Ok. Nou dan is mij verder eigenlijk ook niet echt iemand opgevallen. Duplan van Fc Utrecht had behoorlijk wat goede acties, maar verloor ook te vaak knullig de bal.quote:Op maandag 20 september 2010 21:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Gaat alleen over de eredivisie
....... Van mij hoeft hij nooit meer te komen..het is gewoon triest om te zien!quote:Op maandag 20 september 2010 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die Tijl toch een grappenmaker.
Gewoon een keer clown Bassie uitnodigen, die is leukerquote:Op maandag 20 september 2010 21:35 schreef satecl het volgende:
[..]
....... Van mij hoeft hij nooit meer te komen..het is gewoon triest om te zien!
Het is een hele omschakeling nu hij zijn 'grappen' niet meer kan instuderen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die Tijl toch een grappenmaker.
Dit zit hier al jaaaaaaaaaaren - sinds 1996quote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat spreekt Levchenko goed Nederlands
Misschien hebben ze daar nog iemand nodig voor achter de frituur.quote:Op maandag 20 september 2010 21:35 schreef Wille_und_Vorstellung het volgende:
[..]
Alsof hij daar ooit wat zal toevoegen.
Speelt al 15 seizoenen in Nederland.quote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat spreekt Levchenko goed Nederlands
ik zie het nu, 14 jaar inderdaadquote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dit zit hier al jaaaaaaaaaaren - sinds 1996
Als de echte vedettes dol zijn op shoarma, dan zou ik hem inlijven.quote:Op maandag 20 september 2010 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar nog iemand nodig voor achter de frituur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |