan je dat beoordelen als je niet/nauwelijks in ONZ komt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van jou als mod zal nooit iemand enige autoriteit erkennen
als mijn weegschaal zegt dat ik ineens heeeeeeeel iets anders weeg, dan geloof ik hem echt nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee hoor, ze had een knopje omgezet
Als je rookt ga je toch hoesten...quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je rookt wel, daar weet jij heul niets van
Nee, daarom wordt ik goddomme elke morgen om 6 uur wakker van het gehoest net NA ons pap zijn eerste sjekkie gehad heeftquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je rookt wel, daar weet jij heul niets van
Als je verkouden bent en veel hoest, helpt roken heel tijdelijk een beetje.quote:
Het was ook maar 5 "kilo" verschil, alleen ze zag niet dat de punt ergens anders stondquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als mijn weegschaal zegt dat ik ineens heeeeeeeel iets anders weeg, dan geloof ik hem echt niet
Dan is hij niet verkoudenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daarom wordt ik goddomme elke morgen om 6 uur wakker van het gehoest net NA ons pap zijn eerste sjekkie gehad heeft.
Mja, ONZ. Dan noem je ook wat. Misschien kan het daar. Ik mijd ONZ als de pest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En hoe kan je dat beoordelen als je niet/nauwelijks in ONZ komt?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je verkouden bent en veel hoest, helpt roken heel tijdelijk een beetje.
5 kilo verschil zou ik ook niet gelovenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
Het was ook maar 5 "kilo" verschil, alleen ze zag niet dat de punt ergens anders stond
Dat kan ik me voorstellen, allemaal naatje-achtige mensen alleen dan ergerquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ONZ. Dan noem je ook wat. Misschien kan het daar. Ik mijd ONZ als de pest.
het was na 2 weken vakantie met heel intensief sportenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
5 kilo verschil zou ik ook niet geloven
Maar schat. Daar nemen ze je als mod ook niet serieus hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, allemaal naatje-achtige mensen alleen dan erger
Nee, maar het is wel irritantquote:
precies, spier-opbouwquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het was na 2 weken vakantie met heel intensief sporten
Met de nadruk op "alleen dan erger"quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, allemaal naatje-achtige mensen alleen dan erger
Jawel. Ze gooien zelfs zeepjes voor 'm op de grondquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar schat. Daar nemen ze je als mod ook niet serieus hoor
Ik vind het daarom dus heel jammer dat ONZ SC weg is, want dat was een soort van kruising tussen KSC en ONZ, aangezien suikertaartje enzo daar postten... Maar ook mensen als Paul die af en toe kwamen buurten...quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met de nadruk op "alleen dan erger"![]()
Wat dat betreft val je best mee nog hoor
ik zou niet meer terugkomenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het daarom dus heel jammer dat ONZ SC weg is, want dat was een soort van kruising tussen KSC en ONZ, aangezien suikertaartje enzo daar postten... Maar ook mensen als Paul die af en toe kwamen buurten...
Mja, dat heb ik al duizend maal gezegd, mocht het niet meer zijn en het is mijn kritiekpuntje op fok...
Want? Te gewend aan KSC nu?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zou niet meer terugkomen
Ik had even iets nodig waar ik balachelijk kon doen en vooral niet hoefde na te denken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ONZ is nooit wat voor mij geweest eigenlijkDaar was het jarenlang gewon gebruikelijk om mensen de grond in te trappen onder het mom van "ja maar hut was un garpje
! "
Geloof het of niet, ik ben daar te serieus voor
Je bent in de war met KLBquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ONZ is nooit wat voor mij geweest eigenlijkDaar was het jarenlang gewon gebruikelijk om mensen de grond in te trappen onder het mom van "ja maar hut was un garpje
! "
Geloof het of niet, ik ben daar te serieus voor
Slaap lekker schattepatatjequote:
Welterusten suikerbeebquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker schattepatatje![]()
Ja, echtquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
Slaap lekker MPG
Maar ehm, ST, de TTT's laat je ook gewoon naast je liggen?
Deze bijvoorbeeld: [Paint] Fok!Flat #14, klusjesman gezocht voor sanitair. (veel plaatjes, dus kan browser tegenwerken)
KLB is heel anders. Was ook vel bagger daar, maar daar waren ook echt super topicsquote:
een bepaald slagvolk?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KLB is heel anders. Was ook vel bagger daar, maar daar waren ook echt super topicsmet Champions League level paints en zo
![]()
alleen is het gewoon onderdeel van de definitie va KLB dat de klager in kwestie afgezeken wordt. Mja, dat zorgt er wel voor dat er daar ALLEEN een bepaald slag volk komt.
ik ben dan ook alles behalve normaal.quote:
kan niet slapenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben dan ook alles behalve normaal.
Dan moet je juist in ONZ postenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben dan ook alles behalve normaal.
moet je ook niet zoveel roken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:46 schreef cablegunmaster het volgende:
kan niet slapen... hoofdpijn houd me wakker
nee, hier zijn koffiedrinkende gekkenquote:
nee van hoesten krijg ik hoofdpijn zo erg is de hoestquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moet je ook niet zoveel roken.
ach snoetje toch!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
nee van hoesten krijg ik hoofdpijn zo erg is de hoest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |