Mafiabelastingquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus...70 euro voor Fifa? WTF.
Want anders komen ze langs en slaan ze je xbox kapot?quote:
It will sleep with the fishesquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Want anders komen ze langs en slaan ze je xbox kapot?
Ik zal zo is proberen om een chick bij de bart smit te hosselen om zo mij een exemplaar te verkopenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:11 schreef Charie het volgende:
Aardig wat winkels hebben hem binnen, houden hun poot echter nog stijf..
Als er een schaap over de dam is volgen er meer..
bart smitquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:44 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik zal zo is proberen om een chick bij de bart smit te hosselen om zo mij een exemplaar te verkopen
LOL zo'n 16 jarig breezer meisjequote:Op zaterdag 25 september 2010 14:44 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik zal zo is proberen om een chick bij de bart smit te hosselen om zo mij een exemplaar te verkopen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
LOL zo'n 16 jarig breezer meisje
Speel je toch de duitse versiequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:22 schreef Nuchterheid het volgende:
Hij speelt weer heerlijk, en ziet er echt fantastisch uit
Alleen jammer dat Nederland weer geen 5 sterren heeft
Yepquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Speel je toch de duitse versie?!
Waarom niet Duits/Italiaans? Die zijn zowaar beter als de Engelsequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Yep
Met Hongaars commentaar
Kreeg vanmiddag een MM coupon twv ¤44 bij mn nieuwe xbox Slim om FIFA volgende week mee te nemen, dus ik denk dat MM Arena hem voor die prijs gaat verkopen (Kan verschillen per vestiging).quote:Op donderdag 23 september 2010 15:05 schreef mr-green het volgende:
Weet iemand voor hoeveel Fifa 11 wordt verkocht in de Mediamarkt? Is dit 69,99 of hebben ze meestal acties?
Vraag mij af of ik hem online koop met kans dat hij een paar dagen later wordt geleverd of in de winkel koop
Ik heb het erover waarom alleen de Xbox versie is uitgelekt.quote:
Serieuze vraag: geldt dit ook voor PES 2011?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef fratsman het volgende:
2 xbox 360 of PS3 games inleveren bij GameMania en je betaalt voor FIFA 11 35 euro. Staat in de nieuwe folder!
Dat is wel beter, bij de Bart Smit kon je vorige week games kopen voor 10 euro .. koop je 2 games van 10 euro = 20 euro + 35 = 55 ben je 15 euro goedkoper uit..quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef fratsman het volgende:
2 xbox 360 of PS3 games inleveren bij GameMania en je betaalt voor FIFA 11 35 euro. Staat in de nieuwe folder!
GameMania is echt heel kieskeurig met dat soort inruilactiesquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is wel beter, bij de Bart Smit kon je vorige week games kopen voor 10 euro .. koop je 2 games van 10 euro = 20 euro + 35 = 55 ben je 15 euro goedkoper uit..
Maarja ik heb wel 2 games die ik niet meer wil, FIFA09 + FIFA10
Niet ouder als een jaar denk ik :/?quote:
Oww, dacht dat je alles kon inruilen ..quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:59 schreef Vragende het volgende:
[..]
GameMania is echt heel kieskeurig met dat soort inruilacties
Dat schijnt dezelfde versie te zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef Vragende het volgende:
Engelse versie is ondertussen ook op internet te vinden
Vreemd dat de Engelse versie zo lang op zich laat wachtenquote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat schijnt dezelfde versie te zijn!
Niks vreemd aan opzichquote:Op zondag 26 september 2010 00:15 schreef Vragende het volgende:
[..]
Vreemd dat de Engelse versie zo lang op zich laat wachten
Die release groepen hebben vaak overal connectiesquote:Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niks vreemd aan opzich. In italie en duitsland hebben ze gewoon geluk gehad
No shit sherlock, maar er is ook een site die regelmatig de scene te vlug af isquote:Op zondag 26 september 2010 00:19 schreef Vragende het volgende:
[..]
Die release groepen hebben vaak overal connecties
Na het Badstuber fiasco in FIFA 10, heeft Bayern een nieuw lelijk eendje: D. Contento. 68. Serieus.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valencia en Everton heb ik geen zin in om te posten
Je koopt het pakket en dan krijg je idd een kortingsbon in de vorm van een cadeaukaartquote:Op zondag 26 september 2010 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw hoe zit het met die MM actie?! Krijg je kortingsbon ofzo?!
Forlan 87, Ronaldinho en Ibra 85, wat een onzinquote:
Ibrahimovic had een erg slecht seizoen en Forlan heeft een heel goed seizoen en toernooi achter de rug.quote:Op zondag 26 september 2010 02:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Forlan 87, Ronaldinho en Ibra 85, wat een onzin
Serieus, wie verzint zoiets
En hoe is je engelse versiequote:Op zondag 26 september 2010 02:17 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ibrahimovic had een erg slecht seizoen en Forlan heeft een heel goed seizoen en toernooi achter de rug.
Ronaldinho is weer terug in zijn oude vorm
Kan vaak ook hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oww, dacht dat je alles kon inruilen ..![]()
Nu wel jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef Vragende het volgende:
Engelse versie is ondertussen ook op internet te vinden
Ajax screen staat er alquote:Op zondag 26 september 2010 11:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoe goed zijn Ruiz, Afellay en Suarez?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |