Zijn de controles bij jou wel gewoon goed?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:32 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb de demo voor de PC gespeeld. Vond het wel redelijk. Zag er iig beter uit dan Fifa 10, dat was echt een drama. Ben benieuwd naar de volledige game, hopelijk weer op Fifa 09 niveau... Fifa 10 na een uurtje spelen er weer afgegooid, zo slecht vond ik het. Afgelopen jaar bij Fifa 09 gebleven.
Gedaan. M'n kleine zusje ging met 8-0 onderuit.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Jullie moeten eens tegen echte mensen de demo spelen, dan is het veel beter om te oordelen.
Op de console zijn penaties anders.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
ZO even wat games gespeeld, alles gewonnen.
Op PC, Heb even standaard functies omgezet (schieten lange pass, pass en lobje)
Ging redelijk goed, penalty systeem, welke meters bedoelen jullie?kan zelf richting kiezen door middel van toetsenbord en vervolgens gewoon schieten. Speelt wel lekker, maar kan alleen op amateur spelen, dus kon gewoon flink ping pong spelen.
Ja, dat scheelt echt een hoop. Of die vorige demo's waren altijd maar 1 helftquote:Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Demo is inderdaad kort, slechts 3 minuutjes, maar goed, je kunt tenminste wel gewoon meteen rematch doen na de wedstrijd. Bij PES moet je eerst een half uur wachten.
FIFA 10 demo was toch wel hele wedstrijd, maar dan zonder strafschoppen?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt echt een hoop. Of die vorige demo's waren altijd maar 1 helft
Fifa 10 demo was ook met strafschoppen hoor. 2009 had volgens mij geen strafschoppenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
FIFA 10 demo was toch wel hele wedstrijd, maar dan zonder strafschoppen?
Zal wel aan de moeilijkheidsgraad liggen waar je op speeltquote:Op donderdag 16 september 2010 20:30 schreef OnCraintDégun het volgende:
CPU mist trouwens bijna altijd bij penalties
Ik heb bij het welkomstscherm de moeilijkste genomen en bij mij mist de AI ook echt 3/5 penalties gemiddeld. Ze schieten 'm ook bijna nooit lekker in. Altijd half door het midden of volledig mis. Denk echt dat ze dat nog moeten aanpassen in de final build.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zal wel aan de moeilijkheidsgraad liggen waar je op speelt
Nee want op legendarisch raken de ook 1 van de 3 strafschoppen. Dat is nogal weinig.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zal wel aan de moeilijkheidsgraad liggen waar je op speelt
Als je naar game instellingen gaat dan kan je het spel op legendarisch zetten. Verder heb ik geen last met die penalty's, alle mensen die er goed in zijn schieten hem er meestal in. Alleen als we dan bij de verdedigers zijn gaat er wel eens 1 of meer mis. Maar goed, daar zijn het ook verdedigers voor natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb bij het welkomstscherm de moeilijkste genomen en bij mij mist de AI ook echt 3/5 penalties gemiddeld. Ze schieten 'm ook bijna nooit lekker in. Altijd half door het midden of volledig mis. Denk echt dat ze dat nog moeten aanpassen in de final build.
Bij mij maakt het niet uit. Messi, Ronaldo, ze missen allemaal.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:24 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als je naar game instellingen gaat dan kan je het spel op legendarisch zetten. Verder heb ik geen last met die penalty's, alle mensen die er goed in zijn schieten hem er meestal in. Alleen als we dan bij de verdedigers zijn gaat er wel eens 1 of meer mis. Maar goed, daar zijn het ook verdedigers voor natuurlijk
Oh, raar. Bij mij schieten ze hem er wel in en ze gaan pas missen wanneer de verdediger mogen schietenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bij mij maakt het niet uit. Messi, Ronaldo, ze missen allemaal.
Nee.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:41 schreef Santello het volgende:
Ik vind het PES menu toch wel 100x strakker.
PES Menu is 100x beter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:41 schreef Santello het volgende:
Die kun je aanpassen met fifa config.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:44 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Zijn de controles bij jou wel gewoon goed?
3 seconden zijn idd weinig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:53 schreef Weet_ik_niet het volgende:
Zo op het eerste gezicht zijn er geen grote veranderingen, maar het is ook lastig oordelen met een demo van 3 seconden. Breng dan gewoon geen demo uit, onvoorstelbaar.
XD wtf ben je blind ofzo? het pes menu ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:41 schreef Santello het volgende:
Precies!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:46 schreef Sinnie het volgende:
Ik vind het PES menu ook lelijk, net alsof je een goedkoop spelletje speelt in de arcade hal
mischien een idee om die knop dan niet zo lang in te drukken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:15 schreef Santello het volgende:
Inderdaad Satec. Ik blijf me nog steeds ergeren aan het feit dat als ik pass
hij het zo nodig vindt om naar de verste speler te passen en niet te passen waar ik wil.
Een speler die 1 meter ernaast staat bijvoorbeeld.
paar posts geleden heb ik al gezegd dat het niet aan die functie ligt omdat ik die al onder de knie heb ik fifa 9 en 10. Bij 11 echter doet hij dat uitzichzelfquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:23 schreef noobr het volgende:
[..]
mischien een idee om die knop dan niet zo lang in te drukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |