Van jou als mod zal nooit iemand enige autoriteit erkennenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil ordinaire sterveling worden + een beetje
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
totdat je er achterkomt dat ie op ponden ipv kilo stond... aldus mijn moeder
nee hoor, ze had een knopje omgezetquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
dan denk ik gewoon echt dat ie stuk is hoor
Als je rookt wel, daar weet jij heul niets vanquote:
En hoe kan je dat beoordelen als je niet/nauwelijks in ONZ komt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van jou als mod zal nooit iemand enige autoriteit erkennen
als mijn weegschaal zegt dat ik ineens heeeeeeeel iets anders weeg, dan geloof ik hem echt nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee hoor, ze had een knopje omgezet
Als je rookt ga je toch hoesten...quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je rookt wel, daar weet jij heul niets van
Nee, daarom wordt ik goddomme elke morgen om 6 uur wakker van het gehoest net NA ons pap zijn eerste sjekkie gehad heeftquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je rookt wel, daar weet jij heul niets van
Als je verkouden bent en veel hoest, helpt roken heel tijdelijk een beetje.quote:
Het was ook maar 5 "kilo" verschil, alleen ze zag niet dat de punt ergens anders stondquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als mijn weegschaal zegt dat ik ineens heeeeeeeel iets anders weeg, dan geloof ik hem echt niet
Dan is hij niet verkoudenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daarom wordt ik goddomme elke morgen om 6 uur wakker van het gehoest net NA ons pap zijn eerste sjekkie gehad heeft.
Mja, ONZ. Dan noem je ook wat. Misschien kan het daar. Ik mijd ONZ als de pest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En hoe kan je dat beoordelen als je niet/nauwelijks in ONZ komt?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je verkouden bent en veel hoest, helpt roken heel tijdelijk een beetje.
5 kilo verschil zou ik ook niet gelovenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
Het was ook maar 5 "kilo" verschil, alleen ze zag niet dat de punt ergens anders stond
Dat kan ik me voorstellen, allemaal naatje-achtige mensen alleen dan ergerquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ONZ. Dan noem je ook wat. Misschien kan het daar. Ik mijd ONZ als de pest.
het was na 2 weken vakantie met heel intensief sportenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
5 kilo verschil zou ik ook niet geloven
Maar schat. Daar nemen ze je als mod ook niet serieus hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, allemaal naatje-achtige mensen alleen dan erger
Nee, maar het is wel irritantquote:
precies, spier-opbouwquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het was na 2 weken vakantie met heel intensief sporten
Met de nadruk op "alleen dan erger"quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, allemaal naatje-achtige mensen alleen dan erger
Jawel. Ze gooien zelfs zeepjes voor 'm op de grondquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar schat. Daar nemen ze je als mod ook niet serieus hoor
Ik vind het daarom dus heel jammer dat ONZ SC weg is, want dat was een soort van kruising tussen KSC en ONZ, aangezien suikertaartje enzo daar postten... Maar ook mensen als Paul die af en toe kwamen buurten...quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met de nadruk op "alleen dan erger"![]()
Wat dat betreft val je best mee nog hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |