Van Basten lijkt me ook wel leuk, zeer goede analist. Zolang het maar niet over zijn tijd als trainer gaat.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:02 schreef Reddiablo het volgende:
prima rotatie-gast hoor, die Schelvis.
Niet op VI wel op Gijp.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
Wie heeft er al gestemd op VI en Gijp voor de Televizierring?
Ik op VI, Derksen en Gijpie natuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
Puur op uiterlijk natuurlijk weer die 3.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik op Derksen, Gijp en Patty Brard.
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik op Derksen, Gijp en Patty Brard Lauren Huppelepup.
Ben benieuwdquote:TV-tip: Koefnoen (zaterdag, 21.25 uur). "Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp laten hun licht schijnen op de formatie."
https://twitter.com/SigaarSnor/status/24691284108
Gewoon de typetjes toch?quote:
Sowieso was die vorige Koefnoen-imitatie van Johan en Wilfred niet zo heel geslaagd, maar hopelijk hebben ze daar van geleerd.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Kan nooit leuker zijn dan 'the real thing'.
Koefnoen is bagger anno 2010, maar ben toch ook wel benieuwd. Vooral Van der Gijpquote:
Die vond ik ook niet leuk, ik vond die van Studio Spaan wel leuk, die Johan, en Van Muiswinkel als Van Hanegem.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Sowieso was die vorige Koefnoen-imitatie van Johan en Wilfred niet zo heel geslaagd, maar hopelijk hebben ze daar van geleerd.
van Vleuten deed het wel leuk als Derksen inderdaad. Dat typetje past alleen niet zo goed meer aangezien Derksen tegenwoordig al lang niet meer de buikspreekpop van Cruijff is.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die vond ik ook niet leuk, ik vond die van Studio Spaan wel leuk, die Johan, en Van Muiswinkel als Van Hanegem.
Ik dacht dat het gewoon grootspraak was toen Sneijder met rechtszaken ging dreigen, maar ze gaan het nog daadwerkelijk doen ook?quote:
Is dat echt joh? Maarja.. zoals Johan al zei.. als je geen zelfspot meer hebt ben je ver heen.quote:
De familie Sneijder denkt nu dat hij echt een aanklacht in gaat dienen. Een medestander.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:40 schreef Ironhide het volgende:
Johan is met een omweg sarcastisch aan het doen m.b.t. die rechtszaak tegen Avro... Kwartje viel pas laat
Ik dacht de eerste 2 minuten dat ie serieus was.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef Reddiablo het volgende:
Met een stalen gezicht die Derksen
(Koefnoen persiflage)
hahahaa
Hij doet het niet slecht. Maar ik ben geen fan van hem.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef Morendo het volgende:
Die Schelvis is wel een Italie-kenner hoor.
Best ernstig eigenlijk...quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste 2 minuten dat ie serieus was.
Geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
RTL 7 heeft de rechten van de UEFA League en de NOS/Sport1 van de CL toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:34 schreef d1ce het volgende:
Wat raar dat ze niks over Twente laten zien.
Nou ik denk dat meer users dat hadden. Alleen ze durfen er mischien niet voor uit te komen.quote:
Die man die een mail stuurde heeft het nu nog niet door.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat meer users dat hadden. Alleen ze durfen er mischien niet voor uit te komen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef BB-King het volgende:
Ojee Tijl komt maandag weer aanschuiven.
Dat wordt weer kramp van de buikspiertjes...![]()
Nee hoor, de rest van de users weet een beetje hoe Derksen is en denktquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat meer users dat hadden. Alleen ze durfen er mischien niet voor uit te komen.
Toen ie over Wesley Sneijder begon begreep ik het ook pas. Die mail zal gestuurd zijn voor dat moment.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die man die een mail stuurde heeft het nu nog niet door.
Ok. Ik lees zijn column altijd als eerste in de VI. Pas een jaar of dertig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor, de rest van de users weet een beetje hoe Derksen is en denkt
Dat is dus niet genoeg!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Ik lees zijn column altijd als eerste in de VI. Pas een jaar of dertig.
Nee idd. Maar ik werk er aan.quote:
Is het kotsen nog steeds zo heftig wanneer je hem ziet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef BB-King het volgende:
Ojee Tijl komt maandag weer aanschuiven.
Dat wordt weer kramp van de buikspiertjes...![]()
www.rtlgemist.nl...quote:
Je was vanavond niet de enige. Van der Gijp ging ook serieus in op elke grap vanavondquote:
Nice, maar hoe doe je het?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:52 schreef pberends het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Hahaha, die kijker met dat mailtje die Derksen bloedserieus nam. Derksen is ook gewoon een geniaal acteur!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:40 schreef Ironhide het volgende:
Johan is met een omweg sarcastisch aan het doen m.b.t. die rechtszaak tegen Avro... Kwartje viel pas laat
van der gijp lacht alleen om zn eigen grappen...al zo vaak gezien, als anderen een grap maken verschijnt er een flauwe glimlach om zn mond en zodra er een grap over hem gemaakt wordt reageert ie gewoon niet en lult erover heen.....beetje matig altijd van rene....quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
www.rtlgemist.nl...
[..]
Je was vanavond niet de enige. Van der Gijp ging ook serieus in op elke grap vanavond
Ergens toch wel typerend dat het een Rotterdammer was.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha,die kijker met dat mailtje die Derksen bloedserieus nam. Derksen is ook gewoon een geniaal acteur!
Ik heb ook al zin aan morgen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:14 schreef Stirner het volgende:
[..]
Ergens toch wel typerend dat het een Rotterdammer was.
Johan beaamt deze onverbloemde sneer naar Studio Voetbal.quote:Op zondag 19 september 2010 00:08 schreef Symer het volgende:
En dan 1,2 miljoen kijkers![]()
Bewijst maar weer dat de grootste drek nog een miljoen+ kijkers zou trekken, als het maar op Nederland 1 zit.
Schandalig slecht. Letterlijk niet 1 keer kunnen glimlachen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
Had het gemist, maar het staat al op Youtube.
Allemachtig wat slecht zeg.
ik vond Gijp ook superslecht nagedaan, geen lachsalvo's, geen Manolevquote:Op zondag 19 september 2010 12:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind ook zo dom dat Derksen er dan weer met sigaar moet zitten in die persiflage. Blijkbaar zijn ze niet in staat om Derksen geloofwaardig neer te zetten met z'n karaktertrekjes.
Hij rookt al jaren niet meer op TV
Klopt..ze hadden een oranje Unox muts op moeten doen.quote:Op zondag 19 september 2010 12:40 schreef macca728 het volgende:
En ze hadden meer reclame moeten doen
Heel koefnoen is slechtquote:Op zondag 19 september 2010 22:26 schreef Merkie het volgende:
Ik vond het ook erg matig. Vooral Van der Gijp was slecht nagedaan.
Nu zou ik toch een lans willen breken voor Genee.quote:Op zondag 19 september 2010 22:49 schreef Friesz het volgende:
[..]
Heel koefnoen is slecht![]()
Alleen Derksen en Gijp zijn grappig in VI. Dat zul je morgen ook wel weer merken als Tijl er weer zit. Altijd weer geforceerd grappig willen zijn
Kracht van Genee is dat hij zichzelf wegcijfert voor het programma. Hij laat de anderen aan tafel floreren. Bij Jack van Gelder is het de grote Jack-show. Hij stelt vraag en wil het liefst zelf antwoord geven. Bijzonder storend.quote:Op maandag 20 september 2010 00:58 schreef Ironhide het volgende:
[..]
Nu zou ik toch een lans willen breken voor Genee.
Doorgaans is er veel vuurwerk tussen Johan en hem. Toen Barbara Barend er een tijdje zat zonk de amusementswaarde direct met tientallen procenten tegelijk. Genee is daarentegen gewoon onlosmakelijk verbonden met VI. Naast het feit dat ie gewoon goed in z'n vak is, dient ie ook als kop van jut voor Johan. Soms ook voor de gast op vrijdag, die denkt makkelijk te kunnen scoren, wat meestal ook wel zo is.
Deze heren moeten zich wat mij betreft voor minstens de volgende 10 jaar aan VI committeren. Niks horizon verbreden of aan positieverbetering denken - gewoon op de maandag en vrijdag over voetbal lullen op de buis.
Tijl gun ik nog even het voordeel van de twijfel, maar hij moet nu wel heeeeeel snel aantonen dat hij het verdient om een vaste waarde te worden bij VI. Anders wordt het gewoon onherroepelijk de tribune voor hem. De erfenis van Hansie Hansie is een zware, dat is 1 ding dat zeker is.
Oh, je hoeft echt geen lans te breken voor Genee hoor! Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat Genee onmisbaar is. Hij heeft enorm veel verstand van voetbal, kan zich idd wegcijferen, goede kritische vragen stellen en Derksen op de kast jagen. Barbara was echt verschrikkelijk slecht als presentatrische bij VI.quote:Op maandag 20 september 2010 00:58 schreef Ironhide het volgende:
[..]
Nu zou ik toch een lans willen breken voor Genee.
Doorgaans is er veel vuurwerk tussen Johan en hem. Toen Barbara Barend er een tijdje zat zonk de amusementswaarde direct met tientallen procenten tegelijk. Genee is daarentegen gewoon onlosmakelijk verbonden met VI. Naast het feit dat ie gewoon goed in z'n vak is, dient ie ook als kop van jut voor Johan. Soms ook voor de gast op vrijdag, die denkt makkelijk te kunnen scoren, wat meestal ook wel zo is.
Tijl is gewoon de grootste faal van dit VI-seizoen. Zelfs met een ECHTE lama aan tafel was het beter geweest dan met deze Tijl.quote:Op maandag 20 september 2010 14:43 schreef ShaoliN het volgende:
Die jakhals is tegen mijn verwachting in best een aanwinst. Hij is op de hoogte, niet bang om de confrontatie aan te gaan en zo nu en dan best scherp. Tijl moet ophoeren.
idd, de makers hebben waarschijnlijk een format met 3 verschillende types aan tafel. Maar wat tijl toevoegt weet niemand. Hij en die Eric waren gokjes en ene pakt goed uit en de ander niet. Vanavond laatste kans voor Tijl?quote:Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb ook echt werkelijk geen flauw idee WAAROM hij daar zit.
tering, ben jij een beetje gefrustreerd ofzo......quote:Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tijl is gewoon de grootste faal van dit VI-seizoen. Zelfs met een ECHTE lama aan tafel was het beter geweest dan met deze Tijl.
Hij zit daar als zogenaamde komiek aan tafel, heeft geen ene fuck toe te voegen, en de 3 andere personen aan tafel zijn ook nog eens stuk voor stuk grappiger....
Ik heb ook echt werkelijk geen flauw idee WAAROM hij daar zit.
Haagspietje kan er niet mee omgaan dat een Haagse pauper wordt bekritiseerd.quote:Op maandag 20 september 2010 18:04 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tering, ben jij een beetje gefrustreerd ofzo......
hoewel tijl niet de meest spraakmakende gast aan tafel is bij VI zie ik hem nog 876756 keer liever dan die kwijlebal Youri "superkneus" Mulder....DAT is pas een vervelend irritant mannetje.
Zin in vanavond, genoeg stof tot discussie lijkt me zo!!! heerlijk
Liever hij dan Erik. Tijl probeert het allemaal iets te geforceerd grappig te brengen, maar heeft over het algemeen wel een eigen mening.quote:Op maandag 20 september 2010 18:18 schreef Robar het volgende:
Ik kan Tijl eigenlijk over het algemeen wel waarderen, maar helaas komt hij tot nog toe niet zo goed uit de verf.
Al gedaanquote:Op maandag 20 september 2010 18:26 schreef HerbertThePervert het volgende:
Je kan op Gijp stemmen bij Televizier TV talent van het jaar
Om bij te komen van de wedstrijd...quote:Op maandag 20 september 2010 20:33 schreef Type-R het volgende:
Een hotelovernachting in Kerkrade, alsof Eindhoven - Kerkrade mijlenver is
Kan toch ook op de Herdgang?quote:Op maandag 20 september 2010 20:34 schreef Veadige het volgende:
[..]
Om bij te komen van de wedstrijd...
Jajaja... het ging over Rutte en dat die graag in hotels.... whatever.quote:
Nogal ja, goed dat Johan 'm met de grond gelijk maakt.quote:Op maandag 20 september 2010 20:38 schreef Drassss het volgende:
Van As...
Dikke pad dat het geworden is hehe
Iddquote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef DonRaja het volgende:
damn, nu al verpest Tijl de hele avond, wat een lauwe binnenkomst
dan had ik hier de polonaise gelopenquote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Stel je 's voor dat Hansie was binnengekomen...dan hadden ze de tent afgebroken...
quote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Stel je 's voor dat Hansie was binnengekomen...dan hadden ze de tent afgebroken...
deed hij ook bij de lesbische dochter van frits barendquote:Op maandag 20 september 2010 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Hoe Johan hem ook al neerzet![]()
Tijl komt aanlopen en dan meteen: "Nou dat wordt lachen!"
Johan is de pester die een nieuweling geen kans geeft.
Nee hoor, het was Johans idee om hem JUIST een kans te geven.quote:Op maandag 20 september 2010 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Hoe Johan hem ook al neerzet![]()
Tijl komt aanlopen en dan meteen: "Nou dat wordt lachen!"
Johan is de pester die een nieuweling geen kans geeft.
barbara was ook op voordracht van derksenquote:Op maandag 20 september 2010 20:44 schreef Friesz het volgende:
[..]
Nee hoor, het was Johans idee om hem JUIST een kans te geven.
Johan is geen piepel managerquote:Op maandag 20 september 2010 20:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
barbara was ook op voordracht van derksen
ik zie een patroon
luinge, hansiehansie, iedereen word met luid applaus onthaaldquote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer... daar is die eikel dus alsnog![]()
Ook echt helemaal niemand in die studio (of thuis) zat op hem te wachten trouwens...![]()
Zal nog wel even bij gepoederd moeten worden.quote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Waar is Tijl in de reclame heen? Hij is niet bij 'de jongens'.
Lekker de werkelijkheid verdraaien.quote:Op maandag 20 september 2010 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
luinge, hansiehansie, iedereen word met luid aplaus onthaald
tijl komt binnen, doodse stilte
Ik zie nog meer patronen,quote:Op maandag 20 september 2010 20:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
barbara was ook op voordracht van derksen
ik zie een patroon
ben ik goed in iddquote:Op maandag 20 september 2010 20:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lekker de werkelijkheid verdraaien.
Ik kan hem ook wel waarderen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:48 schreef Merkie het volgende:
Toch vind ik Tijl altijd wel vermakelijk, maar ik zal wel de enige zijn.
op moppen.nl aan het zoeken naar nieuwe grappenquote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Waar is Tijl in de reclame heen? Hij is niet bij 'de jongens'.
Is ook niet leuk als het je treftquote:Op maandag 20 september 2010 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Ojee.. Gijp krijgt weer klachten van het fonds verstandelijk gehandicapten en de bond tegen vloeken.
Was ook een domme opmerking.quote:Op maandag 20 september 2010 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Ojee.. Gijp krijgt weer klachten van het fonds verstandelijk gehandicapten en de bond tegen vloeken.
Weinig dingen om positief over te zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
VI weer negatief over feyenoord![]()
![]()
Waar moet je positief over zijn bij Feyenoord?quote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
![]()
Ach zoveel positiefs valt er niet te melden toch.quote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 21:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
VI weer negatief realistisch over feyenoord![]()
![]()
Heb je Beenhakker op Rijnmond TV gehoord?quote:Op maandag 20 september 2010 21:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
VI weer negatief realistisch over feyenoord![]()
![]()
En de grens voor kanker neger of iets in die trant.quote:Op maandag 20 september 2010 21:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer, Kenneth Perez ofzo, die scheidsrechter Temmink voor downer uitmaakte
Een onlangs overleden Ajax supporter riep op het trainingsveld naar hem: He Kenneth, hoe spel je kankerneger?quote:Op maandag 20 september 2010 21:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En de grens voor kanker neger of iets in die trant.
Gisteren nogquote:Op maandag 20 september 2010 21:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een grap. Goede speler hoor, maar nooit in De Kuip.
Goede speler maar heb hem niet heel veel boeiends zien doen gisteren buiten die bal op de paal. Boymans speelde goed bij VVV scoorde 2 x, Verhoek speelde lekker bij Ado 3 assist. Maar zal commercieel gezien allemaal niet interessant genoeg zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 21:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een grap. Goede speler hoor, maar nooit in De Kuip.
Had een paar geweldige steekpasses op El Hamdaoui, maar het was idd niet zijn beste wedstrijd.quote:Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Goede speler maar heb hem niet heel veel boeiends zien doen gisteren buiten die bal op de paal. Boymans speelde goed bij VVV scoorde 2 x, Verhoek speelde lekker bij Ado 3 assist. Maar zal commercieel gezien allemaal niet interessant genoeg zijn.
In De Kuip kan hij nooit echt z'n stempel drukken hoor. Gisteren blonk 'ie ook niet uit.quote:
Ja klopt waarom altijd een Suarez,El Hamdaoui, Affelay, Dszuzsak, juist commercie.quote:Op maandag 20 september 2010 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Had een paar geweldige steekpasses op El Hamdaoui, maar het was idd niet zijn beste wedstrijd.
Vond Roda er goed spelen .. Tyton of Delorge.
Schot 1e helft, redding van Dijk.Schot op de paal.Twee keer El Ham. vrij voor de keeper gezet(1 goal, en 1x op de paal).Verder constant aanspeelbaar en gedreven.Speelde gewoon goed.quote:Op maandag 20 september 2010 21:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
In De Kuip kan hij nooit echt z'n stempel drukken hoor. Gisteren blonk 'ie ook niet uit.
En ook een keer of 4, 5 zich knullig vastlopen. Het is een geweldige voetballer maar het is gewoon een beetje onzin om hem nu man van de week te maken ik heb wel wat leukers/betere spelers gezien dit weekend.quote:Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Schot 1e helft, redding van Dijk.Schot op de paal.Twee keer El Ham. vrij voor de keeper gezet(1 goal, en 1x op de paal).Verder constant aanspeelbaar en gedreven.Speelde gewoon goed.
Dat was Fortes Rodriguez, RBC destijds (ex-AZ)quote:Op maandag 20 september 2010 21:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer, Kenneth Perez ofzo, die scheidsrechter Temmink voor downer uitmaakte
Gaat alleen over de eredivisiequote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef Wille_und_Vorstellung het volgende:
Maak dan een keer Theo Jansen de man van de week, naar aanleiding van de wedstrijd tegen Inter. Doe eens gek..
Oja.. die Fortes Rodrigues was ik helemaal vergeten.. wat een figuur is dat.quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef knnth het volgende:
[..]
Dat was Fortes Rodriguez, RBC destijds (ex-AZ)
Perez (destijds Ajax) was van de kankerneger
Ok. Nou dan is mij verder eigenlijk ook niet echt iemand opgevallen. Duplan van Fc Utrecht had behoorlijk wat goede acties, maar verloor ook te vaak knullig de bal.quote:Op maandag 20 september 2010 21:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Gaat alleen over de eredivisie
....... Van mij hoeft hij nooit meer te komen..het is gewoon triest om te zien!quote:Op maandag 20 september 2010 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die Tijl toch een grappenmaker.
Gewoon een keer clown Bassie uitnodigen, die is leukerquote:Op maandag 20 september 2010 21:35 schreef satecl het volgende:
[..]
....... Van mij hoeft hij nooit meer te komen..het is gewoon triest om te zien!
Het is een hele omschakeling nu hij zijn 'grappen' niet meer kan instuderen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die Tijl toch een grappenmaker.
Dit zit hier al jaaaaaaaaaaren - sinds 1996quote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat spreekt Levchenko goed Nederlands
Misschien hebben ze daar nog iemand nodig voor achter de frituur.quote:Op maandag 20 september 2010 21:35 schreef Wille_und_Vorstellung het volgende:
[..]
Alsof hij daar ooit wat zal toevoegen.
Speelt al 15 seizoenen in Nederland.quote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
ik zie het nu, 14 jaar inderdaadquote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dit zit hier al jaaaaaaaaaaren - sinds 1996
Als de echte vedettes dol zijn op shoarma, dan zou ik hem inlijven.quote:Op maandag 20 september 2010 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar nog iemand nodig voor achter de frituur.
Van Victoria Koblenko geleerdquote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Als Feyenoorder moet je geen VI kijken, geen Studio Voetbal en geen Feyenoord ..quote:Op maandag 20 september 2010 21:54 schreef TC03 het volgende:
Als Feyenoorder moet je nooit VI kijken, vrolijk word je er niet van.
Erik heeft echt geen voetbalverstand.quote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef Falco het volgende:
Tijl heeft wederom gefaald. Beste VI, ruil hem in voor Jakhals Erik.
Ik zou het niet weten. Zodra ze Leo inzetten is het voor mij meteen al automatisch een zap-momentje...quote:Op maandag 20 september 2010 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
Dit meen je niet, slechter is Leo nog nooit geweest, en het was altijd al tragisch.
Klopt..dan kun je het leuk doen bij een Mickey-Mouse programma, maar dat betekent niet automatisch dat je het gaat maken bij een topprogramma. Hij had beter een tussenstap kunnen maken...quote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef Ad_rem het volgende:
Begin t wel beetje sneu te vinden voor Tijl, duidelijk niet klaar voor het topniveau van VI.
Voor mij normaal gesproken ook, maar deze was te kort om de afstandsbediening te pakken en te kunnen zappen helaas.quote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Zodra ze Leo inzetten is het voor mij meteen al automatisch een zap-momentje...
Komende vrijdag Henk Westbroek... tja...(!)
Dat chagrijnige gezicht van Derksen zou priceless zijnquote:Op maandag 20 september 2010 22:00 schreef Morrigun99 het volgende:
Zodra de servers zijn gestopt met roken, even op de heren stemmen:
http://www.televizier.nl/
Zou toch prachtig zijn om hen die prijs te kunnen geven...
Voor het nieuwe seizoen gingen ze onderhandelen, SBS wou 2500 per uitzending en dat wou RTL niet betalen. Toen hebben ze het zo gelaten en zijn met Tijl begonnen op maandag, toen kwam er ineens een bericht dat Hans wellicht weer aan tafel zou komen, omdat hij zelf een sponsor had gevonden die het geld voor RTL wou betalen. SBS ging weer niet akkoord, omdat ze het niet normaal vonden dat er apart een sponsor moest komen om Hans te betalen. Ze willen hem alleen lenen als RTL het zelf betaald.quote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Een maand of 2, 3 geleden hoorde ik Wilfred & Johan praten over de mogelijke terugkeer van Hans bij VI.
Daarna keek ik een week of 6 niet naar VI. Maar de laatste tijd hoor ik ze er niet over dat ie terug komt, sterker nog het klinkt alsof het is afgeketst?
Wat is er gebeurd? Ik vond Hans altijd wel wat toevoegen. En zijn discussies met Johan waren altijd grappig
Komt Hansie nog terug?
Ligt bij jou de AB zo ver weg van je, of heb je het reactievermogen van een dode dakduif!?!?quote:Op maandag 20 september 2010 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor mij normaal gesproken ook, maar deze was te kort om de afstandsbediening te pakken en te kunnen zappen helaas.
Reuze grappig is wel erg overdreven, maar hij heeft zo nu en dan wel eens vermakelijke momenten ja.quote:Op maandag 20 september 2010 22:07 schreef Friesz het volgende:
Dit was de matigste aflevering van dit seizoen. En helaas mede door Tijl. Vrijdag Henk WestbroekTotaaal geen verstand van voetbal, maar wel reuze grappig.
Ja sorry ik vergeleek hem met Tijlquote:Op maandag 20 september 2010 22:10 schreef Wille_und_Vorstellung het volgende:
[..]
Reuze grappig is wel erg overdreven, maar hij heeft zo nu en dan wel eens vermakelijke momenten ja.
Staat die van vandaag erop?! Dat is best snel.quote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij staat wel nu op rtl gemist, ik skip die reclames altijd
Idd, dat is wel eens heel anders geweest. Vooral VI Oranje was wat dat betreft een ramp.quote:Op maandag 20 september 2010 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Staat die van vandaag erop?! Dat is best snel.
Verdienstelijk bezig!quote:Op maandag 20 september 2010 22:43 schreef Disko.Krali het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |