Daar is geen speciale knop voor (zoals in 99 wel wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:54 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een omhaal bij Fifa?
en een hakje?
Sweet baby Jesus! Mooi, kan ik ook gelijk ps2 spellen fijn spelen op de PC. Bedankt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:36 schreef Santello het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31881
Tientje
In de arena kan je ook gewoon als keeper hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:49 schreef Captainp00face het volgende:
Je kunt trouwens in de demo ook als keeper spelen;
Gewoon de optie 'player 1 versus player 2' kiezen, en voor dat de wedstrijd begint speelt player 2 als de keeper, en player 1 gewoon een spits.
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
In de arena kan je ook gewoon als keeper hoor
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:01 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
met Xbox op back drukken en dan select sides en dan andere kant kiezen
En hoe op de PS?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:01 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
met Xbox op back drukken en dan select sides en dan andere kant kiezen
In de arena select en dan 'select side' .. niet de arena voor de wedstrijd, maar voordat het spel start met Kaka'.quote:
Ja ik denk vaak dat de bal op maat is terwijl dat vies tegen valtquote:Op zondag 19 september 2010 18:06 schreef WSquater het volgende:
Jammer dat er geen 3D ondersteuning is voor FIFA 11 op de PS3. Want soms is het even verwarrend of de bal over de rond rolt of in de lucht is (want die standaard-camera-setting staat altijd precies parallel).
Dit dus, voor de Gameplay en ''het gevoel''...quote:
Zodra dat is gebeurd kunnen alle mensen die een omgebouwde 360 hebben de game spelen.quote:Op zondag 19 september 2010 20:52 schreef Heichler het volgende:
Weet iemand of Fifa 11 al klaar is en naar de winkels verstuurd wordt?
Je kan ook als goalkeeper in de demo spelen. Als je van je doel vandaan rent zoomt het op een gegeven moment gewoon in en kan je als een veldspeler spelen als je wilt.quote:Op zondag 19 september 2010 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Be a Goalkeeper geprobeert, het lijkt me best leuk.. Maar ook saai als de hele wedstrijd de bal in het midden blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |