Mafiabelastingquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus...70 euro voor Fifa? WTF.
Want anders komen ze langs en slaan ze je xbox kapot?quote:
It will sleep with the fishesquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Want anders komen ze langs en slaan ze je xbox kapot?
Ik zal zo is proberen om een chick bij de bart smit te hosselen om zo mij een exemplaar te verkopenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:11 schreef Charie het volgende:
Aardig wat winkels hebben hem binnen, houden hun poot echter nog stijf..
Als er een schaap over de dam is volgen er meer..
bart smitquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:44 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik zal zo is proberen om een chick bij de bart smit te hosselen om zo mij een exemplaar te verkopen
LOL zo'n 16 jarig breezer meisjequote:Op zaterdag 25 september 2010 14:44 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik zal zo is proberen om een chick bij de bart smit te hosselen om zo mij een exemplaar te verkopen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
LOL zo'n 16 jarig breezer meisje
Speel je toch de duitse versiequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:22 schreef Nuchterheid het volgende:
Hij speelt weer heerlijk, en ziet er echt fantastisch uit
Alleen jammer dat Nederland weer geen 5 sterren heeft
Yepquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Speel je toch de duitse versie?!
Waarom niet Duits/Italiaans? Die zijn zowaar beter als de Engelsequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Yep
Met Hongaars commentaar
Kreeg vanmiddag een MM coupon twv ¤44 bij mn nieuwe xbox Slim om FIFA volgende week mee te nemen, dus ik denk dat MM Arena hem voor die prijs gaat verkopen (Kan verschillen per vestiging).quote:Op donderdag 23 september 2010 15:05 schreef mr-green het volgende:
Weet iemand voor hoeveel Fifa 11 wordt verkocht in de Mediamarkt? Is dit 69,99 of hebben ze meestal acties?
Vraag mij af of ik hem online koop met kans dat hij een paar dagen later wordt geleverd of in de winkel koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |