Neequote:Op woensdag 22 september 2010 23:25 schreef noobr het volgende:Met een goal bij fifa 11 gaat juist alleen de doelpuntenmaker juichen
loop maar eens naar een andere speler toequote:Op woensdag 22 september 2010 23:25 schreef noobr het volgende:Met een goal bij fifa 11 gaat juist alleen de doelpuntenmaker juichen
Spellen zijn bij de mediamarkt hier altijd 59 euro en met grote releases zoals met MW2 het geval was, 49 euroquote:Op donderdag 23 september 2010 15:05 schreef mr-green het volgende:
Weet iemand voor hoeveel Fifa 11 wordt verkocht in de Mediamarkt? Is dit 69,99 of hebben ze meestal acties?
Vraag mij af of ik hem online koop met kans dat hij een paar dagen later wordt geleverd of in de winkel koop
Alsof het echt is.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan moet je ook rondrennen natuurlijk, hè. Soms kan ik nog een flink stuk lopen voor ze me neerhalen, andere keren word ik gelijk omvergebeukt. Hangt ervanaf waar je medespelers lopen op 't moment van scoren.
Jammer dat je niet je shirt uit kan trekken en dat je dan geel krijgtquote:
nee, dat zou te episch zijn en dan kunnen ze dat niet meer toevoegen in FIFA 12quote:Op donderdag 23 september 2010 16:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Jammer dat je niet je shirt uit kan trekken en dat je dan geel krijgt
Haha dat zou al helemaal tof zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 16:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Jammer dat je niet je shirt uit kan trekken en dat je dan geel krijgt
Zelfde als vorig jaar + de russische competitie, helaas niet zo'n grote selectie aan nationale teams als in World cup 2010quote:Op donderdag 23 september 2010 17:57 schreef OnCraintDégun het volgende:
Staat er ergens welke clubs en stadions en competities er in FIFA 11 komen?? Vorig jaar was dat toch lang van te voren bekend?
oke bedankt.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef Vragende het volgende:
[..]
Zelfde als vorig jaar + de russische competitie, helaas niet zo'n grote selectie aan nationale teams als in World cup 2010
Stadiums weet ik niet
Bij Netgames ook.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Spellen zijn in MM Groningen standaard 55 euro.
Pics?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
In england hebben een paar mensen hem al
Net alsof ze hem eerder verhuren dan verkopenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:53 schreef Vragende het volgende:
[..]
Pics?![]()
Hij staat nog niet op abgx of usenet (Ik koop het spel ook gewoon in de winkel maar aangezien je in Nederland geen spellen kan huren is dat mijn manier van huren)
Niet echt goede vergelijking.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef Vragende het volgende:
Ajax lijkt nog steeds nergens op
http://www.insidegamer.nl(...)PES-2011---Ajax.html
Toch wel triest hoor aangezien Suarez een rating van boven de 80 heeft, een van de beruchste spelers van WC2010 was en ook met Ajax in de champions league zit
/ care dat ajax nergens op lijkt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef Vragende het volgende:
Ajax lijkt nog steeds nergens op
http://www.insidegamer.nl(...)PES-2011---Ajax.html
Toch wel triest hoor aangezien Suarez een rating van boven de 80 heeft, een van de beruchste spelers van WC2010 was en ook met Ajax in de champions league zit
Als je dat niet goed vergelijken vind, raad ik je aan om eens naar Hans Anders te gaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niet echt goede vergelijking.
Fifa fotos: vanaf middenrif tot kop en dan nog van afstand.
PES fotos: Ingezoomd op alleen het hoofd, foto vullend.
Maar dat geld ook wel voor de hoeveelheid stadions vind ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als je dat niet goed vergelijken vind, raad ik je aan om eens naar Hans Anders te gaan.
Ik snap dat ze niet iedere speler identiek kunnen maken maar hoe moeilijk is het nou om internationals zoals Suarez, Stekelenburg en Van der Wiel een goed lijkend gezicht te geven. In de demo zag ik bij Arsenal echt een perfecte Van Persie lopen en ik gok dat Sneijder en Robben ook wel goed lijken maar zelfs Van der Vaart leek totaal niet en waarschijnlijk de rest van het Nederlands elftal zal ook niet lijken terwijl teams die zo hard gefaald hebben als Frankrijk en Italië waarschijnlijk wel goed gaan lijken.
photoshop, geen xbox live in de rechterbovenhoek en de icoontjes linksonder staan veel hoger dan normaal, vooral die van Pegiquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:37 schreef jorienvdherik het volgende:
En hij is ergens uit,
foto van een ander forum
[ afbeelding ]
Die foto had ik ook al gepostquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:37 schreef jorienvdherik het volgende:
En hij is ergens uit,
foto van een ander forum
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:16 schreef Vragende het volgende:
[..]
photoshop, geen xbox live in de rechterbovenhoek en de icoontjes linksonder staan veel hoger dan normaal, vooral die van Pegi
Fifa 10 #13 Het laatste topic voor FIFA 11 goede topic is daarquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef Kerol het volgende:
Echt een heerlijk spel. Combineren met je teamgenoten voelt écht goed aan. Alleen het scoren moet je beetje onder de knie krijgen, tis nog wel lastig. [pc]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-PES-2011---PSV.html
cover is de nieuwe xbox stijl hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:16 schreef Vragende het volgende:
[..]
photoshop, geen xbox live in de rechterbovenhoek en de icoontjes linksonder staan veel hoger dan normaal, vooral die van Pegi
Veel plezier met een duitse versiequote:
Italiaans?! Dan heb je er veel aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |