ik vond Gijp ook superslecht nagedaan, geen lachsalvo's, geen Manolevquote:Op zondag 19 september 2010 12:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind ook zo dom dat Derksen er dan weer met sigaar moet zitten in die persiflage. Blijkbaar zijn ze niet in staat om Derksen geloofwaardig neer te zetten met z'n karaktertrekjes.
Hij rookt al jaren niet meer op TV
Klopt..ze hadden een oranje Unox muts op moeten doen.quote:Op zondag 19 september 2010 12:40 schreef macca728 het volgende:
En ze hadden meer reclame moeten doen
Heel koefnoen is slechtquote:Op zondag 19 september 2010 22:26 schreef Merkie het volgende:
Ik vond het ook erg matig. Vooral Van der Gijp was slecht nagedaan.
Nu zou ik toch een lans willen breken voor Genee.quote:Op zondag 19 september 2010 22:49 schreef Friesz het volgende:
[..]
Heel koefnoen is slecht![]()
Alleen Derksen en Gijp zijn grappig in VI. Dat zul je morgen ook wel weer merken als Tijl er weer zit. Altijd weer geforceerd grappig willen zijn
Kracht van Genee is dat hij zichzelf wegcijfert voor het programma. Hij laat de anderen aan tafel floreren. Bij Jack van Gelder is het de grote Jack-show. Hij stelt vraag en wil het liefst zelf antwoord geven. Bijzonder storend.quote:Op maandag 20 september 2010 00:58 schreef Ironhide het volgende:
[..]
Nu zou ik toch een lans willen breken voor Genee.
Doorgaans is er veel vuurwerk tussen Johan en hem. Toen Barbara Barend er een tijdje zat zonk de amusementswaarde direct met tientallen procenten tegelijk. Genee is daarentegen gewoon onlosmakelijk verbonden met VI. Naast het feit dat ie gewoon goed in z'n vak is, dient ie ook als kop van jut voor Johan. Soms ook voor de gast op vrijdag, die denkt makkelijk te kunnen scoren, wat meestal ook wel zo is.
Deze heren moeten zich wat mij betreft voor minstens de volgende 10 jaar aan VI committeren. Niks horizon verbreden of aan positieverbetering denken - gewoon op de maandag en vrijdag over voetbal lullen op de buis.
Tijl gun ik nog even het voordeel van de twijfel, maar hij moet nu wel heeeeeel snel aantonen dat hij het verdient om een vaste waarde te worden bij VI. Anders wordt het gewoon onherroepelijk de tribune voor hem. De erfenis van Hansie Hansie is een zware, dat is 1 ding dat zeker is.
Oh, je hoeft echt geen lans te breken voor Genee hoor! Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat Genee onmisbaar is. Hij heeft enorm veel verstand van voetbal, kan zich idd wegcijferen, goede kritische vragen stellen en Derksen op de kast jagen. Barbara was echt verschrikkelijk slecht als presentatrische bij VI.quote:Op maandag 20 september 2010 00:58 schreef Ironhide het volgende:
[..]
Nu zou ik toch een lans willen breken voor Genee.
Doorgaans is er veel vuurwerk tussen Johan en hem. Toen Barbara Barend er een tijdje zat zonk de amusementswaarde direct met tientallen procenten tegelijk. Genee is daarentegen gewoon onlosmakelijk verbonden met VI. Naast het feit dat ie gewoon goed in z'n vak is, dient ie ook als kop van jut voor Johan. Soms ook voor de gast op vrijdag, die denkt makkelijk te kunnen scoren, wat meestal ook wel zo is.
Tijl is gewoon de grootste faal van dit VI-seizoen. Zelfs met een ECHTE lama aan tafel was het beter geweest dan met deze Tijl.quote:Op maandag 20 september 2010 14:43 schreef ShaoliN het volgende:
Die jakhals is tegen mijn verwachting in best een aanwinst. Hij is op de hoogte, niet bang om de confrontatie aan te gaan en zo nu en dan best scherp. Tijl moet ophoeren.
idd, de makers hebben waarschijnlijk een format met 3 verschillende types aan tafel. Maar wat tijl toevoegt weet niemand. Hij en die Eric waren gokjes en ene pakt goed uit en de ander niet. Vanavond laatste kans voor Tijl?quote:Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb ook echt werkelijk geen flauw idee WAAROM hij daar zit.
tering, ben jij een beetje gefrustreerd ofzo......quote:Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tijl is gewoon de grootste faal van dit VI-seizoen. Zelfs met een ECHTE lama aan tafel was het beter geweest dan met deze Tijl.
Hij zit daar als zogenaamde komiek aan tafel, heeft geen ene fuck toe te voegen, en de 3 andere personen aan tafel zijn ook nog eens stuk voor stuk grappiger....
Ik heb ook echt werkelijk geen flauw idee WAAROM hij daar zit.
Haagspietje kan er niet mee omgaan dat een Haagse pauper wordt bekritiseerd.quote:Op maandag 20 september 2010 18:04 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tering, ben jij een beetje gefrustreerd ofzo......
hoewel tijl niet de meest spraakmakende gast aan tafel is bij VI zie ik hem nog 876756 keer liever dan die kwijlebal Youri "superkneus" Mulder....DAT is pas een vervelend irritant mannetje.
Zin in vanavond, genoeg stof tot discussie lijkt me zo!!! heerlijk
Liever hij dan Erik. Tijl probeert het allemaal iets te geforceerd grappig te brengen, maar heeft over het algemeen wel een eigen mening.quote:Op maandag 20 september 2010 18:18 schreef Robar het volgende:
Ik kan Tijl eigenlijk over het algemeen wel waarderen, maar helaas komt hij tot nog toe niet zo goed uit de verf.
Al gedaanquote:Op maandag 20 september 2010 18:26 schreef HerbertThePervert het volgende:
Je kan op Gijp stemmen bij Televizier TV talent van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |