Op een effectieve manier alle plezier uit het spel halen.quote:Op maandag 20 september 2010 18:21 schreef Snuf. het volgende:
De FIFA Bro-Code, versie 1.5
Artikel 1:
Voor de wedstrijd begint, heeft iedere speler ten hoogste 3 minuten de tijd om zijn opstelling en/of formatie aan te passen. Beslist niet langer.
Artikel 2:
1. Indien een FIFA-speler de keeper per ongeluk een achterbal in de voeten van de spits van de tegenstander passt, is het deze tegenstander ten strengste verboden te scoren.
2. Indien een verdedigende actie van een speler, niet bestuurd door de FIFA-speler maar door de AI (hierbij valt te denken aan een sliding), leidt tot een strafschop, is de nemer van deze strafschop verplicht deze door het midden te nemen; de keeper zal blijven staan en de strafschop wordt gestopt.
Artikel 3:
De herhalingen van een doelpunt dienen zo spoedig mogelijk te worden doorgeklikt. Het meerdere malen bekijken van een herhaling is ten strengste verboden.
Artikel 4:
In de rust verschijnt een overzichtsscherm. Het is een FIFA-speler ten strenge verboden deze zomaar weg te drukken.
Artikel 5:
Wanneer twee FIFA-spelers onder elkaar een X-aantal FIFA-wedstrijden spelen om daarna aan de hand van het aantal overwinningen te bepalen wie het meest mannelijk is, dienen wedstrijden die gewonnen zijn na een strafschoppenserie niet te worden meegeteld.
Artikel 6:
1. Wanneer de ene FIFA-speler een team heeft gekozen voordat de andere dat doet, dient de tweede een team te kiezen dat hooguit een halve ster hoger is in beoordeling. Meer dan een ster verschil tussen de twee teams is uit den boze.
2. Wanneer de ene FIFA-speler een clubteam heeft gekozen, is de andere verplicht dit ook te doen. In zo'n geval is het kiezen van een nationaal elftal ten strengste verboden. Vice versa geldt dit vanzelfsprekend ook.
3. Ook hetzelfde team nemen als de andere FIFA-speler is uit den boze.
Artikel 7:
Bij een voorsprong is het een FIFA-speler ten strengste verboden om te stoppen met aanvallen en de bal minutenlang op eigen helft rond te spelen.
Artikel 8:
Tijdens een FIFA-wedstrijd is het voor niet-spelers ten strengste verboden voor het beeld langs te lopen of de spelers op andere wijze uit hun concentratie te halen.
Artikel 9:
De eigenaar van de locatie waar de FIFA-battle zich voordoet is verplicht te zorgen voor voldoende voorzieningen. Deze zijn onder te verdelen in drie categorieën.
Artikel 10:
Degene die de verantwoordelijkheid op zich neemt een locatie te verzorgen voor een FIFA-battle dient te zorgen voor voldoende voorzieningen. Deze zijn onder te verdelen in drie categorieën.
1. Bier
2. Chips.
3. Indien er gebruik wordt gemaakt van draadloze controllers; voldoende batterijen en/of opgeladen accu's.
Artikel 11:
Het is een FIFA-speler ten aller tijde verboden om te praten over stoppen met de wedstrijd, danwel daadwerkelijk te stoppen met een wedstrijd, vanwege het feit dat de FIFA-speler al ver achterstaat en geen kans meer ziet de wedstrijd als winnaar af te sluiten.
Artikel 12:
1. Bij een stand van 3-0, ook wel bekend onder de term 'Jantje', is de wedstrijd afgelopen. Let wel; dit geldt slechts voor de stand van 3-0. Bij andere standen waarbij het verschil tussen de teams drie doelpunten bedraagt dient er doorgespeeld te worden. 4-1 is dus géén Jantje.
2. Indien men wenst van de Jantje-regel af te wijken, dient dit vóór de wedstrijd tussen alle betrokken partijen duidelijk gemaakt te worden.
Artikel 13:
De FIFA-optie om de doelpuntenmaker na een doelpunt te laten juichen dient nooit en te nimmer gebruikt te worden.
Artikel 14:
Het is voor een FIFA-speler ten strengste verboden om op pauze te drukken wanneer de tegenstander aan de bal is.
Gezien het digitale voetbalseizoen binnenkort weer gaat beginnen, hier nog even versie 1.5 van de Fifa Bro Code!
hierdoor heb ik superavonden gehad!quote:Op maandag 20 september 2010 20:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat wel leuk is...elk tegendoelpunt of verloren wedstrijd moet je biertje drinken.
Fifa 11 PC = Fifa 10 PS3/Xbox360quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:23 schreef Cudles het volgende:
En gaat er nog gameplay verschil zitten tussen de console en de PC versie. Dat was eerst toch zo? (oudere FIFA's)
Online is dat vet irritant.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:54 schreef stFz het volgende:
Die regels![]()
Het juichen na een goal is juist zo lekker
Ik wil die game nuquote:Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij bol.com de game ’FIFA 11’ voor de Xbox 360 of de PlayStation 3 besteld met bestelnummer ----------------
Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u recht op een unieke code om toegang te krijgen tot het Creation Centre. Met deze unieke code kunt u uw eigen spelers en teams delen met vrienden, maar ook creaties van andere spelers downloaden naar uw console om te spelen in zowel online speltypen als de speltypen ‘Toernooi’ en ‘Aftrap’. Daarnaast kunt u alle eigenschappen van uw speler bepalen en online uw team coachen volgens uw eigen tactiek.
Uw unieke code is: ------------------------
Hoe creëert u uw eigen FIFA 11 team?
1) Ga naar www.electronicarts.nl/creationcentre
2) Log in met uw EA account. Heeft u nog geen account, dan kunt u deze rechtsboven aanmaken bij: Join EA sports Football.
3) Voer de unieke promocode in die door ons verstrekt is.
4) Creëer uw unieke FIFA 11 team!
Graag attenderen wij u ook op de veelgestelde vragenlijst onderaan de pagina.
Wij wensen u veel plezier met het spelen van ’FIFA 11’ toe en hopen u spoedig weer bij bol.com te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
En waarom konden ze die code niet gewoon in het hoesje doen oidquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:07 schreef WJE11 het volgende:
Had de game al tijdje terug gepre-orderd bij bol.com. Kreeg net dit mailtje binnen:
[..]
Ik wil die game nu
Ik heb werkelijk waar geen idee. Maar kan als ik wil nu al teams/spelers maken volgens mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:37 schreef Thas het volgende:
[..]
En waarom konden ze die code niet gewoon in het hoesje doen oid?
Echt als in, NUquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:42 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Maar kan als ik wil nu al teams/spelers maken volgens mij.
Zelf ga ik de code nog niet invoeren, daar wacht ik nog even mee. Ik zie nu wel andere teams, zal zo ff wat posten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Echt als in, NU?
Pics
Meteen het hele reserve team van MU goed namaken![]()
Ziet er best goed uitquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Zelf ga ik de code nog niet invoeren, daar wacht ik nog even mee. Ik zie nu wel andere teams, zal zo ff wat posten.
Via www.electronicarts.nl/creationcentre kan je zelf even kijken btw. Moet je gewoon inloggen met je EA-account hier nog wat pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn dus pics van andere mensen die al spelers hebben aangemaakt,
Straks weer proberen, dan lukt het welquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:31 schreef JortK het volgende:
Bizar. Kan opeens niet meer inloggen in FIFA 10.
Hij geeft aan dat me username of password verkeerd is. Maar die heb ik niet aangepast.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Straks weer proberen, dan lukt het wel
www.easports.comquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat me username of password verkeerd is. Maar die heb ik niet aangepast.
Dus vandaag maar even niet onlinequote:PlayStation®Network Maintenance
Answer ID: 312 Product: PlayStation®Network-Network Status
The PlayStation Network will be taken offline for maintenance on Tuesday, September 21, 2010, for approximately 9 hours during the following maintenance window:
Tada.quote:Sony heeft een nieuwe update uitgerold voor de PlayStation 3. Vanaf versie 3.50 kun je met de console ook blu-rays in 3D bekijken.
Om van de nieuwe functionaliteit gebruik te kunnen maken heb je wel een 3D-televisie nodig, en natuurlijk films die in het 3D-blu-rayformaat zijn uitgebracht. De mogelijkheid om te gamen in drie dimensies werd eerder al toegevoegd.
Daarnaast zijn er enkele kleine aanpassingen en toevoegingen doorgevoerd. Zo is de integratie met Facebook uitgebreid en kunnen vloekende medegebruikers makkelijker gerapporteerd worden.
Wie de update vandaag nog wil uitvoeren, moet zich haasten of wachten tot morgen. Vanaf 17.00 uur tot 03.00 uur vannacht zal het PlayStation Network offline zijn voor onderhoud, zo bericht Sony op zijn website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |