Ja, in je spelershubquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je ergens zien hoeveel wedstrijden je online ranked hebt gewonnen?
PS3?quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:00 schreef M_RDAM het volgende:
Wie wilt vandaag een paar potjes spelen?
Wat mij eigenlijk een beter idee lijkt, maar wellicht wat moeilijk realiseerbaar. Stel nu dat elk shirt gewoon uit lagen bestaat. Dus je hebt een laag met de sponsornaam, clublogo en adidas/nike/puma logo. De laag daaronder bestaat alleen uit de opmaak van het shirt zelf. Je kunt dan elk jaar een paar details veranderen of 'm gewoon helemaal omzetten. Zo kun je dus een klein streepje toevoegen of verwijderen elk jaar bij het thuisshirt, net als in 't echt. Bij het uit-shirt kun je je helemaal uitleven.quote:Op maandag 13 september 2010 14:28 schreef Lyzio het volgende:
En toch blijf ik erbij dat er een vorm van kit-editting in FIFA11 hoort te zitten. Mensen die het spel offline spelen voor de Manger Mode (of, in FIFA11 de 'Carreer Mode') gaan zich de tering ergeren aan steeds dezelfde shirts. Seizoen in, seizoen uit. En kom me niet aan met licentie-perikelen, want dat is onzin. Je kunt gewoon templates maken van shirts, broeken en sokken. Hoeft niets van een officiële sponsor op, behalve misschien de sponsor die je in de Manager Mode zelf kiest (Vito's Garage en dergelijke).
Ik heb wel gelezen dat er ooit nog een Stadium Editor in FIFA komt. Yay! Waarom niet beide? Een kit-editor én een stadium-editor? Wat dat betreft had PES het goed gezien, met die kleine functies die het spelplezier aanzienlijk ten goede kwamen.
Op de Wikipedia-pagina van FIFA 11 staat dat je dit jaar shirtjes kunt maken/editten, maar er staat geen bron bij, dus ik weet niet of het wel te vertrouwen is.quote:Op maandag 13 september 2010 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat mij eigenlijk een beter idee lijkt, maar wellicht wat moeilijk realiseerbaar. Stel nu dat elk shirt gewoon uit lagen bestaat. Dus je hebt een laag met de sponsornaam, clublogo en adidas/nike/puma logo. De laag daaronder bestaat alleen uit de opmaak van het shirt zelf. Je kunt dan elk jaar een paar details veranderen of 'm gewoon helemaal omzetten. Zo kun je dus een klein streepje toevoegen of verwijderen elk jaar bij het thuisshirt, net als in 't echt. Bij het uit-shirt kun je je helemaal uitleven.
Dat lijkt me gewoon geniaal maar dan moet het spel dus die lagen weer samenvoegen. Op zich niet onmogelijk, denk ik, maar zou wel een enorm vette feature zijn die FIFA nog weer een stapje verder zou helpen. EA sports mag me bellen voor meer goede ideeën.
Dat klinkt best goed, vooral met 't toevoegen van clublied/goaltune en spreekkoren. Verheug me nu al op een welgemeend "en steek die fluit maar in je reet".quote:Op maandag 13 september 2010 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op de Wikipedia-pagina van FIFA 11 staat dat je dit jaar shirtjes kunt maken/editten, maar er staat geen bron bij, dus ik weet niet of het wel te vertrouwen is.
Edit: Dit dus... Creation Centre...
http://www.ea.com/nl/nieu(...)-centre-voor-fifa-11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |