Pro evo is op de 360/PS3 nog geen 1x goed geweest. SInds 2008 is Fifa gewoon het beste voetbalspelquote:Op maandag 20 september 2010 00:19 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb vandaag pro10 gespeeld voor t eerst, wat is dat een kutspel
PES 6 was een super goede game, ook op de 360, laatste echt goeie PES game jammer genoeg.quote:Op maandag 20 september 2010 00:21 schreef Heichler het volgende:
[..]
Pro evo is op de 360/PS3 nog geen 1x goed geweest. SInds 2008 is Fifa gewoon het beste voetbalspel
Je moet zelf in de bal lopen ..quote:Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef TheDutchguy het volgende:
Op de pc vind ik Messi erg tegen vallen. David Villa daarentegen vind ik geweldig, heb nu 8 goals met hem in 2 wedstrijden op niveau ´Pro´.
Ik erger me er wel aan dat ze soms niet in de bal komen lopen en maar wachten tot die bij hun is..
Edit: Maak ik direct daarna een hattrick met Messi![]()
Bron?quote:Op maandag 20 september 2010 14:29 schreef Heichler het volgende:
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Suarez weer niet lijkt
Vind je het gek. Degene die zijn gezicht in elkaar moet zetten wordt helemaal gek van de lelijkheid.quote:
Nee. Bij vrienden doe ik dat niet eens, je maakt een fout. Die fout moet moet meteen afgestraft worden.quote:1. Indien een FIFA-speler de keeper per ongeluk een achterbal in de voeten van de spits van de tegenstander passt, is het deze tegenstander ten strengste verboden te scoren.
Kan ik begrijpen, maar dat ga ik niet doen.quote:2. Indien een verdedigende actie van een speler, niet bestuurd door de FIFA-speler maar door de AI (hierbij valt te denken aan een sliding), leidt tot een strafschop, is de nemer van deze strafschop verplicht deze door het midden te nemen; de keeper zal blijven staan en de strafschop wordt gestopt.
Als ik een schot maak vanaf de middenlijn en die raakt de kruising ga ik echt niet de herhaling skippen, voorheen was er geen mogelijkheid om de herhalingen op te slaan die je online speelt.quote:Artikel 3:
De herhalingen van een doelpunt dienen zo spoedig mogelijk te worden doorgeklikt. Het meerdere malen bekijken van een herhaling is ten strengste verboden.
Ben het met je eens!quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Nee. Bij vrienden doe ik dat niet eens, je maakt een fout. Die fout moet moet meteen afgestraft worden.
Jij bent blijkbaar te vaak op die manier geowned.
[..]
Kan ik begrijpen, maar dat ga ik niet doen.
[..]
Als ik een schot maak vanaf de middenlijn en die raakt de kruising ga ik echt niet de herhaling skippen, voorheen was er geen mogelijkheid om de herhalingen op te slaan die je online speelt.
Tegenwoordig moet dat wel kunnen, maar dan nog.
En de rest ga ik niet eens op in, want het zijn stuk voor stuk de meest trieste regels die ik heb gezien. Je kan echt de kanker krijgen als je denkt dat mensen zich daaraan gaan houden.
Mafkees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |