Zijn de controles bij jou wel gewoon goed?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:32 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb de demo voor de PC gespeeld. Vond het wel redelijk. Zag er iig beter uit dan Fifa 10, dat was echt een drama. Ben benieuwd naar de volledige game, hopelijk weer op Fifa 09 niveau... Fifa 10 na een uurtje spelen er weer afgegooid, zo slecht vond ik het. Afgelopen jaar bij Fifa 09 gebleven.
Gedaan. M'n kleine zusje ging met 8-0 onderuit.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Jullie moeten eens tegen echte mensen de demo spelen, dan is het veel beter om te oordelen.
Op de console zijn penaties anders.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
ZO even wat games gespeeld, alles gewonnen.
Op PC, Heb even standaard functies omgezet (schieten lange pass, pass en lobje)
Ging redelijk goed, penalty systeem, welke meters bedoelen jullie?kan zelf richting kiezen door middel van toetsenbord en vervolgens gewoon schieten. Speelt wel lekker, maar kan alleen op amateur spelen, dus kon gewoon flink ping pong spelen.
Ja, dat scheelt echt een hoop. Of die vorige demo's waren altijd maar 1 helftquote:Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Demo is inderdaad kort, slechts 3 minuutjes, maar goed, je kunt tenminste wel gewoon meteen rematch doen na de wedstrijd. Bij PES moet je eerst een half uur wachten.
FIFA 10 demo was toch wel hele wedstrijd, maar dan zonder strafschoppen?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt echt een hoop. Of die vorige demo's waren altijd maar 1 helft
Fifa 10 demo was ook met strafschoppen hoor. 2009 had volgens mij geen strafschoppenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
FIFA 10 demo was toch wel hele wedstrijd, maar dan zonder strafschoppen?
Zal wel aan de moeilijkheidsgraad liggen waar je op speeltquote:Op donderdag 16 september 2010 20:30 schreef OnCraintDégun het volgende:
CPU mist trouwens bijna altijd bij penalties
Ik heb bij het welkomstscherm de moeilijkste genomen en bij mij mist de AI ook echt 3/5 penalties gemiddeld. Ze schieten 'm ook bijna nooit lekker in. Altijd half door het midden of volledig mis. Denk echt dat ze dat nog moeten aanpassen in de final build.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zal wel aan de moeilijkheidsgraad liggen waar je op speelt
Nee want op legendarisch raken de ook 1 van de 3 strafschoppen. Dat is nogal weinig.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zal wel aan de moeilijkheidsgraad liggen waar je op speelt
Als je naar game instellingen gaat dan kan je het spel op legendarisch zetten. Verder heb ik geen last met die penalty's, alle mensen die er goed in zijn schieten hem er meestal in. Alleen als we dan bij de verdedigers zijn gaat er wel eens 1 of meer mis. Maar goed, daar zijn het ook verdedigers voor natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb bij het welkomstscherm de moeilijkste genomen en bij mij mist de AI ook echt 3/5 penalties gemiddeld. Ze schieten 'm ook bijna nooit lekker in. Altijd half door het midden of volledig mis. Denk echt dat ze dat nog moeten aanpassen in de final build.
Bij mij maakt het niet uit. Messi, Ronaldo, ze missen allemaal.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:24 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als je naar game instellingen gaat dan kan je het spel op legendarisch zetten. Verder heb ik geen last met die penalty's, alle mensen die er goed in zijn schieten hem er meestal in. Alleen als we dan bij de verdedigers zijn gaat er wel eens 1 of meer mis. Maar goed, daar zijn het ook verdedigers voor natuurlijk
Oh, raar. Bij mij schieten ze hem er wel in en ze gaan pas missen wanneer de verdediger mogen schietenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bij mij maakt het niet uit. Messi, Ronaldo, ze missen allemaal.
Nee.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:41 schreef Santello het volgende:
Ik vind het PES menu toch wel 100x strakker.
PES Menu is 100x beter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:41 schreef Santello het volgende:
Die kun je aanpassen met fifa config.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:44 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Zijn de controles bij jou wel gewoon goed?
3 seconden zijn idd weinig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:53 schreef Weet_ik_niet het volgende:
Zo op het eerste gezicht zijn er geen grote veranderingen, maar het is ook lastig oordelen met een demo van 3 seconden. Breng dan gewoon geen demo uit, onvoorstelbaar.
XD wtf ben je blind ofzo? het pes menu ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:41 schreef Santello het volgende:
Precies!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:46 schreef Sinnie het volgende:
Ik vind het PES menu ook lelijk, net alsof je een goedkoop spelletje speelt in de arcade hal
mischien een idee om die knop dan niet zo lang in te drukken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:15 schreef Santello het volgende:
Inderdaad Satec. Ik blijf me nog steeds ergeren aan het feit dat als ik pass
hij het zo nodig vindt om naar de verste speler te passen en niet te passen waar ik wil.
Een speler die 1 meter ernaast staat bijvoorbeeld.
paar posts geleden heb ik al gezegd dat het niet aan die functie ligt omdat ik die al onder de knie heb ik fifa 9 en 10. Bij 11 echter doet hij dat uitzichzelfquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:23 schreef noobr het volgende:
[..]
mischien een idee om die knop dan niet zo lang in te drukken?
Het is niet dat ik het slecht vind maar er zijn een paar dingen waar ik me aan irriteer. Bijvoorbeeld dat met de scheidsrechter, altijd als je de bal afpakt wordt er weer gefloten. Dit was al zo bij Fifa 10, bij worldcup en wederom bij Fifa 11 en had gehoopt dat had eruit zou zijn.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:21 schreef Obama het volgende:
Heerlijke goal!
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36320906
Hahah ik betrap me erop dat ik ze probeer te ontwijken en als het niet lukt ik er de pest in hebquote:
Haha me to, maar dat vind ik juist tof. Lekker ontwijken dan een knie slidequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahah ik betrap me erop dat ik ze probeer te ontwijken en als het niet lukt ik er de pest in heb
Open armen? Bedoel je driehoekje of R3quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:27 schreef Sinnie het volgende:
Dat juichen vind ik dat ook positief, je kan er ook met open armen naartoe rennen en dat ze als groep elkaar omhelsen. Dat is een stuk realistischer dan een drieviervijf-voudige flipflak over de kop met een salto bij de corner vlag
Kruisje voor Xbox dus vierkantje voor Playstation. Dan spreid hij zijn armen en als je dan naar een speler rent dan omhelzen ze elkaar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Open armen? Bedoel je driehoekje of R3
Hmm oké! Even proberen dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:36 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Kruisje voor Xbox dus vierkantje voor Playstation. Dan spreid hij zijn armen en als je dan naar een speler rent dan omhelzen ze elkaar.
Nice even uitproberen, ik heb een microsoft connecter voor mijn xbox controller.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef Desiler het volgende:
Op PC draait hij heerlijk alles op zn hoogst, graphics vallen mee maar gameplay is echt precies t zelfde als op de 360. FIFA 10 zoog vorig jaar hard op de pc maar FIFA 11 komt hard terug. En als je de Demo hebt geinstalleerd op je pc kan je een Tweak downloaden waardoor je de playtime naar 15 minuten kan zetten.
Hij zet z'n voet wel netjes achter de bal, waardoor hij bijna struikelt .. vet gemaaktquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Lekker![]()
Mijn eerste Lob goal : http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36498830
Totaal niet dus..quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef Desiler het volgende:
Op PC draait hij heerlijk alles op zn hoogst, graphics vallen mee maar gameplay is echt precies t zelfde als op de 360
Ik kan 'm helaas niet zien, ik word doorgelinkt naar de hoofdpagina?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Lekker![]()
Mijn eerste Lob goal : http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36498830
Zou je me kunnen vertellen waar ik die tweak kan vinden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef Desiler het volgende:
En als je de Demo hebt geinstalleerd op je pc kan je een Tweak downloaden waardoor je de playtime naar 15 minuten kan zetten.
Die pm ik je wel, heb ik ook van hem gehad.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef Rolmaat het volgende:
[..]
Zou je me kunnen vertellen waar ik die tweak kan vinden?
PM even door alsjeblieftquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Die pm ik je wel, heb ik ook van hem gehad.
Site lijkt even doodquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef Rolmaat het volgende:
[..]
Ik kan 'm helaas niet zien, ik word doorgelinkt naar de hoofdpagina?
Als de Playstation 3 een Xbox controller zou hebben dan zou ik nu een Ps3 hebben gehadquote:
Heb er nog nooit last van gehadquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:41 schreef Lindgren. het volgende:
De oorzaak van mijn probleem ^
Keyboard Ghosting.
Keyboard Ghosting is where you press three of four keys on a keyboard at one time, and get a different key signal sent to your PC, or some of the keyboard presses ignored altogether.
Ik kan dus niet ^, <, en D tegelijkertijd intypen. Morgen even kijken of een andere combinatie wel mogelijk is. Met duurdere/betere keyboards heb je dit probleem (waarschijnlijk) niet. Maar een Laptopkeyboard is natuurlijk niet echt gemaakt voor gaming en heeft dit probleem wel.
Misschien is deze dan wat voor je:quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als de Playstation 3 een Xbox controller zou hebben dan zou ik nu een Ps3 hebben gehad
Ik zoek een goede controller voor 10 euro. Anders koop ik wel een wireless receiver voor men 360 controller. en dat is ook weer 20 euroquote:Op zaterdag 18 september 2010 03:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Misschien is deze dan wat voor je:
[ afbeelding ]
ik prefereer overigens de DS3 voor voetbalgames. verder haat ik die controller enorm..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31881quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:32 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ik zoek een goede controller voor 10 euro. Anders koop ik wel een wireless receiver voor men 360 controller. en dat is ook weer 20 euroIn de tussentijd, hoe switch je van speler op de PC? Behalve een sliding maken
![]()
Kan je trouwens online spelen tegen iemand die de PS3 versie heeft?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
Oke. M'n laptop trekt het na 1 wedstrijd al niet meer
Daar is geen speciale knop voor (zoals in 99 wel wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:54 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een omhaal bij Fifa?
en een hakje?
Sweet baby Jesus! Mooi, kan ik ook gelijk ps2 spellen fijn spelen op de PC. Bedankt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:36 schreef Santello het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31881
Tientje
In de arena kan je ook gewoon als keeper hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:49 schreef Captainp00face het volgende:
Je kunt trouwens in de demo ook als keeper spelen;
Gewoon de optie 'player 1 versus player 2' kiezen, en voor dat de wedstrijd begint speelt player 2 als de keeper, en player 1 gewoon een spits.
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
In de arena kan je ook gewoon als keeper hoor
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:01 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
met Xbox op back drukken en dan select sides en dan andere kant kiezen
En hoe op de PS?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:01 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
met Xbox op back drukken en dan select sides en dan andere kant kiezen
In de arena select en dan 'select side' .. niet de arena voor de wedstrijd, maar voordat het spel start met Kaka'.quote:
Ja ik denk vaak dat de bal op maat is terwijl dat vies tegen valtquote:Op zondag 19 september 2010 18:06 schreef WSquater het volgende:
Jammer dat er geen 3D ondersteuning is voor FIFA 11 op de PS3. Want soms is het even verwarrend of de bal over de rond rolt of in de lucht is (want die standaard-camera-setting staat altijd precies parallel).
Dit dus, voor de Gameplay en ''het gevoel''...quote:
Zodra dat is gebeurd kunnen alle mensen die een omgebouwde 360 hebben de game spelen.quote:Op zondag 19 september 2010 20:52 schreef Heichler het volgende:
Weet iemand of Fifa 11 al klaar is en naar de winkels verstuurd wordt?
Je kan ook als goalkeeper in de demo spelen. Als je van je doel vandaan rent zoomt het op een gegeven moment gewoon in en kan je als een veldspeler spelen als je wilt.quote:Op zondag 19 september 2010 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Be a Goalkeeper geprobeert, het lijkt me best leuk.. Maar ook saai als de hele wedstrijd de bal in het midden blijft.
Pro evo is op de 360/PS3 nog geen 1x goed geweest. SInds 2008 is Fifa gewoon het beste voetbalspelquote:Op maandag 20 september 2010 00:19 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb vandaag pro10 gespeeld voor t eerst, wat is dat een kutspel
PES 6 was een super goede game, ook op de 360, laatste echt goeie PES game jammer genoeg.quote:Op maandag 20 september 2010 00:21 schreef Heichler het volgende:
[..]
Pro evo is op de 360/PS3 nog geen 1x goed geweest. SInds 2008 is Fifa gewoon het beste voetbalspel
Je moet zelf in de bal lopen ..quote:Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef TheDutchguy het volgende:
Op de pc vind ik Messi erg tegen vallen. David Villa daarentegen vind ik geweldig, heb nu 8 goals met hem in 2 wedstrijden op niveau ´Pro´.
Ik erger me er wel aan dat ze soms niet in de bal komen lopen en maar wachten tot die bij hun is..
Edit: Maak ik direct daarna een hattrick met Messi![]()
Bron?quote:Op maandag 20 september 2010 14:29 schreef Heichler het volgende:
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Suarez weer niet lijkt
Vind je het gek. Degene die zijn gezicht in elkaar moet zetten wordt helemaal gek van de lelijkheid.quote:
Nee. Bij vrienden doe ik dat niet eens, je maakt een fout. Die fout moet moet meteen afgestraft worden.quote:1. Indien een FIFA-speler de keeper per ongeluk een achterbal in de voeten van de spits van de tegenstander passt, is het deze tegenstander ten strengste verboden te scoren.
Kan ik begrijpen, maar dat ga ik niet doen.quote:2. Indien een verdedigende actie van een speler, niet bestuurd door de FIFA-speler maar door de AI (hierbij valt te denken aan een sliding), leidt tot een strafschop, is de nemer van deze strafschop verplicht deze door het midden te nemen; de keeper zal blijven staan en de strafschop wordt gestopt.
Als ik een schot maak vanaf de middenlijn en die raakt de kruising ga ik echt niet de herhaling skippen, voorheen was er geen mogelijkheid om de herhalingen op te slaan die je online speelt.quote:Artikel 3:
De herhalingen van een doelpunt dienen zo spoedig mogelijk te worden doorgeklikt. Het meerdere malen bekijken van een herhaling is ten strengste verboden.
Ben het met je eens!quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Nee. Bij vrienden doe ik dat niet eens, je maakt een fout. Die fout moet moet meteen afgestraft worden.
Jij bent blijkbaar te vaak op die manier geowned.
[..]
Kan ik begrijpen, maar dat ga ik niet doen.
[..]
Als ik een schot maak vanaf de middenlijn en die raakt de kruising ga ik echt niet de herhaling skippen, voorheen was er geen mogelijkheid om de herhalingen op te slaan die je online speelt.
Tegenwoordig moet dat wel kunnen, maar dan nog.
En de rest ga ik niet eens op in, want het zijn stuk voor stuk de meest trieste regels die ik heb gezien. Je kan echt de kanker krijgen als je denkt dat mensen zich daaraan gaan houden.
Mafkees.
Op een effectieve manier alle plezier uit het spel halen.quote:Op maandag 20 september 2010 18:21 schreef Snuf. het volgende:
De FIFA Bro-Code, versie 1.5
Artikel 1:
Voor de wedstrijd begint, heeft iedere speler ten hoogste 3 minuten de tijd om zijn opstelling en/of formatie aan te passen. Beslist niet langer.
Artikel 2:
1. Indien een FIFA-speler de keeper per ongeluk een achterbal in de voeten van de spits van de tegenstander passt, is het deze tegenstander ten strengste verboden te scoren.
2. Indien een verdedigende actie van een speler, niet bestuurd door de FIFA-speler maar door de AI (hierbij valt te denken aan een sliding), leidt tot een strafschop, is de nemer van deze strafschop verplicht deze door het midden te nemen; de keeper zal blijven staan en de strafschop wordt gestopt.
Artikel 3:
De herhalingen van een doelpunt dienen zo spoedig mogelijk te worden doorgeklikt. Het meerdere malen bekijken van een herhaling is ten strengste verboden.
Artikel 4:
In de rust verschijnt een overzichtsscherm. Het is een FIFA-speler ten strenge verboden deze zomaar weg te drukken.
Artikel 5:
Wanneer twee FIFA-spelers onder elkaar een X-aantal FIFA-wedstrijden spelen om daarna aan de hand van het aantal overwinningen te bepalen wie het meest mannelijk is, dienen wedstrijden die gewonnen zijn na een strafschoppenserie niet te worden meegeteld.
Artikel 6:
1. Wanneer de ene FIFA-speler een team heeft gekozen voordat de andere dat doet, dient de tweede een team te kiezen dat hooguit een halve ster hoger is in beoordeling. Meer dan een ster verschil tussen de twee teams is uit den boze.
2. Wanneer de ene FIFA-speler een clubteam heeft gekozen, is de andere verplicht dit ook te doen. In zo'n geval is het kiezen van een nationaal elftal ten strengste verboden. Vice versa geldt dit vanzelfsprekend ook.
3. Ook hetzelfde team nemen als de andere FIFA-speler is uit den boze.
Artikel 7:
Bij een voorsprong is het een FIFA-speler ten strengste verboden om te stoppen met aanvallen en de bal minutenlang op eigen helft rond te spelen.
Artikel 8:
Tijdens een FIFA-wedstrijd is het voor niet-spelers ten strengste verboden voor het beeld langs te lopen of de spelers op andere wijze uit hun concentratie te halen.
Artikel 9:
De eigenaar van de locatie waar de FIFA-battle zich voordoet is verplicht te zorgen voor voldoende voorzieningen. Deze zijn onder te verdelen in drie categorieën.
Artikel 10:
Degene die de verantwoordelijkheid op zich neemt een locatie te verzorgen voor een FIFA-battle dient te zorgen voor voldoende voorzieningen. Deze zijn onder te verdelen in drie categorieën.
1. Bier
2. Chips.
3. Indien er gebruik wordt gemaakt van draadloze controllers; voldoende batterijen en/of opgeladen accu's.
Artikel 11:
Het is een FIFA-speler ten aller tijde verboden om te praten over stoppen met de wedstrijd, danwel daadwerkelijk te stoppen met een wedstrijd, vanwege het feit dat de FIFA-speler al ver achterstaat en geen kans meer ziet de wedstrijd als winnaar af te sluiten.
Artikel 12:
1. Bij een stand van 3-0, ook wel bekend onder de term 'Jantje', is de wedstrijd afgelopen. Let wel; dit geldt slechts voor de stand van 3-0. Bij andere standen waarbij het verschil tussen de teams drie doelpunten bedraagt dient er doorgespeeld te worden. 4-1 is dus géén Jantje.
2. Indien men wenst van de Jantje-regel af te wijken, dient dit vóór de wedstrijd tussen alle betrokken partijen duidelijk gemaakt te worden.
Artikel 13:
De FIFA-optie om de doelpuntenmaker na een doelpunt te laten juichen dient nooit en te nimmer gebruikt te worden.
Artikel 14:
Het is voor een FIFA-speler ten strengste verboden om op pauze te drukken wanneer de tegenstander aan de bal is.
Gezien het digitale voetbalseizoen binnenkort weer gaat beginnen, hier nog even versie 1.5 van de Fifa Bro Code!
hierdoor heb ik superavonden gehad!quote:Op maandag 20 september 2010 20:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat wel leuk is...elk tegendoelpunt of verloren wedstrijd moet je biertje drinken.
Fifa 11 PC = Fifa 10 PS3/Xbox360quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:23 schreef Cudles het volgende:
En gaat er nog gameplay verschil zitten tussen de console en de PC versie. Dat was eerst toch zo? (oudere FIFA's)
Online is dat vet irritant.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:54 schreef stFz het volgende:
Die regels![]()
Het juichen na een goal is juist zo lekker
Ik wil die game nuquote:Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij bol.com de game ’FIFA 11’ voor de Xbox 360 of de PlayStation 3 besteld met bestelnummer ----------------
Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u recht op een unieke code om toegang te krijgen tot het Creation Centre. Met deze unieke code kunt u uw eigen spelers en teams delen met vrienden, maar ook creaties van andere spelers downloaden naar uw console om te spelen in zowel online speltypen als de speltypen ‘Toernooi’ en ‘Aftrap’. Daarnaast kunt u alle eigenschappen van uw speler bepalen en online uw team coachen volgens uw eigen tactiek.
Uw unieke code is: ------------------------
Hoe creëert u uw eigen FIFA 11 team?
1) Ga naar www.electronicarts.nl/creationcentre
2) Log in met uw EA account. Heeft u nog geen account, dan kunt u deze rechtsboven aanmaken bij: Join EA sports Football.
3) Voer de unieke promocode in die door ons verstrekt is.
4) Creëer uw unieke FIFA 11 team!
Graag attenderen wij u ook op de veelgestelde vragenlijst onderaan de pagina.
Wij wensen u veel plezier met het spelen van ’FIFA 11’ toe en hopen u spoedig weer bij bol.com te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
En waarom konden ze die code niet gewoon in het hoesje doen oidquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:07 schreef WJE11 het volgende:
Had de game al tijdje terug gepre-orderd bij bol.com. Kreeg net dit mailtje binnen:
[..]
Ik wil die game nu
Ik heb werkelijk waar geen idee. Maar kan als ik wil nu al teams/spelers maken volgens mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:37 schreef Thas het volgende:
[..]
En waarom konden ze die code niet gewoon in het hoesje doen oid?
Echt als in, NUquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:42 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Maar kan als ik wil nu al teams/spelers maken volgens mij.
Zelf ga ik de code nog niet invoeren, daar wacht ik nog even mee. Ik zie nu wel andere teams, zal zo ff wat posten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Echt als in, NU?
Pics
Meteen het hele reserve team van MU goed namaken![]()
Ziet er best goed uitquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Zelf ga ik de code nog niet invoeren, daar wacht ik nog even mee. Ik zie nu wel andere teams, zal zo ff wat posten.
Via www.electronicarts.nl/creationcentre kan je zelf even kijken btw. Moet je gewoon inloggen met je EA-account hier nog wat pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn dus pics van andere mensen die al spelers hebben aangemaakt,
Straks weer proberen, dan lukt het welquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:31 schreef JortK het volgende:
Bizar. Kan opeens niet meer inloggen in FIFA 10.
Hij geeft aan dat me username of password verkeerd is. Maar die heb ik niet aangepast.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Straks weer proberen, dan lukt het wel
www.easports.comquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat me username of password verkeerd is. Maar die heb ik niet aangepast.
Dus vandaag maar even niet onlinequote:PlayStation®Network Maintenance
Answer ID: 312 Product: PlayStation®Network-Network Status
The PlayStation Network will be taken offline for maintenance on Tuesday, September 21, 2010, for approximately 9 hours during the following maintenance window:
Tada.quote:Sony heeft een nieuwe update uitgerold voor de PlayStation 3. Vanaf versie 3.50 kun je met de console ook blu-rays in 3D bekijken.
Om van de nieuwe functionaliteit gebruik te kunnen maken heb je wel een 3D-televisie nodig, en natuurlijk films die in het 3D-blu-rayformaat zijn uitgebracht. De mogelijkheid om te gamen in drie dimensies werd eerder al toegevoegd.
Daarnaast zijn er enkele kleine aanpassingen en toevoegingen doorgevoerd. Zo is de integratie met Facebook uitgebreid en kunnen vloekende medegebruikers makkelijker gerapporteerd worden.
Wie de update vandaag nog wil uitvoeren, moet zich haasten of wachten tot morgen. Vanaf 17.00 uur tot 03.00 uur vannacht zal het PlayStation Network offline zijn voor onderhoud, zo bericht Sony op zijn website.
Moet je even in de vorige FIFA11 topic kijken, daar stond het volgens mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:09 schreef Droathoah het volgende:
Hoe krijg je normale besturing op je pc met de demo met je toetsenbord? Haha!
Dat is ook de bedoelingquote:
In je installatiemap staat een bestandje. Daar kun je spelinstellingen veranderen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:09 schreef Droathoah het volgende:
Hoe krijg je normale besturing op je pc met de demo met je toetsenbord? Haha!
Als ik gewoon naar Start -> All Programs -> Games -> Fifa 11 Demo ga, komt er een schermpje waarbij ik kan kiezen tussen Play/Game Settings/Exit, waarbij ik bij Game Settings gewoon de controls kan veranderen, maar goed..quote:Op woensdag 22 september 2010 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In je installatiemap staat een bestandje. Daar kun je spelinstellingen veranderen.
Ik moet zeggen dat ik in demo op Legendary nauwelijks langs de verdediging kom.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:20 schreef Nevermind.. het volgende:
Net 0 - 1 verloren. Maar wat een heerlijke wedstrijd was dat zeg. Chelsea - Real. Ik was wel de betere maar toch. Ik raakte zelfs 3 x de paal in 1 aanval rond de 85ste minuut. Jammer van het verlies maar heb liever dit soort wedstrijden dan dat ik met 4 - 0 voor sta en de wed. geen zak aan is
Ik speelde online*. Maar met fifa 11 is het idd. lastig door de verdediging komen.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:22 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik in demo op Legendary nauwelijks langs de verdediging kom.
De AI is meestal wel bagger voor jouw goal en schieten vaak naast of recht op de keeper af. En penalties missen ze ook vaak
Ehh, hoe kan je online danquote:Op woensdag 22 september 2010 19:02 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik speelde online*. Maar met fifa 11 is het idd. lastig door de verdediging komen.
Ik kan wel online spelen, maar soms word het spel onderbroken 'Verbinding met de andere speler verbroken'. En dan ben ik in een keer afgemeld bij EA. Heel vreemd en dit alles gebeurde na de update.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:09 schreef Masegate het volgende:
Meer mensen die sinds de FW update bij Fifa 10 niet meer online kunnen spelen?
Fifa 11 is overigens wel erg wennen. Steekpassjes zijn meesterlijk als ze goed lukken. Lekker hard in de voeten spelen. Alleen de penalties zijn echt een ramp!
Heb hier de laatste paar dagen ook last van, erg irritant gezien je dan 0-3 verliestquote:Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik kan wel online spelen, maar soms word het spel onderbroken 'Verbinding met de andere speler verbroken'. En dan ben ik in een keer afgemeld bij EA. Heel vreemd en dit alles gebeurde na de update.
kenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:11 schreef Lyzio het volgende:
Ik had gehoord dat er geruchten waren dat er -alsnog- een kit editor in FIFA11 zou komen. Wie ken dit bevestigen/ontkrachten?
jonguh, wij kome uit west-friesland, spiedaik maitquote:
Oeps. Ken is natuurlijk kan. En ik kom niet eens uit Noord-Hollandquote:
Vond ik ook, erg leuk geïmplementeerd maar het mag een seconde korter (waardoor het meteen een stuk minder gay overkomt)quote:Op woensdag 22 september 2010 22:49 schreef Svubeqak het volgende:
Het is trouwens wel een beetje gay hoe de spelers na een goal tegen elkaar aan gaan liggen op de grond.
Dat zeker!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:57 schreef Nevermind.. het volgende:
Iig beter als Fifa 10. Waar je gewoon als enigste loopt te juichen. Ook al scoor je de 1 - 0 in de laatste minuut in de finale van de CL
Neequote:Op woensdag 22 september 2010 23:25 schreef noobr het volgende:Met een goal bij fifa 11 gaat juist alleen de doelpuntenmaker juichen
loop maar eens naar een andere speler toequote:Op woensdag 22 september 2010 23:25 schreef noobr het volgende:Met een goal bij fifa 11 gaat juist alleen de doelpuntenmaker juichen
Spellen zijn bij de mediamarkt hier altijd 59 euro en met grote releases zoals met MW2 het geval was, 49 euroquote:Op donderdag 23 september 2010 15:05 schreef mr-green het volgende:
Weet iemand voor hoeveel Fifa 11 wordt verkocht in de Mediamarkt? Is dit 69,99 of hebben ze meestal acties?
Vraag mij af of ik hem online koop met kans dat hij een paar dagen later wordt geleverd of in de winkel koop
Alsof het echt is.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan moet je ook rondrennen natuurlijk, hè. Soms kan ik nog een flink stuk lopen voor ze me neerhalen, andere keren word ik gelijk omvergebeukt. Hangt ervanaf waar je medespelers lopen op 't moment van scoren.
Jammer dat je niet je shirt uit kan trekken en dat je dan geel krijgtquote:
nee, dat zou te episch zijn en dan kunnen ze dat niet meer toevoegen in FIFA 12quote:Op donderdag 23 september 2010 16:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Jammer dat je niet je shirt uit kan trekken en dat je dan geel krijgt
Haha dat zou al helemaal tof zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 16:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Jammer dat je niet je shirt uit kan trekken en dat je dan geel krijgt
Zelfde als vorig jaar + de russische competitie, helaas niet zo'n grote selectie aan nationale teams als in World cup 2010quote:Op donderdag 23 september 2010 17:57 schreef OnCraintDégun het volgende:
Staat er ergens welke clubs en stadions en competities er in FIFA 11 komen?? Vorig jaar was dat toch lang van te voren bekend?
oke bedankt.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef Vragende het volgende:
[..]
Zelfde als vorig jaar + de russische competitie, helaas niet zo'n grote selectie aan nationale teams als in World cup 2010
Stadiums weet ik niet
Bij Netgames ook.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Spellen zijn in MM Groningen standaard 55 euro.
Pics?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
In england hebben een paar mensen hem al
Net alsof ze hem eerder verhuren dan verkopenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:53 schreef Vragende het volgende:
[..]
Pics?![]()
Hij staat nog niet op abgx of usenet (Ik koop het spel ook gewoon in de winkel maar aangezien je in Nederland geen spellen kan huren is dat mijn manier van huren)
Niet echt goede vergelijking.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef Vragende het volgende:
Ajax lijkt nog steeds nergens op
http://www.insidegamer.nl(...)PES-2011---Ajax.html
Toch wel triest hoor aangezien Suarez een rating van boven de 80 heeft, een van de beruchste spelers van WC2010 was en ook met Ajax in de champions league zit
/ care dat ajax nergens op lijkt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef Vragende het volgende:
Ajax lijkt nog steeds nergens op
http://www.insidegamer.nl(...)PES-2011---Ajax.html
Toch wel triest hoor aangezien Suarez een rating van boven de 80 heeft, een van de beruchste spelers van WC2010 was en ook met Ajax in de champions league zit
Als je dat niet goed vergelijken vind, raad ik je aan om eens naar Hans Anders te gaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niet echt goede vergelijking.
Fifa fotos: vanaf middenrif tot kop en dan nog van afstand.
PES fotos: Ingezoomd op alleen het hoofd, foto vullend.
Maar dat geld ook wel voor de hoeveelheid stadions vind ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als je dat niet goed vergelijken vind, raad ik je aan om eens naar Hans Anders te gaan.
Ik snap dat ze niet iedere speler identiek kunnen maken maar hoe moeilijk is het nou om internationals zoals Suarez, Stekelenburg en Van der Wiel een goed lijkend gezicht te geven. In de demo zag ik bij Arsenal echt een perfecte Van Persie lopen en ik gok dat Sneijder en Robben ook wel goed lijken maar zelfs Van der Vaart leek totaal niet en waarschijnlijk de rest van het Nederlands elftal zal ook niet lijken terwijl teams die zo hard gefaald hebben als Frankrijk en Italië waarschijnlijk wel goed gaan lijken.
photoshop, geen xbox live in de rechterbovenhoek en de icoontjes linksonder staan veel hoger dan normaal, vooral die van Pegiquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:37 schreef jorienvdherik het volgende:
En hij is ergens uit,
foto van een ander forum
[ afbeelding ]
Die foto had ik ook al gepostquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:37 schreef jorienvdherik het volgende:
En hij is ergens uit,
foto van een ander forum
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:16 schreef Vragende het volgende:
[..]
photoshop, geen xbox live in de rechterbovenhoek en de icoontjes linksonder staan veel hoger dan normaal, vooral die van Pegi
Fifa 10 #13 Het laatste topic voor FIFA 11 goede topic is daarquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef Kerol het volgende:
Echt een heerlijk spel. Combineren met je teamgenoten voelt écht goed aan. Alleen het scoren moet je beetje onder de knie krijgen, tis nog wel lastig. [pc]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-PES-2011---PSV.html
cover is de nieuwe xbox stijl hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:16 schreef Vragende het volgende:
[..]
photoshop, geen xbox live in de rechterbovenhoek en de icoontjes linksonder staan veel hoger dan normaal, vooral die van Pegi
Veel plezier met een duitse versiequote:
Italiaans?! Dan heb je er veel aanquote:
Mafiabelastingquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus...70 euro voor Fifa? WTF.
Want anders komen ze langs en slaan ze je xbox kapot?quote:
It will sleep with the fishesquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Want anders komen ze langs en slaan ze je xbox kapot?
Ik zal zo is proberen om een chick bij de bart smit te hosselen om zo mij een exemplaar te verkopenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:11 schreef Charie het volgende:
Aardig wat winkels hebben hem binnen, houden hun poot echter nog stijf..
Als er een schaap over de dam is volgen er meer..
bart smitquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:44 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik zal zo is proberen om een chick bij de bart smit te hosselen om zo mij een exemplaar te verkopen
LOL zo'n 16 jarig breezer meisjequote:Op zaterdag 25 september 2010 14:44 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik zal zo is proberen om een chick bij de bart smit te hosselen om zo mij een exemplaar te verkopen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
LOL zo'n 16 jarig breezer meisje
Speel je toch de duitse versiequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:22 schreef Nuchterheid het volgende:
Hij speelt weer heerlijk, en ziet er echt fantastisch uit
Alleen jammer dat Nederland weer geen 5 sterren heeft
Yepquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Speel je toch de duitse versie?!
Waarom niet Duits/Italiaans? Die zijn zowaar beter als de Engelsequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Yep
Met Hongaars commentaar
Kreeg vanmiddag een MM coupon twv ¤44 bij mn nieuwe xbox Slim om FIFA volgende week mee te nemen, dus ik denk dat MM Arena hem voor die prijs gaat verkopen (Kan verschillen per vestiging).quote:Op donderdag 23 september 2010 15:05 schreef mr-green het volgende:
Weet iemand voor hoeveel Fifa 11 wordt verkocht in de Mediamarkt? Is dit 69,99 of hebben ze meestal acties?
Vraag mij af of ik hem online koop met kans dat hij een paar dagen later wordt geleverd of in de winkel koop
Ik heb het erover waarom alleen de Xbox versie is uitgelekt.quote:
Serieuze vraag: geldt dit ook voor PES 2011?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef fratsman het volgende:
2 xbox 360 of PS3 games inleveren bij GameMania en je betaalt voor FIFA 11 35 euro. Staat in de nieuwe folder!
Dat is wel beter, bij de Bart Smit kon je vorige week games kopen voor 10 euro .. koop je 2 games van 10 euro = 20 euro + 35 = 55 ben je 15 euro goedkoper uit..quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef fratsman het volgende:
2 xbox 360 of PS3 games inleveren bij GameMania en je betaalt voor FIFA 11 35 euro. Staat in de nieuwe folder!
GameMania is echt heel kieskeurig met dat soort inruilactiesquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is wel beter, bij de Bart Smit kon je vorige week games kopen voor 10 euro .. koop je 2 games van 10 euro = 20 euro + 35 = 55 ben je 15 euro goedkoper uit..
Maarja ik heb wel 2 games die ik niet meer wil, FIFA09 + FIFA10
Niet ouder als een jaar denk ik :/?quote:
Oww, dacht dat je alles kon inruilen ..quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:59 schreef Vragende het volgende:
[..]
GameMania is echt heel kieskeurig met dat soort inruilacties
Dat schijnt dezelfde versie te zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef Vragende het volgende:
Engelse versie is ondertussen ook op internet te vinden
Vreemd dat de Engelse versie zo lang op zich laat wachtenquote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat schijnt dezelfde versie te zijn!
Niks vreemd aan opzichquote:Op zondag 26 september 2010 00:15 schreef Vragende het volgende:
[..]
Vreemd dat de Engelse versie zo lang op zich laat wachten
Die release groepen hebben vaak overal connectiesquote:Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niks vreemd aan opzich. In italie en duitsland hebben ze gewoon geluk gehad
No shit sherlock, maar er is ook een site die regelmatig de scene te vlug af isquote:Op zondag 26 september 2010 00:19 schreef Vragende het volgende:
[..]
Die release groepen hebben vaak overal connecties
Na het Badstuber fiasco in FIFA 10, heeft Bayern een nieuw lelijk eendje: D. Contento. 68. Serieus.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valencia en Everton heb ik geen zin in om te posten
Je koopt het pakket en dan krijg je idd een kortingsbon in de vorm van een cadeaukaartquote:Op zondag 26 september 2010 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw hoe zit het met die MM actie?! Krijg je kortingsbon ofzo?!
Forlan 87, Ronaldinho en Ibra 85, wat een onzinquote:
Ibrahimovic had een erg slecht seizoen en Forlan heeft een heel goed seizoen en toernooi achter de rug.quote:Op zondag 26 september 2010 02:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Forlan 87, Ronaldinho en Ibra 85, wat een onzin
Serieus, wie verzint zoiets
En hoe is je engelse versiequote:Op zondag 26 september 2010 02:17 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ibrahimovic had een erg slecht seizoen en Forlan heeft een heel goed seizoen en toernooi achter de rug.
Ronaldinho is weer terug in zijn oude vorm
Kan vaak ook hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oww, dacht dat je alles kon inruilen ..![]()
Nu wel jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef Vragende het volgende:
Engelse versie is ondertussen ook op internet te vinden
Ajax screen staat er alquote:Op zondag 26 september 2010 11:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoe goed zijn Ruiz, Afellay en Suarez?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FeyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man. CitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TottenhamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.InterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: