Moet je even in de vorige FIFA11 topic kijken, daar stond het volgens mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:09 schreef Droathoah het volgende:
Hoe krijg je normale besturing op je pc met de demo met je toetsenbord? Haha!
Dat is ook de bedoelingquote:
In je installatiemap staat een bestandje. Daar kun je spelinstellingen veranderen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:09 schreef Droathoah het volgende:
Hoe krijg je normale besturing op je pc met de demo met je toetsenbord? Haha!
Als ik gewoon naar Start -> All Programs -> Games -> Fifa 11 Demo ga, komt er een schermpje waarbij ik kan kiezen tussen Play/Game Settings/Exit, waarbij ik bij Game Settings gewoon de controls kan veranderen, maar goed..quote:Op woensdag 22 september 2010 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In je installatiemap staat een bestandje. Daar kun je spelinstellingen veranderen.
Ik moet zeggen dat ik in demo op Legendary nauwelijks langs de verdediging kom.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:20 schreef Nevermind.. het volgende:
Net 0 - 1 verloren. Maar wat een heerlijke wedstrijd was dat zeg. Chelsea - Real. Ik was wel de betere maar toch. Ik raakte zelfs 3 x de paal in 1 aanval rond de 85ste minuut. Jammer van het verlies maar heb liever dit soort wedstrijden dan dat ik met 4 - 0 voor sta en de wed. geen zak aan is
Ik speelde online*. Maar met fifa 11 is het idd. lastig door de verdediging komen.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:22 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik in demo op Legendary nauwelijks langs de verdediging kom.
De AI is meestal wel bagger voor jouw goal en schieten vaak naast of recht op de keeper af. En penalties missen ze ook vaak
Ehh, hoe kan je online danquote:Op woensdag 22 september 2010 19:02 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik speelde online*. Maar met fifa 11 is het idd. lastig door de verdediging komen.
Ik kan wel online spelen, maar soms word het spel onderbroken 'Verbinding met de andere speler verbroken'. En dan ben ik in een keer afgemeld bij EA. Heel vreemd en dit alles gebeurde na de update.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:09 schreef Masegate het volgende:
Meer mensen die sinds de FW update bij Fifa 10 niet meer online kunnen spelen?
Fifa 11 is overigens wel erg wennen. Steekpassjes zijn meesterlijk als ze goed lukken. Lekker hard in de voeten spelen. Alleen de penalties zijn echt een ramp!
Heb hier de laatste paar dagen ook last van, erg irritant gezien je dan 0-3 verliestquote:Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik kan wel online spelen, maar soms word het spel onderbroken 'Verbinding met de andere speler verbroken'. En dan ben ik in een keer afgemeld bij EA. Heel vreemd en dit alles gebeurde na de update.
kenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:11 schreef Lyzio het volgende:
Ik had gehoord dat er geruchten waren dat er -alsnog- een kit editor in FIFA11 zou komen. Wie ken dit bevestigen/ontkrachten?
jonguh, wij kome uit west-friesland, spiedaik maitquote:
Oeps. Ken is natuurlijk kan. En ik kom niet eens uit Noord-Hollandquote:
Vond ik ook, erg leuk geïmplementeerd maar het mag een seconde korter (waardoor het meteen een stuk minder gay overkomt)quote:Op woensdag 22 september 2010 22:49 schreef Svubeqak het volgende:
Het is trouwens wel een beetje gay hoe de spelers na een goal tegen elkaar aan gaan liggen op de grond.
Dat zeker!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:57 schreef Nevermind.. het volgende:
Iig beter als Fifa 10. Waar je gewoon als enigste loopt te juichen. Ook al scoor je de 1 - 0 in de laatste minuut in de finale van de CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |